Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 10:53:

Gisteren was toch dezelfde aflevering als vorige week?

Dat Jolien een kindje wil en zo en dat Pomeline die vent gaat tatoeëren?

Of was er een nieuwe?Dat was de nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Merijn en Pommeline zijn echt lief samen. Ik vond het een leuk seizoen. Jammer dat TI alweer afgelopen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Pommeline heel leuk maar Merijn vertrouw ik echt niet. Achterbaks mannetje vind ik dat (bijna net zo sneaky als Lisa).

Zeker als je dan hoort over zijn eerder ontrouw en leest over zijn kind, en dan maar schijnheilig doen alsof je alles zo goed doet.
Alle reacties Link kopieren
Ja hopelijk is Merijn voor Pommeline wel goed. Mja iedereen kan fouten maken toch. Het lijkt er nu in ieder geval op dat Merijn wel goed is voor Pommeline. hopelijk blijft dat zo voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Temptation Island komt terug met meer afleveringen


Temptation Island gaat in februari 2018 met meer afleveringen van start. De kijker kan tijdens het tiende seizoen niet twaalf, maar zestien keer naar het 'verleidingsprogramma' kijken.
Dat meldt het Belgische Nieuwsblad maandag.

De Nederlands-Belgische samenwerking wordt wederom gepresenteerd door Rick Brandsteder en zijn Vlaamse collega Annelien Coorevits.

Volgens Nieuwsblad wilden 163 Vlaamse koppels de kracht van hun liefdesband in het programma testen. Slechts twee duo's mochten door, bijgestaan door twee Nederlandse duo's. De vier stellen worden aangevuld met zowel Nederlandse als Belgische vrijgezellen.

Het programma werd weer in Thailand opgenomen. Temptation Island is vanaf februari op RTL5 te zien.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Jeetje is het alweer een half jaar geleden? Time flies
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: Dat wordt superleuk! Ik heb er nu al zin in haha.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: Beste nieuws van de week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven