Lijf & Lijn alle pijlers

Voor het eerst wortelkanaal behandeling

17-04-2017 18:25 52 berichten
Hoi Allemaal,



Als eerst. Ik ben echt een mietje. Vooral als ik niet weet wat mij te verwachten staat kan ik mij enorm enorm druk maken..zoals nu dus met een wortelkanaal behandeling.



Vorige week bij de tandarts geweest met kiespijn, had 2 scheuren in de kies dus werd er besloten een kroon te plaatsen. Sindsdien is de pijn enkel erger geworden met dit weekend ook wat verhoging, dus vanochtend tandarts gebelt en ze hebben me door verwezen naar een kliniek die een wortelkanaal behandeling kan uitvoeren, de kies is te ver achterin de mond voor mijn tandarts om het zelf te doen.



Maar goed, nu maak ik er een hele happening van in m'n hoofd...



Iemand bereid wat (hopelijk goede) ervaringen te delen zodat ik een beetje gerust gesteld word?



Overigens zag ik bv ook heel erg op vorig jaar tegen verstandskies verwijderen en uiteindelijk stelde dat niks voor, ik hoop dat wortelkanaal behandeling net zo zal gaan
Op amazon zijn er veel boeken trouwens over de ' dangers' van root canal
Thanks

Mocht ik idd problemen blijven hebben zal ik me er eens in verdiepen, maar normaliter heb ik een gezond gebit dus ik maak me nog niet te druk.

Gister toch naar tandarts geweest vanwege extreme pijn, en hij dacht dat de pijn in kies boven behandelde kies kwam omdat kroon en vulling te hoog lag, dus hij wou het korter slijpen viel kroon er af haha. Dus het was een combo van te hoog en kroon los. Toen ik praktijk uit liep voelde ik me gelijk een stuk beter dus ik ga er vanuit dat behandelde kies nu gaat genezen en alles weer in orde is.

Iig iedereen bedankt voor mee denken en reageren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven