Entertainment alle pijlers

Humberto Tan en Dionne Stax

06-04-2017 13:38 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo net las ik een stukje van Winston Gerschtanowitz. Hij is verbaast dat RTL Boulevard nauwelijks aandacht besteedt aan de vermeende affaire van Humberto Tan. Ik las dat Tan en Stax het twitteraccount van een journalist 'op zwart' deden nadat hij een artikel over de vermoedelijke affaire op socialmedia deelde. Ik vind het zwaar hypocriet dat uitgerekend Humberto nou zijn mond houd terwijl hij voorheen wel steeds de vuile was van anderen buiten hing. Over Onno Hoes werd de zoen-met-toyboy uitgebreid in RTL-late-night besproken. Op het topic "Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz" staan al zoveel berichten over Humberto en Dionne dat ik vind dat ze een eigen topic verdienen. Daarom open ik een topic over Umberto én Dionne Stax.



Natuurlijk moet iedereen het zelf weten en gaat het ons niet echt iets aan. Maar de zoen van Yolanthe in de parkeergarage kregen we te zien bij Humberto. Het interview met toyboy over de zoen met Onno, en het klagen over het imago van Onno als burgemeester kregen we te zien bij Umberto. En moet hij dan nu boos zijn als een scheve letter over zich zelf naar buiten komt, collega verbieden er over te praten of om er vragen over te stellen. Ik vind het hypocriet. Als hij zo 'stoer' is om zijn gezin te verlaten, dan is hij vast niet zo laf om er omheen te draaien.



Ik had Dionne altijd hoog staan maar ik merkte dat ik me gisteravond flink ergerde aan haar nepheid in het EHBO-programma.



De Limburger



'Humberto Tan na 20 jaar weg bij Limburgse partner'



29-03-2017 om 14:00 door Redactie



[Mooie foto:Humberto Tan en Ineke Geenen samen met hun kinderen Isa en Julia Foto: AD/Daniel Kroll]





Humberto Tan is weg bij zijn partner Ineke Geenen uit Neer en hun drie kinderen. Dat meldt Privé woensdag. Volgens het blad slaapt de presentator al twee weken ergens anders in Amsterdam.



Tan(51) heeft in de buurt van zakenwijk de Zuidas intrek genomen in een luxe kleine studio. Uit onderzoek van Privé blijkt dat Tan daar dagelijks, na afloop van zijn talkshow RTL Late Night, zijn luxe Audi Q7 parkeert. Vervolgens probeert hij ongezien hetappartementencomplex binnen te treden.



Dionne Stax

De 'ideale schoonzoon' blijkt daar vaker bezoek te krijgen van niemand minder dan Dionne Stax. Privé weet dat Tans nieuwe buren in de lift van het complex oog in oog stonden met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Tan wil over zijn relatieperikelen helemaal niets kwijt. Aan AD laat hij weten: "Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet." Ook Ineke zwijgt over hun relatiedrama. "Ik ga geen vragen beantwoorden. En nee, ik ga niet zeggen hoe ik me voel. Ik zeg helemaal niets", aldus Ineke tegen Privé.



[foto Dionne}



'Pikante ontwikkelingen'

Eind februari meldde het blad dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van de tv-host fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen Tan en de 20 jaar jongere La Stax. Zo zou hij onder het mom van werkoverleg haar middagen lang thuis bezoeken, meldde Privé destijds. Buren van Dionne zien de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex.



Hel

Tien jaar geleden ging Ineke al eens door een zelfde hel. Haar Humberto had destijds een affaire met een blonde tv-collega. Toen Tan dat contact wilde verbreken, bracht de vrouw Ineke op de hoogte van alles wat er tussen haar en Humberto was gebeurd, weet Privé. Ineke en Humberto maakten toen samen een nieuw start. Na enkele maanden werd het jongste kind Benjamin geboren. Het duo heeft samen drie kinderen (Benjamin (8), Julia (16) en Isa(19)).
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
De vraag in de media of dit het bewijs is dat hij terug is bij zijn vrouw omdat de auto van Umberto weer thuis stond, achter het hek. ?? Ontdekt door fotograaf Edwin Smulders. Het zou fijn zijn voor zijn kinderen, maar misschien had hij gewoon autopech of moest hij nodig belangrijke gesprekken voeren.



9:19 | 12.4.2017



Is dit het bewijs dat Humberto Tan terug bij zijn gezin is?



In de nieuwe Story onthult een betrouwbare bron dat Dionne Stax in amper 1,5 jaar tijd twee langlopende relaties als minnares in zwaar weer weet te brengen. 'De hartenbreekster van Hilversum', zoals sommige collega's haar noemen, zou al eens eerder een affaire met een getrouwde man hebben beleefd. Maar ook de relatie tussen Humberto en Ineke lijkt sterker dan de affaire te zijn. Storyfotograaf Edwin Smulders ontdekt zelfs een toenadering tussen de twee...



Lees het hele verhaal nu in Story!



Beeld: Peter Smulders
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
AD.nl



Dionne Stax haalt schouders op om ophef rond affaire



NOS-nieuwslezeres Dionne Stax (31) heeft voor het eerst van zich laten horen sinds haar naam in dezelfde zin als die van Humberto Tan wordt genoemd. In een interview met het blad Flair spreekt Stax kort over haar vermeende affaire en gaat ze in op haar liefdesleven.



De blondine benadrukt dat ze 'niet de behoefte' voelt op de ophef rond haar en Tan te reageren. ,,Het is vooral heel vervelend'', stelt ze in het magazine dat morgen in de winkels ligt.



Ze lijkt vooralsnog nuchter onder de situatie. ,,Het is niet de eerste keer dat ik in de roddelbladen sta en vast ook niet de laatste. Ik vind het zonde om mijn tijd en energie daar in te stoppen. Schouders ophalen en dóór.''



Stax en Tan haalden eind vorige maand de showbizzheadlines toen Privé wist te melden dat de RTL Late Night-presentator zijn gezin heeft verlaten voor haar. ,,Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet'', claimde Tan. Twee weken later klonk het tijdens een evenement van keukengigant Mandemakers: ,,Maakt u zich geen zorgen, ik ben gezond, het gaat echt goed.''



Oude stempel

Tegen Flair zegt Stax nu dat het 'niet bij haar past' om actief op zoek te gaan naar een man. ,,Ik geloof niet zo in Tinder. Misschien ben ik van de oude stempel, maar ik ga ervan uit dat het je overkomt en anders niet.'' En: ,,Ik doe niet aan vleeskeuringen. Het enige wat mijn exen met elkaar gemeen hebben, is dat het allemaal slimme mannen zijn. Intelligentie, dat vind ik aantrekkelijk.''



La Stax concludeert dat ze niet snel verliefd wordt. ,,Nee, dat had ik als tiener al niet. Ik kreeg op mijn zeventiende mijn eerste serieuze relatie, die jaren heeft geduurd. Op hem was ik heel verliefd, maar dat ging misschien makkelijker omdat hij mijn eerste grote jeugdliefde was. Nu ik wat ouder ben en al een heel leven heb opgebouwd, merk ik dat het moeilijker is om echt verliefd op iemand te worden.''
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Bron: Telegraaf





Hoewel het er even naar uitzag dat HUMBERTO TAN op zijn schreden met DIONNE STAX zou terugkeren en weer zou intrekken bij INEKE, de moeder van zijn kinderen, is daarvan nog steeds geen sprake.



De RTL-presentator die steeds is blijven zwijgen over alle verwikkelingen in zijn privéleven, verliet een maand geleden huis en haard en betrok een flatje bij de Zuidas.

En daar verblijft hij nog steeds.



Onderduikadres

Het ziet ernaar uit dat alle gesprekken met zijn Ineke aan de keukentafel er nog niet toe hebben geleid dat alles is vergeven en vergeten. Beiden nemen, meestal op zondag, samen de week door en spenderen dan de nodige tijd met elkaar maar daarna keert Humberto toch weer terug naar zijn studio van 36 vierkante meter, waar hij aanvankelijk nog regelmatig bezoek kreeg van Dionne. Die is daar echter al enige tijd niet meer gezien.



De relatiecrisis is echter nog niet bezworen. Middenin de nacht, na afloop van zijn liveshow en het napraten met zijn gasten, koerst hij nog steeds naar zijn ‘onderduikadres’ en niet naar zijn gezin, anderhalve kilometer verderop.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 20 april 2017 @ 09:42:

Bron: Telegraaf





..................................................



De relatiecrisis is echter nog niet bezworen. Middenin de nacht, na afloop van zijn liveshow en het napraten met zijn gasten, koerst hij nog steeds naar zijn ‘onderduikadres’ en niet naar zijn gezin, anderhalve kilometer verderop.Anderhalve kilometer verderop? Ooooo vandaar dat hij de auto gewoon thuis achter het hek parkeert en dan te voet naar zijn 'onderduikadres' loopt.







quote:missie_m schreef op 18 april 2017 @ 07:43:

De vraag in de media of dit het bewijs is dat hij terug is bij zijn vrouw omdat de auto van Umberto weer thuis stond, achter het hek. ?? Ontdekt door fotograaf Edwin Smulders. Het zou fijn zijn voor zijn kinderen, maar misschien had hij gewoon autopech of moest hij nodig belangrijke gesprekken voeren.



9:19 | 12.4.2017



Is dit het bewijs dat Humberto Tan terug bij zijn gezin is?



In de nieuwe Story onthult een betrouwbare bron dat Dionne Stax in amper 1,5 jaar tijd twee langlopende relaties als minnares in zwaar weer weet te brengen. 'De hartenbreekster van Hilversum', zoals sommige collega's haar noemen, zou al eens eerder een affaire met een getrouwde man hebben beleefd. Maar ook de relatie tussen Humberto en Ineke lijkt sterker dan de affaire te zijn. Storyfotograaf Edwin Smulders ontdekt zelfs een toenadering tussen de twee...



Lees het hele verhaal nu in Story!



Beeld: Peter Smulders
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik las ergens dat humberto en z'n vrouw weer meerdere keren samen gezien zijn. Vermoedt wordt dat ze 't samen weer gaan proberen. Dat 't uit is met Dionne.



Ik ben wel benieuwd wat daar nu is gebeurd. Zou wat zijn als 't niet waar is. Dat ze vrienden zijn. Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
http://www.mediacourant.n ... an-zijn-anti-dionne-stax/
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/t ... rt_met_Dionne_Stax__.html
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:mabelle schreef op 26 april 2017 @ 18:21:





Ik ben wel benieuwd wat daar nu is gebeurd. Zou wat zijn als 't niet waar is. Dat ze vrienden zijn. Wat denken jullie?

Ik denk dat de vrouw/vriendin van Humberto zaken minder zwaar neemt dan de Nederlandse pers en de Vivavrouw.

Zoiets als: Lang samen, fijne relatie, drie kinderen, en man sekst dus graag met anderen. Fort maar weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ze vandaag niet openbaar in het oranje verschijnen. Die liggen vast weer stiekem te krikken in het appartement.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 27 april 2017 @ 15:12:

Denk dat ze vandaag niet openbaar in het oranje verschijnen. Die liggen vast weer stiekem te krikken in het appartement.Stax in ieder geval niet. Die was nl. in Tilburg waar ze een flirtje had met prins Floris...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
NU.nl
19 uur geleden

Humberto Tan hekelt achtervolgen zoontje rond ophef over vermeende affaire

[foto:© Aangeboden door Sanoma Digital The Netherlands BV]


Humberto Tan heeft voor het eerst gereageerd op de ophef die is ontstaan over zijn vermeende, buitenechtelijke relatie met Dionne Stax.

"Het enige wat ik wel daarover kan zeggen is: dat ik me echt afvraag wat voor zin het heeft om mijn zoontje van negen te achtervolgen. Dan moet je je echt afvragen: hoe ga jij van huis 's ochtends, als je dit gaat doen?"

Dat zei de presentator woensdagmiddag op de Hogeschool voor Journalistiek in Zwolle. RTL Boulevard zond beelden van zijn bezoek aan de school uit.

De eerste berichten dat Tan en Stax een affaire zouden hebben, kwamen in maart. De twee hebben zelf nooit gereageerd op de geruchten.


..........................................................................................................................................................

:sherlock:

Humberto zegt: "Het enige wat ik wel daarover kan zeggen is: dat ik me echt afvraag wat voor zin het heeft om mijn zoontje van negen te achtervolgen. Dan moet je je echt afvragen: hoe ga jij van huis 's ochtends, als je dit gaat doen?"

:nerd:

Is dat het enige dat Humberto er over kan zeggen????? Als je toch beschuldigd word van een buitenechtelijke relatie waar zelfs je kinderen last van hebben ga je toch zeker zeggen "en nou opzouten met jullie roddels, ik ben de roddelkoning niet jullie". Je zou toch hartstikke opgelucht zijn als je eindelijk kan zeggen "dat is niet waar". En wat ik me ook nog afvraag: Hoeveel mensen zullen dat zoontje achtervolgen? Eentje? Twee? drie? Is het een journalist uit het roddelcircuit? Het is inderdaad van ze zotte als iemand dat zou doen. Maar mag men om zo'n enkeling wel een artikel plaatsen, terwijl alle medewerkers spreek- en vraag-verbod kregen/krijgen?? Enne Humberto ook voor jou dan die zelfde vraag: hoe ging jij van huis 's ochtends ?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Vooropgesteld: je laat dat joch met rust. Ik vind het helemaal van de zotte dat journalisten achter het kind aangaan. Die heeft er niets mee te maken.

Aan de andere kant heeft Humberto wel boter op zijn hoofd. Kijk, het feit dat hij er niets over zegt - zijn goed recht - maakt uiteindelijk wel dat mensen blijven doorgraven en doorzoeken. Nogmaals, geen reden om het knulletje lastig te vallen. Maar je weet ook dat je nu eenmaal even zeer zichtbaar in de schijnwerpers staat als je al dan niet vermeend vreemd gaat en dat men blijft graven. Dit kan een risico zijn. Niet, logisch gevolg, maar wel: een risico. Iets waar Tan ook wel eens wat beter over had mogen nadenken voordat-ie verdronk in de oogjes van Staxje.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste spreek je jezelf tegen: je laat het joch met rust maar......Heel erg eigen schuld dikke bult, logisch dat men die jongen achtervolgd.
Ten tweede doe je een aanname: toen hij in haar ogen verdronk. Juist dit soort reacties maken dat mijn blijft achtervolgen en kletsen.
Ten derde: al doet hij het hele nos team. Zijn leven zijn pakkie an en NIETS rechtvaardigd het om een kind te achtervolgen.
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
18-05-2017 18:10
Ten eerste spreek je jezelf tegen: je laat het joch met rust maar......Heel erg eigen schuld dikke bult, logisch dat men die jongen achtervolgd.
Ten tweede doe je een aanname: toen hij in haar ogen verdronk. Juist dit soort reacties maken dat mijn blijft achtervolgen en kletsen.
Ten derde: al doet hij het hele nos team. Zijn leven zijn pakkie an en NIETS rechtvaardigd het om een kind te achtervolgen.
1 = dat zeg ik nergens dat het zijn eigen schuld is, dat is jouw aanname
2 = mijn?
3 = dat zeg ik dus juist wel
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Mijn moet men zijn. Dit is mijn eerste bericht op het nieuwe forum en ik kan het niet goed teruglezen.
Ik hoop dat je de zin zo wel begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
18-05-2017 19:56
Mijn moet men zijn. Dit is mijn eerste bericht op het nieuwe forum en ik kan het niet goed teruglezen.
Ik hoop dat je de zin zo wel begrijpt.
Ja, ik begrijp hem nu. Maar het punt is dat je mond houden - wat op zich zijn goed recht is - over vreemdgaan - al dan niet met heel Hillywood en ook zijn zaak - aanleiding is om door te spitten, waarbij kennelijk geen middel ongemoeid blijkt, inclusief het lastig vallen van een knulletje. Ik vind dat verwerpelijk. Maar de journalisten die het joch lastig vielen hadden daar minder problemen mee. Ik vind het nog steeds verwerpelijk. Maar het gebeurt dus wel en ik zeg niet eigen schuld dikke bult, maar het is helaas wel iets dát gebeurt als journalisten op zoek gaan naar nieuws.

Ik snap dat Tan boos is dat ze zijn zoontje lastig vallen. En dat is volkomen terecht. Maar journalisten hebben daar gewoon soms lak aan. En ik mag verwachten dat een doorgewinterde TV-man als Tan een beetje weet hoe het werkt. Ongepast, of niet.

Punt is, als onze buurman vreemd gaat vind niemand, nou ja, bijna niemand dat interessant. Gaat Willem Alexander vreemd, is dat een heel stuk interessanter. Kortom, roem brengt ook minder leuke kanten met zich mee. Helaas is het achterna lopen van een jochie er daar 1 van.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
18-05-2017 18:10
Ten eerste spreek je jezelf tegen: je laat het joch met rust maar......Heel erg eigen schuld dikke bult, logisch dat men die jongen achtervolgd.
Ten tweede doe je een aanname: toen hij in haar ogen verdronk. Juist dit soort reacties maken dat mijn blijft achtervolgen en kletsen.
Ten derde: al doet hij het hele nos team. Zijn leven zijn pakkie an en NIETS rechtvaardigd het om een kind te achtervolgen.
:nerd:

Al doet hij het hele NOS team schrijf je. Het gaat ons niks aan natuurlijk, maar ik heb er wel een mening over, en al helemaal als het uitgerekend gaat over de man die toyboy (of moet ik zeggen lokboy) van Onno Hoes in zijn show aan het woord laat. Onno werd in de val gelokt door deze toyboy, Toyboy werd eerst geïnterviewd door Patty Brard (was het wraak op Albert V?) In de show van Humberto was er één man die er van walgde. En de vraag waarom moet die jongen in beeld? Humberto zei 'misschien vanwege zijn functie als burgemeester'. Humberto is vader van drie mooie kinderen. Ik zeg zeker niet 'zelf schuld dikke bult', maar als jij het gewoontjes vind dat hij als echtgenoot en vader het hele NOS-team doet en het alleen zijn pakkie-an is, zeg ik "hij heeft als echtgenoot en vader ook een verantwoordelijkheid (functie)
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
:blond: het was zoek.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Bij wie zou dionme nu de nacht door brengen vraag je je af
GijsdeGoede schreef:
20-05-2017 20:11
Bij wie zou dionme nu de nacht door brengen vraag je je af
Serious? nou ja tussen 17 en 21 juli zal ze wel goed beveiligd in een hotel in de omgeving van Noviomagus zijn, algemeen bekend maar verder het is maar wat het jou of ieder ander ook maar wat aan gaat.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/UfAAYfZXARQ De jonge flirt van Onno Hoes - RTL LATE NIGHT

Het interview van Patty Brard met de LOKBOY van Onno werd getoond én besproken in RTL-Late-Night. Een tafelgast bij Humberto vond het walgelijk en vraagt zich af 'waarom moet die jongen op tv, waarom moet dit, waarom is Nederland hier gefascineerd door?" Humberto zegt: "....misschien omdat het samenhangt met de functie van de burgemeester?"
En dan krijgt Onno nu toch zijn gelijk.


NRC

Toch vervolging PowNed voor uitzending Hoes

Onno Hoes werd ontslagen na onthullingen van PowNed over privéafspraken die hij had met een jongere man.

Len Maessen

15 juni 2017
Onno Hoes. Foto Remko de Waal/ANP

PowNed wordt toch vervolgd voor het uitzenden van zonder toestemming opgenomen beelden van voormalig burgemeester Onno Hoes. Dat maakte het gerechtshof in Amsterdam op donderdag bekend. In 2015 werd nog afgezien van vervolging door het Openbaar Ministerie.

Hoes spande toen een civiele zaak aan. De rechter besloot dat PowNed de beelden niet had mogen uitzenden: PowNed moest uiteindelijk een schadevergoeding betalen.

De voormalig burgemeester van Maastricht spande vervolgens een Artikel 12-procedure aan om de officier van justitie alsnog te dwingen tot strafrechtelijke vervolging. Met die eis heeft de rechtbank in Amsterdam nu ingestemd.

Inbreuk op privéleven

PowNed stuurde in 2014 een jongere man op pad om seksueel getinte privéafspraken die hij met Hoes had te filmen. De uitzending van deze beelden leidde direct tot het ontslag van Hoes. Hij na een eerder voorval afspraken gemaakt met de gemeente om controverses van een seksuele aard te vermijden. Hij diende een strafrechtelijke klacht in tegen de man en PowNed omdat zijn privacy geschonden zou zijn.

Hoes “stelde in de beklagprocedure dat de beklaagden door hun handelen inbreuk hebben gemaakt op zijn privé leven en dat zijn persoonlijke levenssfeer, zijn eer en goede naam onder het mom van persvrijheid zijn aangetast”, schrijft de rechtbank. PowNed bracht daar tegenin dat zij de onthullingen gerechtvaardigd vinden.

Lees ook: Maakte Onno Hoes zijn privéleven zelf publiek?

De rechtbank in Amsterdam oordeelde dat de zaak van Hoes kans van slagen heeft. “Er moet een belangenafweging gemaakt worden tussen de conflicterende grondrechten: het recht op bescherming van de persoonlijke levenssfeer en het recht op vrijheid van meningsuiting”, aldus de rechtbank. “Bij een botsing van deze grondrechten kan uit artikel 10 EVRM noch uit de jurisprudentie worden geconcludeerd dat het recht op vrijheid van meningsuiting altijd voorrang zou moeten krijgen.”

Bij de oorspronkelijke zaak besloot de rechtbank dat de jonge man bij de opnamen niet strafbaar had gehandeld omdat hij zelf ook betrokken was bij het gesprek. Daarom zou het uitzenden van de beelden ook niet strafbaar zijn geweest.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een mooie knappe vrouw.


Humberto weer te zien met zijn vrouw

De Telegraaf
2 uur geleden

Humberto Tan verscheen dit weekend voor het eerst sinds zijn affaire met Dionne Stax in het openbaar met zijn vrouw Ineke, tijdens de uitvaart van Eberhard van der Laan.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel maar ook grappig.

https://youtu.be/omxjna3vC_U Peter R. de Vries in RTL Late Night 'The Roast of Humberto Tan' met grap over 'affaire' Dionne Stax
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
soetkees schreef:
20-04-2017 09:42
Bron: Telegraaf





Hoewel het er even naar uitzag dat HUMBERTO TAN op zijn schreden met DIONNE STAX zou terugkeren en weer zou intrekken bij INEKE, de moeder van zijn kinderen, is daarvan nog steeds geen sprake.



De RTL-presentator die steeds is blijven zwijgen over alle verwikkelingen in zijn privéleven, verliet een maand geleden huis en haard en betrok een flatje bij de Zuidas.

En daar verblijft hij nog steeds.



Onderduikadres

Het ziet ernaar uit dat alle gesprekken met zijn Ineke aan de keukentafel er nog niet toe hebben geleid dat alles is vergeven en vergeten. Beiden nemen, meestal op zondag, samen de week door en spenderen dan de nodige tijd met elkaar maar daarna keert Humberto toch weer terug naar zijn studio van 36 vierkante meter, waar hij aanvankelijk nog regelmatig bezoek kreeg van Dionne. Die is daar echter al enige tijd niet meer gezien.



De relatiecrisis is echter nog niet bezworen. Middenin de nacht, na afloop van zijn liveshow en het napraten met zijn gasten, koerst hij nog steeds naar zijn ‘onderduikadres’ en niet naar zijn gezin, anderhalve kilometer verderop.

En dit is dus in 2017 Als RTL-Late Night nog goed loopt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Humberto Tan en vrouw Ineke openhartig over huwelijkscrisis - https://www.viva.nl/stijl-en-update/hum ... jkscrisis/
2 mei 2019

________________________________________________________________________________
Ineke openhartig over haar relatie met Humberto Tan https://www.libelle.nl/mensen/ineke-ope ... berto-tan/
27 apr. 2019

Het was alleen een VERMEENDE affaire, waar Humberto verder niets over kwijt wil.....Dat gaat ons NIETS aan. Ik vraag me dan wel af waarom hij dan wel wil vertellen dat hij in een relatiecrisis zat. Dat gaat ons allemaal NIETS maar dan ook helemaal niets aan. Zo ligt de schuld van zijn "vermeende" affaire aan de relatiecrisis en niet bij hem, én dat hij het privé niet leuk had lag aan de media.(...die hij het zwijgen had opgelegd)

Ineke openhartig over haar relatie met Humberto Tan

Op de dag voor Koningsdag kreeg Humberto Tan een lintje. Zijn vrouw Ineke had deze koninklijke onderscheiding voor hem geregeld.

Ze vond dat hij het verdiend had om weer eens in het zonnetje gezet te worden.

Goed hart
“De buitenwereld weet niet hoeveel werk Humberto voor zóveel goede doelen verricht”, legt Ineke vol trots uit aan Shownieuws. Hij zou zoiets nooit zelf onder de aandacht brengen, daarom vond Ineke het hoog tijd dat hij een lintje kreeg.

Op rolletjes
Tussen Ineke en hem gaat het hartstikke goed. “In het leven heb je ups en downs. Dat zal iedereen herkennen”, vertelt ze. “Humberto en ik zijn heel gelukkig samen. Thuis loopt alles op rolletjes. We hebben echt een leuk leven.” Je vraagt je misschien af waar hij alle tijd vandaan haalt met zoveel vrijwilligerswerk, maar toch zijn hij en Ineke veel samen. “En dan hebben we het echt gezellig.”

Vermeende affaire
In de media ging het vorig jaar voortdurend over zijn vermeende affaire met NOS-nieuwslezeres Dionne Stax. Hij heeft toegegeven fouten te hebben gemaakt, verder wil hij er niks over kwijt. Wel heeft hij in Waar is de Mol? bevestigd dat hij in een relatiecrisis zat, maar dat hij blij is dat de liefde tussen hem en zijn vrouw Ineke nooit is overgegaan.

______________________________________________________________________________________

Humberto Tan: Het is privé even niet leuk https://www.ad.nl/show/humberto-tan-het ... haring_web 22-08-17

Humberto Tan: Ik ben nog bij Ineke https://www.ad.nl/dossier-humberto-stop ... haring_web 10-10-17
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven