Hoe betrouwbaar is locatie van Happn?

20-04-2017 09:05 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!
anoniem_334901 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 14:56
96.53% gewijzigd
My life, my way
Als jij in je huis zit en hij rijdt langs je haar dan kruis je al elkaars pad... Je kan ook zien wanneer je elkaars pad hebt gekruisd dus kan best zn dat je hem een dag eerder bent tegen gekomen....
quote:zozoe schreef op 20 april 2017 @ 10:30:

Wat een grappige app Download jij hem toch? Ik ken een meisje wat zich serieus gaat bevinden in rijke wijken om zo een suga daddy te vinden.. Tsja iedere zo zn ding zeg maar...
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 20 april 2017 @ 10:53:

Als jij in je huis zit en hij rijdt langs je haar dan kruis je al elkaars pad... Je kan ook zien wanneer je elkaars pad hebt gekruisd dus kan best zn dat je hem een dag eerder bent tegen gekomen....Ja klopt! Alleen toen had ik de app nog niet en ik kon inderdaad zien dat het echt op dat moment was (nou ja vijf minuten geleden toen ik keek) maar in ieder geval niet de dag daarvoor. Maar goed ik vroeg het me dus even af
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 20 april 2017 @ 10:56:

[...]



Download jij hem toch? Ik ken een meisje wat zich serieus gaat bevinden in rijke wijken om zo een suga daddy te vinden.. Tsja iedere zo zn ding zeg maar...
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:Moniek1234 schreef op 20 april 2017 @ 11:00:

[...]





haha serious
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Haha serious in rijke wijken gaan rondhangen daarvoor?
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 20 april 2017 @ 10:56:

[...]



Download jij hem toch? Ik ken een meisje wat zich serieus gaat bevinden in rijke wijken om zo een suga daddy te vinden.. Tsja iedere zo zn ding zeg maar...



Wat een felheid. Ik had hem al op mijn telefoon staan. Het idee is grappig, meer ook niet eigenlijk.



Maar ligt dat aan de app of aan dat meisje?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
quote:zozoe schreef op 20 april 2017 @ 11:08:

[...]





Wat een felheid. Ik had hem al op mijn telefoon staan. Het idee is grappig, meer ook niet eigenlijk.



Maar ligt dat aan de app of aan dat meisje?Het meisje lijkt me
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Ik snapte het gevolg niet helemaal. Vandaar de vraag
Dit is mijn motto
quote:Moniek1234 schreef op 20 april 2017 @ 11:00:

Haha serious in rijke wijken gaan rondhangen daarvoor?Jaaa erg he was zelf z'n Amerikaanse blogger die daar tips voor gaf echt wtf
quote:zozoe schreef op 20 april 2017 @ 11:08:

[...]





Wat een felheid. Ik had hem al op mijn telefoon staan. Het idee is grappig, meer ook niet eigenlijk.



Maar ligt dat aan de app of aan dat meisje?Als je dit al fel vind danm niks gewend zeker... Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Meer dan je denkt huurvrouwtje.

Jij ook sterkte
Dit is mijn motto
Vriend van me heeft een match gezegd dat hij het niet zo vond klikken en die heeft vervolgens door met Happn wat te gaan lopen kunnen achterhalen waar hij exact woonde en hem een tijdje gaan stalken. Happn dus onmiddellijk verwijderd toen ik er achter kwam dat dat mogelijk was. Houd het wel fijn bij Tinder. Die is toch iets minder nauwkeurig.
quote:Moniek1234 schreef op 20 april 2017 @ 09:55:

[...]



Ik zeg niet dat hij een stalker is hoor! En theoretisch gezien kan dat inderdaad wel, alleen die kans is niet zo groot. Ik vroeg het me meer af omdat het opmerkelijk is. En gezien zijn reactie(s) na de afwijzing en zo vond ik het een beetje vreemd aanvoelen.



Even tegen de stroom in: ik vind dat je dat gevoel serieus moet nemen. Zelf zou ik die app nog een tijdje op mijn telefoon laten staan en kijken of je die man nog vaker op bijzondere plekken tegenkomt. Zou ook wat screenshots maken.



Stalkers doe je op de gekste plekken op. Die van mij bleek een vage kennis van de sportclub die ik blijkbaar op straat eens niet gegroet had. Je kunt beter iets te goed opletten dan later met de brokken zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsLady schreef op 20 april 2017 @ 17:24:

Vriend van me heeft een match gezegd dat hij het niet zo vond klikken en die heeft vervolgens door met Happn wat te gaan lopen kunnen achterhalen waar hij exact woonde en hem een tijdje gaan stalken. Happn dus onmiddellijk verwijderd toen ik er achter kwam dat dat mogelijk was. Houd het wel fijn bij Tinder. Die is toch iets minder nauwkeurig.Wat freaky zeg !
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:boerinnetje-van-buuten schreef op 20 april 2017 @ 19:45:

[...]





Even tegen de stroom in: ik vind dat je dat gevoel serieus moet nemen. Zelf zou ik die app nog een tijdje op mijn telefoon laten staan en kijken of je die man nog vaker op bijzondere plekken tegenkomt. Zou ook wat screenshots maken.



Stalkers doe je op de gekste plekken op. Die van mij bleek een vage kennis van de sportclub die ik blijkbaar op straat eens niet gegroet had. Je kunt beter iets te goed opletten dan later met de brokken zitten.Bedankt voor je bericht! Ik laat het er toch maar even opstaan dan inderdaad om het in de gaten te houden! Heb er inderdaad een vreemd onderbuikgevoel over!
My life, my way
quote:Moniek1234 schreef op 21 april 2017 @ 09:25:

[...]





Bedankt voor je bericht! Ik laat het er toch maar even opstaan dan inderdaad om het in de gaten te houden! Heb er inderdaad een vreemd onderbuikgevoel over!



Onderbuikgevoelens heb je niet voor niets. Vertrouw jezelf. Wat is nou het ergste wat je kan overkomen als je de komende tijd wat extra oplet? Mocht je hem de komende tijd wat vaker voorbij zien wandelen, dan zou ik ook wat buren inseinen. Als je echt zo afgelegen woont, kun je wel wat extra ogen gebruiken.



Je hoeft van je huis geen bunker te maken, maar dat die man raar is, is belangrijke informatie voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de app zelf nooit gebruikt maar wat ik van vriendinnen hoor, kun je ezlf bepalen wanneer je de locatie bepaler aanzet en wanneer niet. Dus in de stad waar je regelmatig uitgaat, wel lekker aanzetten, bij je huis niet.

Je zou die ex ook kunnen blokkeren waardoor hij je niet meer kan vinden.



Mocht je nu ook geïnspireerd raken door de locatie mogelijkheden: ga een middagje in de wachtkamer van een ziekenhuis zitten, leuke artsen genoeg die er ook op zitten

Vriendinnetje van mij heeft er succes mee!
You're a diamond dear, they can't break you
Wat een afschuwelijke app ! Dit is toch niet gezond dat je kan zien waar iemand zich bevindt????

Voordat er nare dingen gebeuren : Hup van die app af ! Voordat je een echte freak of stalker tegen het lijf loopt

Brrrrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:Shine_bright1 schreef op 21 april 2017 @ 11:06:

Ik heb de app zelf nooit gebruikt maar wat ik van vriendinnen hoor, kun je ezlf bepalen wanneer je de locatie bepaler aanzet en wanneer niet. Dus in de stad waar je regelmatig uitgaat, wel lekker aanzetten, bij je huis niet.

Je zou die ex ook kunnen blokkeren waardoor hij je niet meer kan vinden.



Mocht je nu ook geïnspireerd raken door de locatie mogelijkheden: ga een middagje in de wachtkamer van een ziekenhuis zitten, leuke artsen genoeg die er ook op zitten

Vriendinnetje van mij heeft er succes mee!



Oo dat wist ik niet, dat je het aan en uit kon zetten! Dat is inderdaad wel beter dan!



Haha zo heb ik er nog nooit over nagedacht, maar je kunt inderdaad natuurlijk bepaalde plekken uitzoeken doen ;). Leuk om te horen date een vriendin er succes mee heeft, het is dus wel mogelijk haha
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met die app, maar het klinkt erg creepy.



Maar stel, de app wijkt een beetje af. Hoeveel kan de app afwijken zodat het niet creepy is, omdat er bv een openbare weg is?

100 meter, 500 meter? Meer?
Alle reacties Link kopieren
Leuke app. Zag laatst een man - met wie ik al eerder had gedate -alsof ie op mijn werk zou zijn (ik werk wel bij een heel groot bedrijf overigens). Contact opgenomen via whatsapp, gedold of ie me kwam halen ofzo. Zat ie aan de overkant van de rivier. Andere plaats zelfs.

Relax meisjes! En als je het niets vindt, haal je de app eraf of je zet je locatie uit hè. Kan ook!
Maar die app geeft indicatie aan en niet hogeboomstaat 4 dus sorry maar t achterhalen van je vruchten z'n adres is echt dikke onzin.. daarbij geeft tie ook een tijdsindicatie aan...
quote:huurvrouwtje schreef op 22 april 2017 @ 11:09:

Maar die app geeft indicatie aan en niet hogeboomstaat 4 dus sorry maar t achterhalen van je vruchten z'n adres is echt dikke onzin.. daarbij geeft tie ook een tijdsindicatie aan...Huisnummer niet idd maar wel de straatnaam.
Ken de app niet, echter het klinkt wel heel griezelig. Vind het eigenlijk ver gaan, die info.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven