Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Dat soort onhandigheid (baardman) vind ik dan wel weer charmant ;)



Hij moet gewoon gitaarles nemen en liedjes gaan maken
Alle reacties Link kopieren
Ja heel leuk programma. Kijk elke week.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat een sukkel zeg. Als dat meisje al dik was ben ik een olifant.. ze zag er supergoed uit.
quote:Saz schreef op 20 april 2017 @ 22:38:





Ik heb een zwak voor rooie Britten. Vind die baardman leuke gast, wel heel verkeerd gekozen shirt aan. Jammer dat ie weer ge-friendzoned werd.



Heerlijk programma Die met die rode baard, verkeerd shirt, verkeerde broek (leek wel een legging?), en overgewicht. Als hij aan die dingen gaat werken ziet hij er een stuk leuker uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 21 april 2017 @ 09:45:

[...]





Die met die rode baard, verkeerd shirt, verkeerde broek (leek wel een legging?), en overgewicht. Als hij aan die dingen gaat werken ziet hij er een stuk leuker uit.Zat 'm voornamelijk in zijn nogal puberale grapjes. Hoe wil jij je ei in de ochtend?? Bevrucht? Volgens mij is er geen enkele vrouw die dat enorm opwindend vindt. Ik denk dat hij nog wat volwassener moet worden.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 21 april 2017 @ 10:07:

[...]





Zat 'm voornamelijk in zijn nogal puberale grapjes. Hoe wil jij je ei in de ochtend?? Bevrucht? Volgens mij is er geen enkele vrouw die dat enorm opwindend vindt. Ik denk dat hij nog wat volwassener moet worden.



Ja hij zegt tegen die meisjes allemaal dingen die hitsige puberjongens misschien onder elkaar zeggen, maar waar meisjes ontzettend op afknappen. En hij durft niet zichzelf te zijn en werpt een rookgordijn op van stoere woorden en seksueel getinte grapjes. Past gewoon niet bij een maagd. (Hij heeft nog nooit een vriendinnetje gehad of een meisje gezoend.)

Terwijl hij me in wezen een hartstikke lieve gozer lijkt waar je wel mee kan lachen. Als hij nou eens wat meer zelfvertrouwen kreeg en die stoere praat achterwege liet.



Wat was nou die laatste grap waardoor dat meisje dus echt mega afknapte? Zo iets? "You're like the 20 letters in the alphabet. No wait, there are 26. I forgot the letters, U R A Q T (you are a cutie)."

(tot zover nog te doen)

"Oh wait, that makes 25 letters. I'll give you the D later."

Zij keek geschokt, dus ik neem aan dat die D staat voor dick?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 21 april 2017 @ 10:07:

[...]





Zat 'm voornamelijk in zijn nogal puberale grapjes. Hoe wil jij je ei in de ochtend?? Bevrucht? Volgens mij is er geen enkele vrouw die dat enorm opwindend vindt. Ik denk dat hij nog wat volwassener moet worden.



Nee, daar wordt geen enkele vrouw opgewonden van.

Dunkt me
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Annapicobella schreef op 21 april 2017 @ 10:07:

[...]





Zat 'm voornamelijk in zijn nogal puberale grapjes. Hoe wil jij je ei in de ochtend?? Bevrucht? Volgens mij is er geen enkele vrouw die dat enorm opwindend vindt. Ik denk dat hij nog wat volwassener moet worden.Heb het gevoel dat dat wat anders gemonteerd was. Misschien hadden ze het over slechte openingszinnen en noemde hij deze als voorbeeld. Het is maar net hoe dat gemonteerd wordt. Heb wel het idee dat de makers daar soms mee spelen.
Alle reacties Link kopieren
YAY! Thomas is er weer!
When in doubt, add glitter.
Catch my dripps
Alle reacties Link kopieren
OMG wat een geweldige aflevering weer



Ik zat echt constant de hele tijd te glimlachen terwijl ik het programma keek



Ik vond alle matches wel goed gevonden, de chemie spatte gewoon van het scherm af. En natuurlijk geweldig dat die twee vrouwen nog steeds samen zijn!
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk weer! Wel verbazend dat de Indiase jongen en het meisje met rode haar blijkbaar toch geen match waren. Van de twee homomannen had ik al het gevoel dat Thomas wel iets te graag wilde en meteen een hele relatie voor zich zag, terwijl die andere man hem wel leuk vond maar eerst nog maar eens moest zien of het echt wat kon worden.



Die lompe vrouw, zou er een man rondlopen die dat juist wel grappig vindt?



En ja, leuk dat die dames echt een stel werden!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Heb m vandaag ook gekeken, vond het een matige aflevering. Dat de Indiaase jongen en Ginger niets werden vond ik niet vreemd: beide wilden te graag. Maar beide wilden net iets anders.



Thomas heeft weer wat geloof gekregen. Hij wilde idd te graag en de andere vond ook ik meer afwachtend.



Dat de meiden een stel.werden verbaasde me, maar wel superleuk! Dat stukje terugblik vind ik altijd zo leuk, zeker als er een relatie uit is ontstaan.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ohja en die lompe vrouw.. je zag die man steeds meer afknappen. Zij blijft denk ik voorlopig samen met haar kat, cocktails drinken.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Was het vandaag weer? Waar dan? Kan het nergens terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt elke woensdag uitgezonden. Je kunt bij npo de aflevering terugkijken; of het on demand kan weet ik niet maar wel via de website.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 30 april 2017 @ 23:24:

Was het vandaag weer? Waar dan? Kan het nergens terugvinden.Ik had het opgenomen maar anders hoop ik dat je het kan terugkijken via Ananee's tips. Vooral die van vorige week was echt heel hartverwarmend!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Ananee schreef op 30 april 2017 @ 23:47:

Het wordt elke woensdag uitgezonden. Je kunt bij npo de aflevering terugkijken; of het on demand kan weet ik niet maar wel via de website.Thx. Gelukt. Heb het net gevonden via NPO gemist.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 01 mei 2017 @ 00:14:

[...]





Ik had het opgenomen maar anders hoop ik dat je het kan terugkijken via Ananee's tips. Vooral die van vorige week was echt heel hartverwarmend!Ja, het is inderdaad gelukt via haar tips. Het was weer genieten.
Komende week komt het niet zag ik, hoop niet dat het alweer de laatste was
Alle reacties Link kopieren
Oh...
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa wat leuk, nog meer fans! In mijn omgeving kijkt niemand het, terwijl ik elke week met smart wacht op de nieuwe aflevering. Wat een heerlijk programma. Alles er aan is leuk! Kijk het met een grote glimlach en vaak een traantje, superlekkere feelgood tv.
Alle reacties Link kopieren
Eerder keek ik deze serie samen met m'n man en zo blij was ik toen ik laatst een uitzending terug heb gekeken toen ik alleen thuis was. We waren het een beetje uit het oog verloren.

Met het zombiestel, die roodharige jongen en de 2 gaymannen op wie ik stiekem verliefd werd .

Toen ik het vervolg van hun relatie op internet las moest ik een beetje huilen van ontroering (ben nogal labiel momenteel )

Ik vond ze echt grandioos.



Super leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je gelezen hoe het met hen ging?
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/bKdXa5Jo8XI
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven