vrijgezellenfeest met een grijze rand

17-04-2017 21:05 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar na de zomer mijn beste vriendin tevens ceremoniemeester gevraagd of ze mijn vrijgezellen feest wou regelen. Ik heb haar gezegd wie ik er graag bij wou hebben en dat het niet over de top moest zijn en dat het betaalbaar moest zijn voor iedereen. Geen strippers en piemels. En ik wou de datum weten niet dicht op de bruiloft ivm mijn ziektes.Dit was prima. Daarna een gezellige avond ging ze met het blaadje met de namen weg.

De tijd verstrijkt we zitten nu in januari, ik heb contact met een vriendin in Berlijn, via fb. We hebben het over het vrijgezellen feest ik zeg dan moet je bij M zijn die regelt alles. Ja dat weet ik dat word heel erg leuk. M komt daar in Feb achter en is heel erg boos dat ik dit weet. Vervolgens stuurt ze iedereen een bericht dat iedereen met mij het over het vrijgezellen feest moet hebben en dat er niets is geregeld.

Omdat het nog maar vroeg dag was heb ik iedereen netjes naar M door gestuurd. Dat viel blijkbaar niet in goede aarde dat ik hier veel vertrouwen in had. We zitten nu 3 weken voor de bruiloft.

Eerst belt mijn nichtje ik heb nog niets gehoord van jouw feestje, zullen wij wat met zijn 2en gaan doen? Ik vind het raar maar ik zeg prima jij hebt het druk dus laten we wat plannen. Ze stond op mijn lijst maar ik dacht die heeft het druk.

Vervolgens heb ik contact met mijn getuige, nee ik weet niets van een vrijgezellen feest wat erg. Ik weet dat jij dat graag wou het is nu een beetje laat dag, maar ik kan een after party regelen?

Toen heb ik M een bericht gestuurd. Ik dacht jij mijn vrijgezellen feest zou regelen ? Nee dat doen alleen goede vriendinnen blijkbaar heb jij die niet. Als jij het zo belangrijk vond dat iedereen elkaar ziet voor de bruiloft had jij dat al meer dan 1,5 jaar geleden kunnen doen. Ik weet niets van onze afspraak dat ik het moest regelen.

Ik heb terug gestuurd dat ik heel erg verdrietig was en gekwetst door haar dat ik haar de namen en alles door heb gegeven etc.

Nee ik ga dat ook niet doen, je hoort er niet om te vragen en ik heb het druk.

Vervolgens ben ik ingestort ik dacht ik ben toch niet gek mijn aanstaande vroeg wat er aan de hand was, ik zeg hoe kan ze dit nu doen. Ik vraag om een ding, helemaal niet groot ik ben al blij met al mijn vriendinnen op de bank met een zak chips. Oh wat er dat er niets is geregeld voor jou anders bel A. Die kan nog wel wat regelen.

A nam niet op( bleek later die kon er niet aanmeewerken om tegen mij te liegen)

Na de hele nacht wakker te hebben gelegen wat ik verkeerd had gedaan en of ik een verkeerde vriendin was begon de volgende dag. Ik was zo verdrietig. Dus toen ik besloten had om zelf maar een meet and great te regelen voor die grote dag, begon mijn kerel waarom zou jij dit doen, niemand denkt aan jou. Iedereen is jou vergeten. Ik zeg hoe in hemels naam moet M alles regelen op de dag ik heb hier geen vertrouwen in. Midden op de dag belde mijn getuige op. Gaat het wel pop. Ik zeg nee het gaat niet. Ik voel mij gekwetst. Genaaid en dat door mijn beste vriendin ik verwachte niets groots maar is onze vriendschap nu zo nep? Ik weet het niet lieverd maar ik ga wat voor jou regelen. Hoe kan ze dit nu niet meer weten? Ik vertel haar van mijn plan, doe dat maar niet. Ik zeg hoe zo niet? Ja als jij dat wilt moet jij een meet and greet doen. Ik zeg dit doet meer dan het uitmaken met een kerel.

Weet jij wat ik verkeerd heb gedaan ik heb de hele nacht wakker gelegen en gehuild ze heeft mij zo gekwetst met haar berichten. Ik snap het niet meer. Maak je niet druk we hangen op. Op die avond staat M hier voor de deur. Ik zeg ik weet niet wat jij komt doen maar als je mij nog meer wilt kwetsen dan moet je maar oprotten heb nu wel genoeg pijn door jou gehad, Ik wil met je praten. Ik laat haar binnen en ik zeg praat maar. Zondag 30 april moet je klaar staan om 11 uur. Die dag stond in de agenda van mijn aanstaande. Ik was zo boos, dus jij hebt mij 2 dagen laten huilen 2 dagen heb ik van alles afgevraagd mag ik even weten wanneer het voor jullie beiden genoeg was? Ik wou dit feestje niet voor mijzelf maar zodat jullie elkaar leerden kennen. En jullie doen zo tegen mij?

Ben boos weg gegaan. Mijn aanstaande kwam mij op zoeken dit is toch leuk. Ik zeg nee. Hoezo nee, kijk hoe ik er aan toe ben ik ben chronisch ziek heb meerdere ziektes door elkaar ik moet veel rusten en mag mij niet druk maken. Dit weten jullie allebei ik heb 5 dagen in de week fysio om de bruiloft te halen en de hele dag op te kunnen zijn. Dit is 6 dagen voor de bruiloft, jullie hebben mij 2 dagen als een idioot laten rond lopen en dwalen, niemand heeft ingegrepen. En al die stress voor die tijd dat is niet goed voor mij. Hoezo is dit met de beste bedoelingen gedaan? M maakte het daarna nog even erger door te zeggen dat iedereen nog even door wou gaan maar dat zij het zielig vond. Ik moest maar eens leren loslaten ik kan niet alles krijgen wat ik wil. Ik zeg oke door jullie kan ik dus niemand meer vertrouwen. Lekker dit. Dus mijn hele leven is nep. Is het bij geen van jullie opgekomen dat jullie mij heel erg hebben gekwetst? Dat dit dus niet goed is bij mijn gezondheid? Ze is weg gegaan en mijn aanstaande heb ik die avond niet meer willen spreken. Ik was in de war en gekwetst hoe konden ze.

Die avond met een vriendin gesproken, zij was de gene die vond dat het moest stoppen de getuige ze zag dat het niet goed met mij ging en had die dag daarvoor al aangegeven dat het genoeg was, (mijn aanstaande bleek later ook) maar m wou nog even door gaan. Uit eindelijk heeft ze de volgende dag gezegd ik rij er nu naar toe dit is niet leuk mee, toen zij M ik ga wel. Eerst is ze nog als schaap naar mijn ouders gegaan en daarna als wolf hier na toe. Hier kwam ik later ook achter. Ook heeft ze alle regie in handen gehouden, meerdere vriendinnen waren het hier niet mee eens, maar ze heeft tegen iedereen gezegd ik regel en ik bepaal.

Ik wou mijn bruiloft niet meer laten door gaan om dat mijn aanstaande het niet voor mij had op genomen, dit had die achteraf wel. Zag ook in dat dit dus niet meer grappig was. Hij heeft zijn excuses aan geboden.

Maar M heb ik die avond eerst een bericht gestuurd iets wat zo leuk had moeten worden kost mij mijn huwelijk je word bedankt.

Ik kreeg terug dat ze het met goede bedoelingen had gedaan, ze wist niets meer van wat wij afhadden gesproken etc.

Heb weer een nacht wakker gelegen. Waaraan heb ik dit verdiend en hoe kan dit zo mis gaan? Is ze jaloers?

De volgende dag met meer vriendinnen en mijn ouders gesproken, niemand wist wat ze had gedaan ik kwam achter steeds meer informatie. Ik werd met de minuut kwader, niemand wist van iemand anders iedereen kreeg een andere opdracht de een moest zeggen ik regel een afterparty de ander oh wat erg de ander ik heb nog niets gehoord die ik heb het druk. Mijn ouders wisten van niets dat ze dit deden, anders hadden ze in gegrepen. Mijn vriendinnen ook. Wat moet ik nu met M ze is wel mijn ceremoniemeester. En wat moet ik met die pokke feest wat zo genaamd door haar geregeld is met de goede bedoelingen?

Als ik zeg ik ga niet dan heb ik ook mijn lieve vriendinnen er mee Heeft iemand suggesties? Reageer ik nu zo overdreven of is dit gewoon niet grappig?
Alle reacties Link kopieren
quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:57:

Ik heb het juist aan mijn beste vriendin uit handen gegeven zodat ik dacht dat alles goed kwam.

Nu achteraf blijkt dat ze de eigen dingen van heer gemaakt. En heel veel dingen dom heeft gedaan. Mijn andere vriendinnen 2 wisten echt van niets en zijn vergeten bij de uitnodiging. Geen lijst... geen idee man heeft zijn best gedaan maar 2 vergeten. Verontwaardig waren ze ben ik je vriendin niet meer. 2 in het complot een heeft geweigerd om antwoord te geven bij mij die kan niet liegen en de ander heeft direct aangegeven dat dit moest stoppen. Zo ook mijn aanstaande. Maar wie regelt wie bepaald. Daarom ging dit zo lang door. Pas nadat mijn getuige had gezegd ik ga nu naar haar toe is ze eerst naar mijn ouders gegaan toen na mij.

Met mijn kerel heb ik veel gepraat afgelopen dagen. Hij wou het wel maar was bang voor de dames hij had het beloofd. Slechte reden maar goed heeft ook geist dat ze deze kant op kwam. Het duurde alleen een dag langer.



Ik heb een dag niets van m gehoord. Daarna kreeg ik sorry dat ik te veel bezig ben geweest met mijzelf want ik had het nodig.

Ga je nog trouwen of moet ik alles afzeggen moet het binnen 2 dagen weten. Ben je al klaar met je hysterische gedrag.

Je vrienden vinden dat je nu moet ophouden je ouders en aanstaande ook.



Knap werk aangezien ik bij mijn ouders zat met kerel.... niemand wist van iets weer zo n kwetsend bericht.

Eigenlijk vond geen van de vriendinnen nog mijn ouders en vriend het een slim plan om dit 6 dagen voor de dag te doen maar ook hier wie organiseerd wie bepaald. Zo zijn der nog heel veel dingen geweest waar ik van dacht oké...



In eerste instantie wou ik alles afblazen te risicovol zin verpest. Als ik het niet had geweten was ik niet eens weg gegaan. Herstel tijd van 1 dag 3 dagen plat.



Ik heb gisteren met m gebeld zeg maar af was mijn antwoord geen sorry dan zoek het maar uit, ze had het met de beste bedoelingen gedaan. Ze was mijn beste vriendin niemand anders had wat voor mij geregeld zij wel! Ik zeg muts omdat jij het zou regelen weet je nog ik heb iedereen gezegd als ze vroegen hoe of wat m regelt dit. Oh zit dat zo! Ja!Tsjonge TO ik kan er niks van maken hoe je schrijft. snap best dat je ziek bent en alles moeite kost enzo. maar om het begrijpelijk te houden zou ik er even rustig voor zitten
Mijn mening, mijn keuze.
Jeetje is dit gedoe nou nog steeds bezig.Of je gaat of je gaat niet.Of je dumpt je vriendin M,of je vergeeft haar enz enz enz.



Ik snap het probleem niet.Je vent heeft toch excuus aangeboden?Of blijf je nou tot de trouwerij boos en beledigd?Ga dan in godsnaam niet trouwen!Of blaas dat hele vrijgezellenfeest af.Ik denk dat het geneens meer gezellig gaat worden na dit hele gedoe.



Ze hebben het niet handig aangepakt.Helemaal mee eens.En ook lullig.Helemaal omdat je totaal van slag af bent en dat hadden ze kunnen weten als ze je zo goed kennen.Snap ook niet dat je vent hieraan meegewerkt heeft.Maar goed,maak keuzes en doe er wat mee.



Het is nu al dagen bezig.Hoelang blijf je hier in hangen?Want je doet jezelf alleen nog maar meer verdriet.



Ik heb niet alles doorgelezen want het werd nogal langdradig maar heb je soms ook psychise problemen?Bedoel het echt niet lullig of kwetsend maar je reactie blijft zo extreem.Als je naast lichamelijke problemen ook psychise problemen heb, dan is dat natuurlijk geen taboe.Alle begrip.Maar misschien begrijpen wij je dan wat beter.
Wauw.... inderdaad. Nog steeds mega drama. En toch iemand die met je wil trouwen ondanks dit gedrag. Count your blessings.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik nou dat je je vrijgezellenfeestje hebt afgezegd?!
Alle reacties Link kopieren
Omg. Mijn advies, niet trouwen. Arme man...

Hoe ga je om met de echt belangrijke dingen en tegenslagen in het leven?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:57:

Ik heb het juist aan mijn beste vriendin uit handen gegeven zodat ik dacht dat alles goed kwam.

Nu achteraf blijkt dat ze de eigen dingen van heer gemaakt. En heel veel dingen dom heeft gedaan. Mijn andere vriendinnen 2 wisten echt van niets en zijn vergeten bij de uitnodiging. Geen lijst... geen idee man heeft zijn best gedaan maar 2 vergeten. Verontwaardig waren ze ben ik je vriendin niet meer. 2 in het complot een heeft geweigerd om antwoord te geven bij mij die kan niet liegen en de ander heeft direct aangegeven dat dit moest stoppen. Zo ook mijn aanstaande. Maar wie regelt wie bepaald. Daarom ging dit zo lang door. Pas nadat mijn getuige had gezegd ik ga nu naar haar toe is ze eerst naar mijn ouders gegaan toen na mij.

Met mijn kerel heb ik veel gepraat afgelopen dagen. Hij wou het wel maar was bang voor de dames hij had het beloofd. Slechte reden maar goed heeft ook geist dat ze deze kant op kwam. Het duurde alleen een dag langer.



Ik heb een dag niets van m gehoord. Daarna kreeg ik sorry dat ik te veel bezig ben geweest met mijzelf want ik had het nodig.

Ga je nog trouwen of moet ik alles afzeggen moet het binnen 2 dagen weten. Ben je al klaar met je hysterische gedrag.

Je vrienden vinden dat je nu moet ophouden je ouders en aanstaande ook.



Knap werk aangezien ik bij mijn ouders zat met kerel.... niemand wist van iets weer zo n kwetsend bericht.

Eigenlijk vond geen van de vriendinnen nog mijn ouders en vriend het een slim plan om dit 6 dagen voor de dag te doen maar ook hier wie organiseerd wie bepaald. Zo zijn der nog heel veel dingen geweest waar ik van dacht oké...



In eerste instantie wou ik alles afblazen te risicovol zin verpest. Als ik het niet had geweten was ik niet eens weg gegaan. Herstel tijd van 1 dag 3 dagen plat.



Ik heb gisteren met m gebeld zeg maar af was mijn antwoord geen sorry dan zoek het maar uit, ze had het met de beste bedoelingen gedaan. Ze was mijn beste vriendin niemand anders had wat voor mij geregeld zij wel! Ik zeg muts omdat jij het zou regelen weet je nog ik heb iedereen gezegd als ze vroegen hoe of wat m regelt dit. Oh zit dat zo! Ja!



Ben je nu wel of niet gegaan? Is niet duidelijk zo. Ik begrijp dat je niet gaat???



Maar als je al afgezegd hebt, had je dat toch al beter kunnen doen een paar dagen voordat je het topic hier opende? Ik vind echt dat je er zo onnodig drama van hebt gemaakt door alle controle te willen hebben en nu weer het nodige dramaqueengedrag; zowel bij vrienden als op dit forum. Negatieve aandacht, is ook aandacht, schreeuwt jouw verhaal mij alleen maar toe... (je bent niet je ziekte; je bent hoe je ermee omgaat.... voor ale duidelijkheid; heb zelf ook chronische ziektes).

Je had ook vorig jaar al kunnen zeggen: moet je luisteren beste vrienden, weet niet of jullie een vrijgezellenfeest voor me willen organiseren, maar stel dat.... Vanwege ziekte kan dat niet korter dan zoveel weken voor de bruiloft, want anders heb ik er tijdens de bruiloft nog de gevolgen van en dat zou vervelend zijn. Of beter nog... had temeer daar je toch alle controle in handen wilt hebben, gezegd: beste vrienden, een vrijgezellenfeest hoef ik niet; dat ga ik niet redden vanwege ziekte. Ik bewaar mijn energie liever voor de bruiloft. Mochten jullie elkaar voor de bruiloft graag willen ontmoeten, kom dan op die datum een kop koffie bij me drinken. Snappen ze ook echt allemaal. Ik ben op verschillende trouwerijen geweest waar ik geen mens kende, is nog nooit een probleem geweest. Elke bruiloft was er even leuk om. Mensen leggen echt wel contact met elkaar, mits niet sociaal gestoord o.d.

Als je één van deze twee dingen had gedaan, had het jezelf en je vienden een hoop ellende en negatieve energie gescheeld.

Kijk verder ook eens kritisch naar je eigen gedrag; je legt alles buiten jezelf in dit topic. Door kritisch naar je eigen gedrag te kijken, kun je wellicht juist beter met beperkingen omgaan die voortkomen uit ziekte. Want het gedrag wat je nu laat zien, kost je bakken met energie...
Snap best dat je teleurgesteld bent over de niet handige aanpak van het geheim proberen te houden van een voor jou georganiseerd feestje, maar als ik de reacties van je vrienden en vriend lees, doe je wel vaker erg moeilijk. Jij maakt je leven echt onnodig tot een drama door overal zo dramatisch over te doen. Zo'n houding heeft ook echt geen goede invloed op je aandoeningen dus ik zou zeggen, hou op met zwelgen in wat alles en iedereen je aangedaan heeft, zie het positieve ervan in dat je vrienden geprobeerd hebben het een verrassing te laten zijn, vergeef ze, geniet van je feestjes en wees dankbaar dat je vrienden en een aanstaande hebt!

En als je getrouwd bent en bijgekomen bent van alle heisa is het misschien de hoogste tijd om eens te gaan onderzoeken waarom je zo'n moeite hebt met controle loslaten en mensen wantrouwt en je je zo gauw en zo heftig en ook vooral zo lang gekwetst voelt. Vind je het leuk om je zo te voelen?
Ik snap wel dat je drie dagen moet bijkomen als je je zo druk maakt. Probeer daar echt wat aan te doen. Ik denk dat het dan opeens een stuk beter gaat met je ziekte.
quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:59:

Ik ga het nu toch maar doen, niet met een lekker gevoel,maar vooral om de rest niet te leur te stellen. Het moet eerst allemaal een plekje krijgen.

Snap nog niet hoe je iets zo kan aanpakken

Misschien eens beginnen met te denken dat M het beste met je voor had.

Oke sommige dingen zijn niet handig aan gepakt maar jij reageert ook wel erg overdreven en gekwetst, bedenk eens hoe zij zich voelt .

En jij hebt ook niet alles netjes aangepakt .

Ze voelt zich waarschijnlijk in een hoek gedreven .
M is je ceremoniemeester toch? Niet heel netjes om zo met iemand om te gaan die zoveel voor je doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 20 april 2017 @ 07:26:

[...]





Ben je nu wel of niet gegaan? Is niet duidelijk zo. Ik begrijp dat je niet gaat???



Maar als je al afgezegd hebt, had je dat toch al beter kunnen doen een paar dagen voordat je het topic hier opende? Ik vind echt dat je er zo onnodig drama van hebt gemaakt door alle controle te willen hebben en nu weer het nodige dramaqueengedrag; zowel bij vrienden als op dit forum. Negatieve aandacht, is ook aandacht, schreeuwt jouw verhaal mij alleen maar toe... (je bent niet je ziekte; je bent hoe je ermee omgaat.... voor ale duidelijkheid; heb zelf ook chronische ziektes).

Je had ook vorig jaar al kunnen zeggen: moet je luisteren beste vrienden, weet niet of jullie een vrijgezellenfeest voor me willen organiseren, maar stel dat.... Vanwege ziekte kan dat niet korter dan zoveel weken voor de bruiloft, want anders heb ik er tijdens de bruiloft nog de gevolgen van en dat zou vervelend zijn. Of beter nog... had temeer daar je toch alle controle in handen wilt hebben, gezegd: beste vrienden, een vrijgezellenfeest hoef ik niet; dat ga ik niet redden vanwege ziekte. Ik bewaar mijn energie liever voor de bruiloft. Mochten jullie elkaar voor de bruiloft graag willen ontmoeten, kom dan op die datum een kop koffie bij me drinken. Snappen ze ook echt allemaal. Ik ben op verschillende trouwerijen geweest waar ik geen mens kende, is nog nooit een probleem geweest. Elke bruiloft was er even leuk om. Mensen leggen echt wel contact met elkaar, mits niet sociaal gestoord o.d.

Als je één van deze twee dingen had gedaan, had het jezelf en je vienden een hoop ellende en negatieve energie gescheeld.

100% mee eens.

Mijn ervaring (jawel) is dat je door beperkende aandoeningen/ziektes heel snel leert wie je echte vrienden zijn. Jijzelf hebt minder energie, kan niet zo vaak meer afspreken, bent afhankelijker van hun inzet. De wederkerigheid veranderde. Ik koester de vrienden die ik heb! Geen haar op mijn hoofd om ze te behandelen als personeel.



Ikzelf zou trouwens in de jaren dat ik uit de running was door ME, nooit zulke feesten hebben gepland. Dat zou te belastend zijn geweest. Je wilt op je bruiloft niet te moe zijn om er echt van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Nou bridzilla, kom je na je vrijgezellenfeest nog even verslag doen? Ik ben erg benieuwd hoe het was!
quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:59:

Ik ga het nu toch maar doen, niet met een lekker gevoel,maar vooral om de rest niet te leur te stellen. Het moet eerst allemaal een plekje krijgen.

Snap nog niet hoe je iets zo kan aanpakken

Als ik jouw vriendinnen was dan liet ik dit 'feest' lekker aan mij voorbij gaan.

Wat een hysterisch drama maak jij ervan zeg..
Alle reacties Link kopieren
Hysterie en onredelijkheid is ook één van de aandoeningen begrijp ik?

Pff, ik had echt bedankt. Al s ceremoniemeester, als vriendin en als toekomstige echtgenoot. Wat een drama.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik kan je gedachtengang moeilijk volgen. Je maakt ruzie met M en zegt tegen haar dat ze de boel af moet zeggen:quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:57:

(...)

Ik heb gisteren met m gebeld zeg maar af was mijn antwoord geen sorry dan zoek het maar uit, ze had het met de beste bedoelingen gedaan. Ze was mijn beste vriendin niemand anders had wat voor mij geregeld zij wel! Ik zeg muts omdat jij het zou regelen weet je nog ik heb iedereen gezegd als ze vroegen hoe of wat m regelt dit. Oh zit dat zo! Ja!Vervolgens schrijf je hier dat je toch maar gaat om je vrienden niet teleur te stellen. Alsof je ze een gunst verleent quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:59:

Ik ga het nu toch maar doen, niet met een lekker gevoel,maar vooral om de rest niet te leur te stellen. Het moet eerst allemaal een plekje krijgen.

Snap nog niet hoe je iets zo kan aanpakken Weet M dit al, of is ze nu reserveringen af aan het zeggen?!



Ik hoop heel erg dat je vóór je vrijgezellenfeestje inziet dat M respect verdient. En lof. Ze heeft echt veel moeite voor je gedaan. Op haar manier. Om jou zorgen uit handen te nemen. Om jou te verrassen. Ze was daar niet toe verplicht, het is niet iets waar jij recht op hebt. Zo'n feest is een cadeau dat je van je vrienden krijgt.



Dus neem het ook aan zoals je een cadeau van vrienden ontvangt en niet alsof het een opdracht betreft die je hebt uitbesteedt aan een evenementenbureau. Kom van je troon, omarm je vriendin en zeg sorry. Serieus, wees dankbaar dat je haar hebt!!



En wat je hieronder schrijft, kan ècht niet!!!

quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:57:Ik heb het juist aan mijn beste vriendin uit handen gegeven zodat ik dacht dat alles goed kwam.

Nu achteraf blijkt dat ze de eigen dingen van heer gemaakt. En heel veel dingen dom heeft gedaan.

(...)

Gebruik je dit soort termen en getier ook tegenover M zelf? Ik hoop het niet. Zulke dingen zeg je om mensen te kwetsen. Dat doe je niet tegenover vrienden.



Doe jezelf een lol en geef die onhandige, maar goede vriendin van je het respect dat ze verdient. En een knuffel.



Het is een feest, weet je. Geen militaire operatie. Laat het over je heen komen. Geniet. Smile!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het overigens heel goed van je dat je hier schrijft. Je krijgt nogal wat verwijten naar je hoofd. Ook van mij. Ik hoop dat onze reacties je inzicht geven in het ontstaan van dit soort energie-vretende drama's.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 20 april 2017 @ 09:35:

Ik vind het overigens heel goed van je dat je hier schrijft. Je krijgt nogal wat verwijten naar je hoofd. Ook van mij. Ik hoop dat onze reacties je inzicht geven in het ontstaan van dit soort energie-vretende drama's.



Dit is niet constructief meepraten hoor maar gewoon frustraties ventileren.

Ik zie nergens dat ze iets met de adviezen doet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me eigenlijk ook wel af wat je van de reacties vindt. Kan je je er in vinden? Ga je er wat mee doen?

Je keurt overigens het gedrag van anderen (ik vond het ook geen leuke grap van M maar dat terzijde) af maar zelf vind ik jou ook helemaal niet aardig overkomen.



Ik hoop wel dat je mooie bruiloft hebt. Veel geluk op je grote dag en ik hoop dat je het gauw weer goedmaakt met de rest en je kalmeert zodat je toch kan genieten.
Die bruiloft wordt met dit akkefietje en het hysterische gedrag van TO natuurlijk een regelrechte ramp. Dat kan niet anders.
Doe je jezelf en de rest een lol en maak er nou geen principekwestie van.

Krijg je geheid spijt van !!
quote:lolly-pop schreef op 20 april 2017 @ 13:53:

Die bruiloft wordt met dit akkefietje en het hysterische gedrag van TO natuurlijk een regelrechte ramp. Dat kan niet anders.Dat denk ik ook als ze zo door blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 20 april 2017 @ 12:26:

[...]





Dit is niet constructief meepraten hoor maar gewoon frustraties ventileren.

Ik zie nergens dat ze iets met de adviezen doet.Ik vrees dat je gelijk hebt. Munchhausen is doof.
quote:bridzilla schreef op 20 april 2017 @ 01:59:

Ik ga het nu toch maar doen, niet met een lekker gevoel,maar vooral om de rest niet te leur te stellen. Het moet eerst allemaal een plekje krijgen.

Snap nog niet hoe je iets zo kan aanpakken



En 2 minuten ervoor wilde je het afzeggen??? Ik weet nog wel een diagnose voor je.



Is slapeloosheid 1 van de kwalen?, want met een brak lijf kan je om 2 uur s nachts beter slapen.
quote:yette schreef op 20 april 2017 @ 07:58:

[...]

Ikzelf zou trouwens in de jaren dat ik uit de running was door ME, nooit zulke feesten hebben gepland. Dat zou te belastend zijn geweest. Je wilt op je bruiloft niet te moe zijn om er echt van te genieten.Ja, dat vind ik ook moeilijk te snappen. Ik zou ook goed stuk zitten na zo'n feestje, en ik ben niet eens ziek. Zou het eerste zijn wat ik zou skippen.
Maar to heeft wél heel ruim van te voren aangegeven het feestje niet te kort voor de bruiloft te plannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven