Slipcursus

20-04-2017 20:52 5 berichten
Ik denk eraan om een (anti)slipcursus te volgen. Sinds kort heb ik mijn rijbewijs, maar aangezien mijn rijvaardigheden nog steeds so-so zijn, zou ik mijn beheersing over het voertuig wat willen aanscherpen. Mijn collega is razendenthousiast over een slipcursus die hij ooit gevolgd heeft. Alleen is die wel erg prijzig: 250 euro voor 1 volledige dag... Is dat het bedrag wel waard?



Wie heeft er hier al een slipcursus gevolgd? Wat heb je allemaal geleerd en hoeveel geld was je kwijt? Ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het verleden ook een slipcursus gedaan maar die koste geen 250 euro.

http://www.trials.nl dit is de site waar ik dit gevolgd heb en ik vond het echt wel de moeite waard.

Veel van geleerd en een hele leuke dag gehad.

( het is ook leuk om dit samen met nog iemand te doen want er zijn veel onderdelen die je samen moet doen en dan is het natuurlijk leuker als je de ander kent )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gedaan via een aanbieding van vakantieveilingen. Dan ben je minder geld kwijt, maar deel je wel met meer mensen een auto, dus oefen je minder zelf.



Heel goed om te doen, ik ben pas een slipcursus gaan doen nadat ik op de snelweg in een slip geraakt ben met 120 km per uur. Godzijdank is dat goed afgelopen, maar ik had graag de vaardigheden gehad die ik in de cursus geleerd heb.
Ooit 1 cadeau gekregen (anwb) en ik vond het geweldig! Veel van geleerd en ook kunnen / moeten toepassen. Ik zou het graag nog een keer doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ooit een vriendje cadeau gedaan en toen moest ik mee als +1. Gelukkig mochten koppels niet in dezelfde auto.

Was erg leerzaam en het ging me goed af. Paar maanden later het geleerde ook daadwerkelijk op de weg moeten toepassen. Doodeng maar ging goed.

Ik raad het aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven