Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 06 maart 2017 @ 08:32:

Ik vind dat "studioversie volgt" bij het laatste bericht van de Baumgardjes zo ongepast. Dat je als broer zijnde een lied voor je zwaargewonde zus schrijft en zingt is mooi, dat je het op youtube gooit is voor mij tot op bepaalde hoogte begrijpelijk (want ik heb in die zin niks met youtube), maar waarom dat niet gewoon laten voor wat het is? Het zal wel niet zo bedoeld zijn, maar het klinkt nu een beetje alsof ze hier publiciteit uit willen halen.

Walgelijk in 1 woord.

Maar we hadden het kunnen verwachten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De promotietour voor Baumgard-dna (dit maal Yokechia) is weer hervat op de facebookpagina. Verschrikkelijk nummer en verschrikkelijke clip.
Alle reacties Link kopieren
Yokechia deelde vandaag een foto van Shayla in het ziekenhuis. Of nou ja, van een ziekenhuisbed, een hand en veel infusen.
Niks van meegekregen van dit alles. Jeetje, wat heftig! Hopelijk weinig tot geen blijvende schade voor het meisje!



Wat een vreselijk nummer van Yokechia! Om te huilen!
Ik zit even te kijken op de facebookpagina's, maar lees niks over het zusje. Roemilio is wel veel afgevallen, of zie ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 16 maart 2017 @ 01:36:

Yokechia deelde vandaag een foto van Shayla in het ziekenhuis. Of nou ja, van een ziekenhuisbed, een hand en veel infusen.





Zie niets.



Hoe is het eigenlijk bij de Deijsjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:Idris schreef op 16 maart 2017 @ 16:44:

Ik zit even te kijken op de facebookpagina's, maar lees niks over het zusje. Roemilio is wel veel afgevallen, of zie ik dat verkeerd?Staat er gewoon nog op hoor Idris. Op "eenhuisvol Familie Baumgard". En volgens mij heb je gelijk over Roemillo. Qua gezicht valt het wel mee, maar qua lijf valt het wel erg op!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doorenvogels55 schreef op 16 maart 2017 @ 18:32:

[...]





Zie niets.



Hoe is het eigenlijk bij de Deijsjes?Was op snapchat. Is niet de eerste keer dat ze zo'n soort foto deelt. Genomen vanaf de zijkant van het bed waarbij je voornamelijk de bedrand en deken ziet. Daarbij nog een stukje arm. Je moet toch wat doen om de aandacht vast te houden he....
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Boeiend zeg.....
Alle reacties Link kopieren
Er staat een filmpje en foto van Shayla en de rest vd familie op snapchat. Ze zit lachend in bed en ziet er goed uit.
Ik ga met veel hypes en rages mee, maar van snapchat ben ik te oud, daar snap ik geen hol van
Maar wel fijn dat het goed lijkt te gaan met het meiske.
quote:Sugarbaby schreef op 17 maart 2017 @ 08:08:

Er staat een filmpje en foto van Shayla en de rest vd familie op snapchat. Ze zit lachend in bed en ziet er goed uit.Fijn. Wat een geluk heeft ze gehad.
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw filmpje op snapchat; shayla die een beer krijgt aangereikt in haar ziekenhuisbed. Ligt schijnbaar dus nog steeds in het ziekenhuis. Ziet er wel goed uit, lacht en beweegt haar armen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 26 maart 2017 @ 14:39:

Weer een nieuw filmpje op snapchat; shayla die een beer krijgt aangereikt in haar ziekenhuisbed. Ligt schijnbaar dus nog steeds in het ziekenhuis. Ziet er wel goed uit, lacht en beweegt haar armen.Kun je alleen met telefoon bekijken toch die Snapchat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alieda-1984 schreef op 28 maart 2017 @ 11:21:

[...]



Kun je alleen met telefoon bekijken toch die Snapchat?



Telefoon of tablet inderdaad.





Er is een nieuw bericht van Samantha op fb. Over dat ze het zwaar hebben en dat er nog een lange, zeer lange weg te gaan is, maar dat ze blij zijn dat ze nog leeft.
Alle reacties Link kopieren
Weer even terug naar de familie Deijs. Heer Deijs schrijft onderstaand bericht OVER ZICHZELF . Ben je dan een narcist of niet?!?!?! Sukkel!



Wat ben je dan voor een man of echtgenoot als je je vrouw en jordy een aantal dagen op vakantie stuurt in augustus met kimberley en maurice?

Volgens mij een toppertje
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor hij is een toppertje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben meneer "DS is een zegen en geen ziekte" hartstikke zat.



En wat voor toppertje ben je nou als je een enorme bende met kinderen bij elkaar n**kt en van de kleintjes maar een op vakantie laat gaan?
Alle reacties Link kopieren
Heb nog nooit iemand gezien die ZICHZELF zo de hemel in prijst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 20 april 2017 @ 10:32:

Ik ben meneer "DS is een zegen en geen ziekte" hartstikke zat.



En wat voor toppertje ben je nou als je een enorme bende met kinderen bij elkaar n**kt en van de kleintjes maar een op vakantie laat gaan?+1
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 20 april 2017 @ 10:32:

Ik ben meneer "DS is een zegen en geen ziekte" hartstikke zat.



En wat voor toppertje ben je nou als je een enorme bende met kinderen bij elkaar n**kt en van de kleintjes maar een op vakantie laat gaan?Natuuuuuurlijk het wondertje Jordy.
Alle reacties Link kopieren
Kleinkind nummer 2 is op komst bij de familie Deijs. Zoon Danny en zijn vriendin Denise verwachten een kindje. Voor Denise is het haar 2e, ze heeft al een zoontje genaamd Bryan (zal nu een jaar of 6 zijn), die was trouwens seizoen 2013 ook te zien in de afleveringen toen ze op vakantie waren in de Ardennen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet Danny er stukken beter uit met een normaal kapsel. Onherkenbaar!



Iemand nog nieuws gezien over Shayla? Ik zag een shot van de kaartjeswand in het ziekenhuis (?) voorbij komen. Vrees dat ze nog niet thuis is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 27 april 2017 @ 13:38:

Wat ziet Danny er stukken beter uit met een normaal kapsel. Onherkenbaar!



Iemand nog nieuws gezien over Shayla? Ik zag een shot van de kaartjeswand in het ziekenhuis (?) voorbij komen. Vrees dat ze nog niet thuis is.Ja Danny is z'n matje kwijt, stond hem ook niet, z'n haar zit nu veel beter, past beter bij hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven