Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 3)

16-12-2016 11:11 3052 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.



De stand van zaken:

fasedameswachten op startabusu, Hosta, Animal2307, miillaa, gelukspoppetje,

Lilly53, Dazzle_ (juni), Duufje (~juni), -Sense (juli)prikken&slikkenFruity-Pebbles, Sofie87wachten op cryo-tpAngel88 (11 mei), flipje2 (~20 mei)in de wachtwekenboulu (verse tp (2x), 12 mei), Weija (cryo-tp, 16 mei)



Handige links:

- Informatie over IVF/ICSI: brochure VUmc, brochure AMC, informatie Isala

- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum

- Website Freya: www.freya.nl

- Moeders voor moeders: www.moedersvoormoeders.nl



Blogs:

- Wensmama van flipje2

- Eerste kind wens van Lampje1



Bezig met behandelingen:

naam

(leeftijd)wens

sindsMMM

sindsoorzaakbehandelingstatus

#cryo'slocatieflipje2

(28/41) blogokt

2014okt

2015<1 miljoen/ml zaadcellen

ICSI1: 2x mk (F☆ 18w (T21+T8), P☆ 12w (Turner))ICSI1jan '16 start

mei '17 tp4? (2 cryo's)VUmcDazzle_

(34/36)2013mei

2015Geen oorzaak gevonden

2015: IUI 6x, 2016: IVF1, 5x tp

2017: mrt IVF2, 1 tp, geen cryo's IVF3wachten op startIVF1&2: NL

IVF3: Gentgelukspoppetje2014mrt

2016♂ slechte zwemmers

jun '16 IVF1 niet zwangerICSI+PGDwachten op startMUMC/AMCDuufje

(38/41)2013dec

2015zeer slechte zaadkwaliteit

ICSI1: geen bevruchtingen

ICSI2: B☆ICSIwachten op start?abusu

(39)20142014alleenstaand, schildklier

9x IUI gehad, ICSI1 niet zwangerICSI2MCKpianokruk

(42)20132013alleenstaand

IVF1&2: niet zwanger, ICSI3: geen bevruchtingenICSI4wachten op startMCKAnimal2307

(36/36+)2014Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad

IVF1 en 2 (Isala) niet geluktIVF3wachten op startDusseldorfAngel88

(28/32)2014onbekende oorzaak

6x IUI gehadIVF1feb '17 start

10 eicellen ingevrorenRadboudmiillaaIVF1.1 afgebroken wegens allergische reactieIVF1.2wachten op verder onderzoek?boulu2014slechte zaadkwaliteit, PCOS

dec '16 ICSI1: vmk ☆, geen cryo's

feb '17 ICSI2.1: geen eicellen gevondenICSI2.2apr '17 start

dubbele tp, 1 cryo?Fruity_Pebbles

(30/33)2015Laag AMH, IVF1 mislukt

mrt '17 IVF2.1: escape-IUIIVF2.2apr '17 startMCKHosta

(38)2016Laag AMH, 2x vmk ☆☆

IVF1 misluktIVF2wachten op start?Weija2013201311x IUI gehad, ICSI1 3x zwanger,

2x vmk ☆☆, X☆ (23 wk)ICSI26 cryo's over?MevrouwStippel

(36/39)man hersteloperatie gehadICSI+

MESA/TESEwachten op start

(±juni '17)AMCSofie87

(29/28)endometriose

4x IUI gehadIVF1april '17 start?Lilly53

verstoring LH

azoospermieICSI1wachten op start?-Sense-

2015halve baarmoeder, 1 werkende eileiderIVF1wachten op start (juli)Wij houden altijd een plekje vrij

voor nieuwe meeschrijvers!



ZWANGER!! De zwangeren schrijven hier gezellig verder!

*deni308 (27/30) 5 jan '18, weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.

*freexx(27/29) 31 dec '17 , verminderde zaadkwaliteit en translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen

*Chevrolet (31/29) xx dec '17?, geen oorzaak gevonden, 3x vmk ☆☆☆, 6x IUI gehad, zwanger in IVF1 (2 cryo's over), MCL/UMCG

*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's

*piene1987 (29) 15 dec '17 , ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over

*Lampje1 (33/37), 11 dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over

*nemoo (30), 1 dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger inICSI1

*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf

*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD)

*Zima, 3 nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's)

*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1

*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.

*anne-1985 (31), 13 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1,

*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK)

*rosings, 4 aug '17 , alleenstaand: 23x ZI 1 mk, zwanger in IVF2, Nij Geertgen

*tasje76 (39/34), 8 juli '17 , geen oorzaak gevonden, zwanger in IVF2 (geen cryo's)

*alto (28/37), 26 mei '17, verminderde zaadkwaliteit, ICSI1 (5 cryo's), Leuven

*Soof83 (33/34), mei '17, PCOS, azoöspermie, ICSI1



Bevallen

Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), itsi_us (IVF1), Duufje ☆ (ICSI2), Noortje81 (ICSI1), lilly1980, Sunflower07 (IVF1), Blauwoogje1980 (IVF1), zwangerwordenvanaf2014 (ICSI1), Tulpenbol_boterbloempje (spontaan), Lisette_ (spontaan), Budhababe (spontaan), _sun (ICSI3), Ann-81 (ICSI1).



Je kunt de tabel zelf aanpassen:

Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum

♂ = Alt+11; ♀ = Alt+12
Alle reacties Link kopieren
Ahh Fruity! Kak! Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg Laat de menstruatie dan nu ook maar snel doorzetten, dan heb je dat ook maar gehad.



En Freexx gewoon een streepje! Ook al is het een tuurstreepje, er gebeurt in ieder geval wat daarbinnen!! Zaterdag weer testen en geeft dat meer (positieve) duidelijkheid. Je hoofd zal wel overuren maken :-)



Rustig aan hoor Baggal en goed voor jullie twee zorgen!



Boulou Geen ervaring met ongelijke groei per eierstok maar mij is wel verteld dat het regelmatig voorkomt dat de ene eierstok minder makkelijk te stimuleren is/anders reageert dan de andere eierstok. Bij mij gebeurde links haast niets, ik moest het echt van mijn rechter eierstok hebben.

Hopelijk lopen ze snel weer gelijk op!



Eind deze week, begin volgende week verwacht ik mijn menstruatie en dan hopelijk het startsein om definitief te beginnen!
Dag lieve dames, het is al een tijdje geleden dat ik hier meeschreef en deze post voelt een beetje als inbreken. In november schreef ik hier mee tijdens een tweede icsi poging: die is afgebroken omdat ik moeilijk te stimuleren (meer) bleek. In de cycli heb ik iedere keer een uitgangsecho gekregen. Om op basis daarvan te kijken of het een goede startmaand was. Dat zag er vaak niet rooskleurig uit. Dus toen ik eind januari midden in een flinke griep ongesteld werd, overlegd met het ziekenhuis of het überhaupt zin had om voor een echo te komen. Toch gegaan en wonder boven wonder was het uitgangsplaatje heel goed. Ik ben met andere hormonen gestart: bemfola en later orgalutran. Geen bijwerkingen, mooie groei van follikels in beide eierstokken (is ook anders geweest) en de punctie was ook veel minder pijnlijk dan de eerste keer. Met zes eitjes waren we heel blij met de opbrengst: tot we een telefoontje kregen van het ziekenhuis dat er maar 1 embryo was en dat het de vraag was of er terugplaatsing kom zijn. Lang verhaal kort: intussen woont die kleine embryo zo'n 12 weken in mijn buik. Waarom ik niet eerder een update stuurde? Simpelweg omdat ik het zó moeilijk vond om mee te lezen en schrijven. Je vindt hier veel steun, maar ik vind het ook heel confronterend. En toen ik eenmaal een positieve test in handen had, leek het de goden verzoeken om erover te schrijven. Iedere echo was weer spannend en omdat ik op de rand van een nervous breakdown zat (zo bang om teleurgesteld te worden) waren dat er met dank aan een begripvolle gyn aardig wat, ook voor een medisch traject.

Toch schrijf ik nu mijn verhaal hier. Niet om met zout in wonden te strooien, ik weet dat positief nieuws voor de meesten stiekem heel moeilijk is. Maar vooral omdat ik weet dat met mij een aantal dames moeilijk te stimuleren zijn en ik hoop dat jullie hier toch een sprankje hoop uitputten. Ik gun iedereen hier een goede afloop
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn Zima, ontzettend gefeliciteerd!!



Freexx ook voorzichtig gefeliciteerd!



We weten hier allemaal dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is en zwanger blijven en een gezond kind krijgen ook niet. Hoe ieder hier mee om wil en kan gaan is helemaal individueel en altijd goed
WTF?
Alle reacties Link kopieren
Zima: fijn dat je het deelt, en natuurlijk van harte gefeliciteerd ! Geniet ervan.



Viva: heftig bericht, heel veel sterkte voor jou/jullie.
Alle reacties Link kopieren
Freexx wow wat een goed en spannend nieuws! Hoop heel erg voor je op een heel duidelijk positieve test op zaterdag.



Vivasisimo jeetje wat een enorm heftig nieuws..... na zoveel tegenslag ook nog het nieuws dat de icsi poging geen eens had kunnen aanslaan. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies en heel veel gezondheid toegewenst.



Fruity hoe balen ook dat het niet gelukt is, wel een voordeel dat je in een keer door kan voor een nieuwe poging. Drukke maand wordt het voor jullie met nieuwe poging, trouwen en dan ook nog een nieuwe baan. Succes met alles!



Hosta fijn en spannend om bijna te kunnen beginnen.



Boulu dat is helemaal geen slechte score toch, 17 follikels tot nog toe?!!!! Jammer dat ze niet zo gelijk zijn maar 4 mm verschil zou nog wel bij moeten kunnen groeien. Hoop voor je dat het er morgen nog beter uit ziet. (Fijn dat je niet lang hoeft te wachten).



Zima wat een fijn nieuws! En lief dat je het hier even komt delen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Angel super dat jullie weer verder kunnen! Hoop op een heel stel mooie bevruchtingen en daarna een heel stel mooie cryo's.
Alle reacties Link kopieren
@Fruity: Fijn dat je zondag mag komen voor een uitgangsecho! Ik zou ook niet testen als ik jou was hoor, het is al wel duidelijk, lekker confronterend anders. Succes!



@Baggal: He, bah, ik snap hoe je je voelt hoor. Als ik verkouden ben (en meestal ben ik dat dan ook heel erg), voel ik me ook gewoon niet mezelf. Snel moe, geïrriteerd, ik proef/ruik niks meer, enz. En kan me voorstellen dat het bij jou nu nog erger is omdat je je meisje bij je draagt! Vervelend zeg dat blijven overgeven steeds. Maar goed blijven drinken dan. Hoop dat je snel beter bent!



@Zima: Wauw wat een goed nieuws!! Ik vroeg me al wel eens af hoe het met je ging. Ik snap wel dat je niet eerder durfde te posten hoor. Fijn dat je een goede 12 weken echo hebt gehad!!



@Hosta: Fijn dat je na volgende week weer verder kan! Hoe voel je je erbij?



Bedankt voor jullie reacties op mijn follikelmeting. Misschien valt het ook allemaal wel mee inderdaad, de hoeveelheid is prima ja, maar ze moeten natuurlijk wel allemaal rijp zijn dan/ongeveer gelijk zijn qua grootte. Dus ik verwacht lang niet dat het er 17 gaan worden.

Animal, jou wilde ik ook nog bedanken, volgens mij vanwege je post op het andere topic. Je zei dat we eigenlijk maar 1 echte kans hebben gehad in 5 maanden en dat dat zuur is, maar we op zich nog goede kansen hebben. En dat deed me wel goed want you're right!! ;).



Vannacht heb ik heel slecht geslapen, ik denk een krappe 5 uur. Ik was al laat thuis en toen meteen naar bed gegaan, dan val ik altijd al moeilijker in slaap omdat m'n hoofd dan nog niet tot rust is gekomen ofzo haha. En dan nog de spanning erbij voor straks. Op een of andere manier ben ik best zenuwachtig. Dat had ik de vorige keer helemaal niet. En waarschijnlijk is er nu niet eens zoveel veranderd. Ik denk gewoon dat ik wel eens slecht nieuws zou kunnen krijgen.

Maar goed, ik voel me nogal moe en wazig dus en dan nog aan het werk ook...
Boulu, je aantallen zijn mooi hoor. Bij mij groeien ze ook nooit gelijk

Ik hoop dat je vandaag wat meer rust krijgt in je hoofd na de echo



Zima, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je nu een beetje kunt gaan genieten



Baggal, ook hier nieuwsgierig naar de naam
Alle reacties Link kopieren
Kom ik gisteravond om 1 uur thuis van mijn werk, hebben jullie meer dan 2 pagina's vol geschreven! Poeh he!



Vivacissimo, wat heftig om te horen! Heel veel sterkte! Wel vind ik het heel naar voor jullie dat het zo lang heeft moeten duren voor ze er achter gekomen zijn. Zou je willen vertellen wat jouw "klachten" zijn? Ik lees erge pijn in jouw buik. Maar zagen ze ook bijv een afwijkende baarmoeder op de echo, of leek dat allemaal wel goed? Ik hoop dat jullie het af kunnen sluiten en dat je een buikpijnvrij leven gaat krijgen na het verwijderen van baarmoeder (en eierstokken?).



Baggal, beterschap! Laat je lekker verwennen door jouw man. Morgen is het weekend en mag je ook lekker niksen. Ik hoop dat de misselijkheid snel minder is en je je wat beter gaat voelen.



Freexx, wat zou het gaaf zijn als het meteen in 1 x raak zou zijn. Morgen ga je weer testen?



Angel, normaal is 2 x daags 1 (?) tablet: 2 x daags 1 tablet (en dan is het idialiter met 12 uur er tussen). Bijzonder om zo onzeker te zijn he? Je bent zelf bijna arts en twijfelt aan wat er op het schema staat. Kun je na gaan hoe andere mensen dat ervaren. Die snappen er dan nog minder van. Fijn dat er vooruitgang inzit! Spannend zeg.



Boulu, ik snap dat je er onzeker van wordt, maar hoe mooi is het aantal van 7 en dat er nog een paar kleinere bij gaan groeien! De eerste keer had je er 5(?) en de 2e keer 36 of zo. Aan 36 heb je echt niet veel. Ze willen toch altijd graag 7 tot 10 follikels hebben? Geen/kleine kans op OHSS, maar een mooi aantal met grote kans op prachtig rijpe eicellen! En vergeet je niet dat er de 2e keer ineens schrikbarend veel follikels bijkwamen? Ik kan makkelijk praten, maar je moet gewoon nog even geduld hebben. Ik zie dat ik nog een beetje mosterd ben (ik had jouw laatste bericht nog niet gelezen), maar nogmaals heb nog even geduld! En graag gedaan meid, het is tenslotte ook zo dat je maar 1 kans gehad hebt... Ik ben wel heel benieuwd wat er uit de volgend echo komt.



Zima, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!! Ik wordt altijd blij van deze goede berichten!!



Vandaag lange dag gehad, met 2 flinke spoedgevallen. Van 9 - 1 gewerkt en vanmorgen op tijd weer uit bed. Gelukkig is het bijna weekend en heb ik lekker niets bijzonders!
Alle reacties Link kopieren
@Zima jaaaa gefeliciteerd!! Wanneer ben je uitgerekend? Dan zet ik je ook tussen de zwangeren in het lijstje!

@boulu Dat gaat klinkt juist echt top! Bij mij was de groei ook zo ongelijk, zowel qua aantal als qua formaat. Toen ze de punctie gingen plannen waren er maar 4 echt groot (16-18 mm), en nog een stuk of 10 follikels waren groot genoeg geworden maar nog steeds significant kleiner. Vond ik toen ook een eng idee, maar het leverde 13 eicellen op waarvan er 12 rijp waren.

@freexx Hier wordt nog steeds hard voor je geduimd!

@Angel spannend zeg, ik ben zo benieuwd wat straks de opbrengst is van bevruchtingen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
@ zima jaaa! Gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie! En je verhaal zal velen hier hoop geven, met lage opbrengst, maar een embryo en toch zwanger!



@ Flipje ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat lopen met ingevroren eicellen. Wel wat anders hier in topic.



@ baggal hoop dat je je snel beter voelt. Heel fijn dat het met jullie meisje goed gaat.



@ animal, het is idd grappig hoe precies ik dingen wil weten terwijl ik afgelopen weken veel moeilijke patiënten heb mogen zien zelf en ook beleid bepaald bij huisarts(enpost). Maar nu was vooral mijn vraag om gemakzucht MOET ik ochtend en avond of mag ik tegelijk in de avond?



@ boulu 3-4 mm verschil is niet groot. Ik had volgens mij in begin ook dat verschil en later werden er 14 eicellen gevonden en 9 ingevroren. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat vandaag bij de echo.
Alle reacties Link kopieren
Zima: Nogmaals een super fijn! En je overweging begrijp ik ook goed hoor. Zeker de eerste 12 weken is het moeilijk. Daarna komt er wel iets meer vertrouwen al blijft het eng/spannend. En wat fijn dat het ene embryo het gewoon "geflikt" heeft en is blijven plakken!



Boulu: Doem denken wordt ook een beetje tweede natuur in de MMM! Soms zonder dat daar een grondslag voor is. Heeft vooral te maken in mijn optiek met de angst om teleurgesteld te worden. Dat je jezelf gaat indekken, voor iets dat nog niet heeft plaats gevonden. Zo ben ik best bang voor de 20 weken echo. Ben benieuwd naar de echo van vandaag bij je.

Dit is niet alleen een verkoudheid denk ik. Al blaf ik ook... Ik heb ontzettend veel pijn in mijn spieren. Door de zwangerschap is mijn weerstand ook veel minder natuurlijk. Ik blijf paracetamol gebruiken. Hoop het weekend te kunnen bij tanken. En lig nu ook in bed...



Angel: Klinkt als een strak plan! Benieuwd naar de opbrengst! Volgens mij wordt jij straks het bewijs dat het met bevroren eicellen ook gewoon kan!



Fruity/Freexx: De daadwerkelijke namen houden we nog even voor ons Maar denk aan: Julia, Charlotte, Emma, Sophie, Caroline, Elisa, Hannah, etc. Kortom, namen die je zowel in het Engels als Nederlands kan uitspreken.

Een zoon hadden wij Victor Eduard James genoemd trouwens, met als roepnaam Victor Ik hoop over iets meer dan 5 maanden het hier te mogen melden



Freexx: ondertussen duim ik heel hard voor je dat de streep oploopt!! Ik Zal zeker morgen even komen kijken hier!



Animal: geniet van je weekend. Klinkt als een welverdiend weekend!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
PS. Flipje: hoe is het eigenlijk met jou? Sta er geregeld bij stil dat jij nog steeds in de wachtstand staat en dat dit mega frustrerend moet zijn. Hopelijk volgende maand een TP. Denk aan je Wilde dit even kwijt
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden voor jullie support!! . De verhalen van Flipje en Angel doen me ook wel goed. Misschien komt het dus allemaal gewoon goed! Ik denk dat ik er gewoon weinig vertrouwen in heb omdat er werkelijk altijd wel iets was wat mis is gegaan.

Maar net terug van de echo en eigenlijk waren alle follikels hetzelfde doorgegroeid. De grootste links is 16mm en rechts volgens 12mm. De verpleegkundige vond dat ik vandaag niet terug had hoeven komen maar morgen haha. Deze verpleegkundige meette ook veel minder nauwkeurig. Nou ja, zo werkt iedereen anders. Morgen in ieder geval dus weer terug. Hopelijk gaan ze gewoon allemaal mee doen, dan zou ik ontzettend tevreden zijn!



@Baggal: Ik bedoelde ook niet dat jij verkouden was, maar meer dat ik me zelfs al rot voel als ik verkouden ben, laat staan hoe jij je nu moet voelen. Hoop dat je snel opknapt. Ik vind het ook altijd moeilijk om niks te doen. Vind je het ook lastig ivm je werk?

Wanneer heb je de 20 weken echo? Begrijpelijk dat je dat ook heel spannend vindt...



@Freexx: Succes morgen met testen weer!!
Wij hebben het weekend een kinderverjaardag. Is het heel erg als ik afzeg, omdat ik even geen zin heb in kinderen om me heen??
Alle reacties Link kopieren
Nee joh Fruity!! Ik zou daar ook absoluut geen zin in hebben en lekker afzeggen. Natuurlijk moet je dat niet altijd doen maar voor nu lijkt me prima. Heel logische reden vind ik.

Ik ga ook niet naar een kraamborrel binnenkort (ook geen mensen die heel dichtbij ons staan).
Alle reacties Link kopieren
@ fruity zoals je het nu vraagt moet je het afzeggen van mij (Haha, nee grapje), maar doe waar je je goed bij voelt. Zij zullen het wel begrijpen (als ze op de hoogte zijn) en anders gewoon een smoes bedenken. Als je daar bent, en je niet op je gemak voelt hebben zij ook niets aan.



@ boulu ik vond ook snel vandaag. Als sommige rijp zijn, dan groeien ze minder hard door, dus dan kunnen de kleinere folikels het inhalen. Fijn dat ons verhaal (Flipje en mij) je goed doen.



@ baggal, lief dat je dat zegt. Wordt er al helemaal vrolijk van de gedachte. Mijn man en ik maken ook altijd grapjes over de ingevroren eitjes. Als de embryos straks weer ingevroren zijn, dan hebben de toekomstige baby's 2x -196 graden overleefd. Dat daar echte babies/mensjes uit zou kunnen groeien
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Nieuw in dit forum, al wel jaren een beetje hier en daar aan het lezen naar wat lot genoten mee maken maar nooit zelf wat gepost. Nu ben ik er toch maar aan begonnen. Ik ben namelijk opzoek naar wat ervarings verhalen wat betreft icsi in belgie of duitsland. Vind het erg moeilijk om door alle bomen het bos te zien. Wij lopen nu bijna 3jaar in het icsi traject en zijn aan onze laatste poging toe en willen hier dan ook alles uit halen. Zijn hier dames die in belgie of duitsland lopen? Want pff, ik zie best wel heel erg tegen op om de stap te moeten gaan nemen. Al vast bedankt dames! Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Hoi singeraapje, wat heftig dat jullie met jullie laatste poging bezig zijn. Wil je vertellen wat bij jullie de oorzaak is, eerst iui gedaan? Hoelang totaal bezig?



Er zijn hier een paar meiden al in Duitsland of België bezig/geweest. animal in Düsseldorf, dazzle heeft afspraak staan in België, wensel is via Düsseldorf zwanger geworden.
Angel, ik laat vriend afbellen hoor Die kan dat veel rustiger uitleggen dan ikzelf
Alle reacties Link kopieren
Fruity: Je bent natuurlijk ook niet altijd tot uitleg verplicht he?! Hangt een beetje af hoe goed je het stel in kwestie kent. Dat jij net nu geen zin hebt in kinderen van een ander, twee dagen na een mislukte IUI vind ik best logisch. Wat Angel ook zegt, Je moet dat niet iedere keer doen maar nu denk ik dat je even aan jezelf moet/mag denken



Milootje: hoe je het bij jou?



Boulu: werk vind ik nog het minst lastige. Gewoon beroerd voelen, gal overgeven, blaffen en die verdomde spierpijn vind ik rotter. Dat het goed met haar gaat is dan wel heeeel fijn. Maar ik haat het om niets te kunnen. De werkster had vandaag afgezegd, en ik kan me er amper toezetten om even een stofzuiger te pakken...

Morgen weer een meting bij jou je wordt iig goed in de gaten gehouden.

Begrijp jouw overweging ook wel om niet naar zo'n babyborrel te gaan, zeker als het niet je beste vrienden zijn. Hoewel ik kraamvisites niet echt heb afgeslagen, had ik ook geen zin om Vaderdag te 'vieren' met mijn man's kinderen (en zijn dochter's dikke buik). Gewoon een beetje te pijnlijk als je nog midden in de MMM zit en je je afvraagt wanneer en of het je gaat lukken...



Slingeraapje: lastig om de derde poging in te gaan. Er schijnt een zorgverzekeraar te zijn die tot 5 pogingen vergoed. Celpa schreef daar een paar pagina's terug over. Anders kun je haar een PB sturen? Zij heeft in Belgie een operatie gehad. En verder idd wat Angel zegt: Dazzle zit in Gent en Animal in Düsseldorf. Is er een duidelijke oorzaak?



Angel: ons meisje is ook een dubbele eskimo: bevroren zaad en bevroren embryo! Het kan gewoon! Hou moed!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Prachtige namen Baggal. Mijn dochter heeft 1 van de namen uit jouw rijtje. Idem als de naam van een Engelse prinses



Ik ben zo blij voor jullie dat het met Baggel beeb goed lijkt te gaan. Ik vind het werkelijk waar een wonder wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.
Freexx ik ben voor jou aan het duimen hoor. Ik hoop zo dat je volgende keer een dikker streepje ziet.



Fruity ik zou vooral doen wat voor jou goed voelt. En als dat is die kinderverjaardag skippen, dan lekker doen.



Vivacissimo wat een heftig nieuws. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet en je heftige medische klachten.



Flipje veel sterkte met het wachten op de volgende tp. Ik hoop dat het snel tijd daarvoor is.



Slingeraapje wat heftig zeg. 3 jaar traject en nu jullie laatste poging. Ik denk dat het heel goed is om voor je laatste poging echt alles op alles te zetten. En als jij het gevoel hebt dat ze je in het buitenland beter kunnen helpen zou ik daar zeker heen gaan. Maar dat is een afweging die jij en je partner samen moeten maken. Veel sterkte met jullie beslissing.



Boulu ik hoop dat ze goed groeien en allemaal mee gaan doen. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om vertrouwen te blijven houden als je al zoveel tegenslag gehad hebt.



Angel ik duim voor jullie diepvries embryo's en ik hoop voor jullie op net zo'n wonder als bij Baggal.
En dank voor degene die mij in de tabel heeft gezet.



Fijn weekend allen!
Alle reacties Link kopieren
Baggal wat naar dat je nog steeds ziek bent. Hopelijk knap je snel op.



Boulu zo jij mag vaak terug. Weet je iig goed wat er gebeurd daar binnen.



Hier vanmorgen follikelmeting ivm cryo-tp gehad. Waar ik bij alle cryo tp's op dag 10 pregnyl mocht zetten en bij vrijwel alle iui's ik op dag 11 of 12 een positieve ovulatietest had, waren de follikels vanmorgen nog erg klein (bms was goed). Apart.... Zo zie je maar, geen maand is hetzelfde. Dat wordt dus niet eerder dan begin mei de terugplaatsing.

Ik wacht gewoon nog even verder (en doe voor de zekerheid wel ovulatietesten omdat ik wel zeker wil zijn dat ik de eisprong niet mis).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven