Wie heeft er nog meer zijn reis naar turkije omgeboekt?

25-03-2017 14:26 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zouden op 20 april naar turkije op vakantie gaan.

Toch maar omgeboekt uit voorzorg.

Wie nog meer?
quote:Makarna schreef op 20 april 2017 @ 13:45:

Dit jaar ben ik 16 geworden en ga zonder twijfel naar Turkije vliegen. We gaan ons familie in Istanbul bezoeken en in grote steden shoppen. Denk ik aan terrorist aanslagen? Nee, zeker niet. Raad ik je af om op vakantie naar Turkije te gaan? Nee, ik denk dat je zonder angst je vakantie in steden (niet Istanbul en Ankara) kunt genieten, omdat terroristen alleen in beroemde plaatsen aanslagen plegen. Ik las @Neoflux haar bericht en denk " " want dat is onzin. Rome is net zo onveilig als Istanbul.haha nee is goed ja, vooral gaan en niet waakzaam zijn! Wij verzinnen die adviezen niet he, het is ergens op gebaseerd. En je hebt gelijk, op de terrorisme-academie leren ze alleen aanslagen te doen op beroemde plaatsen, anders telt het niet.
Daarnaast skip je Turkije momenteel niet alleen vanwege de vele aanslagen.



Een zelf verkozen dictator heeft openlijk de oorlog verklaar aan Nederlanders en Europeanen. Waarom in godsnaam deze staatsidioot sponseren door je geld naar Turkije te brengen?



Los van het feit of het überhaupt veilig is als Nederlander daar door de straten te lopen na alle leugens die hij over ons verspreid heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neoflux schreef op 20 april 2017 @ 13:20:

Ik werk voor een reisorganisatie en we raden mensen af om naar Turkije te gaan. Persoonlijk zou ik ook geen risico nemen als er nog genoeg landen zijn waar je veel minder risico neemt op een aanslag.



Typisch !! dat jullie reisorganisatie vakanties of familiebezoeken aan Turkije afraden .



Ik neem aan, dat jullie dan ook, Frankrijk, Engeland en Duitsland afraden?, daar zijn immers recent "aanslagen" gepleegd.



Tegenwoordig ligt het gevaar van.... in elk land op de loer.
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 14:31:

[...]





Typisch !! dat jullie reisorganisatie vakanties of familiebezoeken aan Turkije afraden .



Ik neem aan, dat jullie dan ook, Frankrijk, Engeland en Duitsland afraden?, daar zijn immers recent "aanslagen" gepleegd.



Tegenwoordig ligt het gevaar van.... in elk land op de loer.



Typisch..... ja dat zijn we verplicht. We moeten melden dat er vanuit de overheid een bepaalde code aan een land toegekend wordt, bij Turkije geel&rood. De door jouw genoemde landen hebben de codering niet.

Dat vinden we net zo vervelend als jij, want vanuit commercieel oogpunt boek je natuurlijk het liefst zoveel mogelijk mensen. Wel zo netjes om de mensen dan een advies mee te geven, het is dan aan de mensen zelf of ze er iets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
@leclair: sluit je toch lekker je ogen voor de realiteit dat wij door Erdolf fascisten worden genoemd en de houding naar Nederlanders toe misschien niet zo prettig meer is? Fijne vakantie



Al kreeg ik geld toe maar ieder zijn ding en niet vanwege het aanslaggevaar maar ik ga mijn geld niet uitgeven in een a.s. dictatuur..
Alle reacties Link kopieren
quote:Neoflux schreef op 20 april 2017 @ 16:29:

[...]





Typisch..... ja dat zijn we verplicht. We moeten melden dat er vanuit de overheid een bepaalde code aan een land toegekend wordt, bij Turkije geel&rood. De door jouw genoemde landen hebben de codering niet.

Dat vinden we net zo vervelend als jij, want vanuit commercieel oogpunt boek je natuurlijk het liefst zoveel mogelijk mensen. Wel zo netjes om de mensen dan een advies mee te geven, het is dan aan de mensen zelf of ze er iets mee doen.ZOndermeer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven