De ouderensoos 2

18-04-2017 14:58 1167 berichten
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.



Dit is deel een De ouderensoos



Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.



Welkom!











67! Geweldig! Ik ga me met de dag jonger voelen op dit topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 13:06:

[...]





Ja, daar liet ik mijn leeftijd even spreken....



Welnee gekkie hahahahah, jj hebt er fucking hell niks mee ,



Hoop dat jij me nog wel aardig vind, ik heb er 4 geen joekels hoor, ala die van Rosa en haar man.

Die vind ik zelf niet mooi . in mijn optiek veel te grof. Maar ja de 1 houdt van groot , de ander van klein.

Of zoals jij van Geen .
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 13:12:

[...]





Welnee gekkie hahahahah, jj hebt er fucking hell niks mee ,



Hoop dat jij me nog wel aardig vind, ik heb er 4 geen joekels hoor, ala die van Rosa en haar man.

Die vind ik zelf niet mooi . in mijn optiek veel te grof. Maar ja de 1 houdt van groot , de ander van klein.

Of zoals jij van Geen . Ieder doet maar, dat vind ik ervan! Ik wilde ze ooit ook, ben nu blij dat ik ze niet heb. Maar dat zegt niet dat ik mensen met tatoeages stom vind. Nee hoor, als jij er blij mee bent, dan ben ik dat ook, volautomatisch! Als iedereen hetzelfde deed, man, wat zou dat saai zijn!
Alle reacties Link kopieren
Precies krijg je zo'n eenmansworst hahahahah.



Ik zag verleden jaar op ons vakantie adres, hele volksstammen lopen met 1 volle arm of hele rug vol getattoeerd. Afschuwelijk !!!



Baai de wee je hebt wel stomme plekken voor een tattoo ZO was ik zo stom om een dolfijn op mijn onderbuik te laten zetten met een sprong richting m'.n geslacht.

Tegenwoordig heeft die dolfijn dus Hernia hahahahaha.
Ik heb er twee. Eén op de binnenkant van mijn pols en een behoorlijk grote op mijn schouderblad. Hebben allebei een hele diepe betekenis voor me. Ik snap dat mensen ze niet altijd mooi vinden. Hoewel ik ook dingen te horen krijg als: ik hou niet van tattoo's, maar deze is echt wel mooi.



Overigens kan ik me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die "zomaar" iets laten zetten. Een beestje of een hartje of zo. Ben ooit naar een zeer bekende artist geweest met toenmalige schoonzus. Daar lopen dus gewoon kerels binnen die kijken naar de plaatjes aan de wand en roepen "doe mij maar een nummer 431" of zo.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg! Ben ik even een ochtend naar mijn werk..moet ik wel 4 pagina's bijlezen! Jullie hebben niet stil gezeten dames

Fijn dat de leeftijd bij de meesten niet veel uitmaakt op sexgebied, dat geeft me moed voor de toekomst!
quote:Dymphnatam schreef op 20 april 2017 @ 13:20:

Ik heb er twee. Eén op de binnenkant van mijn pols en een behoorlijk grote op mijn schouderblad. Hebben allebei een hele diepe betekenis voor me. Ik snap dat mensen ze niet altijd mooi vinden. Hoewel ik ook dingen te horen krijg als: ik hou niet van tattoo's, maar deze is echt wel mooi.



Overigens kan ik me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die "zomaar" iets laten zetten. Een beestje of een hartje of zo. Ben ooit naar een zeer bekende artist geweest met toenmalige schoonzus. Daar lopen dus gewoon kerels binnen die kijken naar de plaatjes aan de wand en roepen "doe mij maar een nummer 431" of zo.Daar kan ik me ook niet zoveel bij voorstellen, maar dat kut-dolfijntje hierboven is dan wel weer geinig.
quote:Dymphnatam schreef op 20 april 2017 @ 13:20:

Ik heb er twee. Eén op de binnenkant van mijn pols en een behoorlijk grote op mijn schouderblad. Hebben allebei een hele diepe betekenis voor me. Ik snap dat mensen ze niet altijd mooi vinden. Hoewel ik ook dingen te horen krijg als: ik hou niet van tattoo's, maar deze is echt wel mooi.

.Dat kan, ik hou ook niet zo van tatoeages maar ze kunnen er wel mooi uitzien. Als je dan toch een tatoeage wilt laten zetten, ga dan naar een tatoeëerder die vakwerk levert.
Heb ooit samengewerkt met Henkiepenkie (of Hankiepankie). Dat vond ik een énige vent!
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden heb ik een tattoo op mijn schouderblad gekregen...eigenlijk moet ie bijgewerkt, hij is wat donker geworden. Ben er eigenlijk te beroerd voor..toch maar eens doen. Vind het wel mooi, maar overdaad schaadt vind ik.

Maar zo'n dikke kerels spierbal met tattoo... fucking sexy
Alle reacties Link kopieren
Rockola



Je kunt ook een andere kiezen als je de oude tattoo zat bent.

Heb ik ook gedaan. Ik had zo'n mini paradijsvogel laten zetten op mn schouder, die ik toen ( 18jaar) mooi vond.

en wat je zegt, hij vervaagt, Toen had ik ook geen geld ervoor om hem te laten bijkleuren.

In 2011 heb ik hem laten veranderen in een tattoo van nu.

Heb ik een naast m.n (kut) dolfijn zoals hunniebunnie zegt, ,met nu een Hernia, ook een in 3 Dimensionaal techniek ingekleurde vlinder op m.n enkel staan.
Het laat me nog steeds niet koud hoe mensen over me denken, ben ik nou nog niet oud genoeg?



Wat uiterlijk betreft, ik heb tot voor kort nooit make-up gebruikt, maar tegenwoordig werk ik met concealer en BB creme mijn ouderdomsvlekken weg te werken en mijn wat blekere lippen kleur ik rood.



En wat werk betreft, ik zag vanmorgen erg op tegen mijn jaarlijkse functioneringsgesprek, maar ze waren erg tevreden over mijn ontwikkeling op het werk, toen voelde ik me opeens weer midden-20. Nog lang geen pensioen hoor, ik heb weer heel wat nieuwe ontwikkeldoelen bedacht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 12:07:

[...]





O man, ik was toch bang voor Eucalypta, dat kun je je nu ook niet meer voorstellen!Kan ik me voorstellen, want dat was ik toen ook. En Oeroeboerhoe vond ik ook eng.
Everything you see I owe to spaghetti!
Eucalypta en Oehoeboeroe eng, check!
Alle reacties Link kopieren
Midden jaren 70 had ik een India jurk. Vond mijzelf errug sexy. Was een donderblauwe jurk met een soort batikprint en van die punten aan de onderkant. Moet even nadenken hoe de bovenkant eruit zag. Herinner me vaag (heel vaag, geen foto's) een gesmockte bovenkant. Alleen op school waren mijn klasgenoten allemaal van die jongetjes, dus paarlen voor de zwijnen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Roots-schoenen, kent iemand die nog?
Alle reacties Link kopieren
Zegt mij niks

Die rootsschoenen, hoe zagen die er uit??

En die " india" jurken vond ik spoeg lelijk.
Mijn oudere zus had ze, en ik schaamde me plaatsvervangend. Ziehier waarom:



Mijn god, ze bestáán dus nog
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt bejaarde schoenen !!
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 15:03:

Mijn oudere zus had ze, en ik schaamde me plaatsvervangend. Ziehier waarom:



[img]http://senna.nl/wp-content/gallery/sale ... ther-1.jpg[/img]



Die ken ik niet, lijken me een beetje oude-damesschoenen voor moeilijke voeten .

Ik had wel zo'n india-blouse, ik vond ze prachtig.
quote:mary57 schreef op 20 april 2017 @ 15:12:

[...]





Die ken ik niet, lijken me een beetje oude-damesschoenen voor moeilijke voeten .

Ik had wel zo'n india-blouse, ik vond ze prachtig.



Ja, de Indy-jurken. Half Duitsland loopt er nog altijd in. Die schoenen waren en zijn echt afschuwelijk! Ik weet niet waarom mijn zus ze droeg, ze werd niet verplicht ofzo. Maar echt...



Als ik zeg Tomos, dan zeggen jullie....?
Alle reacties Link kopieren
Brommers kiek'n
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 15:28:

[...]





Ja, de Indy-jurken. Half Duitsland loopt er nog altijd in. Die schoenen waren en zijn echt afschuwelijk! Ik weet niet waarom mijn zus ze droeg, ze werd niet verplicht ofzo. Maar echt...



Als ik zeg Tomos, dan zeggen jullie....?Puch en Kreidler
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 20 april 2017 @ 15:35:

[...]





Puch en KreidlerHeerlijk, de buurjongens en ik, allemaal op onze Tomos (en één Puch, zelfde model, met die hoge sturen) aan de sjees!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven