Haags zwembad geterroriseerd door Nieuwe Nederlanders

20-04-2017 15:07 313 berichten
Met stijgende verbazing, maar is het daar echt zo'n bende? Ik herken het niet van de zwembaden bij ons in de buurt. Daar is ook weleens overlast van nieuwe Nederlandse jongens, maar niet zo erg als daar,

---

M.b.t. het Zuiderparkbad is gebleken dat al sinds de opening (in 2000) er heel veel problemen zijn met vooral allochtonen met een islamitische achtergrond. Zij domineren (en bezitten) het zwembad dusdanig dat veel medebezoekers én personeel daar ernstig onder lijden.



Ook blijven veel autochtone bezoekers weg uit angst voor al datgeen wat er heeft plaatsgevonden en nog steeds plaatsvindt!Wij als personeel zijnde geven in deze e-mail een paar concrete voorbeelden (let wel dat is bij lange na niet alles).



http://www.telegraaf.nl/b ... mbadtuig_vogelvrij__.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 16:46:

[...]

Vicieuze cirkel.Maar wie sloopt het zwembad en randt (jonge) meisjes aan? De dader of de samenleving?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 16:43:

[...]





Ik ook.En die hebben je nooit verteld dat ze liever als Marokkaan of Tuk gezien worden dan als Nederlander?
Alle reacties Link kopieren
Dat scheen bij de Tongelreep ook zo te zijn. Heb er persoonlijk nooit iets van gemerkt.
Alle reacties Link kopieren
Welke afkomst die jongens ook hebben doet er niet eens zoveel toe. Zo'n zwembad moet gewoon een veel strenger beleid voeren. Meer beveiligingsmedewerkers en mensen toegang tot het zwembad veel vlugger ontzeggen. Meer badmeesters en dus meer toezicht en gelijk ingrijpen bij slecht gedrag. Dat is duur natuurlijk maar je kan ook moeilijk deze situatie laten voortduren want zo ik begrijp durven nu veel mensen niet meer naar dit zwembad.



Een andere mogelijkheid is om grote groepen de toegang te ontzeggen (maar dan krijg je misschien dat ze in kleine groepjes van 2 a 3 naar binnen gaan en dan alsnog samen klitten dus dat is zo handig)
Alle reacties Link kopieren
Overigens van mijn jeugd weet ik nog dat de badmeesters echt super streng waren. Bijvoorbeeld als je rende aan de kant kreeg je een waarschuwing en bij de tweede keer moest je weg. Je mocht alleen op bepaalde punten in het water springen, alleen van de duikplank als er toezicht was... En die regels werden echt nageleefd. Je werd gelijk apart genomen als je een regel brak en bij vaker regels breken moest je weg. Ik vond dat toen heel stom dat heel veel ' leuke dingen' niet mochten maar nu snap ik dat prima.

Dus misschien toch maar weer meer die kant op, meer gezag en vlugger ingrijpen.
Het personeel zegt er dit van:



"Ontzeggingen (voor zover deze kunnen en worden uitgedeeld) zijn van korte aard en maken geen enkele indruk op soms doorgewinterde en doorgedraaide Marokkaanse jongeren die zoveel ontzeggingen hebben gehad dat ze hun slaapkamer ermee kunnen behangen."
quote:Jejoue schreef op 20 april 2017 @ 17:14:

Het personeel zegt er dit van:



"Ontzeggingen (voor zover deze kunnen en worden uitgedeeld) zijn van korte aard en maken geen enkele indruk op soms doorgewinterde en doorgedraaide Marokkaanse jongeren die zoveel ontzeggingen hebben gehad dat ze hun slaapkamer ermee kunnen behangen."Ik vraag mij dan af hè,als ze een ontzegging hebben wáárom worden ze dan tóch binnengelaten?
Alle reacties Link kopieren
Die jongens worden thuis als prinsjes behandeld, dus het zit er al van kleins af aan dat ze alles maar kunnen maken. KEIhard aanpakken die gasten. Het politiebureau zit er verdorie naast. Politieagenten in dat zwembad en elke keer met harde hand eruit bonjouren dat tuig. Al zullen ze zich dan wel weer ergens anders gaan misdragen, zulke jongens hebben voor niemand respect. Ik zou zeggen: 3 maanden fulltime taakstraf voor elk incident.
Dat snap ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 17:22:

[...]



Ik vraag mij dan af hè,als ze een ontzegging hebben wáárom worden ze dan tóch binnengelaten?Ze mogen geen foto's van die gasten maken en dus worden ze niet altijd herkend.
Snap het niet. Meesten komen met een ooievaarspas, daar zal toch een foto op staan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 20 april 2017 @ 17:28:

Snap het niet. Meesten komen met een ooievaarspas, daar zal toch een foto op staan?



Het zwembad personeel ziet zoveel mensen dat je niet meer weet of dit nou die jongen is die 3 agen geleden voor overlast zorgde of niet. En als het bij je collega gebeurde weet je het ook niet.



En als je per ongeluk een keer iemand niet binnen laat die niets heeft gedaan dan breekt de hel los.
Waarom zou de gemeente DH dit willen verdoezelen? Hoe kun je dit verdoezelen? Zouden die klojo's echt weer dat zwembad uitstappen als onopvallende jongens? Buiten alle aannames van het personeel van dat zwembad om is het natuurlijk absurd wat daar gebeurt, ik zou als ik dat personeel was een tijdje in staking gaan, op een manier dat het de media haalt, net zolang tot er concrete acties worden ondernomen om het probleem op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch algemeen bekend dat er voornamelijk allochtonen gevangenen in de gevangenissen zitten en dan voornamelijk marokanen. Die percentages en statistieken liegen er niet om hoor, dat zijn gewoon de keiharde feiten. Het is ook algemeen bekend dat het vaak de marokkaanse jongeren zijn die overlast veroorzaken.



Waarom morgen dat soort dingen niet benoemd worden? Het zal mooi worden zeg, dat iedereen hier zijn mond dicht zal moeten houden omdat je anders gelijk als racist bestempeld wordt.



Wat voor afkomst je ook hebt, zulke irritante lui moeten gelijk keihard aangepakt worden en heel hard gestraft. Zo ga je niet met vrouwen, spullen en andere mensen om!
quote:SleepyDreamer87 schreef op 20 april 2017 @ 17:48:

Het is toch algemeen bekend dat er voornamelijk allochtonen gevangenen in de gevangenissen zitten en dan voornamelijk marokanen. Die percentages en statistieken liegen er niet om hoor, dat zijn gewoon de keiharde feiten. Het is ook algemeen bekend dat het vaak de marokkaanse jongeren zijn die overlast veroorzaken.



Waarom morgen dat soort dingen niet benoemd worden? Het zal mooi worden zeg, dat iedereen hier zijn mond dicht zal moeten houden omdat je anders gelijk als racist bestempeld wordt.



Wat voor afkomst je ook hebt, zulke irritante lui moeten gelijk keihard aangepakt worden en heel hard gestraft. Zo ga je niet met vrouwen, spullen en andere mensen om!Waarom dat soort zaken bij elke discussie over problemen met allochtonen steeds weer benoemen? Is dat niet ziekmakend?
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 20 april 2017 @ 16:55:

[...]

Een keer hadden we het over uit eten gaan. Ik vertelde dat ik het zo leuk vond dat je in een onbekende stad soms onverwachts leuke restaurantjes tegen komt.



Zij vertelde toen dat ze altijd van tevoren uitzoeken waar ze kunnen eten want het vlees pest natuurlijk wel halal zijn.



Maar dat kun je toch eenvoudig ondervangen door in zo'n onverwacht leuk restaurantje een vegetarisch gerecht te bestellen?

Of iets met vis, want vissen hoeven niet halal gedood te zijn toch?



Dan maak je het jezelf weer een stukje minder ingewikkeld. En er vallen niet massa's restaurants af.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Misschien 1 of meer uitsmijters aan de deur zetten?
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 17:49:

[...]





Waarom dat soort zaken bij elke discussie over problemen met allochtonen steeds weer benoemen? Is dat niet ziekmakend?Nee dat zijn gewoon de feiten.. Geen wenselijke feiten in linkse kringen maar tóch gewoon de feiten..
Alle reacties Link kopieren
quote:Valia_1 schreef op 20 april 2017 @ 17:08:

Welke afkomst die jongens ook hebben doet er niet eens zoveel toe. Zo'n zwembad moet gewoon een veel strenger beleid voeren. Meer beveiligingsmedewerkers en mensen toegang tot het zwembad veel vlugger ontzeggen. Meer badmeesters en dus meer toezicht en gelijk ingrijpen bij slecht gedrag. Dat is duur natuurlijk maar je kan ook moeilijk deze situatie laten voortduren want zo ik begrijp durven nu veel mensen niet meer naar dit zwembad.



Mijn idee.



En als het duur is en daardoor de prijzen stijgen, een groot plakkaat ophangen met: door de voortdurende overlast van zich zeer ernstig misdragende jongens hebben wij meer personeel moeten inhuren. Helaas zijn de prijsstijgingen daarvan een consequentie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 20 april 2017 @ 16:45:

Hunniebunnie, vind je het niet de omgekeerde wereld? Je komt hier wonen en je past je maar aan mijns inziens. Decennia heeft dat niet gehoeven en waarom is mij een raadsel.



Als ik naar Qatar, ik noem maar een dwarsstraat, emigreer dan pas ik me ook aan in de zin dat ik niet mijn eigen Nederlands zijn de autochtone bevolking door de strot ga duwen. Ik doe daar dan een hoofddoek op in plaats van hoofddoeken van de hoofden te gaan trekken.Het is natuurlijk zo dat de jongens waar het om gaat hier niet zijn komen wonen, maar hier zijn geboren en toch altijd als buitenstaander worden gezien. Natuurlijk maakt een flink deel het daar ook wel naar - die groepen in het zwembad zijn een stel etters die er gewoon elke keer weer uitgeknikkerd moeten worden - maar ook gewoon leuke jongens worden continu argwanend aangekeken omdat ze er hetzelfde uitzien en dezelfde achtergrond hebben en dat helpt niet mee. Ik ken ook van oorsprong lieverdjes die behoorlijk verpest zijn door dat gevoel; als ze er vanuitgaan dat ik me zal misdragen, zal ik dat dan ook maar doen... Het blijft een kip en ei-verhaal; oorzaak en gevolg zitten met elkaar verweven en het is lastig op te lossen. Dat maakt het probleem zo ingewikkeld en groot.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 17:47:

Waarom zou de gemeente DH dit willen verdoezelen? Hoe kun je dit verdoezelen? Zouden die klojo's echt weer dat zwembad uitstappen als onopvallende jongens? Buiten alle aannames van het personeel van dat zwembad om is het natuurlijk absurd wat daar gebeurt, ik zou als ik dat personeel was een tijdje in staking gaan, op een manier dat het de media haalt, net zolang tot er concrete acties worden ondernomen om het probleem op te lossen.Welke aannames van het personeel precies? Ze noemen het Marokkanen maar eigenlijk zijn het Zweden,Denen of Finnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 20 april 2017 @ 17:38:

[...]

Het zwembad personeel ziet zoveel mensen dat je niet meer weet of dit nou die jongen is die 3 agen geleden voor overlast zorgde of niet. En als het bij je collega gebeurde weet je het ook niet.



En als je per ongeluk een keer iemand niet binnen laat die niets heeft gedaan dan breekt de hel los.Als een zwembadverbod niet lukt, dan maar gewoon elke dag dat zo'n jongen zich misdraagt er opnieuw uitgooien.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:tonkje schreef op 20 april 2017 @ 17:52:

En als het duur is en daardoor de prijzen stijgen, een groot plakkaat ophangen met: door de voortdurende overlast van zich zeer ernstig misdragende jongens hebben wij meer personeel moeten inhuren. Helaas zijn de prijsstijgingen daarvan een consequentie.

Met een ooievaarspas betalen ze 50%.

Dus dan is het nog goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 17:49:

[...]





Waarom dat soort zaken bij elke discussie over problemen met allochtonen steeds weer benoemen? Is dat niet ziekmakend?Dat is zeker ziekmakend, heel irritant dat dat ook nog steeds benoemd moet worden en dus nog steeds zo is.
quote:SleepyDreamer87 schreef op 20 april 2017 @ 18:01:

[...]





Dat is zeker ziekmakend, heel irritant dat dat ook nog steeds benoemd moet worden en dus nog steeds zo is.Dat je het niet kunt laten is niet gezond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven