De ouderensoos 2

18-04-2017 14:58 1167 berichten
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.



Dit is deel een De ouderensoos



Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.



Welkom!











Alle reacties Link kopieren
O god ja, de Roots schoenen! Check!



En Booties.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik reed in de jaren 80 een Honda mt...ik was een stoere griet
quote:RockOla schreef op 20 april 2017 @ 15:38:

Ik reed in de jaren 80 een Honda mt...ik was een stoere griet Haha, zo'n rode MT 5?
Ik weet nog dat op een gegeven moment lichtblauwe racefietsen helemaal je van hèt waren! Zal ergens begin jaren tachtig geweest zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ja een rode Honda. Opgehoogd natuurlijk, en opgevoerd door mijn toenmalige verkering. Levengevaarlijk ding. Altijd een drama met die helm, want dan zat je haar kut.
quote:RockOla schreef op 20 april 2017 @ 15:42:

Ja een rode Honda. Opgehoogd natuurlijk, en opgevoerd door mijn toenmalige verkering. Levengevaarlijk ding. Altijd een drama met die helm, want dan zat je haar kut.Haha, ja, ik droeg een pispotje waarvan ik de onderkant had afgezaagd en dan met een klep erop. Hangt nog ergens bij mijn ouders in de schuur in Frankrijk. Mán, want dacht ik stoer te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een Berini knal rood. met vering en rechte tankgedeelte !! Zelluf bij elkaar gespaard.

Ik wilde echt niet het bolle tank model



eerste auto een gele "lelijke Eend" Citroen, dus wilde ik echt een gele hahahaha., weet zelfs het nr bord nog

01-UG-23 dus werd het al snel we gaan er met de ug vandoor.
Alle reacties Link kopieren
Twee jaar geleden bij de jukeboxbeurs geweest in Rosmalen. Daar ga je echt terug in de tijd! Je ziet overal dingen uit je jeugd waarvan je het bestaan was vergeten. Mooie oude auto's ook, en allemaal kleding te koop uit de jaren 50/60/70, aanrader!
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 15:52:

Ik had een Berini knal rood. met vering en rechte tankgedeelte !! Zelluf bij elkaar gespaard.

Ik wilde echt niet het bolle tank model



eerste auto een gele "lelijke Eend" Citroen, dus wilde ik echt een gele hahahaha., weet zelfs het nr bord nog

01-UG-23 dus werd het al snel we gaan er met de ug vandoor. Ik had ook een lelijke eend, door mijn zusje in allerlei kleuren geverfd! Twee portieren staan nog altijd op zolder
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 16:03:

[...]





Ik had ook een lelijke eend, door mijn zusje in allerlei kleuren geverfd! Twee portieren staan nog altijd op zolder Leuk joh !! kunnen ze niet als "kunst" aan een muur of zo.
Dat is ook al decennia lang het plan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit nog met familie in een renault 4 op vakantie geweest naar Zweden....met 4 man in die kleine pisbak. Inclusief koffers. Hoe was het mogelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 16:07:

Dat is ook al decennia lang het plan! Misschien leuk voor op je nwe zolder straks
quote:RockOla schreef op 20 april 2017 @ 16:09:

Ik ben ooit nog met familie in een renault 4 op vakantie geweest naar Zweden....met 4 man in die kleine pisbak. Inclusief koffers. Hoe was het mogelijk! Ja hè, wij met zijn vijven naar Frankrijk, eerst in een eend, toen een Citroën Amie, toen een Peugeot 304, daarna Citroën GS. Pas met de komst van de Renault 25 kregen we wat ruimte en lucht!
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 16:17:

[...]





Misschien leuk voor op je nwe zolder straks Haha, ja, of in de huiskamer, pal op mijn vogeltjesbehang!
Alle reacties Link kopieren
Offffffffffffffffff

Je kunt ze laten vermaken als zijnde je nwe deuren voor op zolder.



Wij hadden louvre deurtjes toen op onze ook open zolder.
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 16:41:

Offffffffffffffffff

Je kunt ze laten vermaken als zijnde je nwe deuren voor op zolder.



Wij hadden louvre deurtjes toen op onze ook open zolder.



Die heb ik ook eindeloos meegesleept, maar afgelopen winter zijn ze toch maar in de open haard gegaan



Meanwhile word ik gefileerd op de Actueel-pijler.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 16:45:

[...]





Die heb ik ook eindeloos meegesleept, maar afgelopen winter zijn ze toch maar in de open haard gegaan



Meanwhile word ik gefileerd op de Actueel-pijler.





O vertelllllllllllllllllllllll wij zijn niet van het fileren



IK zit naar RTL live te kijken, samen met tussendoor koken hahahah.

Vannacht werken dus morgen weinig tiksels van Leclair.
Alle reacties Link kopieren
Mogge meisjes



een fijne dag vandaag ik kom net uit m'n nachtdienst dus ga m'n vlooiekooi opzoeken.

Alle reacties Link kopieren






Deze kwam bij ons maar was veel te duur dus bij hoge uitzondering kochten we daar iets, ik vond dat geweldig een winkel op wielen
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 16:27:

[...]





Haha, ja, of in de huiskamer, pal op mijn vogeltjesbehang!Ah! Liefhebbers van Franse auto's? Mijn eerste voiture was een achtstehands 21. En natuurlijk meteen de eerste vakantie op de bonnefooi dwars door Frankrijk heen. Mijn allermooiste vakantie by far.
quote:dolfje schreef op 21 april 2017 @ 09:27:

[afbeelding]





Deze kwam bij ons maar was veel te duur dus bij hoge uitzondering kochten we daar iets, ik vond dat geweldig een winkel op wielen En niet alleen duur, de helft was ook nog over de datum. Heel gek misschien, maar ik weet nog hoe het rook binnen in die bus. (geen oorzakelijk verband met over de datum)
Alle reacties Link kopieren
Haha...sommige geuren doen mij ook erg denken aan vroeger. Mijn grootouders hadden een oude kast met linnengoed. Die kast staat nu bij mij, en nog steeds ruik ik het linnengoed als ik de deurtjes open..
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook zo de pest aan de muziek van tegenwoordig? Onze ouders zaten vroeger op onze muziek af te geven...nu doe ik het zelf ook..

En van welke muziek houden jullie nu, en wat waren jullie jeugd idolen?
Alle reacties Link kopieren
Ja de top40 is op een enkel nummer na verschrikkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven