Aanslag Parijs: Twee agenten neergeschoten op de Champs-Elys

20-04-2017 22:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zou weer een aanslag zijn gepleegd in Parijs. http://nieuws.tpo.nl/2017/04/20/live-tw ... es-parijs/
Alle reacties Link kopieren
Vlak voor de verkiezingen.
Alle reacties Link kopieren
Nou we kunnen wel raden wie er gaat winnen.
quote:royy schreef op 20 april 2017 @ 22:30:

Nou we kunnen wel raden wie er gaat winnen.



Nope, toch niet.



Het voordeel van verkiezingen in verschillende rondes.





En ook wel: Merde! Mon dieu!

(Alhoewel ik niet echt geloof in die "dieu")
Alle reacties Link kopieren
Wel weer in Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, ik had het nog niet gelezen..wat triest weer
Is het blogje van TPO tegenwoordig een respectabele journalistieke bron geworden? Dat is nog ergere riooljournalistiek dan de Televaag.



Maar ja, erg van die aanslag. Vreselijk voor die agenten en hun families. Gelukkig niet meer slachtoffers. En ik vrees inderdaad ook voor een populistische overwinning. Daar word helaas niemand beter van (behalve de populistische politici zelf)
Weer Parijs.
Vreselijk hoor, maar mij bekruipt nu het gevoel dat we alles gaan zien als terroristische aanslag?

Ik wacht eerst maar eens meer nieuws af.
quote:-Isa- schreef op 20 april 2017 @ 23:02:

Vreselijk hoor, maar mij bekruipt nu het gevoel dat we alles gaan zien als terroristische aanslag?

Ik wacht eerst maar eens meer nieuws af.Waarschijnlijk is er een terroristische aanslag verijdeld, dat is wat ik er van mee krijg tot nu toe. Verschrikkelijk alweer.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 20 april 2017 @ 22:45:

Weer Parijs.



En wéér die link met België.



Bij die verijdelde aanslag in Marseille ban de week zouden ze ook in Verviers zijn geweest, nu is volgens IS de dader van vanavond een Belg.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 20 april 2017 @ 23:02:

Vreselijk hoor, maar mij bekruipt nu het gevoel dat we alles gaan zien als terroristische aanslag?

Ik wacht eerst maar eens meer nieuws af.Dit staat op twitter, zeker is het niet maar de kans is wel zeer aanwezig. :









En:

French police confirms the #Paris attacker Youssouf El Osri came to #Paris via #Brussels by Thalys.



Reuters:

https://twitter.com/Reuters
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Heeft gelukkig niets met de islam te maken.
Let’s go Brandon!
quote:havermout1 schreef op 21 april 2017 @ 06:34:

Heeft gelukkig niets met de islam te maken.

Nee gelukkig niet zeg..



http://nos.nl/artikel/2169329-hollande- ... risme.html



De Franse president denkt dat de schietpartij op de Champs-Élysées een terreurdaad is. "Alle sporen wijzen op terrorisme", zei Hollande in een persconferentie.



Het aan IS gelieerde persbureau Amaq meldt dat Islamitische Staat de aanslag heeft opgeëist. Ze publiceerden ook de naam van de aanslagpleger en zeggen dat hij een Belg is.



De dader had al eerder politie agenten op de korrel genomen. Is een bekende van de politie. Had 20 jaar gekregen. Maar ja. Laten ze gewoon weer lopen.



http://mobil.krone.at/pho ... endung_id__28/story.phtml
.
Alle reacties Link kopieren
Dit is wat ze willen toch. Nog steeds niets geleerd. Kom hier maar gezellig binnen hoor, met zijn allen. Wanneer komt de volgende aanslag?
Vandaag?



En aan het aantal reacties op dit topic te zien is het al 'normaal' geworden.
quote:2Italy2 schreef op 21 april 2017 @ 08:41:

Vandaag?



En aan het aantal reacties op dit topic te zien is het al 'normaal' geworden. Gisteravond.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 20 april 2017 @ 23:02:

Vreselijk hoor, maar mij bekruipt nu het gevoel dat we alles gaan zien als terroristische aanslag?

Ik wacht eerst maar eens meer nieuws af.



Dit ja.



De politiebus die onder vuur is genomen staat daar elke dag, op dezelfde plek. Tegenover de Vuitton winkel waar een rij met toeristen staat van een paar honderd meter om er binnen te komen. Dit is een aanval op de politie maar geen terroristische aanslag. Vreselijk voor de overleden agent en zijn familie , maar mijns inziens valt dit niet onder het kopje "terroristische aanslag".
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 21 april 2017 @ 09:45:

[...]





Dit ja.



De politiebus die onder vuur is genomen staat daar elke dag, op dezelfde plek. Tegenover de Vuitton winkel waar een rij met toeristen staat van een paar honderd meter om er binnen te komen. Dit is een aanval op de politie maar geen terroristische aanslag. Vreselijk voor de overleden agent en zijn familie , maar mijns inziens valt dit niet onder het kopje "terroristische aanslag".



Het is een aanval die is opgeëist door de I.S.

Hoe wil jij deze aanval noemen dan?
quote:emka78 schreef op 21 april 2017 @ 09:45:

[...]





Dit ja.



De politiebus die onder vuur is genomen staat daar elke dag, op dezelfde plek. Tegenover de Vuitton winkel waar een rij met toeristen staat van een paar honderd meter om er binnen te komen. Dit is een aanval op de politie maar geen terroristische aanslag. Vreselijk voor de overleden agent en zijn familie , maar mijns inziens valt dit niet onder het kopje "terroristische aanslag".



Ik heb ditzelfde gevoel erover.



Nou heeft IS de aanslag wel opgeëist, maar ik las ooit eens een verhandeling van een terreurdeskundige die vertelde dat IS vanalles opeist. Ook zaken waar ze niks mee te maken hebben. Goed voor hun imago ofzoiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven