Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Bil likt zich direct lekker in bij de nieuwe meisjes, dan weet ze in ieder geval zeker dat ze haar ''hubby''

niet weg zullen stemmen.



Ze is zo uitgekookt als dat ze lelijk is...



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Tvp!



Ik ken 1 van de nieuwe meisjes die er in zit dus moet dit hier natuurlijk even volgen. Haha
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 19 april 2017 @ 22:08:

Tvp!



Ik ken 1 van de nieuwe meisjes die er in zit dus moet dit hier natuurlijk even volgen. HahaVertel vertel
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop trouwens dat Rob er uit gaat. Ik vind hem zo onsmakelijk om naar te kijken .

En wat leuk voor Bas! Misschien wel pijnlijk voor Do om dit te zien...



Haha ramona helemaal verdrietig om Bas. Ze vond hem dus toch wel leuk?!
Alle reacties Link kopieren
***spoiler***quote:Eindeloos schreef op 19 april 2017 @ 21:12:

[...]





Yes, voor degene die het niet wil lezen even doorscrollen,



Rob, Jeroen, Rene, en *tromgeroffel Jessie,



Hij zat in de safe zone,

Rob veel stemmen, Rene 9, Jeroen 9, en Jessie 8

Toen kwamen de publiekstemmen, 1 voor Jessie dus ook 9



4 kwallen op de bank, Bil is ingestort daarna, en ze had zich nog wel speciaal voor de gelegenheid in haar Keileweg outfit gehesen



[afbeelding]Ho laiverd, dit klopt niet helemaal. Juist Jeroen heeft de meeste stemmen, Rob ongeveer evenveel als de andere bankzitters.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 19 april 2017 @ 22:42:

***spoiler***





[...]





Ho laiverd, dit klopt niet helemaal. Juist Jeroen heeft de meeste stemmen, Rob ongeveer evenveel als de andere bankzitters.



Ja meis klopt, je hebt helemaal gelijk

Sorry
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 19 april 2017 @ 22:28:

[...]





Vertel vertel



Haha, weinig te melden.

Maar ga het vanaf nu wel wat vaker kijken ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou, nou, nou, Dramona deed haar naam wel eer aan, zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 20 april 2017 @ 19:44:

Nou, nou, nou, Dramona deed haar naam wel eer aan, zeg!Nouwww echt he..waar komt t ineens vandaan zeg?! Hoewel ik die tweeling ook wel erg slecht zou trekken hoor!
.
Alle reacties Link kopieren
Zag ik die 1ne eenling nou zoenen met Bas?, of moet ik ook naar Visio
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 april 2017 @ 20:59:

Zag ik die 1ne eenling nou zoenen met Bas?, of moet ik ook naar Visio Ze lag hem lekker op te geilen.
Alle reacties Link kopieren
quote:malty schreef op 20 april 2017 @ 20:50:

[...]





Nouwww echt he..waar komt t ineens vandaan zeg?! Hoewel ik die tweeling ook wel erg slecht zou trekken hoor!Die twee zou ik heeeeeeeeeeeel graag een stuk ducttape over de mond plakken de eerste de beste keer dat ze binnen mijn reikwijdte dat gruwelijke "Twinning is winning" *kotst naast de bank* eruit durven te gooien.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 20 april 2017 @ 22:15:

[...]





Die twee zou ik heeeeeeeeeeeel graag een stuk ducttape over de mond plakken de eerste de beste keer dat ze binnen mijn reikwijdte dat gruwelijke "Twinning is winning" *kotst naast de bank* eruit durven te gooien.

Die akelige enge mormels.....



Mag ik meedoen ??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 20 april 2017 @ 21:18:

[...]





Ze lag hem lekker op te geilen.Gemene geraffineerde mormels
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 april 2017 @ 22:18:

[...]



Die akelige enge mormels.....



Mag ik meedoen ?? Tuurlijk!!! Dat is nu net het enige voordeel aan een tweeling. Grijp er maar eentje, dan plak ik die andere wel dicht.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Dat gezegd hebbende, hoop ik toch wel dat Jeroen naar huis gaat. Die mag met zijn foto onder "negatief tot op het bot" in het woordenboek.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 april 2017 @ 22:19:

[...]



Gemene geraffineerde mormels Dood maar dan ook doodeng vind ik ze.
quote:mafalda schreef op 21 april 2017 @ 07:00:

[...]





Dood maar dan ook doodeng vind ik ze.Afgrijslijke meiden. Je zou er maar 24 uur per dag mee moeten leven. Zou gek worden van dat gekir. Ik hoop maar dat 1 van de 2 naar huis moet binnenkort. Kijken wat er overblijft van de dan zusloze utopia-blijver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 20 april 2017 @ 22:55:

Dat gezegd hebbende, hoop ik toch wel dat Jeroen naar huis gaat.Die Jessie moeten ze eruit trappen. Al de zoveelste keer dat ie een publieks-stem krijgt. Vind ook dat een publieks-stem zwaarder moet wegen. 3 x en dan opdonderen. Samen met die achterlijke Boyd. Het irritante aan deze figuren is dat ze zichzelf onmisbaar achten. Boyd omdat hij toevallig matig een kunstje kent waarmee hij een paar pegels naar binnen brengt. En Jessie omdat het zijn maatje is en zogenaamd een zakelijk wonderkind is. Met een grote groep vaste kijkers kun je zelfs poep verkopen, dus ben je niks speciaals.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
[quote]KroegFilosoof schreef op 21 april 2017 @ 13:36:

[...]





dubbel..oh wat ben ik dom
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 21 april 2017 @ 13:48:

[...]





Helemaal mee eens.



Jeroen is een stugge, maar goed ik vind wel dat hij het juist heeft wat Jessie en Boyd betreft.



Die 2 voelen zich daar de koning.

Penthouse, golfbaan, massage stoel, beugel, en de rest mag op een houtje bijten.
quote:mafalda schreef op 21 april 2017 @ 13:51:

[...]





Helemaal mee eens.



Jeroen is een stugge, maar goed ik vind wel dat hij het juist heeft wat Jessie en Boyd betreft.



Die 2 voelen zich daar de koning.

Penthouse, golfbaan, massage stoel, beugel, en de rest mag op een houtje bijten.



Inderdaad. En dan dat zomaar met vakantie (of was het pensioen) gaan. Blijf gewoon werken en help elkaar met geld.

Ik erger me wel ontzettend aan Jeroen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen is ook helemaal mijn favoriet niet. Rare jongen. Geldt ook voor Rob, nog zo'n mafkees. Maar voor mij spannen Jessie en Boyd absoluut de kroon. Wat een stelletje idioten! Dus wat mij betreft mag Jessie nu eindelijk wel eens gaan. Ook goed voor Billy. Al vraag ik me wel af of Jessie zichzelf nog kan vertonen in het openbaar. Iedereen weet nu toch wat voor een gek hij is? Zou er nog een bedrijf zijn dat hem in dienst wil nemen? Zou er nog iemand zijn die een relatie met hem wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 21 april 2017 @ 14:21:

Zou er nog een bedrijf zijn dat hem in dienst wil nemen? Zou er nog iemand zijn die een relatie met hem wil?Jessie had altijd een incasso bureau. Daar past hij qua karakter prima in. Een beetje hautain mensen op hun fouten en/of tekortkomingen wijzen met die arrogante smoel van hem. En daarvan ook nog genieten en proberen er een extra slaatje uit te slaan. De harde zakenjongen uithangen in een schemerwereldje met zijn pauperporem. Zolang hij maar niet fysieke arbeid hoeft te verrichten, anders breekt het prinsje........

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 21 april 2017 @ 16:19:

[...]





Jessie had altijd een incasso bureau. Daar past hij qua karakter prima in. Een beetje hautain mensen op hun fouten en/of tekortkomingen wijzen met die arrogante smoel van hem. En daarvan ook nog genieten en proberen er een extra slaatje uit te slaan. De harde zakenjongen uithangen in een schemerwereldje met zijn pauperporem. Zolang hij maar niet fysieke arbeid hoeft te verrichten, anders breekt het prinsje........



Een incassobureau

Was hij niet degene die een zootje maakte van de boekhouding? Hoeveel stonden ze ook alweer rood?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven