Heeft mijn vriend mij geblokkeerd op Happn ?

21-04-2017 10:23 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva dames,



Mijn vriend en ik hebben tijdelijk een relatie pauze gehad. Nu hebben we toch besloten er voor te gaan. We hebben elkaar vorig jaar via Happn ontmoet.



In de tijd dat we uit elkaar waren gebruikte ik de app wel eens om te checken of hij daar op actief was (ik kon dat zien omdat we een crush hadden en ik dan zijn profiel bekeek en laatst actief en afstand kon zien). We hebben afgesproken dat we alleen nog voor elkaar gaan, dus geen actief gebruik van dating apps. Omdat ik zeker wil weten dat hij zich daaraan houdt heb ik hem de afgelopen dagen gecheckt op Happn. Nu kan ik wel zijn profiel zien en onze oude chat maar er staat alleen 'active a few hours ago' en geen locatie meer terwijl dat voorheen wel was. Betekent dit dat hij mij geblokkeerd heeft zodat ik zijn activiteiten niet meer kan zien ? Ter extra info: ik heb hem geblokkeerd en deblokkeer hem om hem op te zoeken. In het verleden kreeg ik dan alles te zien. Ik heb hem geconfronteerd en hij heeft net ingelogd om mij op te zoeken maar zegt dat hij me niet kan vinden. Ik krijg dus geen update dat hij 'active today ' was.



Heel ingewikkeld verhaal maar voor de ervaren gebruikers : liegt hij en heeft hij me wel geblokkeerd ??



Bedankt alvast !!
Omdat ik zeker wil weten dat hij zich daaraan houdt heb ik hem de afgelopen dagen gecheckt op Happn



Goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
En hem het vragen is uiteraard geen optie. Bespioneren, veel beter idee....
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Je vertrouwt hem niet. Dat lijkt me dan heel duidelijk: einde relatie.
En ik denk dat hij er flink op los neukt
Alle reacties Link kopieren
Wauw goed begin van relatie...
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Geweldige start van je hernieuwde relatie. Het vertrouwen spát er af...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wat een debiele app en debiel gedrag is dat toch.
Alle reacties Link kopieren
Gut dames, wat zijn we weer eensgezind!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 21 april 2017 @ 10:28:

Gut dames, wat zijn we weer eensgezind!
Dit klinkt niet gezellig en ook niet gezond. Geen idee of je wel of niet geblokkeerd bent. Je doet trouwens hetzelfde bij hem hè.
TO, kun je al wat met de antwoorden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen idee, ik snap niet veel van die status, maar betekend dat niet gewoon wat er staat? Dat hij een paar uur geleden actief was? Of moet er altijd active today staan als iemand die dag actief is? Ik weet niet wat de verschillenden statussen zijn
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.
Alle reacties Link kopieren
Jemig zeg. Verwijder beide die app klaar. Die hebben jullie beide ook niet meer nodig.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Overigens ben jij nu zelf ook online op de app, dus jij houdt je toch ook niet aan de afspraak dan (als hij online is zegt hij misschien ook dat het alleen maar was om jou te 'checken')
My life, my way
Dit al binnen een jaar...
'Een relatie zonder vertrouwen, is als een telefoon zonder abonnement. Het enige wat je dan nog kunt, is spelletjes spelen.'

bron: het internet.
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.Die moraalridders oordelen zijn (denk ik) oprechte antwoorden
Technologie maakt meer kapot dan je lief is...
Alle reacties Link kopieren
Pfff...



Oma legt het nog één keer uit.

Of je vertrouwt hem wél, dan ga je voor je relatie, hou je op met controleren en verwijder je je eigen Happn account. Zonder te eisen dat / controleren of hij dit ook doet.

Of je vertrouwt hem níet, dan maak je het definitief uit en gaan jullie allebei verder kijken.

Meer smaken zijn er niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.Dat heb je altijd op het forum , maar er komen vaak ook wel wat 'serieuze' reacties
My life, my way
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.Oprechte vraag: wat zou je willen horen van ons?
Ik heb altijd gedacht dat Happn een restaurantsite was. Is het een datingsite? Wel te maken met eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven