Onzekere moeder wilt dat wij trouwen

20-04-2017 02:03 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
---
anoniem_342073 wijzigde dit bericht op 14-06-2017 15:18
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Fria schreef op 20 april 2017 @ 07:54:

[...]



Jouw moeder wilT (loopt). Mijn moeder wilT (loopt) . Dus ga niet spelling verbeteren die goed is.Helaas is de vervoeging van het werkwoord alleen echt niet goed..
Alle reacties Link kopieren
To,



Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd hoe oud je bent. Het is jullie relatie, dus jullie bepalen. Ik snap wel dat jouw moeder zich zorgen om je maakt.

Trouwen omdat je moeder het wil, is in ieder geval geen goed idee.
Nou wat een drama toch weer.

Het is me wat.

Poeh.
quote:Mutsie2017 schreef op 20 april 2017 @ 11:27:

[...]





Zooo irritant!Ik vergeet ook weleens een comma of er staat een woordje verkeerd.Zie het bij zoveel mensen.Lekker belangrijk!Je snapt toch wat er staat.Het is hier toch zeker geen taalschool!Sommige taalfouten hebben op mij hetzelfde effect als met je nagels over het schoolbord gaan.
quote:Fria schreef op 20 april 2017 @ 07:54:

[...]



Jouw moeder wilT (loopt). Mijn moeder wilT (loopt) . Dus ga niet spelling verbeteren die goed is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 20 april 2017 @ 11:27:

[...]

Zooo irritant!Ik vergeet ook weleens een comma of er staat een woordje verkeerd.Zie het bij zoveel mensen.Lekker belangrijk!Je snapt toch wat er staat.Het is hier toch zeker geen taalschool!Je bent nooit te oud om te leren, muts
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 20 april 2017 @ 08:10:

Het enige wat van mijn partnerdromen uitgekomen is dat is zijn haarkleur.

En dat gaat vanzelf veranderen





TO, hoe lang kende je je vorige partners voor je ging samenwonen, en heb je nog nooit in je leven op jezelf gewoond, altijd of bij je moeder of bij je vriend?
quote:himalaya schreef op 20 april 2017 @ 11:59:

[...]





Muts, je bent nooit te oud om te leren.



En dan schrijft deze muts het woordje komma nog verkeerd ook..Dat was te danken aan de 2 uurtjes nachtrust.

Als ik het zie,verbeter ik het ook.Maar ik stoor mij er absoluut niet aan bij andere.

Ik stoor mij wel aan hele onduidelijke verhalen waar geen hoofdletters of punten worden gebruikt.
quote:Mutsie2017 schreef op 20 april 2017 @ 12:39:

[...]





En dan schrijft deze muts het woordje komma nog verkeerd ook..Dat was te danken aan de 2 uurtjes nachtrust.

Als ik het zie,verbeter ik het ook.Maar ik stoor mij er absoluut niet aan bij andere.Anderen.

En een spatie na je leestekens.
quote:orkenflow schreef op 20 april 2017 @ 14:02:

[...]



Anderen.

En een spatie na je leestekens.
Jongens - komma - spatie - nu ophouden - uitroepteken
Waarom? Als we nog even volhouden, is het ook uit met vriend 4. Is dat probleem ook weer opgelost.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 april 2017 @ 09:03:

[...]





Dat doet ik echt niet.:D
Waarom zou je getrouwd niet van 't leven kunnen genieten?

Er hoeft geen kerk bij, gewoon op een afgesproken dag een blaadje papier handtekenen op 't stadhuis.

En als het toch misloopt ... een scheiding met onderlinge toestemming is snel geregeld.



Ik zou daarnaast eerder zorgen dat je zelf sterker staat, zodat je niet elke keer naar je moeder terug moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bestaardigopzich schreef op 20 april 2017 @ 02:23:

Ik zou om de kalmte te bewaren en je moeder tevreden te houden met hem trouwen. Z.s.m.

Dan maar niet genieten, reizen en jong zijn.



Je zegt het zelf al: trouwen is de enige manier om je moeders beschadigde vertrouwen te herstellen, jullie hebben de kans je moeder te bewijzen dat het jullie bittere ernst is. Doe dat dan gewoon. Je houdt toch ook van je moeder?



Ook een goed idee omdat jullie het beiden niet willen, dat schept dan weer een band. Of zo.Dit ja.
Do good. And good will come to you.
En ik dacht dat ik vaak verhuisd was



Waar ontmoet je zo snel 3 partners achter elkaar ?

Ik kan wel wat tips gebruiken.





Mijn tip is :

Wil je samen kopen? Dan is trouwen ook handig.



Ik zou zelf niet trouwen, alleen omdat andere dat willen. Denk dat het meer is of je elkaar goed kent. Heb jij een kant die minder leuk is? Of die jou vriend niet heeft gezien, maar je moeder wel? ....

Er zit iets meer achter opmerking "ga dan naar trouwen " .... Maar wat?
quote:TinyBel schreef op 20 april 2017 @ 18:48:

Waarom zou je getrouwd niet van 't leven kunnen genieten?

Er hoeft geen kerk bij, gewoon op een afgesproken dag een blaadje papier handtekenen op 't stadhuis.

En als het toch misloopt ... een scheiding met onderlinge toestemming is snel geregeld.



Ik zou daarnaast eerder zorgen dat je zelf sterker staat, zodat je niet elke keer naar je moeder terug moet.Dus jij vindt dat ze maar moet trouwen omdat het moedertje dat eist? Lol.
quote:Bloody_Mary schreef op 20 april 2017 @ 20:43:

[...]





Dus jij vindt dat ze maar moet trouwen omdat het moedertje dat eist? Lol.

Die moeder zou zich daardoor een stuk beter voelen, bovendien -ik zeg het nog maar eens- ze willen helemaal niet trouwen dus wat is het probleem? Het is de enige manier aldus TO om haar moeder ervan te overtuigen dat deze jongeman een blijvertje is. Uiterst relevant!

Ik zeg dus ook: trouwen en rap wat!
quote:Fria schreef op 20 april 2017 @ 07:54:

Jouw moeder wilT (loopt). Mijn moeder wilT (loopt) . Dus ga niet spelling verbeteren die goed is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gele_Suikerspin schreef op 20 april 2017 @ 08:26:

[...]





Ik moet hier van huilen. Je hoort toch dat het niet klinkt. Bij wil komt nooit een t.



Eh... Wel bij de jij-vorm.



OT:

Duidelijk tijd om op jezelf te gaan wonen. Heb je al dat gezeur niet meer.
quote:Zippur schreef op 21 april 2017 @ 06:24:

[...]





Eh... Wel bij de jij-vorm.



OT:

Duidelijk tijd om op jezelf te gaan wonen. Heb je al dat gezeur niet meer.Nee ook niet bij de jij-vorm. Ik kan wel zeggen terug naar school maar daar leren ze het dus verkeerd.
quote:SilverShadow schreef op 21 april 2017 @ 07:15:

Nee ook niet bij de jij-vorm. Ik kan wel zeggen terug naar school maar daar leren ze het dus verkeerd.

Bij de jij-vorm mag zowel wil als wilt.

Wie moet er nu terug naar school?
Er weer een TO die 1 keer wat neerplempt en niet meer terugkomt.



Viel het forum stil en de advertentieinkomsten weg ofzo?
Echt, dit gebeurd steeds vaker de laatste tijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven