Relatie prostitue met borderline..pffff

20-04-2017 20:46 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal bij het begin beginnen. 3 jaar terug begon ik te daten met een vrouw via tinder. ..
anoniem_342237 wijzigde dit bericht op 21-04-2017 23:22
Reden: Teveel tekst
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pfffff

Eerst maar eens je verhaal opnieuw schrijven dat t leesbaar is. Hier ga ik nieteens aan beginnen.
Internagelaktisch
Uh... Heb je een samenvatting?

Alle reacties Link kopieren
Aju!
Sorry, wel gek.
Alle reacties Link kopieren
Wet van Wuiles???
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Je verhaal is te lang, geen alinea's, ik ben opgehouden met lezen toen ik op de helft was.



Kan je het niet samenvatten?
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Leesbare samenvatting?
Alle reacties Link kopieren
Sjongejonge wat een gedoe
Een wijze les dude; hoe goed, graag, gulzig en diep ze ook kan pijpen, nooit uit het oog verliezen dat je vrouw ook gewoon normaal moet doen.
Alle reacties Link kopieren
1500 euries ? Kan ze kunstjes ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je OP
Alle reacties Link kopieren
" dat ze is gaan borderlinen weer "



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.


Liefde maakt blind
Alle reacties Link kopieren
Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 20 april 2017 @ 20:49:

Wet van Wuiles???



Wet van Wuiles!

(en zie mijn motto)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Stess_ schreef op 20 april 2017 @ 20:55:

Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.Toevoeging : ze gingen ook samen aan de boemel in parenclubs en zo. Naast al dat gesjouw over rommelmarkten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het was in ieder geval niet saai.



En nu verder met je leven.

Is beter.
quote:Stess_ schreef op 20 april 2017 @ 20:55:

Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.Ik zou haar ten huwelijk vragen en er een kind mee maken.
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken!
Alle reacties Link kopieren
BGB, zeer terechte toevoeging. Ik had al het gevoel dat ik toch de essentie miste, ergens
Alle reacties Link kopieren
En het probleem is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou, zoals ik al eerder zei, die studentenvereniging studeert in ieder geval geen Nederlands.

Interpunctie vrienden, interpunctie.
Borderline heb je je hele leven he, dat is niet zomaar even weg. Dat wijf is gewoon gestoord en jij bent niet snik dat je je zolang hebt laten gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 20 april 2017 @ 21:02:

Nou, zoals ik al eerder zei, die studentenvereniging studeert in ieder geval geen Nederlands.

Interpunctie vrienden, interpunctie.En mijn. MIJN.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven