Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Nou ja Rouge, jij kunt nog altijd voor Roque gaan natuurlijk.



Cerulli, ik had Nina Simone niet herkent in jouw ava! Ze had een heel typerend gezicht, maar misschien dat dat weg valt door die doek en de hand rond haar kin.



Hier overigens hetzelfde wat mijn nick aangaat, ik schrijf eigenlijk niets wat niemand mag weten. Ben wat dat betreft een open boek. Ik vind mijn nick ook niet je van het, maar na mijn vorige nick bleef ik een beetje herkenbaar voor de andere gebruikers. Ik laat het maar even zo. Ben wel heel blij met mijn ava.
Ik doe af en toe een nick change als ik zelf een fase achter me wil laten. Denk dat ik 't weer doe als zoontje er is om alle IVF-topics achter me te laten.



Soms ben ik die recente topics helemaal zat in mijn lijst dus dan switch ik. En om af en toe ff met een schone lei te beginnen qua loepgeschiedenis. Ben zo herkenbaar dat ik zo'n beetje onder m'n eigen naam kan gaan schrijven, maar voor mezelf heb ik steeds van nick veranderd als er een bepaalde fase gevoelsmatig afgesloten was. Forum is afgelopen jaren best een uitlaatklep voor me geweest en het was dan een beetje symbolisch een 'nieuwe fase' in denk ik
Alle reacties Link kopieren
Grappig lux, ik had dat in het verleden dus ook: nieuwe levensfase, nieuwe nick. Maf hoe dat werkt, want mijn echte naam heb ik natuurlijk gehouden zoals die was.



Ja Fleet, dit is wel een beetje een a-typische foto van Nina. Alleen al omdat ze er lachend op staat want in het echt was ze niet altijd even gezellig.



Aan het werk
Alle reacties Link kopieren
@ Fleet idd hahahah, maar tis zo een gedoe nickchange steeds een nieuwe email adress slaat nergens op

misschien doe ik het wel mhja dan moet duurt het weer 200 post voor ik mag plakken vind ik zo leuk

ik ben best een flapuit in rl in hier soms ook een beetje soms moet ik echt opletten met wat ik zeg



@ Cerulli , ik had op netflix een docu over haar gezien: what happend Miss Simone, en daar zag je ook dat ze worstelde met depressie en bipolair was. mijn andere kat heet ook Simone deels vernoemd naar Nina en omdat vriend alle namen die ik voorstelde afkraakte
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Och, ik heb al zevenduizend jaar en 45000 post dezelfde nick. Waarom nu nog veranderen? Heb geloof ik een keer of vijf een topic geopend waarvan ik niet wilde dat het loepbaar was, daarvoor heb ik een strikt geheime dubbelnick. Puur omdat ik voor mijn omgeving zo herkenbaar ben.

Heb ook al tig keer met m'n foto op het forum gestaan. Ach.



En Fleet, jij veranderde gewoon herkenbaar van Fleetfox naar Fleet. Dat mag.



Overigens, uitnodiging voor gesprek 2 ook binnen. Donderdag twee keer feest dus.

Mensen die solliciteren kunnen geen weekend weg blijkbaar.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Verder heb ik nog tien minuten voor man thuos komt. Daar geniet ik intens van met een glas Merlot, wat blokjes kaas en de vrije training van de motogp.

Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Die kleine dingen doen het inderdaad. Ik ben blij dat de baby even stil is.



Ik heb niet zoveel posts. Misschien dat ik wel herkend zou kunnen worden maar dat is niet erg. M'n schoonfamilie zal het in ieder geval niet lezen, die spreken geen Nederlands.



Ik heb zo'n honger en m'n mond is nog steeds verdoofd, al 4 uur lang. Deze middag moest ik naar de tandarts. Het deed nogal pijn dus verdoofde ze nog een beetje bij. Hopelijk kan ik binnenkort toch wat eten.

En morgen mag ik nog eens... Hoera!
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Oehhh een glas Merlot. Want! Nog een paar weekjes. Hopelijk minder



@Rawr: ahh zielig, waarom moet je zo mishandeld worden door de tandarts?
Alle reacties Link kopieren
Ik had 4 minigaatjes. Eerste gaatje is gedicht in februari. De tandarts is nogal druk dus ik kon nu pas voor de volgende 2.

Er heeft iemand afgezegd voor morgen dus mag ik meteen terug. In een kwartiertje ben ik er vanaf en hopelijk doet deze minder pijn.
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Ah ja ik snap 't. Balen zeg al die gaatjes.



Ga richting de 28 en nog nooit een gaatje gehad *klopt af*
Alle reacties Link kopieren
dus 2 gesprekken op een dag Marels? Nou ja dan raak je wel in de mood
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Yup Nlies.

Die man vroeg of ik donderdag kon. Dat kan dus wel maar alleen 's ochtends.

Nu heb ik vroeg een afspraak. Wat prima is want dan weet ik ineens of de boel bereikbaar is in de spits.



En dan om half één de tweede afspraak.

Nou ja, de eerste dag van mijn weekendje weg was er toch al aan.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Laatste keer dat ik trouwens twee gesprekken op een dag had kon ik uit die twee banen kiezen. Was toen ik voor mn huidige baan ging solliciteren.



Nu maar afwachten wat er uit komt.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws Marels. Wel intensief maar hopelijk levert het wat op.



Rawr, ach, dat is balen. Hopelijk valt het morgen mee.



Vandaag eindelijk weer eens hardgelopen. Lekker begin van het weekend!
Wooowl 2 op 1 dag! Bikkel!! Hopen dat het weer zo'n luxepositie wordt
Alle reacties Link kopieren
Heb ik, heel lang geleden ook gehad, 2 gesprekken op een dag, en dan in dezelfde week nog een. En je kwam overal weer dezelfde sollicitanten tegen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Mogge.



Ik ben aan het uitzoeken waar we volgende week eventueel naartoe gaan. Het wordt geen geweldig weer maar lijkt nog mee te kunnen vallen. We willen niet te ver weg, maximaal een uurtje of drie, vier rijden maar ik zeg al, het weer werkt niet zo mee.



Zometeen dan maar boodschappen doen en de camper klaar maken om te vertrekken.

Zat eerst nog te twijfelen om maar thuis te blijven als het rotweer wordt, maar het lijkt nog mee te vallen, het wordt alleen koudkoudkoud...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Rawr beterschap ermee!



Marels wat goed hahaha 2 op een dag! You go Girl!



Ik heb er weer een paar diensten opzitten. Gisteren nog een late dienst gehad.

Nu weekendje vrij.

Zo gaan we naar de bossen met hond. Ze heeft afgelopen week nou niet echt rondes gehad die de moeite waard zijn dus nu met z'n 3e een langere wandeling maken.

Daarna denk ik nog wel even lunchen daar.

Verder nog een verjaardag morgen en wat aan rommelen in huis.

Gewoon een relax weekend dus
Tralalalala
Wow Marels, dat doe je goed! De kansen ineens verdubbeld. Good for you! Misschien Gent een idee? Daar wil ik nog altijd heen dus wel een gekleurde suggestie.



Lux! H&M heeft overhemd-pyjama's in de collectie. Wel maar tot maat L, weet niet of je dat red met je buik. Wel hebben ze ook lange overhemden in de collectie nu van een lichte stof, misschien zijn die ook goed voor je? Anyway, toen ik ze zag in het boekje (ik typte echt eerst buikje )moest ik aan je denken.



Cerulli, dat is heerlijk! Hoe is het weer nu bij jou? Woon je in een warm land?



Rawr, auch. Beterschap!



Krul, lekker hoor, weekend met je vriend! Geniet er van!



Nou, hier ook mogge. Heb er al een ochtend op zitten. Ik was mijn telefoon kwijt, nérgens te vinden. Ben naar kantoor gereden om te kijken of die daar lag. Niet dus. Bij thuiskomst had man 'em gevonden, tussen de kussens van de bank. Ik en mijn telefoon zijn geen goede combi en ik heb dan ook echt een hékel aan dat ding. So far mijn ochtend.



Dadelijk maar eens een goede bodem leggen want vrijgezellenfeest en we gaan naar een brouwerij. Denk dat ik ei op brood ga maken en heb nog roomboter en kaas in huis dus dat komt wel in orde.
Alle reacties Link kopieren
Gent is leuk ja! Wel is het hele mobiliteitsplan veranderd dus wat lastig met de wagen. Die laat je beter aan de rand staan.

In ieder geval niet naar Noord-Frankrijk, maar dat was je vast niet van plan. Hier regent het al de hele dag.



Ik ben net terug van de tandarts. Dat was een duur weekend, gisteren al 130 euro, nu weer 100 euro. Krijg er gelukkig wel een heel stuk van terug. En nu hoef ik niet meer voor begin december. Hopelijk werkt de verdoving wat vlugger uit dan gisteren. Want ik moet straks naar een BBQ. Dat wordt dan in de regen.

Verder geen grote plannen voor vandaag. Misschien straks nog naar de winkel want morgen viert het nichtje van vriend haar verjaardag.



Fleet: heb je geen vaste telefoon om er even naar te bellen?

Ben je van plan om veel te gaan drinken tijdens het vrijgezellenfeest?
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Gezellig Rawr! Hopelijk kun je goed eten want dat zou dan een fijne beloning zijn op twee dagen afzien!



Ik heb geen vaste telefoon, alleen mijn vader belde er op. Om daar nu die telefoon voor te houden... Ik ga niet heel veel drinken hoor, maar we gaan wel naar een brouwerij en we gaan na de rondleiding 2-3 bieren proeven. Vanwege die twee koters kan ik niets meer hebben dus dan maar goed voorbereid op pad. Voor mij is 2 kleine wijntjes echt de max, dus dat wordt wat.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Rawr hopelijk ben je er snel vanaf!

Werkt het bij jullie hetzelfde als in België met de zorg? Eerst zelf betalen en dan geld terug krijgen?

Moet er nog altijd aan wennen dat ik €25,- mee moet nemen naar de huisarts..



Lekker krullenbol zo een stuk wandelen door de bossen!

Mis ik wel nu met zoon. Dragen zolang vind ik zwaar en met de kinderwagen is vaak niet goed te doen.



Veel plezier Fleet! Neet te laat en neet ze zaat he .

Ik lust geen bier, alleen kriek dat scheelt.

Na 2 wijn sta ik ook écht op m'n kop.

Drinkt eigenlijk ook nog maar zelden,..
Hallo



ik ben even aan het bijlezen, ben zo slecht in reageren op iedereen.
Alle reacties Link kopieren
middag,



ik heb onbewust uitgeslapen ga even wat strijkwerk doen tussendoor netflixen en dan klaarmaken voor werk.



hmm I love BBQ maar liever niet in de regen nee haha veel plezier Rawr, gaat het al wat beter?

@Fleet jij ook veel plezier ik hou niet van bier en niet van wijn, geef mij maar een goeie cocktail of een mix drankje heb ook geen idee hoeveel ik kan hebben ben nog nooit dronken geweest.

wel is aangeschoten..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Daremanda, wie zegt dat je op alles moet reageren? Gewoon invallen waar je binnen valt hoor.



Dat gezegd hebbend; ik heb net via Ticketswap kaarten gekocht voor Maiden. Voor vanavond. Change of weekend plans dus.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven