Vriend jarig opTenerife, ik zoek een origineel cadeau

19-04-2017 18:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier op het forum, al eerder een account aangemaakt, maar nu een vraag. Mijn vriend viert zijn verjaardag als we op vakantie zijn op Tenerife met onze twee kinderen volgende week. Qua cadeau lijkt het me leuk om hem daar iets bijzonders te geven wat hij/ wij normaal niet zo snel doen. Ik zou het zelf bijvoorbeeld super vinden om te zwemmen met dolfijnen, maar hij is daar niet zo van, dus dat valt af. Wel houdt hij van mooie wandelingen, fietsen en hij maakt graag muziek, dus iets in die richting mag ook. Hij zal niet uit een vliegtuig springen, maar misschien wel een ballonvaart of iets dergelijks. Iemand die het daar kent/ ideeën of tips heeft? We gaan naar Los Cristianos, andere tips voor hier zijn ook leuk om te lezen.
Ik weet niet of dit gaat lukken met de kids (ligt aan de leeftijd), maar je kunt daar met een jeep naar die vulkaan toe (de Teide) en dan 's nachts is het daar heel helder en kun je veel sterren zien. Schijnt spectaculair te zijn http://www.hallocanarisch ... en-las-canadas-del-teide/
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel verschillende boottochten te doen daar. Oa met het spotten van dolfijnen en walvissen en al dan niet met eten etc erbij.

Je kan ook een dagtocht naar La Gomera (ander eiland doen)
' s nachts naar el teide

Super romantisch !
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee, dat sterren kijken en daar 's avonds/ 's nachts te zijn, daar zal ik al niet snel zijn opgekomen. Een boottrip om dolfijnen/ walvissen te spotten wilden we sowieso al doen, misschien inderdaad op de verjaardag, maar als verrassing dat sterren kijken lijkt me al heel leuk/ bijzonder. Meer tips blijven welkom! Gewoon zin in vakantie:-)
quote:Poster schreef op 19 april 2017 @ 19:21:

Wat een leuk idee, dat sterren kijken en daar 's avonds/ 's nachts te zijn, daar zal ik al niet snel zijn opgekomen. Een boottrip om dolfijnen/ walvissen te spotten wilden we sowieso al doen, misschien inderdaad op de verjaardag, maar als verrassing dat sterren kijken lijkt me al heel leuk/ bijzonder. Meer tips blijven welkom! Gewoon zin in vakantie:-)Gratis tip: in het donker op de vulkaan is: heel koud! Winterjas zeker mee!
Ja inderdaad Neem jas muts en handschoenen mee Er ligt nl zelfs sneeuw Is echt koud
Alle reacties Link kopieren
Je kan op tenerife ook heel mooi klimmen, misschien lijkt hem dat iets?

http://www.tenerifeactive ... imbing-spots-in-tenerife/
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
www.tenerfly.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven