Haags zwembad geterroriseerd door Nieuwe Nederlanders

20-04-2017 15:07 313 berichten
Met stijgende verbazing, maar is het daar echt zo'n bende? Ik herken het niet van de zwembaden bij ons in de buurt. Daar is ook weleens overlast van nieuwe Nederlandse jongens, maar niet zo erg als daar,

---

M.b.t. het Zuiderparkbad is gebleken dat al sinds de opening (in 2000) er heel veel problemen zijn met vooral allochtonen met een islamitische achtergrond. Zij domineren (en bezitten) het zwembad dusdanig dat veel medebezoekers én personeel daar ernstig onder lijden.



Ook blijven veel autochtone bezoekers weg uit angst voor al datgeen wat er heeft plaatsgevonden en nog steeds plaatsvindt!Wij als personeel zijnde geven in deze e-mail een paar concrete voorbeelden (let wel dat is bij lange na niet alles).



http://www.telegraaf.nl/b ... mbadtuig_vogelvrij__.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 20 april 2017 @ 17:57:

[...]



Met een ooievaarspas betalen ze 50%.

Dus dan is het nog goedkoop.De etterbakken met zo'n pas zul je met de prijsstijging niet weren, maar dan weten andere bezoekers wel waardoor het komt dat de kaartjes ineens meer kosten. Waardoor ze misschien eerder personeel waarschuwen, aangifte doen e.d. als er wat vervelends gebeurt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Personeel houdt het niet vol. Ik citeer weer:



"Met name in de vakantieperiodes, de vrijdagavonden maar vooral de zondagmiddagen tussen 14:00 en 16:00 uur zijn extreem te noemen. Ook bezoekers met de juiste intenties worden zwaar geïntimideerd, bedreigd en soms ook fysiek en/of mentaal mishandeld. In de afgelopen jaren zijn veel collega’s in de ziektewet beland en sommige zijn ook nooit meer teruggekeerd. Voor de collega’s met psychische klachten m.b.t. de wantoestanden in de zwembaden resulteerde dat in “een enkele reis uitgang”."
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 20 april 2017 @ 17:38:

[...]





Het zwembad personeel ziet zoveel mensen dat je niet meer weet of dit nou die jongen is die 3 agen geleden voor overlast zorgde of niet. En als het bij je collega gebeurde weet je het ook niet.



En als je per ongeluk een keer iemand niet binnen laat die niets heeft gedaan dan breekt de hel los.Ja, doei. Dan moet het personeel beter opletten! Als je met een ontzegging zo makkelijk weer binnenkomt, dan neemt niemand zo'n ontzegging serieus. Logisch.
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 17:56:

[...]



Welke aannames van het personeel precies? Ze noemen het Marokkanen maar eigenlijk zijn het Zweden,Denen of Finnen?Zucht. Altijd weer die defensieve houding omdat je maar aan 1 ding kunt denken of zo? Ik schrijf nergens iets wat daarop lijkt. Dat allochtonen in bepaalde buurten van NL de boel op z'n kop zetten is OUD NIEUWS hoor, publiek geheim.

Nee, dat bedoelde ik niet. Wat ik wel bedoelde ga ik niet uitleggen. Daarvoor vind ik mezelf te duidelijk. En deze discussie wordt op zo'n 'niveau' gevoerd dat ik me er verder van terugtrek. Enjoy!



Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 18:02:

[...]





Dat je het niet kunt laten is niet gezond.Zie je dat bedoel ik nou, als je de dingen zegt zoals ze zijn, ben je gelijk of een racist, niet goed bij je hoofd of schijnbaar niet gezond.
quote:SleepyDreamer87 schreef op 20 april 2017 @ 18:08:

[...]





Zie je dat bedoel ik nou, als je de dingen zegt zoals ze zijn, ben je gelijk of een racist, niet goed bij je hoofd of schijnbaar niet gezond.Doe het lekker bij elke discussie, als je zo happy bent met je enkele feitje van CBS.
Waarom krijgt dat tuig dan geen zwembadverbod als ze zich misdragen???



En die nieuwe politiek-correcte termen.... echt belachelijk. Zo blijven we maar om de feiten heendraaien.

Zo triest dat politiek Nederland maar blijft bukken, goedpraten en ontkennen van alle ellende die een grote groep moslimjongeren aanrichten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn dochter echt niet naar dit zwembad laten gaan. Lekker betast worden door grijpgrage handen door 'jongens' die dat echt niet bij allochtone meisjes zouden doen. Zag net de verantwoordelijk wethouder Baldewsingh (PvdA) die vindt dat het allemaal de schuld van de autochtone Nederlander is.
quote:Melt schreef op 20 april 2017 @ 18:16:

Ik zou mijn dochter echt niet naar dit zwembad laten gaan. Lekker betast worden door grijpgrage handen door 'jongens' die dat echt niet bij allochtone meisjes zouden doen. Zag net de verantwoordelijk wethouder Baldewsingh (PvdA) die vindt dat het allemaal de schuld van de autochtone Nederlander is. Natuurlijk is het de schuld van de Nederlanders zonder migratie achtergrond! Stel je voor zeg dat je moet constateren dat dát niet zo is daar gáát je linkse wereldbeeld en bovendien speel je dan Wilders en tegenwoordig ook Baudet in de kaart dus beter doen we als fatsoenlijke mensen net of we gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 18:13:

[...]





Doe het lekker bij elke discussie, als je zo happy bent met je enkele feitje van CBS.



Jeetje wat een volwassen reactie. Maar al zou ik dat bij elke discussie aanhalen, niet omdat ik er blij van wordt hoor, zou ik dat doen om duidelijk te maken dat het niet gaat om rasistische denkwijzen maar om keiharde feiten.



Ik wordt er zo ongelofelijk moe van dat wij elke keer weg worden gezet als racisten, want dat mag wel elke keer toch? Dat mag wel elke keer worden gezegd en breeduit uitgemeten worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perkins schreef op 20 april 2017 @ 18:06:

[...]





Ja, doei. Dan moet het personeel beter opletten! Als je met een ontzegging zo makkelijk weer binnenkomt, dan neemt niemand zo'n ontzegging serieus. Logisch.Denk dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Je mag geen foto´s ophangen met mensen die niet meer mogen komen. Niet elk personeelslid is elke dag alle uren aanwezig. Je zou eigenlijk speciaal een beveiliger moeten inhuren die die kerels er direct uittrapt bij de eerste overtreding. En dan maakt het niet uit als je pas voor het eerst iets verkeerd doet daar. En als ze niet meewerken direct politie erbij halen.
Alle reacties Link kopieren
En ondertussen kunnen die lui hun gang gaan. Hoelang kan dit nog zo doorgaan? Wat mij betreft niet lang.
quote:SleepyDreamer87 schreef op 20 april 2017 @ 18:26:

En ondertussen kunnen die lui hun gang gaan. Hoelang kan dit nog zo doorgaan? Wat mij betreft niet lang.

Ja maar Wesley en Kevin doen dat óók..

En die moet je elke keer ook benoemen anders is het racisme.. dussss..

O en bij daadwerkelijke overtredingen van Wesley mogen Mohammed en Youssef niet benoemd worden want dan is het niet relevant en heeft het niets met de discussie maken..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 18:28:

[...]



Ja maar Wesley en Kevin doen dat óók..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 18:28:

[...]



Ja maar Wesley en Kevin doen dat óók..

En die moet je elke keer ook benoemen anders is het racisme.. dussss..

O en bij daadwerkelijke overtredingen van Wesley mogen Mohammed en Youssef niet benoemd worden want dan is het niet relevant en heeft het niets met de discurte maken..Als dat zo was waarom lees je dat nooit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 16:19:

[...]





Ik had het over hoe de media in het algemeen consequent alleen de niet-Kezen en -Jannen een extra beschrijving geven. Nooit lees je 'X, een blanke jongen van...' Dus altijd wordt blank als uitgangspunt genomen, als norm voor wat 'normaal' is. Daar had ik het over.Welkom in een westers land. Als je niet wil dat blank het uitgangspunt is, ga je wonen in Somalië.
quote:sugarmiss schreef op 20 april 2017 @ 16:28:

[...]





Dat blank als uitgangspunt wordt genomen lijkt mij niet zo vreemd. We wonen nu eenmaal in Nederland waar de meeste inwoners blank zijn.



Als een Nederlander in Marokko zich misdraagt dan komt er vast ook in de media dat de Nederlander x y zich misdragen heeft. Terwijl bij een Marokkaan alleen zal worden vermeld x y zich misdragen heeft.+1
Alle reacties Link kopieren
Met het grote verschil dat Piet in Marokko waarschijnlijk een stuk harder aangepakt zal worden ja dan laat je het de 2e keer wel uit je hoofd maar in NL kan alles en dat weten ze dus gewoon maar door blijven gaan met de schijt aan alles mentaliteit.
quote:SleepyDreamer87 schreef op 20 april 2017 @ 18:30:

[...]









Ik denk dat je de ondertoon van YellowDiamond gemist hebt.....



Iets met ironie.
quote:SleepyDreamer87 schreef op 20 april 2017 @ 18:23:

[...]





Jeetje wat een volwassen reactie. Maar al zou ik dat bij elke discussie aanhalen, niet omdat ik er blij van wordt hoor, zou ik dat doen om duidelijk te maken dat het niet gaat om rasistische denkwijzen maar om keiharde feiten.



Ik wordt er zo ongelofelijk moe van dat wij elke keer weg worden gezet als racisten, want dat mag wel elke keer toch? Dat mag wel elke keer worden gezegd en breeduit uitgemeten worden.Ik zet je niet weg als racist hoor, maar ik word ook een beetje blue van dat elke keer weer moeten lezen dat niet-westerse allochtonen of wat was het ook alweer, mensen met een niet-westerse migratieachtergrond in de gevangenissen oververtegenwoordigd zijn? Pff, daar word ik al moe van, kun je nagaan, zo'n mond vol voor een mens, en dan weten veel mensen al genoeg hé? O, iemand met een niet-westerse migratieachtergrond, nee, ja, got it. Mij zegt het echter vrij weinig, teveel diversiteit, daarom vind ik het toch praktischer om eens te proberen om voorbij dat zogenaamd veelzeggende feit te kijken, omdat die tunnelvisie nergens naar leidt. Ik ben ook momenteel niet in zo'n heel volwassen bui, wellicht dat ik daarom even in deze discussie dook. ;)
Sowieso hadden de woorden 'Haags zwembad geterroriseerd door jongeren', mij ook al genoeg gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Zo moeilijk is het allemaal niet, lees de statistieken en percentages een keer, dan weet je genoeg. Zo moeilijk is het niet en dan weet je ook waar je over praat. Of je moet zelf onderzoek gaan doen en met andere cijfers komen. Maar ik ga hier geen discussie over aan, het is gewoon zoals het is. Succes met je onvolwassen bui, hoop voor je dat hij snel over is.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 19:04:

Sowieso hadden de woorden 'Haags zwembad geterroriseerd door jongeren', mij ook al genoeg gezegd.Als je problemen op wil lossen dan moet je eerst kijken wie of wat de oorzaak van de problemen zijn. In dit geval is dat duidelijk lijkt mij. Of wil je beweren dat het zwembadpersoneel liegt?
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 18:58:

[...]





Ik zet je niet weg als racist hoor, maar ik word ook een beetje blue van dat elke keer weer moeten lezen dat niet-westerse allochtonen of wat was het ook alweer, mensen met een niet-westerse migratieachtergrond in de gevangenissen oververtegenwoordigd zijn? Pff, daar word ik al moe van, kun je nagaan, zo'n mond vol voor een mens, en dan weten veel mensen al genoeg hé? O, iemand met een niet-westerse migratieachtergrond, nee, ja, got it. Mij zegt het echter vrij weinig, teveel diversiteit, daarom vind ik het toch praktischer om eens te proberen om voorbij dat zogenaamd veelzeggende feit te kijken, omdat die tunnelvisie nergens naar leidt. Ik ben ook momenteel niet in zo'n heel volwassen bui, wellicht dat ik daarom even in deze discussie dook. ;)Maar wat is de tunnelvisie precies in deze problematiek. En wat is volgens jou wel een goede benaming, Nederlander voelen ze zich niet. Ik moest je opmerking wel paar keer lezen en nog steeds is het mij beetje onduidelijk waar je precies heen wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 20 april 2017 @ 17:54:

[...]



Het is natuurlijk zo dat de jongens waar het om gaat hier niet zijn komen wonen, maar hier zijn geboren en toch altijd als buitenstaander worden gezien. Natuurlijk maakt een flink deel het daar ook wel naar - die groepen in het zwembad zijn een stel etters die er gewoon elke keer weer uitgeknikkerd moeten worden - maar ook gewoon leuke jongens worden continu argwanend aangekeken omdat ze er hetzelfde uitzien en dezelfde achtergrond hebben en dat helpt niet mee. Ik ken ook van oorsprong lieverdjes die behoorlijk verpest zijn door dat gevoel; als ze er vanuitgaan dat ik me zal misdragen, zal ik dat dan ook maar doen... Het blijft een kip en ei-verhaal; oorzaak en gevolg zitten met elkaar verweven en het is lastig op te lossen. Dat maakt het probleem zo ingewikkeld en groot.

Ze zien zichzelf helemaal niet als Nederlander, alleen als hen dat voordeel oplevert, dus waarom zou jij dat wel doen? We hebben kort geleden nog kunnen zien hoe onze Turkse medelanders trots met vlaggen de straten onveilig maakte voor hun "baas" (heb ik iemand letterlijk horen zeggen). Goed, het gaat in dit geval om Marokkanen, de statistieken laten zien dat die voor meer overlast zorgen. Ik heb jarenlang met Marokkanen gewerkt, activiteiten ontwikkeld voor deze groep. Het ging vaak over discriminatie, ze voelen zich vaak te kort gedaan, maar nooit heb ik gezien dat ze naar zichzelf kijken, dat ze hun broertje, buurjongen of weet ik wie aanspreken. De feiten die liggen er, ze komen vaker voor in de criminaliteit statistieken, maar ze voelen zich altijd slachtoffer. Ik ken ook veel Marokkanen, heb er mee gewerkt en ben met een aantal heel goed bevriend, heel close. We komen bij elkaar thuis, ik ken ze dus heel goed, ken de cultuur ook vrij goed, ben verschillende keren in Marokko geweest, ik weet waar ik het over heb. Nederland zou eens een keer moeten optreden, slappe hap hier.



Overigens ga ik ook niet meer naar het zwembad. Die in mijn stad wordt ook gedomineerd door deze groep en daarom blijf ik lekker weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven