Gezamenlijke tattoo

20-04-2017 12:22 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
--



Wow. Ik dacht echt dat ik dit kwijt kon, zo persoonlijk. In plaats daarvan word ik dik aangevallen en hebben mensen een hele mening over mij en mijn leven zonder iets te weten.

Ik dacht dat dit een volwassen forum was, maar daar zat ik mooi naast.

Wat een kleuterklas hier zeg. Gloeiende.
Wat is je vraag?
Ik zou het nooit doen. Althans, niet in een relatie.

Vind de tattoo wel mooi.
Nou het logo van Feyenoord wel als we kampioen worden ja.



Maarre op welke lichaamsdelen kijk ik nou? voor een vrouw best brede armen of niet?
Alle reacties Link kopieren
Goed nummer van de Foo's
Mooie tattoage, maar ik zou nooit een tattoage nemen met mijn partner of voor mijn partner, simpelweg omdat je nooit kan weten wat er gebeurd en omdat mijn liefde voor hem ook duidelijk is zonder tattoo.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Dus.

Ik vind ze niet mooi, maar ik vind tattoos überhaupt niet mooi. Zolang jullie er maar blij mee zijn.
Leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent hoeveel hebben jullie ervoor betaald?
Oh, dat dus.

Nee. Zou nooit een tattoo nemen die linkt naar een relatie. Om de simpele reden dat dat niet voor altijd is.
Alle reacties Link kopieren
Mooi nummer, mooie betekenis.

Zou het zelf alleen niet doen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Heb er 1 samen met mijn zusje.

Ik vind het erg persoonlijk. De 1 zet de hele familie met naam en toenaam en de ander een Hello Kitty op z'n kont.

Jouw lijf, jouw keus.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm mooi, maar zou niet zo snel een tatoeage met m'n partner doen. Hoewel ik we eens heb voorgesteld wat met zijn voorletter te doen, maar dat is dezelfde als die van mij

Ook teksten zijn aan mij niet besteed en ik vind 'm groot.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf niet snel doen. Ik heb wel tattoos, maar dit lijkt me toch een te groot risico als het stuk loopt.



Als ik het zou doen, zou ik iets kleins doen en iets wat ook een losstaande tattoo zou kunnen zijn (maar dan is het idee een beetje weg ;) )
My life, my way
Alle koppels die ik ken die een gezamelijke tattoo hebben laten zetten zijn inmiddels uit elkaar...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosings schreef op 20 april 2017 @ 12:30:

Alle koppels die ik ken die een gezamelijke tattoo hebben laten zetten zijn inmiddels uit elkaar...Ik ken er gelukkig een paar, die nog steeds bij elkaar zijn
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Blij dat het geen infinity geworden is.

Of infinity met namen ????

Dit is origineler en tegelijk neutraal terwijl het voor jullie een mooie betekenis heeft.

En Foo Fighters is n gave band.
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
quote:Saz schreef op 20 april 2017 @ 12:29:

Oh, dat dus.

Nee. Zou nooit een tattoo nemen die linkt naar een relatie. Om de simpele reden dat dat niet voor altijd is.



Speak for yourself. Ik ken gelukkig veel voorbeelden van wél voor altijd. En zo ga ik er ook altijd in, voor altijd. Elke keer weer



Maarzo'n grote tattoo vind ik niet mooi. Ik hou meer van subtiel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf nooit een tattoo voor of met mijn partner nemen. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je misschien uit elkaar gaat en dan zit je met zo´n herinnering op je lijf.





Als jullie er maar blij mee zijn toch
Alle reacties Link kopieren
ja hoor mijn vriend en ik hebben ook tatoo's heeft heeft mijn naam in zijn nek en ik zijn naam in een hartje en een roos op mijn borst. en daarnaast hebben we een ambigram met onze namen. bij mij zie je mijn naam staan als eerste en als ik me arm omdraai staat zijn naam er en hij andersom. en we hebben allebei de namen can onze 3 kinderen. en nog een aantal andere tatoo's. maar wij houden ervan haha
Ik vind t erg mooi maar ik geloof niet in "voor altijd" dus ik zou het zelf nooit doen.
Ik vind het wel mooi dat je de sterretjes hebt voor alle kinderen. Maar die had ik dan subtiel ergens geplaatst, wat kleiner, zonder tekst. Maar mooi gebaar van jullie allebei. (Zelf ben ik niet van de tattoo's. maar zoals je zegt, zeg nooit nooit kennelijk )
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben ook samen een geheel zelf ontworpen infinity tattoo op onze zij staan.

En tegenwoordig zijn er heel veel stellen die een trouwTattoo nemen in plaats van ringen.



Als je om je heen kijkt zie je tegenwoordig veel meer mensen met tattoos .

Het enige wat ik zelf niet mooi vind, is zo'n arm/rug helemaal vol.

Zelf heb ik er 4 en er komt er nog 1 bij. (allemaal kleintjes) .



Het enige waar je rekening mee moet houden is, dat ze vervagen in de loop der tijden.

Het weer inkleuren kost net zoveel als een nwe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 20 april 2017 @ 12:29:

Oh, dat dus.

Nee. Zou nooit een tattoo nemen die linkt naar een relatie. Om de simpele reden dat dat niet voor altijd is.Dit, ik vind tattoo's leuk heb ze zelf ook maar ik zou er dus nooit 1 nemen die gelinkt is aan mijn eventuele partner
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat nooit doen.



Mijn ouders wel en vader loopt nu nog altijd rond met de naam van mijn moeder op zijn arm (ook al is hij al meer dan 15 jaar hertrouwd )
Alle reacties Link kopieren
Lelijk. En ik zou dat zelf nooit doen. Dat als antwoord op je vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven