Lijf & Lijn alle pijlers

Wie is al succesvol afgevallen?

20-04-2017 14:55 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn excuses als er al een soortgelijke topic bestaat.



Het leek me leuk om hier successverhalen te delen. Misschien ook voor en na foto's en tips of afvies voor de mensen die net beginnen met afvallen of moeite hebben met afvallen? Wellicht kan het motiverend werken?
Ja ik, teveel.
Alle reacties Link kopieren
Oei te veel afgevallen?
Alle reacties Link kopieren
We waren getrouwd en aten te veel. Ik sportte niet mijn man wel. We kregen twee kinderen en at nog steeds te veel ongezonds. Inmiddels 15 kg zwaarder. Ik ging er steeds meer van balen. Winkelen was niet meer leuk en niks stond mooi in mijn ogen.



Ik ben gaan lijnen. Vooral al het ongezonde een tijdje schrappen. Ik viel 12 kg af van 78 naar 66. Inmiddels schommel ik al 2 jaar tussen de 66 en 68. Ik loop wekelijks een rondje hard. Wandel en fiets veel. En eet gewoon en regelmatig wat lekkers. Maar het beweeg en eetpatroon is in balans. Ik zit nu veel beter in mijn vel en ben tevreden over mijn lichaam. Dat is heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik! 25 kilo afgevallen afgelopen jaar.

Door het niet-meer-snoepen-en eet-de-helft-minder-dieet.

Verder geen frisdranken of suiker in de koffie meer.
Zelfde dieet als groenebroek, zo ben ik 30 kilo in de afgelopen 13 maanden kwijtgeraakt.
Ik, bijna 30 kg, ruim 2 jaar geleden.



Ik was ziek en kwam in een half jaar tijd 25 kg aan. Voor die tijd sportte ik altijd veel maar dat kon toen ik ziek werd niet meer. Ik heb Weight Watchers gedaan en ben toen ongeveer 10 kg afgevallen, maar was het zat en ben toen een tijd op hetzelfde gewicht gebleven. Jaren later werd ik gelukkig weer beter, ik kon weer sporten en ben met een voedings- en trainingsschema van de sportschool de rest van de kilo's kwijtgeraakt.



De afgelopen 2 jaar zijn er ongeveer 3 kg weer bijgekomen, maar ik denk/ hoop dat dat spieren zijn, want ik sport weer veel en zie er nu beter uit. Ik weeg nu hetzelfde als voordat ik ziek werd.
Alle reacties Link kopieren
Liedjepiedje: gefeliciteerd! En je schommelt met maar een paar kg, harstikke goed! Die paar kilo's gewoon in de gaten houden (:



De rest ook: harstikke goed. Ik ben ook 30kg afgevallen. Veel rennen (HIIT) en krachttraining. Qua eten eet ik nog steeds alles maar ik kook alles wat ik eet zelf en ik let er goed op dat ik verse ingredienten gebruik en niets verpakt, geen junkfood of fastfood. Ik zal zo even een foto plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 6 kg afgevallen (heb nu een bmi van 25) door geen alcohol, geen snoep/koek/chips/frisdrank. Dit doe ik al ruim een jaar.

Alleen water en thee als drank. Normaal eten. Ook wekelijks friet met snack als maaltijd. En wekelijks een etentje buiten de deur.



Ga nu voor de laatste kilo's. Wandel elke dag 5 km.
Ik ben sinds januari vorig jaar ruim 18.5 kg afgevallen door anders te gaan eten en meer te bewegen. Opletten wat je in je mond stopt en verstandige keuzes maken. Iedere avond wandel ik in stevig tempo 5km en ik val nog steeds af.

Ik wil er nog 4 kg af en dan heb ik een gezond bmi en wil ik op gewicht blijven.
Het enige waar ik van af val is de trap



Maar er moet wel nodig 10 kg af.. Waarom is eten toch zo lekker?
Alle reacties Link kopieren
40kg kwijt, en óók mijn losse huid/ buikwand zónder operatie



Afgevallen met zwarte koffie.

Huid weggewerkt met een redelijk peperduur serumpje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 20 april 2017 @ 15:56:

40kg kwijt, en óók mijn losse huid/ buikwand zónder operatie



Afgevallen met zwarte koffie.

Huid weggewerkt met een redelijk peperduur serumpje.Serumpje huh?
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ruim 10 kg kwijt door gezond eten en koek/chips/frisdrank ed laten staan. Moet nog wel meer af, maar het begin is er.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kleurplaat schreef op 20 april 2017 @ 15:42:

Het enige waar ik van af val is de trap



Maar er moet wel nodig 10 kg af.. Waarom is eten toch zo lekker?Ik kijk tegenwoordig naar diëten als budgetteren; vind ik het eten zo lekker dat ik de calorieën ervoor over heb? Zo ja, dan neem ik het. Zo niet, dan niet. En ik schuif door de dag heen, iets lekkers bij de koffie is dus een boterham minder bij de lunch.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 20 april 2017 @ 16:17:

[...]





Serumpje huh?



ja!



135 euro per 15 ml.



Je smeert een flesje of 3- 4 voor je buik weer strak is. Nog steeds vele malen goedkoper als de beruchte buikwandcorrectie van minimaal 4-5000 euro.
quote:Belle73 schreef op 20 april 2017 @ 16:24:

[...]





Ik kijk tegenwoordig naar diëten als budgetteren; vind ik het eten zo lekker dat ik de calorieën ervoor over heb? Zo ja, dan neem ik het. Zo niet, dan niet. En ik schuif door de dag heen, iets lekkers bij de koffie is dus een boterham minder bij de lunch.

Het klinkt heel logisch ja.

En ik weet heel goed hoe het moet en wat ik ervoor moet laten maar op dit moment heb ik er de kracht niet voor.
Alle reacties Link kopieren
En ik had écht een foeilelijke flinke flap aan mijn buik hangen met een gedrocht van een hangnavel hoor. Niets meer van te zien nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 20 april 2017 @ 16:27:

En ik had écht een foeilelijke flinke flap aan mijn buik hangen met een gedrocht van een hangnavel hoor. Niets meer van te zien nu!En hoe heet dit befaamde serumpje? Hier namelijk het zelfde na 25 kilo eraf.
Alle reacties Link kopieren
Ben nooit te zwaar geweest maar wil al tig jaren een paar kilo's afvallen..moeilijk.

Soms lukt het wel met lijnen en veel sporten maar daarna kom ik weer aan door niet te gaan sporten

en veel lekker eten.



Mijn vriend is in ongeveer 10 maanden 35 kilo afgevallen!

Hij was groot en breed daar trainde hij ook voor en at echt heeeel veel.

Op een gegeven moment wou hij niet meer zo zwaar trainen en was gaan afbouwen met voeding.
Prrrr, mauw miawwwww.
24 kilo in een jaar.

Met het geheim van slanke mensen van Mieke Kosters.



Ik eet gewoon ook chips, chocolade, taart, drop enz. Ik wilde juist geen dieet omdat ik geen zin heb om weer aan te komen nadat het eraf is.

Dus ik geniet van alles wat ik lekker vind, masr dan met mate.
Ik weet niet of mijn manier aan te raden is maar: ik kreeg een relatie met mijn man en blijkbaar daardoor geen tijd/zin meer om te veel te eten en zo'n zes kilo kwijtgeraakt. Daarna twee keer zwanger worden en elke zwangerschap 20 kilo aankomen en er door de borstvoeding 23 kwijtraken. Netto resultaat is nu een kleine 62 kilo bij 1,70m dus een mooi gewicht voor mijn lengte. Enige nadeel is dat mijn conditie nog steeds wel beter mag en aan mijn buik duidelijk te zien is dat ik zwanger ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:dgroen schreef op 20 april 2017 @ 16:30:

[...]





En hoe heet dit befaamde serumpje? Hier namelijk het zelfde na 25 kilo eraf.



bioeffect egf serum. Het is hét wondermiddel tegen rimpels, maar is dus ook op de buik te smeren. Mocht je het kopen.. Kijk even na of je de juiste besteld. Je hebt ook dag-en nachtserums, maar je wilt dus écht het egf serum hebben zonder deze vermelding erop.



Klein flesje, maar je gebruikt maar 1-2 druppels per keer. Ik doe er dus een maand mee.
In 2006 ben ik 41 kilo afgevallen in 10 maanden tijd, door minder te eten en meer te bewegen. Nu zit het er weer bij, omdat ik lui ben en van lekker eten hou.
Alle reacties Link kopieren
vanaf Eind 2013 28 kg, toen 2 jaar stabiel en door aanpassing eten ivm gezondheid nog weer 10 kg. Nu totaal dus 38 kg en al weer half jaar stabiel.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven