Belachelijke traktaties

20-04-2017 17:34 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn belachelijke traktaties die jouw kinderen gehad hebben?
Alle reacties Link kopieren
Bootje met foto
De traktaties die ik voor ze maakte. Ik denk aan het paddocakejes-fiasco en het ballon-bakje-drama. Maar mijn mini-krentenbol-pintrest-prutswerk was wel het sneust, denk ik.
Fruit. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Broodje knakworst.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Volgende keer trek ik gewoon een broodje knakworst uit de kast.
quote:pien6 schreef op 20 april 2017 @ 17:37:

Bootje met foto
Alle reacties Link kopieren
Het is meer de hoeveelheid waar ik tegenaan loop. Wat lekkers op de groep (kinderopvang) maar dan ook nog weer iets mee naar huis en dat is dan weer wat te eten en het een of andere speelgoedje.
Alle reacties Link kopieren
met mayo
Alle reacties Link kopieren
Ik zei de gek met een serieuze reactie
De mijne heeft laatst spacecake getrakteerd, ik had nog een jaren 80 receptje liggen.

Juf vroeg of ik dat morgen weer wil maken (voor de hele school dit keer, koningsontbijt) want ze had er de hele dag geen kind meer aan.
quote:Knuffelheks schreef op 20 april 2017 @ 17:45:

De mijne heeft laatst spacecake getrakteerd, ik had nog een jaren 80 receptje liggen.

Juf vroeg of ik dat morgen weer wil maken (voor de hele school dit keer, koningsontbijt) want ze had er de hele dag geen kind meer aan.Wauw
Alle reacties Link kopieren
Manderijntje met gezichtje
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:SallySpectra schreef op 20 april 2017 @ 17:38:

Fruit. Bah.Ja ranzig!
Een koffiefilter met drie ranzige spekjes erin. Op de koffiefilter twee ogen getekend. Sloeg helemaal nergens op.

Zoontje baalt sowieso als hij snoep krijgt want hij lust geen snoep
quote:proudmama33 schreef op 20 april 2017 @ 17:55:

Een koffiefilter met drie ranzige spekjes erin. Op de koffiefilter twee ogen getekend. Sloeg helemaal nergens op.

Zoontje baalt sowieso als hij snoep krijgt want hij lust geen snoep Mijne ook, die lussen alleen maar olijven en blauwe kaas.
Alle reacties Link kopieren
Potloden met een puntenslijper voor kinderen van 0 - 2 jaar.
Watermeloen!

Hoe verzin je het?
Alle reacties Link kopieren
Mijn twee jarige een enorme ronde lolly, zo'n joekel van de kermis zeg maar.
Toen ik klein was kreeg ik eens een plakje leverworst met een dropveter erdoorheen



Geen idee wat mijn kinderen krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:sushilala schreef op 20 april 2017 @ 18:04:

Toen ik klein was kreeg ik eens een plakje leverworst met een dropveter erdoorheen



Alle reacties Link kopieren
quote:sushilala schreef op 20 april 2017 @ 18:04:

Toen ik klein was kreeg ik eens een plakje leverworst met een dropveter erdoorheen



Geen idee wat mijn kinderen krijgenGadver, dat lijkt me heel ranzig
Koude spruiten met appelmoes in een plastic boterhamzakje. Denk dat de moeder vergeten had iets te kopen.
quote:Pantax schreef op 20 april 2017 @ 17:58:

[...]





Mijne ook, die lussen alleen maar olijven en blauwe kaas.



*zucht* mama, kijk nou eens, heb ik wéér van die smerige troep gekregen.... Alle moeders kijken me met vernietigende blik aan...haha

Hier ook liever olijven en een kaasje, hoewel blauwe kaas... nog nooit geprobeerd eigenlijk.
quote:Hugh-Jazz schreef op 20 april 2017 @ 18:09:

Koude spruiten met appelmoes in een plastic boterhamzakje. Denk dat de moeder vergeten had iets te kopen.Echt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven