Entertainment alle pijlers

Parkeren Slagharen

20-04-2017 09:59 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdag naar Attractiepark Slagharen.

Weet iemand of het momenteel nog mogelijk is om bij de plaatselijke voetbalclub gratis te parkeren? (Al zal het op zaterdag misschien druk zijn bij de voetbal.....).

En als je parkeert in het 'centrum', wat is dan de beste plek?

Of weet iemand nog een andere gratis plek?



Thanx!
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 20 april 2017 @ 12:03:

[...]



Vandaar dat je in het 'centrum' ook nog gewoon zou kunnen parkeren de hele dag (gratis, zelfs geen blauwe kaart gebeuren ofzo). Er is verder geen hol te bleven en het is vanaf daar nog ongeveer 20minuten lopen dus dat doet toch bijna niemand.



Laat ik het anders zeggen, als gemeente Hardenberg ook maar enigszins het idee had gehad dat veel attractiepark-Slagharen-mensen in het centrum zouden parkeren, hadden ze er al lang betaald parkeren van gemaakt.

Net als dat het hele centrum van Hardenberg nu betaald parkeren is.



Helemaal eens!

we zouden weleens dicht bij elkaar kunnen wonen
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:45:

[...]





JOEHOE, on topic.Joehoe, mensen verbazen zich erover dat iemand zo knieperig is om overlast te creëren om EUR7,50 uit te sparen.
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 11:31:

Ik vind het prima dat een aantal mensen mij een knieperd vind of een aansteller of onvriendelijk.

Wat een positiviteit op dit Forum



Bedankt aan de reageerders die wel normaal op mijn vraag in willen gaan. Tja. Je bent een echt zonnetje.
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 20 april 2017 @ 13:04:

[...]





Helemaal eens!

we zouden weleens dicht bij elkaar kunnen wonen

Ben daar in de regio opgegroeid en mijn ouders wonen er nog.

Zelf woon ik inmiddels al 16 jaar elders in het land.

Zat vroeger in het zomerseizoen regelmatig hele dagen in het Ponypark. Altijd gratis (vrijkaart) of bijna gratis (nooit meer dan 5 gulden betaald). Als we mazzel hadden werden we door één van de ouders met de auto afgezet en aan het eind van de dag weer opgehaald. Als we pech hadden moesten we fietsen Goede herinneringen aan!

Ben er twee jaar geleden nog een keer geweest, maar vond het toen wel tegenvallen. In mijn herinnering was het groter en de attracties gevaarlijker Hahahaha
quote:vanessah schreef op 20 april 2017 @ 10:48:

Vreemd dat je geen 7,50 over hebt voor parkeerkosten en gemak, maar wel een dagje pretpark doet. Maar goed, ik wens je veel plezier zaterdag!Na een dag slenteren in een pretpark zou ik echt geen puf hebben om nog een kwartier naar het centrum te lopen. 7,50 euro parkeergeld is toch ook weer niet zoveel ........
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 11:37:

[...]





O sorry, ik heb de Forumregels 'richtlijnen voor een normale vraag' overgeslagen :-)Bij de cursus 'Hoe ga ik op een plezierige manier met mijn medemens om' heb je ook wat stukken overgeslagen zeker. Vooral bij de module 'Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn'.
Alle reacties Link kopieren
Blijf lekker thuis joh, dat is het goedkoopst. Ik vind het echt ongelooflijk dat je zo'n topic opent en dan ook nog (na de volledig terechte reacties) jouw asociale vraag verdedigt.
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:21:

Moet ik echt nog zeggen 'dat is geen antwoord op mijn vraag....'?Moeten we je echt nog uitleggen dat het asociaal is om de hele dag op het parkeerplaatsje van de voetbalvereniging te staan als er een gigantisch terrein bij het pretpark is?
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:47:

[...]





Het kan toch ook zijn dat er een enorm groot parkeerterrein bij die voetbal zit? En dus niemand last heeft. Weet ik veel, ik ken het niet.Bij een amateur club een enorm groot parkeerterrein bij Slagharen is een heel groot parkeerterrein kun je heel de dag staan voor 7.50.
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 11:31:

Ik vind het prima dat een aantal mensen mij een knieperd vind of een aansteller of onvriendelijk.

Wat een positiviteit op dit Forum



Bedankt aan de reageerders die wel normaal op mijn vraag in willen gaan. Overlast veroorzaken bij een voetbalclub of in een dorp omdat je geen 7.50 voor een hele dag parkeren wil betalen is asociaal. Een dagje uit naar een pretpark kost geld dus of je gaat met het openbaar vervoer of met de fiets als je geen euro 7.50 wil betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 11:31:

Ik vind het prima dat een aantal mensen mij een knieperd vind of een aansteller of onvriendelijk.

Wat een positiviteit op dit Forum



Bedankt aan de reageerders die wel normaal op mijn vraag in willen gaan.

Als iedereen hetzelfde reageert zou je ook bij jezelf te rade kunnen gaan of er wellicht iets mankeert aan je vraag/idee. Is dat nog in je opgekomen? Zou mij wel aan het denken zetten.

Je dolle smileygebruik doet helaas anders vermoeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven