Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klopt Maddy en Caleb zijn samen en wonen idd blijkbaar samen? Zou er aan hen ook de voorwaarde voorgelegd zijn van geen seks voor het huwelijk?
Life is always rocky when you're a gem.
Zou die Caleb dan nog maagd zijn op zijn leeftijd ?

Vragen,vragen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Opaque schreef op 19 april 2017 @ 22:05:

Klopt Maddy en Caleb zijn samen en wonen idd blijkbaar samen? Zou er aan hen ook de voorwaarde voorgelegd zijn van geen seks voor het huwelijk? Ze wonen ver weg volgens mij. Daar kan pa nooit op ze letten
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Ja sorry ik bedoel Maddie . Wel heeeeel vreemd dit. Heb sowieso idee dat zij een beetje wordt voorgetrokken.
Ik snap dit echt niet hoop gedoe met Tony dat ie moet wachten en deze wonen in een huis? Nou dan hebben ze het ook wel gedaan denk ik
Weinig verhullende jurk terwijl die toen bij Robin zo verhullend mogelijk moest zijn toch ?
Ja heterodox steeds gekker....en blijven kijken hè kost me weer twee uur van Mn leven
Het wordt steeds bedoel ik
Die Madisons kan zo in een bridezilla show. Ga toch eensgenieten ipv dat gestress......knutsel je wat frotjes minder. Ik heb niks geknutseld en toch al meer dan 20 jaar heel happy getrouwd....enne nergens op gewacht
quote:Pretzel66 schreef op 19 april 2017 @ 22:09:

Weinig verhullende jurk terwijl die toen bij Robin zo verhullend mogelijk moest zijn toch ?Dit wordt dan ook een monogame bruiloft, heel anders dan ze zelf gewend zijn.
Seks voor het huwelijk kan echt niet volgens mij, ik denk dat Caleb nog officieel bij zijn moeder woont. En zijn familie is vergelijkbaar met hun familie.
Plak namen op die huisjes...Tuurlijk is het chaos als 24 mensen binnenvallen wat denk je zelf?
Zn moeder is toch overleden? Aan de muur hingen de letters M en C zag ik....
En dan laat ze haar vader de persoonlijke geloften schrijven van allebei....
Mag Kody ze trouwen ?
quote:blauwuiltje schreef op 19 april 2017 @ 22:27:

Zn moeder is toch overleden? Aan de muur hingen de letters M en C zag ik....



Zijn vader toch? En hij is met zijn moeder verhuisd naar dat dorp. Na de bruiloft zullen ze daar wel gaan wonen.

De dames waren al geschokt dat Kody gekust had met Robin toen zij courten.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij word het wel een mooie bruiloft wat ik van de voorstukjes kon zien. Ze ziet er prachtig uit. Hoop wel dat ze heeft kunnen genieten van de voorbereidingen en de dag zelf. Voelde de stress door er alleen maar naar te kijken.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 19 april 2017 @ 22:07:

Ik snap dit echt niet hoop gedoe met Tony dat ie moet wachten en deze wonen in een huis? Nou dan hebben ze het ook wel gedaan denk ikIk vind het uiterlijk van Tony anti conceptie genoeg
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 19 april 2017 @ 22:31:

[...]





Zijn vader toch? En hij is met zijn moeder verhuisd naar dat dorp. Na de bruiloft zullen ze daar wel gaan wonen.

De dames waren al geschokt dat Kody gekust had met Robin toen zij courten.Zijn moeder is overleden. Daar komt in de volgende aflevering nog een stukje van naar voren.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Belle73 schreef op 19 april 2017 @ 22:32:

[...]



Ik vind het uiterlijk van Tony anti conceptie genoeg
quote:Opaque schreef op 19 april 2017 @ 22:33:

[...]





Zijn moeder is overleden. Daar komt in de volgende aflevering nog een stukje van naar voren.O ja, niet zo lang voor de bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook niet helemaal snap is dat Kody er bij Tony op aandringt kuisheid te betrachten, terwijl Madison samenwoont met haar verloofde. Ik zou zeggen dat ongehuwd samenwonen ook een no go is in die kringen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Allerlei buitenlandse website afgezocht maar geen antwoord op deze vraag...raarraar. Of zijn ze al voor een mormoonse kerk getrouwd en is dit de burgerlijke ceremonie? Anders mogen ze toch ech nie hokken nie en dat doen ze dus wel.......
quote:Belle73 schreef op 19 april 2017 @ 22:32:

[...]



Ik vind het uiterlijk van Tony anti conceptie genoeg



Kook.

Ik vind het zo'n ongezellige knul.

Volgens mij mag de familie hem ook voor geen meter.
Maar ik heb nergens gezien dat ze hokken? Volgens mij had madi een eigen appartement daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven