Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
De bruiloft is in juni. Maar... de bruiloft is heel low-key. De bruid wil nog wel in het mooi, maar de bruidegom kon nog net worden overgehaald op zijn minst een jasje aan te doen. Maar dat mag dan wel weer met een Star Wars shirt er onder.
Oei Eef, dan moet ik even beter kijken volgende keer op school. Eerst komen die echte ukkies en dan pas de oudere kinderen, dus misschien ben ik vaak dan al gevlogen. Maar ik ga er op letten of ik je nichtje eens zie!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor kledingmaat heb je Fleet?



Deze vind ik bijvoorbeeld heel mooi;



668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van simpel, mooi kanten jurkje ofzo vind ik mooi.

Of juist van die 'ouderwetse' bloemen.

Oudroze is dan weer mijn kleur daarin staat zoiets je haha?
Het model is heel mooi Marels. Alleen val ik daar enorm in op en dat heb ik niet graag.
Alle reacties Link kopieren
@ fleet, het was nog maar 1 plantje maar is al 2 keer zo hoog dan toen ik hem kocht.

Heb nu wel afrikanenplantjes in de vensterbank staan, echt van die 1,5 cm hoge dingen, die als je niet oppast ineens doorschieten, en als je wel oppast ook. Heb ze gekregen dus moet wel zorgen dat het wat wordt he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
https://www.steps.nl/jurk ... print-roze/product/87805/



Hij is er ook in een minder opvallende kleur Fleet! Haha

Vind m ook super mooi!!
Dat roze is al beter. Ik ga eens de Steps binnen lopen en kijken of het roze staat (het is een dun randje bij mij namelijk, het staat heel goed, of helemaal niet, afhankelijk van het soort roze). Vind de moeder/dochter jurken ook wel erg leuk moet ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
In Nijmegen zit een hele aparte winkel met de sjieke lijn jurken en ook heel veel moeder-dochter jurken.

Ik zou er bijna een kind van maken
668, the neighbour of the Beast
Moet je geen jongetje krijgen Marels



@Eefsz: ja 't valt reuze mee, had eerder 4500 gehoord (rekenfoutje ). Daarom vond ik eerder inleiden dan niet zo noodzakelijk, wel nog steeds een vervelend idee om over de 40 weken heen te gaan (blijf een stresskip ) dus vandaar over 2 weken kijken hoe ik me voel.



@Fleet: oh ik ben ook niet zo sjiek maar deze vind ik wel mooi, dat nog wat voor je?





Ik hou van blauw
Ik wil het niet weten. Zeker omdat mijn oudste echt graag de mini-me uithangt. Ze vond laatst mijn sportlegging met een stukje neongeel bij de kuiten 'zo mooooooooi!'.



Jury, wat vinden jullie van deze?



Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaa, die zag ik ook, vond ik ook geweldig.



Mocht je rond maat 42 zitten Fleet, ik heb massa's redelijk nette jurkjes. Je mag altijd hier iets lenen als je geen zin hebt er een fortuin aan uit te geven
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor een niet overdreven sjieke bruiloft!

Zou mij alleen voor geen meter staan.



En nu ga ik echt echt echt eerst douchen.
668, the neighbour of the Beast
Deze is toch ook classy?



Alle reacties Link kopieren
Classy ja, maar te donker voor een bruiloft.
668, the neighbour of the Beast
Te donker, ja? Mén, dat is wel een beetje mijn ding.
quote:Fleet schreef op 20 april 2017 @ 20:27:

Ik wil het niet weten. Zeker omdat mijn oudste echt graag de mini-me uithangt. Ze vond laatst mijn sportlegging met een stukje neongeel bij de kuiten 'zo mooooooooi!'.



Jury, wat vinden jullie van deze?



[afbeelding]Geweldig
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Marels! Heel veel succes! En wat een leuk verhaal van die chocola.



Fleet, ik zou ook niet voor die donkere jurk gaan, een kleurtje is wel leuk voor een bruiloft. Ik vind deze mooi (ook verkrijgbaar in andere kleuren als roze wat je zoet is): https://www.steps.nl/kanten-jurkje-roze/product/93652/



Bericht gehad van de start up: we zijn het toch eens over de start datum dus het contract komt eraan. Ik trek de champagne pas open als het getekend is maar er zit in elk geval schot in de zaak.
Alle reacties Link kopieren
Die eerste is ook mooi fleet!



Ik wil ook een mini-me.

Ok ik heb er een maar die kan geen jurkjes aan
Alle reacties Link kopieren
Ik hou trouwens best van feestjes als mijn pet ernaar staat, maar vaak staat mijn pet er helemaal NIET naar en moet ik me er heen slepen. Ter plekke heb ik het dan meestal wel naar mijn zin. Maar het allerleukste vind ik spontaan uitgaan. Zoals twee weken geleden: ik kom thuis, crush belt of ik zin heb mee te gaan naar een concert, ik zeg ja, een kwartier staat ie voor de deur en een uur later staan we gezamenlijk op en neer te springen.



Oké, het liep totaal uit de hand allemaal, maar daar hebben we het nu niet over



De time out doet me goed trouwens. Ik kon merken dat ik in oude fouten begon te vervallen. 't Is jammer want het was leuk, maar het is goed zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even lekker bezig op het gierige acties topic heur.



Cer, ik moet altijd aan jouw avatar denken als ik onder de douche vandaan kom met een handdoek rond mijn kop
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ha . Het is Nina Simone, met een tulband.



Ik zit eigenlijk te overwegen of ik mijn ava zal veranderen, of misschien mijn hele nick, maar ik ben er toch wel aan gehecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap nicks veranderen nooit zo goed. Wat is daar de achterliggende gedachte van, in jouw geval?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, ik wil weer eens wat nieuws. Ik heb hiervoor twee andere nicks gehad. Qua herkenbaarheid is het misschien ook wel handig, al maak ik me geen illusies: wie een beetje z'n best doet herkent me toch wel. Zou ik ook niet zo erg vinden want ik schrijf hier niets wat niemand mag weten.



Aan de andere kant, met al die troltopics van de laatste tijd neemt niemand me waarschijnlijk meer serieus als ik een nieuwe nick neem, dus waarschijnlijk verander ik mijn plaatje en laat ik het daar verder bij.
Alle reacties Link kopieren
@Fleet jawel was oke



ja Nickchange om eerlijk te zeggen heb ik een beetje spijt van de mijne, oude nick paste iets beter mij denk ik. maar ja waren al zoveel met de zelfde naam vond dat beetje irritant.
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven