Kinderwagen in een new Beetle

20-04-2017 21:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een vraagje. Past er een kinderwagen in een new beetle??
Alle reacties Link kopieren
Een buggy wel, schuin in de achterbak. Een kinderwagen heb ik er niet in gekregen
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de kofferbak best groot lijken maar dat is dus niet zo?? van welk jaar is jou beetle?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor

zie hier: http://farm4.static.flick ... 41316396_57c5b4f52e_m.jpg



Andersom trouwens ook. Zie hier: http://farm4.static.flickr.com/ 3405/3441316396_57c5b4f52e_m.jpg



Of beter niet, misschien.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even je/een kinderwagen meten en checken of het gaat passen.

https://www.volkswagen.nl ... eetle/technische-gegevens
Alle reacties Link kopieren
Ik had een van de eerste new beetles, leuke fijne auto. Nu ondertussen over naar een fiat500.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Gewoon je auto meenemen als je een kinderwagen gaat kopen en kijken wat past.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n ding heeft toch ook een achterbank? Nou, daar past heel wat op, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Een vriendin heeft ook zon auto. Je moet opletten want de bak is wel erg groot maar alles moet door een smalle klep naar binnen. En een mandarijn krijg je ook niet in een melkfles;-)
Alle reacties Link kopieren
ahahaha prachtige vergelijking Saartje70.



Ik heb nog geen beetle gekocht maar ben druk opzoek. Daarom kan ik niet passen of het past vandaar dat ik om ervaring vraag
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 20 april 2017 @ 21:28:

Zo'n ding heeft toch ook een achterbank? Nou, daar past heel wat op, lijkt me.Ja tuurlijk, leg m over de maxicosi
Alle reacties Link kopieren
lijkt me ok niet echt handig inderdaad om dat op de achterbank te gaan leggen..
Alle reacties Link kopieren
Koop gewoon een normale auto waar een fatsoenlijke achterbak in zit. Iets lolligs komt dan wel weer als het volk 6+ is en je niet je hele hebben en houden mee hoeft te slepen.
quote:Krullie001 schreef op 20 april 2017 @ 21:36:

ahahaha prachtige vergelijking Saartje70.



Ik heb nog geen beetle gekocht maar ben druk opzoek. Daarom kan ik niet passen of het past vandaar dat ik om ervaring vraagLijkt me niet de ideale aanschaf als je bezig bent een wondertje te produceren.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 20 april 2017 @ 21:37:

[...]





Ja tuurlijk, leg m over de maxicosi Tja idd. lekker veilig ook als er wat gebeurt, een metalen buggy in je nek
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 20 april 2017 @ 22:16:

[...]



Lijkt me niet de ideale aanschaf als je bezig bent een wondertje te produceren.Mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
op zich is een beetle prima met kinderen. De deuren zijn erg groot en de stoelen gaan heel makkelijk een flink eind naar voren waardoor je goed bij de achterbank kunt komen als je een gordel vast moet maken. Met 1 kind heb je natuurlijk de voorstoel die je kunt gebruiken. Alleen de ruimte in de kofferbak is echt heel beperkt. Net wat Saartje zegt, de toegang is smal en een kinderwagen lijkt me niet te passen. Als een kind eenmaal in een buggy past dan is het weer geen probleem.



Bij mij was de beetle onze 2e auto, mijn man heeft een grote auto. Als ik met twee kinderen op pad ging dan wisselden we van auto. maar ik ben ook destijds overgestapt naar een 5-deurs auto, dat is toch wel veel makkelijker. En nu dan weer een drie-deurs, omdat de kinderen veel groter zijn en ik meestal maar met 1 kind in de auto zit.
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven