1. Hallo iedereen,

Gisteren heb ik via de iTunes app ringtones gedownload, stond keuring bij
    beltonen. Nu deed ik vanochtend mijn telefoon aan en deze ringtones waren
    spontaan weg, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn telefoon opnieuw
    opgestart maar deze ringtones waar ik voor betaald heb waren weg, hoe
    kan ik deze terugkrijgen?

bvd.
Log nu in om te reageren
  1. Staan ze niet in iTunes op je PC!? Dan kun ie ze met een sync weer terughalen!
  2. Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik ze toch kwijt ben, vind het echt vreemd.
  3. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

4. Opnieuw kopen, dan zal je de melding krijgen dat ze al betaald zijn en worden ze opnieuw binnen gehaald
  5. Are you just asking how to change the ringtone?

Settings > Notifications > Phone > Notification Sound

If you're asking how to set a ringtone form a song (generally mp3) already on your phone, that's a different process.

I iTunes, "Get info" on the song, change the start/end time to the period of the song you'd like (generally 30 seconds). > Ok > Right click > create ACC version > follow prompts.

Then find where the file saved, change the extension from .mp3 ringtone to .m4r (you may need to "show extension of known file types" before you can change). "ok" then drag & drop the file back into iTunes. Ensure "sync ringtones" is selected when syncing your phone.