Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen..

20-03-2017 16:31 726 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik wil graag afvallen en zoek enthousiaste mensen die met mij mee willen schrijven!

Gewoon af en toe je verhaal kwijt kunnen wat goed ging of juist slecht. Elkaar motiveren en onze doelen halen!

Een stok achter de deur zodat ik nu eindelijk die 65 kilo (of minder) op mijn weegschaal ga zien.

Vandaag gewogen en weeg nu 74,6 kilo.



Nu wil ik door tot ik de 65 kilo heb gehaald en hoop dat jullie mijn stok achter de deur



Mijn plan:

Gezonder eten, denk aan volkoren producten, fruit, vlees vaker vervangen door vis en vooral veel groente!

Zo min mogelijk uit een pakje en snoep/koek/chips laat ik achterwege.

Sporten en veel wandelen.



Dus wil je meeschrijven? Graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne pasen hebben gehad!

Ik heb het een beetje verpest. Veel te veel gegeten en ik voel me alsof ik ben ontploft. Ben ook ontzettend moe, ik denk van alle suikers. En het ergste is dat ik allemaal snoep heb gekregen van de visite en de kast puilt dus uit van de chocola. Ik heb moeite er vanaf te blijven. De kliko is ook een optie maar dat vind ik dan weer zonde. ik zou het graag weggeven maar ik weet niet aan wie.

maar vandaag ga ik weer gezond eten. Daar voel ik me echt zoveel beter door. Ik kan echt niet geloven dat ik een paar maanden geleden iedere dag zo at als de afgelopen dagen. het is een wonder dat ik "maar" 10 kilo te zwaar was...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ah balen Daenerys... Kop op en weer door dan maar! Chocospul zou ik inderdaad weggeven ofzo. Zeker als je moeite hebt er af te blijven.



Hier redelijk de paasdagen doorgekomen denk ik. Geen heel gekke dingegedaan, iets meer koek en chocola gegeten. Vandaag ook nog even, was voor het eerst met mijn jongste met de bus ergens heen, vond ze een hele happening en ik vond dat een traktatie erbij hoorde dus van die lekkere koeken van de kiosk gehaald, hmmm.... Nou ja we hebben er van genoten zullen we maar denken!



Over een paar weken ben ik jarig, en ik heb bedacht wat ik ga zeggen als mensen vragen of ik nog wensen heb! Ik loop graag hard maar mijn man miept altijd zo als ik aan een evenement mee wil rennen. Kost geld bladiebla. Dus bedacht ik me dat ik kan vragen om (geld voor) startbewijzen voor verschillende dingen waaraan ik mee wil doen! Plus, had ik bedacht, een spaarpotje aanleggen (letterlijk dus) voor dit soort dingen. Dat is leuk toch?



Ik heb vandaag weer een goeie vibe te pakken :-) hopen dat het uitpakt in resultaat!
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee al vind ik het raar dat het nodig is Ieder heeft zo zijn eigen hobby`s toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:guppekop schreef op 18 april 2017 @ 13:59:

Goed idee al vind ik het raar dat het nodig is Ieder heeft zo zijn eigen hobby`s toch?



Ah ja joh maar hij heeft ook een punt als hij zegt 'trek je schoenen aan hier kun je gratis rennen' :p



Ik vind het sowieso leuker om zo te krijgen dan de 'meuk' die ik anders krijg als ik niks weet te verzinnen...



En idd ieder heeft zo zijn hobby, maar of er geld voor over is staat daar los van he!
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer naar de sportschool geweest, cardio en krachttraining. Mijn lijf moet echt weer op gang komen. Maar blijft positief denken. Ondanks dat mijn verbranding erg laag is toch 0,7 kg afgevallen afgelopen week. Hopende dat ik de neerwaartse spiraal ingaat (en blijf gaan)wat mijn gewicht betreft. Respect voor een ieder die zichzelf ook blijft positief stimuleren, ondanks dat het niet altijd meevalt met al dat ge= eet en lekkernijen om zich heen. Het duurt gelukkig nog even voordat de zomervakantie aanbreekt dus heb nog tijd om weer in mijn jurken te kunnen. Dat is mede mijn stimulans. Mijn jurken wil ik weer aan kunnen met het mooie weer. Zet hem op mede lotgenoten, wij laten ons niet kisten. Wij kunnen het!
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 de kliko is altijd nog beter dan jezelf als "vuilnisbak" te gebruiken en het op eten. Iets wat men moeder vroeger altijd zei, nooit tegen je zin in door eten!

Hopelijk vind je er iemand voor of zet het op je werk neer, lekker voor je collega's?

Zo heb ik ook wel een taart gekregen en meegenomen naar het werk, zij blij ik blij!

Vanaf vandaag weer gezond en dan valt de schade vast wel mee..



Mysterymoustache jammer dat je man je niet steunt met zulke evenementen, mijn vriend doet dat wel maar ik "durf" zelf niet zo goed. Zou fijn zijn als ik een keer iemand vind die met mij mee wil doen met een hardloopwedstrijd.. Maar vind het een leuk idee om het voor je verjaardag te vragen!



Amchi super dat je bent afgevallen, hopelijk zet het door.

Inderdaad wij kunnen het, die zomer is sneller dan je denkt dus doe je best en je past weer in die jurken!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de draad weer oppikken



@mistery goed bedacht



Ik zelf heb wel wat gezondigd maar alles bij elkaar valt het mee nu weer tereug op het parcour morgen weer sporten zin In

En deze week behalve werken niks bijzonders ook niet kwa eten dus dat valt geleukig mee
Alle reacties Link kopieren
Toch netjes

Amochi
Alle reacties Link kopieren
Mistery; Dank je! ik ga ook zeker mijn best weer doen.

Slim idee om geld te vragen voor je startbewijzen... ik bekostig mijn hobby ook vaak zo. Alleen ligt die hobby wel op een ander vlak, ik verzamel mooie, bijzondere tassen



Julia; ja jammer dat ik niet werk want anders had ik de boel daar wel kunnen slijten idd. ik heb man vanmorgen al een doos bonbons meegegeven. Morgen misschien nog wat meenemen op visite. Maar dan moet ik er zelf wel afblijven mocht het daar weer op tafel komen. En jammer genoeg eet ik ook niet helemaal tegen mijn zin in als het om chocola gaat



Amchi; zet hem op!!! ik hoop volgende week ook weer te kunnen zeggen dat ik weer wat ben afgevallen. Ik heb ook nog wel een jurkje of 2 wat ik weer aanwil!

Ach ja, al met al ben ik sinds mijn start al bijna 8 kilo kwijt! dus als ik het nu weer oppak komt het vast goed!
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:Mysterymoustache schreef op 18 april 2017 @ 14:02:

[...]Ah ja joh maar hij heeft ook een punt als hij zegt 'trek je schoenen aan hier kun je gratis rennen' :p

Jammer dat je man je hardloophobby niet steunt!
Alle reacties Link kopieren
Oeps, van vrijdag naar dinsdag met 2,5kg gegroeid, heb me ook weinig ingehouden. Vandaag de teugels weer strak aangetrokken. Twijfel nog even of ik na de hectische werkdag ik nog ga hardlopen of het er voor vandaag bij laat zitten. Heb morgen de wekelijkse voetbaltraining dus héél erg is het niet.

Toch een nadeel van Pasen, leuk die gezelligheid, maar al dat lekkers hé?!
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan de twijfel van wtn ben ik gisteren toch ook een ronde gaan hardlopen. Weet niet wat het was maar las de post van wtn en wilde zelf ook gaan met als resultaat heerlijk 8,5 km gerend!!



Jij nog geweest wtn?



Hoe is het verder met iedereen? Fris weer gestart zo na de Pasen?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo: Nee, ik heb heerlijk op bed Cast Away gekeken. Vanavond voetbaltrainen en ik ga donderdag weer hardlopen. Qua beweging zit het wel snor. Bedacht me tijdens de film trouwens dat het leuk was om diverse keren naar de keuken te gaan om daar het pak hagelslag aan m'n mond te zetten. Desondanks vanochtend iets lichter dan gisteren, maartoch...
Alle reacties Link kopieren
quote:wtn schreef op 19 april 2017 @ 09:33:

Frietmetmayo: Nee, ik heb heerlijk op bed Cast Away gekeken. Vanavond voetbaltrainen en ik ga donderdag weer hardlopen. Qua beweging zit het wel snor. Bedacht me tijdens de film trouwens dat het leuk was om diverse keren naar de keuken te gaan om daar het pak hagelslag aan m'n mond te zetten. Desondanks vanochtend iets lichter dan gisteren, maartoch...Owww dat is herkenbaar van die hagelslag! Erg he? En ook dat je bij elke stap denkt: dit moet ik eigenlijk niet doen. Net of je er geen controle over hebt!
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mysterymoustache schreef op 19 april 2017 @ 10:04:

[...]





Owww dat is herkenbaar van die hagelslag! Erg he? En ook dat je bij elke stap denkt: dit moet ik eigenlijk niet doen. Net of je er geen controle over hebt! Ja, ik heb dat tijdens de wandeling naar de snoepkast
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zo, wtn, het gaat wel met grote stappen bij jou. maar die 2,5 kilo zal er dan ook zo wel weer af zijn. geen zorgen!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:wtn schreef op 18 april 2017 @ 19:01:

Oeps, van vrijdag naar dinsdag met 2,5kg gegroeid, heb me ook weinig ingehouden. Vandaag de teugels weer strak aangetrokken. Twijfel nog even of ik na de hectische werkdag ik nog ga hardlopen of het er voor vandaag bij laat zitten. Heb morgen de wekelijkse voetbaltraining dus héél erg is het niet.

Toch een nadeel van Pasen, leuk die gezelligheid, maar al dat lekkers hé?! wow.. 2,5 kg aankomen in ongeveer 4 dagen als je het een beetje loslaat, dat is wel veel. Klopt dat wel?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Net even mijn kledingkast ingedoken en paar zomerse broeken gepast en apart gelegd, ze zijn te klein! Eigenlijk heb ik ze toendertijd te klein gekocht en dacht dat ik er snel in zou passen, zo dom! Klein beetje maar dus als ik 65 kilo weeg ga ik ze weer passen en ik ga door tot ik ze allemaal weer een keer heb gedragen! Een stok achter de deur, zeg ik maar..



Daenerys, ohja dan was dat slechte tip van mij!

Meenemen op visite kan inderdaad ook..



Frietmetmayo, super dat je toch bent wezen hardlopen. Leuk dat dat door dit topic kwam..
Alle reacties Link kopieren
goede stimulans Julia!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren en vandaag een beetje los gegaan.. met karamel popcorn chocolade en zo. Niet erg, mocht voor een keer, maar het valt me nu op dat ik me zo slecht voel! Moe, energieloos. En ik koppel dat echt aan de hoeveelheid suiker! Raar dat ik dat eerder nooit in de gaten had... Nog een goede reden om kalm aan te doen met zoete troep.
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, als ik gezond eet heb ik meer energie en kom ik 's ochtends ook gemakkelijker mijn bed uit!
Alle reacties Link kopieren
heel herkenbaar! Ik ben al niet zo`n zoetekauw en de laatste weken let ik daar nog meer op, het paasbrood (met spijs uiteraard) van afgelopen dagen beviel me ook helemaal niet, kreeg daarna ook echt een dip.
Alle reacties Link kopieren
Bizar he hoe dat werkt met die suikers? ik merk het ook de laatste tijd.

Ondanks het paasfiasco qua eten, toch weer afgevallen!

Zit nu op 70,5! Ik had het niet verwacht, dus blij verrast!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Super Daenerys!

Morgen wil ik mezelf wegen en hoop het zelfde te wegen als afgelopen zondag, maar zie het eigenlijk niet zitten



Guppekop, die suikers ik snap er niets van. Vroeger at ik zoo veel snoep, vet en chips en voelde me prima. Tegenwoordig merk ik gelijk dat ik er me er slechter door ga voelen.

Misschien zit het bij mij ook wel tussen de oren.



Dit weekend ga ik weekendje weg, dus morgen tot zondag veel verleidingen en zaterdagavond staat groot feest op de planning waar ongetwijfeld veel gedronken word. Mijn plan is om af en toe een watertje tussendoor te nemen maar ik weet wel hoe dat gaat als ik drank op heb kijk ik nergens meer naar..
Alle reacties Link kopieren
Thanx Julia! Wie weet valt het bij jou ook mee, ik had dit ook echt niet verwacht!



En die suiker zit niet tussen je oren. ik merk het ook. ik denk dat mijn suikerspiegel altijd torenhoog was. nu dat het gezakt is tot normaal niveau merk je veel meer het effect als je dan ineens weer een hoge suikerspiegel hebt.
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven