Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 20 april 2017 @ 10:17:

Zoontje en ik hebben deze week bij elkaar 37 eevees geëvolueerd en het werden allemaal gen1 evoluties. Zou je voor gen 2 nadat je de naamtruc gebruikt hebt, echt moeten gaan wandelen?Ook met naamtruc voor gen2 hoef je niet extra te wandelen, ik heb ze alle 5 met naam gedaan nl en alleen eevee gevangen
Alle reacties Link kopieren
quote:CrochetAway79 schreef op 20 april 2017 @ 10:23:

Oke, ff checken, ik ga erheen, appraise en dan zegt hij beste kwaliteit Defense. En dan zie ik 47/47 HP onder mijn pop staan. Dus wat zou het worden dan?

Defense als beste kwaliteit levert een hitmonchan.





Nailil, rhydon en machamp heb ik wel, meerdere zelfs, maar de ene wil ik versterken en van de andere wil ik nog een hoge met betere moveset dan ik nu heb
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dat wordt een Hitmonchan. Als het poppetje bij Appraise zegt dat je HP het hoogste is, dan wordt je tyrogue een Hitmontop.
Alle reacties Link kopieren
@Eze: Speel je veel in gyms? Wij spelen echt voor het verzamelen (en ook omdat de gyms hier allemaal torenhoog blauw zijn en wij team geel, oftewel kansloos).

Laatst hadden we in een openluchtmuseum in de buurt een lage gym geel gemaakt en er een blissey ingezet. De gym is alleen te spelen als je in het museum bent. Kregen we ruim na sluitingstijd onze blissey weer terug... Dan vraag ik me af wie daar dan nog kan battelen. De bewaker? Of iemand thuis met een computer?
Alle reacties Link kopieren
@ Naillil: Grootste kans dat laatste!

Zo frustrerend! Dat hadden wij dus afgelopen weekend, geen mens te bekennen maar wel een gevecht gaande. En diegene heeft die twee gyms al weer in z'n bezit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag toch maar mijn laatste lucky egg ingezet en level 32 gehaald. Mijn 10km ei was een Porygon, ik ben wel blij dat ik nu een goede heb om te evolven maar hij zat eerst in een 5km ei dus dat voelt toch wel een beetje jammer. Ik had stiekem gehoopt op een Larvitar, die mis ik namelijk nog van G2.



Gelukkig was mijn 5km ei een Cyndaquill, daar had ik er pas 1 van dus die was erg welkom. Er zat genoeg candy bij voor een evolve. 2km eieren waren prut, met uitzondering van weer een Lapras. Ik heb er nu 4 gekregen tijdens dit event, 2 jongens en 2 meisjes dus als ze ooit kunnen gaan daten dan zit ik wel goed
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Nailil, ik vind gyms helemaal niet zo leuk, maar voor de muntjes doe ik nog wel (een beetje) mijn best . Mijn kinderen vinden het wel leuk om gyms over te nemen, dus die doen regelmatig heel erg hun best Vooral hele hoge gyms neerhalen vinden ze leuk. Met z'n tweeen is dat ook best te doen, trouwens. Zelfs een level 10 gym (met blisseys )krijg je dan redelijk vlot leeg.





Is porygon inderdaad verhuisd? Ik kreeg er ook eentje uit een 10 km ei en vroeg me al af of die niet eerst in een lager ei zat.



Ik heb er uiteindelijk vijf lucky eggs doorheen gejaagd. Ik had nog heel veel gastlies en jigglypuffs van oude events, ladingen pidgeycandies waar ik al lang niks mee gedaan had en nog veel meer om te evolueren. Nu is het, op 5 overgebleven elekids na, ook wel op.
Alle reacties Link kopieren
We zitten over de 3000 posts en op mijn smartphone is het lastig linkjes uit de OP kopiëren..



Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te openen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 20 april 2017 @ 07:01:

50 x 2000 = 100000 punten erbij, nog buiten je nieuwen. Daar zou ik het voor doen want al is het niet maximaal, het is nog steeds veel meer dan wat je normaal haalt met een ei. Of eerst nog even duiven vangen. Voor elke 4 gevangen kan je er 1 extra evolven .Ik heb de candy wel voor Pidgey, maar de Pidgey zelf niet :(
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 20 april 2017 @ 17:16:

We zitten over de 3000 posts en op mijn smartphone is het lastig linkjes uit de OP kopiëren..



Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te openen?Misschien dat ik vanavond tijd heb!
Alle reacties Link kopieren
quote:naillil schreef op 20 april 2017 @ 11:10:

Inderdaad, dat wordt een Hitmonchan. Als het poppetje bij Appraise zegt dat je HP het hoogste is, dan wordt je tyrogue een Hitmontop.



Ik heb mijn andere eens nagelopen en nu zie ik er eentje waarbij hij dat zegt ja Thanks allemaal. Weer wat wijzer geworden vandaag ;)

Ik ben wel een beetje teleurgesteld over de eieren die ik uitgebroed heb. En ik heb wat incubators gekocht, dus ik heb er veel gebroed. Wat een trut dingen kwamen daar uit zeg. Lees ik dat sommige (zelfs wel 4) Lapras of een Snorlex hebben gekregen, krijg ik uit een 10 km ei gisteren Porygon. Wat the.......?



En die stomme special items, krijg achter elkaar alleen maar de upgrade, maar die stomme Porygon heb ik al geevolueerd....



Jep, te weinig geslapen de hele week en Pokemon krijgt daar volledig de gevolgen van

Alle reacties Link kopieren
Crochet

Lekker vroeg naar bed vanavond?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
@Crochetaway: Fijn dat het gelukt is met je Hitmontop! De oogst van de eieren was bij ons gisteren en vandaag ook lichtelijk teleurstellend. Vandaag gewoon een slowpoke en een growlithe uit een 2 km ei.

Al hadden wij eerder tijdens dit event wel een lapras uit een 2 km ei en een snorlax uit een 10km ei (al hebben we daar al 3 respectievelijk 5 van ). Wij hebben juist porygon nodig om hem te kunnen evolueren, maar die krijgen wij juist weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volop gebruikt gemaakt van de lucky egg aanbieding. Ik heb er nu 107. Daar kan ik wel een tijd mee vooruit.

En omdat mijn pokemon storage en de item bag helemaal al op de max zit (1000) kan ik eigenlijk alleen nog maar incubators kopen. Nu de coins dus maar weer flink sparen en hopen dat er over een tijdje een aanbieding is voor de incubators.

Tijdens het event 4 keer kunnen evolven met een lucky egg dus ik ben inmiddels level 34!



Mijn vriend kreeg uit een 2 km een skyter maar we hebben hier toch al een skyter plaag. Gisteren hadden we maar liefst 5 skyters achter elkaar, zat geen enkele andere pokemon tussen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Wow.... Dat doe je goed IBI!

Crochet, wat jammer dat je eieroogst een tegenviel.

Curley, gefeliciteerd met je level 32.



Ik kreeg nog een Lapras uit mijn 2km-ei. Ik bezit nu 4 Snorlaxen en 4 Laprassen. Van allebei 1 uit het ei, en 3 in het wild gevangen.

Ik heb nu nog 2 eieren van het event over dus ik ben heel benieuwd. Ik zie nog zoveel namen voorbij komen die ik nog graag wil hebben.



Er is een facebookpagina van pokemon waar ik lees en soms een berichtje plaats. Ik denk dat mijn fb-vrienden dat ook kunnen lezen. Zo werd ik gisteren aangesproken door een collega met de vraag of ik ook pokemon go speel
Alle reacties Link kopieren
Voelt toch niet echt supervetcool hè, Winters, als volwassene Pokemonnen - en dan ook nog een plus als verjaardagscadeau krijgen, Safari



100 lucky eggs, Ibi? Haha, ik heb er 25 gekocht en dat is al genoeg om het ruimschoots tot volgend jaar Pasen uit te zingen, denk ik
Haha Winters, daarom heb ik op FB niks geliked over Pokémon . Sommige vrienden weten wel dat ik speel hoor en ze snappen er niks van. Laatst liep ik ergens te spelen met zo'n powerbank aan m'n telefoon nog ook; kom ik een bekende tegen. Ik snel m'n telefoon in m'n tas gepropt. Maar die bekende en haar vriend hadden ook hun telefoon vast en moffelden die ook snel weg. Zouden zij ook Pokémon gespeeld hebben? Eigenlijk belachelijk om daar zo geheimzinnig over te doen. Ik mag toch zelf weten wat voor debiele hobby's ik heb?!



Geen Snorlax voor mij tijdens het event. Wel leuke Pokémon zoals Onyx, Togepi (al was 6 keer een beetje overdreven..), Pichu, Tangela, Cyndaquil, Totodile en Phanpy. Hopelijk zitten er nog meer van die laatste 3 in de overgebleven 4 event-eieren want dat scheelt wandelen voor de evoluties.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat klopt Eze. Ik voelde wel enige gene haha.

Toen zei hij; 'ik speel het ook hoor' en toen hebben we even over pokemons gepraat en ik heb hem beloofd dat hij een Snorlax van me krijgt als we kunnen ruilen



Zo is dat Gifgroen Maar inderdaad, ik ga denk ik maar nergens meer op reageren op Fb..
Alle reacties Link kopieren
Zo, IB 107 lucky eggs!!! dan kun je wel even vooruit!

En je storage en item bag op 1000! Ook erg handig!

Crochet en naillil: jammer dat het tegenviel met de eieren! Wel mooi van de goede Tyrogue :-)



Ik voel ook wel een lichte gene eerlijk gezegd. Als mensen negatief of lacherig reageren zeg ik : Ach het is gezonder dan postzegels verzamelen. Wat eigenlijk ook stom is Inderdaad Gifgroen, onze zaak toch?!



Jammer dat het event afgelopen is! Was toch wel erg leuk al die extra xp! Level 34 komt in zicht, heb nu zo'n 875.000 xp.

En veel eieren uitgelopen, groot deel had ik wel en kon ik ook niet veel mee qua candy, maar kreeg Aerodactyl (3 x zelfs) en daarmee gen. 1 compleet!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag doe ik rustig aan, alleen even een stop gedraaid en een Pidgey gevangen. Ben een beetje moe van het uitbroeden van die event eieren . Ik wou nog een 10km ei uitbroeden voor het event voorbij was, het is gelukt en het was een Mareep.



Ik vind het dan wel weer interessant om te lezen over gene bij volwassen Pokemon spelers. Ik kom namelijk echt heel vaak van die “stiekeme” Pokemonners tegen. Vaak mannen met grijs haar en dan staan ze overduidelijk aan een stop te draaien of te battlen bij een gym. Maar zodra ik aan kom lopen dan verdwijnt het mobieltje gelijk in de zak. Iedereen die zelf Pokemon speelt weet direct wat je aan het doen bent en de mensen die het niet weten interesseert het waarschijnlijk ook niet echt wat je aan het doen bent. Dus ik zou gewoon lekker doorspelen



Ik speel gewoon zichtbaar Pokemon dus ik kwam een keer op een zondagochtend heel vroeg een groepje mannelijk joggers tegen. Toen riepen ze: goh Pokemon dat is ook wel een sport zo op de vroege ochtend!
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 21 april 2017 @ 10:36:

Ik heb volop gebruikt gemaakt van de lucky egg aanbieding. Ik heb er nu 107. Daar kan ik wel een tijd mee vooruit.

En omdat mijn pokemon storage en de item bag helemaal al op de max zit (1000) kan ik eigenlijk alleen nog maar incubators kopen. Nu de coins dus maar weer flink sparen en hopen dat er over een tijdje een aanbieding is voor de incubators.

Tijdens het event 4 keer kunnen evolven met een lucky egg dus ik ben inmiddels level 34!



Mijn vriend kreeg uit een 2 km een skyter maar we hebben hier toch al een skyter plaag. Gisteren hadden we maar liefst 5 skyters achter elkaar, zat geen enkele andere pokemon tussen.

Wat moet je met zoveel lucky eggs????? Wij kregen er bij level 30 3 stuks, zijn nu op een haar na 31 maar hebben ze nog niet gebruikt.... maar goed, wij willen alleen maar verschillende pokemons. Gyms beginnen we niet meer aan, alles is hier top10 geel en blauw.



Die Scythers willen we wel! We hebben al tijden een steen, maar moeten nog een candy of 40. We zien ze hier nooit



Jij bent volgens mij wel een echte gym fan, als je zoveel munten hebt, gaaf!!
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Maar: Bij het event hebben we een baby gekregen Cleffa in een event-ei. Eindelijk! Second best na Togepi. We hebben nog 7 event eieren, dus duimen nog even door.....
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ik voel nu ook wel enige gene hoor. Dat had ik totaal niet toen het net uit was en vrijwel iedereen speelde die buiten was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er op zich geen moeite mee om het te vertellen, maar hou niet van die flauwe grapjes die tot in lengte van dagen gemaakt zullen worden. Daarom hou ik mijn plus gewoon in mijn zak tijdens de lunchwandeling met collega's.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw deel geopend



Pokemon Go deel 5
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven