Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
Ik zou tips wel heel erg op prijs stellen hoor om tips te krijgen als ik iets anders of beter kan doen



Mannen willen eerlijkheid. Ook in bed. En liefst duidelijk en geen stille hints
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 20 april 2017 @ 18:04:

Whahaha Mats! Ik had iemand in pak en auto naar rechts geswiped dit keer. En mats geroepen. Maar helaas, was niet jij als we dat nu allemaal gaan doen dan vinden we hem op een gegeven moment wel
quote:Pinda-Kaas schreef op 20 april 2017 @ 19:32:

[...]

als we dat nu allemaal gaan doen dan vinden we hem op een gegeven moment wel

Haha, ik maak er gewoon een spelletje van, zoek Mats.

Nu nog iets bedenken voor de winnaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 20 april 2017 @ 08:18:

Mats, het kan ook naast elkaar he? Ik denk nog steeds dat ik serieus op zoek ben, maar niet geforceerd. Niet iedere date is de ware voor mij, ook vooraf niet. Wat als je een date ingaat met het idee om een gezellige avond te hebben. Wordt het sex, oké. Wordt het meer? Fantastisch. Is het een gezellig drankje geweest, maar niet meer, ook goed.



Ik heb gemerkt dat het voor mij heel goed werkt. En dat sloeren van mij is een leuke bijkomstigheid. Soms weet ik tevoren dat het gaat gebeuren en soms ben ik er helemaal niet mee bezig en start die ontembare lust tijdens de date, wat Eva ook zegt



Gewoon doorgaan en hier een guys * boks * !
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 20 april 2017 @ 15:18:

Interessante discussie weer nav mijn avontuur

@Mats

Het sloeren is bevallen! Ik verbaas mijzelf Misschien is dit net wat ik nodig heb na de laatste date van een paar weken geleden. Ik kwam even in een datedipje. Vond het veel gedoe, stopte het eea aan tijd erin en er kwam zo weinig leuke mannen voorbij.....En nu even een paar, in een korte tijd. De 1 was duidelijk voor de sex en de ander kan wel wat meer zijn. Dit heb ik even nodig

Ik gun het je Mats Mijn beleving bij jouw verhalen, posts is dat ik je al wat langer 'plezier' gun. Niet zoveel in het sloeren, maar ook wat relaxter zeg maar. Dus ik moedig het random sloeren aan

.



Goed zo!

Jouw post maakt mij aan het lachen, brede grijns!

Wel eens zulke lijntjes gehad maar de schakeling tussen iemand kwetsen ( gevoelsmatig ) vanwege serieus of juist niet vind ik nog wel lastig.

Maar deze instelling is denk ik wel de juiste.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 20 april 2017 @ 18:04:

Whahaha Mats! Ik had iemand in pak en auto naar rechts geswiped dit keer. En mats geroepen. Maar helaas, was niet jij



Hahaha! geweldig dat je dat onthouden hebt!

Dat maakt mijn toch al prettige dag helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 20 april 2017 @ 19:32:

[...]





als we dat nu allemaal gaan doen dan vinden we hem op een gegeven moment wel Prachtig
Alle reacties Link kopieren
Noor, wat leuk om te lezen, ik blijf het zeggen! en leuk ook dat je je af en toe toch eens laat zien hier.



Femme, hopelijk heeft jouw vakantie je goed gedaan, jammer dat je ex in een zwak moment een bericht gestuurd hebt.

Heb je er achteraf spijt van?



Corona, anders over een tijd weer een nieuwe poging, het is het niet waard om onzeker te worden.



Sun, wat een nare smaak zul je er aan over gehouden hebben, niet netjes hoe die persoon met je om is gegaan.

Ik hoop voor jou dat het een potentiële niet in de weg staat want het zou zonde zijn als zo'n figuur de toon zet.



Elfquest, als een gezicht voor jou een dealbreker is dan is het zo, wel mooi dat je toch aan wil kijken wat een vervolgdate kan doen.

Het toont naar jezelf dat je inhoudelijk meer van die persoon wil weten ondanks er een fysiek puntje is, dat siert je wel



Dropje, welkom! afspreken zodra jij je er goed bij voelt en een date volgen hoe het voor jou goed voelt.

Voor je het weer lezen we van jou ook sloer-verhalen
quote:Eva- schreef op 20 april 2017 @ 19:43:

[...]



Haha, ik maak er gewoon een spelletje van, zoek Mats.

Nu nog iets bedenken voor de winnaar Ik kan niet meedoen want ik woon in het buitenland
Alle reacties Link kopieren
En wanneer begin jij met echt sloeren mats?
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Mats, Haha.. ik en sloerverhalen.. nou, ik kan je vertellen, zowaar had ik in februari nog een erg leuke date waar ik ben blijven slapen ook.. maar die was me toch echt niet sexie genoeg.. Hehe, had best een lekkere nacht kunnen worden, maar hij viel me teveel tegen. :-) Een eerste verkenning zullen we maar zeggen..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Noor wat een leuk positief berichtje.



Ik heb nog steeds geen tinder maar wel een tinderdate van het weekend. Bij hem thuis en hij kookt, slechtste eerste date ooit. Maar ik vind het wel best. Misschien is het niks, misschien is het seks, misschien is het geweldig, allemaal prima, we zullen zien.
quote:max schreef op 20 april 2017 @ 18:48:

Even bijgelezen ... hoop berichtjes hier.



De date van zaterdag waar ik zo'n zin in heb/goed gevoel over heb... die wilt alleen maar bij hem thuis afspreken, ik zei dat ik dat nooit de eerste keer doe...nu wil hij niet meer... wat een oelewapper... ik heb nog een vraag uitstaan waarom hij perse thuis wilt afspreken, maar daar hoor ik waarschijnlijk niets meer op.



Heb nog wel iets achter de hand,... een match van Lexa, is eigenlijk een soort wild card, niet helemaal mijn type, maar hij appt wel grappig... misschien vraag ik hem wel zaterdag... heb nu wel zin in een date :-)



Nog 3 matches op Tinder staan, maar die zijn erg afwachtend...moet ik weer het gesprek openen.... wat zijn die mannen toch sloom...



Maar goed, zaterdag ga ik op date, weet alleen nog niet met wie hahaha!



En na slechte seks, dan zeg ik dat niet zo, maar wel zoiets van dat ik wel een klik voel, maar eentje die niet genoeg is... zoiets....wil ze ook niet al te veel kwetsen... Ik geef wel subtiele aanwijzingen tijdens de seks...maar dat helpt maar een beetje, het is toch een soort talent...



Nou, daar zou ik ook geen zin meer in hebben......



En de wildcard



Leuk dat je zo enthousiast ben Zaterdag ga je gewoon op date
Hier een heel rustig Tinder dagje vandaag. Had wel 4 happn matches. Maar behalve 1 is de rest heel zwijgzaam. Misschien dat ik zelf nog wel t gesprek met die anderen begin maar misschien ook niet



Verder aankomende week in ieder geval zeer waarschijnlijk een date met de Griek in Amsterdam. Op de whatsapp hebben we hele leuke gesprekken dus ben heel benieuwd!



Verder nog aan het appen met de Griek in Athene.



En verder is t voor nu eigenlijk heel rustig. Sowieso voor dit weekend geen wilde plannen want tijd van de maand...
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 20 april 2017 @ 20:39:

En wanneer begin jij met echt sloeren mats?



Ben er mee gestopt een aantal jaar geleden vond het nogal inhoudsloos namelijk.

Maar hey, bij gebrek aan beter toch maar gewoon op mij af laten komen.

Date van zaterdag wil ik met fatsoenlijke intenties ontmoeten, er lopen wel een aantal lijntjes waar het mee zou kunnen maar wil ook geen spelletjes spelen... misschien toch maar eens op in gaan.

Toch, van vrouw wisselen krijg ik niet verkocht aan mezelf, toch die schop onder mijn kont krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Hihi, kwam net een oude match van Relatieplanet tegen op Lexa, lekker ding, wel 12 jaar jonger dan ik...!!!

Maar we gaan afspreken... wordt dan wel puur voor de lust... verder zal het niet gaan.



Dus eerst wild card zaterdag, dan jonkie ergens daarna...



En die mafkees die thuis wilde afspreken en niet in een kroegje die kan de boom in, heeft ook niet meer gereageerd..



I love it! Lekker genieten...niet te serieus.

Tinder maar even met rust laten...best druk zo... Match zit ook opeens op een paar 100 km ver...dus geen haast.



@cherokeeRose1977 Happn daar heb ik nou bijna nooit matches, en als je het hebt dan zeggen ze niets..., Succes met je Grieken, die kunnen wel een beetje steun uit Europa gebruiken



@lovestar, FWB is ook prima, zolang je dat allebei okay vindt...!
noppes
Alle reacties Link kopieren
quote:dr0pje schreef op 20 april 2017 @ 20:49:

Dankjewel Mats, Haha.. ik en sloerverhalen.. nou, ik kan je vertellen, zowaar had ik in februari nog een erg leuke date waar ik ben blijven slapen ook.. maar die was me toch echt niet sexie genoeg.. Hehe, had best een lekkere nacht kunnen worden, maar hij viel me teveel tegen. :-) Een eerste verkenning zullen we maar zeggen..



Dat is een domper, sexy genoeg om met hem mee te gaan maar wat gebeurde er waardoor hij toch niet sexy genoeg was uiteindelijk?

Wat viel tegen?

Heel goed om te verkennen, meerdere exemplaren 'proeven' voordat je weet welke de juiste is.

Ik snap 'de angst' wel om weer een ander iemand te ontdekken na een lange relatie maar iedereen heeft behoeftes en wat is er mis mee om eens helemaal afgebroken te worden

Als je de verhalen van Cherokee leest dan krijg je een indicatie, of dat jouw pijlstaf is natuurlijk aan jou maar vooral doen waar je je goed bij voelt en zo te lezen heb je dat in Feb. gedaan.

En wie weet breng je Cherokee nog in verlegenheid met jouw toekomstige sloer-verhalen, dna lees ik een doel ;-)( niet verkeerd bedoeld Cherokee, je weet wie het zegt ).
Alle reacties Link kopieren
quote:max schreef op 20 april 2017 @ 22:40:

Hihi, kwam net een oude match van Relatieplanet tegen op Lexa, lekker ding, wel 12 jaar jonger dan ik...!!!

Maar we gaan afspreken... wordt dan wel puur voor de lust... verder zal het niet gaan.



Dus eerst wild card zaterdag, dan jonkie ergens daarna...





Nice, klinkt goed.

Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Mats. We zullen zien, ik ben wel wat behoudend met dit soort dingen. Die laatste date zoende voor geen meter en was me te klein en fragiel.. en toen we nog een stap verder gingen trof ik nogal een klein pikkie. Kon de beste jongen ook niks aan doen, maar toen ie 'het vervolg' ook nog es niet zo netjes afhandelde en ik onder de viezigheid kwam te liggen, vond ik het wel mooi geweest. Tja.. toen volgde dus nog de rest vd nacht en ging ik fijn naar huis na een goed ontbijt. Pffff. Zooo'n verschil met als je gewoon heel vertrouwd met je vaste partner bent.. het kan vast beter, leuker! :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Cherokee zal ik id gaten houden... in verlegenheid? Hm....
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Voor de mensen die Tinder/Happn zat zijn. Hebben jullie Badoo al geprobeerd?



Noor226: Dit is de eerste keer dat ik je lees, maar wat fijn dat je de liefde hebt gevonden. Geniet ervan.



Lovestar:

Onder een smoes versta ik dat ik zeg dat ik geen klik voel. Dan vertel ik er dus niet bij dat het om de sex-klik gaat. Zoals jij het brengt vind ik een goeie. Die neem ik mee. Thanks.



Robertooh:

Mannen willen volgens jou tips krijgen, maar wat ik van jou begrijp is dat meer tijdens het daten. Zou je het ook willen horen als een vrouw met het contact stopt en daarbij vermeld dat het om de sex is?



Mats:

Als sloeren niet bij je past, moet je het ook niet doen. Mijn ervaring is dat je, als je dat forceert, jezelf een rotgevoel geeft.. Maar wie weet past het inmiddels wel bij je..



Of het me siert dat ik nog een keer op date ga met defensieman.. Ik weet het niet.. Vind ik wel fijn om te horen..



Ik ben er nog niet over uit of ik goed bezig ben door iemand niet meteen af te schrijven op een fysiek puntje, maar eerst nog eens beter te leren kennen of gewoon moeite heb met iemand laten gaan die ik niet leuk vind.. Lastig.. Only one way to find out.



Hij vroeg me net op de vrouw af via de app of ik zijn type ben. Ik heb geantwoord dat ik meer iemand ben van het totaalpakket en dat ik hem daarvoor toch beter wil leren kennen. We hebben alleen nog maar een drankje gedaan.. En oke.. Een film gezien, maar dan praat je niet met elkaar. Dan kun je nog erg weinig van iemand zeggen vind ik.



Hij loopt zelf best hard van stapel en blijft steeds zeggen dat hij me leuk en bijzonder vindt. Ik blijf herhalen dat ik de kat nog even uit de boom kijk, om hem een beetje af te remmen, maar het lijkt juist het tegenovergestelde effect te hebben. Hij had het net al over samen op vakantie te gaan.. Met een knipoog dat wel, maar toch..



Morgen zie ik hem weer. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
*zucht*quote:

Hij: wanna hang out with an athletic good-looking guy?

Ik: Got anything else for offer, besides claiming to be an athletic good-looking guy?



Hij: if u have a lot of demands, u better have to offer a lot too! so, what do YOU have to offer?

well?

Ik: For just an athletic looking body not a lot.



Hij: I don't have to justify myself to u..

what ru looking for, friendship, relationship, fun? I'm looking for fun..



ik: You don't need to indeed,.

I should have probably chosen sapiosexual as sexual orientation, eh?



Hij: u could, I don't mind that.. how old ru and what's ur height and weight?

well?

Ik: Lucky for me. I just turned 17, and about 150 and 80 kilos. How about you?



Hij: that defines ur intelligence, I guess.. haha

now some serious numbers, plz.







Ik ga slapen voordat er nog meer hersencellen afsterven. En ik mij opeens in die al eerder genoemde tmf-chat van vroeger bevind.



Alks ik die jongen gasten op mijn werk trouwens bezig zie met Tinder. Dan lijkt dat toch wel echt de hedendaagse tmf-chat te zijn. Wat ik daar allemaal op voorbij zie komen. Ik voel mij dan opeens oud, verstandig en volwassen.
Alle reacties Link kopieren
@Elfquest. Lastige mannen zijn dat! Ga je hem vertellen dat hij jou te hard van stapel loopt?
Alle reacties Link kopieren
Haha Mats, ik sloer wel live! Ga gewoon door hoor, ben alleen Tindermoe
@ Zonachterdewolk:



Wat een irritante kerel. Irritant ook dat hij je vraagt om je 'numbers'

Het is wel duidelijk waar het hem om gaat.

Lekker veel diepgang ook.



Ik zit inderdaad wel te overwegen om dat te zeggen.. weet alleen nog niet zo goed hoe ik dat wil brengen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven