Wie heeft deze wagen - phil and ted duo

21-04-2017 09:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
[img]https://goo.gl/images/dDmSUi[/img]



Iemand die deze heeft? Is dit handig? Hoe lang kan je baby daar onderin - niet zo lang toch? Want je kunt daar onderin bijna niks zien en ze groeien snel uit het stoeltje - of niet?



Hoezo kan ik geen plaatjes posten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem waarschijnlijk zonder het plaatje te zien. Ik vind hem ideaal, niet zo'n groot geval en past overal zonder moeite. Mijn kind ligt nog in het bakje dus weet niet hoelang dat gaat lukken. Maar voorlopig nog ruimte genoeg. Dat stoeltje kun je denk ik vrij lang mee vooruit. Op den duur heb ik denk ik jongste erin en oudste lopen, maar kan dan toch nog soms zitten bijvoorbeeld. Maar dat ligt aan de leeftijd natuurlijk. Ik heb hem trouwens vrij nieuw op Marktplaats gekocht. Gebruik hem wel meer voor erbij, heb ook nog 'gewone' wagen.
Vriendin heeft hem en is lyrisch.
Ik heb hem en ben er heel erg blij mee. Mijn peuter van 3 gaat nog af en toe in het kleine stoeltje onder/achter als hij moe is. Je kunt hem nog in heel veel andere combinaties gebruiken, bijvoorbeeld de oudste met het kleine stoeltje boven/voor de normale zitting, terwijl je de normale zitting dan plat legt als een soort wieg. Dat deed ik toen mijn jongste nog veel sliep in de kinderwagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een duowagen gehad van phil&teds, wat een topding. Ik kan me niet herinneren hoe lang baby in welke stand heeft gelegen, maar ik had een vrij grote baby en geen problemen met de wagen..
Alle reacties Link kopieren
Ik had m. De jongste heeft tot een maand of 5 in dat bakje onderin gelegen daarna overgestapt op het zitje. Ik heb hem gebruikt totdat mijn jongste 3 jaar was. Ik vind het een super handige wagen met name omdat je dat kleine zitje eraf kan halen en dan kun je m gewoon gebruiken als enkele wagen.
Gehad, en geweldig ding. Echt heerlijke wagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven