Heeft mijn vriend mij geblokkeerd op Happn ?

21-04-2017 10:23 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva dames,



Mijn vriend en ik hebben tijdelijk een relatie pauze gehad. Nu hebben we toch besloten er voor te gaan. We hebben elkaar vorig jaar via Happn ontmoet.



In de tijd dat we uit elkaar waren gebruikte ik de app wel eens om te checken of hij daar op actief was (ik kon dat zien omdat we een crush hadden en ik dan zijn profiel bekeek en laatst actief en afstand kon zien). We hebben afgesproken dat we alleen nog voor elkaar gaan, dus geen actief gebruik van dating apps. Omdat ik zeker wil weten dat hij zich daaraan houdt heb ik hem de afgelopen dagen gecheckt op Happn. Nu kan ik wel zijn profiel zien en onze oude chat maar er staat alleen 'active a few hours ago' en geen locatie meer terwijl dat voorheen wel was. Betekent dit dat hij mij geblokkeerd heeft zodat ik zijn activiteiten niet meer kan zien ? Ter extra info: ik heb hem geblokkeerd en deblokkeer hem om hem op te zoeken. In het verleden kreeg ik dan alles te zien. Ik heb hem geconfronteerd en hij heeft net ingelogd om mij op te zoeken maar zegt dat hij me niet kan vinden. Ik krijg dus geen update dat hij 'active today ' was.



Heel ingewikkeld verhaal maar voor de ervaren gebruikers : liegt hij en heeft hij me wel geblokkeerd ??



Bedankt alvast !!
quote:Hugh-Jazz schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

'Een relatie zonder vertrouwen, is als een telefoon zonder abonnement. Het enige wat je dan nog kunt, is spelletjes spelen.'

bron: het internet.
Waarom geloof je hem niet gewoon op zijn woord?

En waarom wil je een relatie met iemand die je niet vertrouwt?

Dat begrijp ik niet.
Vraag het aan de helpdesk.
Alle reacties Link kopieren
shit happn
you go girl
quote:MinkeDeWit schreef op 21 april 2017 @ 10:38:

Ik heb altijd gedacht dat Happn een restaurantsite was. Is het een datingsite? Wel te maken met eten?Je kan er zeker lekkere hapjes scoren
Alle reacties Link kopieren
Je bent wel heel raar bezig. Afspraak om geen gebruik van datingapps te maken, maar ondertussen gebruik je hem om te zien of hij hem gebruikt. Je snapt dat er bij jou dan ook activiteit komt te staan? Als hij hetzelfde doet, kan hij ook denken dat jij nog normaal gebruik maakt van de app en je niet houdt aan de afspraak (en je houdt je er ook niet aan). En je wil niet dat hij jou blokkeert, maar je blokkeert hem zelf ook?



I.p.v. hem steeds te controleren kun je veel beter met hem in gesprek gaan en het hebben over je onzekerheden
Alle reacties Link kopieren
lekkere uitgangspositie om het weer te proberen .. Hem lopen te checken.. Lekker veel vertrouwen ook.. Succes ermee
Alle reacties Link kopieren
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.



moraalridders ? Wie loopt er nu vriend te controleren ? Ik niet... Jij wel.. jij vertrouwt hem niet.. dus waarom opnieuw beginnen dan ? Ooit in je opgekomen om het hem gewoon te vragen ?



Stomme apps..
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex was ook zo. 1 tip. Dumpen die hap, want waar rook is is vuur.
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.



Moraalridders?

Jij vertrouwt je vriend niet, heeft niks met moraal te maken als er dan wordt gereageerd dat dat geen goed teken is.



Hij heeft je dus geblokkeerd, en nu?
quote:YouWish schreef op 21 april 2017 @ 11:27:

[...]





Je kan er zeker lekkere hapjes scoren
Alle reacties Link kopieren
quote:jomata schreef op 21 april 2017 @ 11:32:

Mijn ex was ook zo. 1 tip. Dumpen die hap, want waar rook is is vuur.

Ja zeg, nou heeft vriend het gedaan.

TO verdenkt hem vooralsnog alleen van blokkeren, en dat doet ze zelf ook!
quote:jomata schreef op 21 april 2017 @ 11:32:

Mijn ex was ook zo. 1 tip. Dumpen die hap, want waar rook is is vuur.Wat een rare reactie. Voorlopig is TO degene die die app nog steeds gebruikt, tegen de afspraken in, en een relatie heeft met iemand die ze niet durft te vertrouwen. Daar kan die vriend niets aan doen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:jomata schreef op 21 april 2017 @ 11:32:

Mijn ex was ook zo. 1 tip. Dumpen die hap, want waar rook is is vuur.Was hoe ook? Hoe is de vriend van TO dan, of ken jij de man?
Alle reacties Link kopieren
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.Heb nog niet alles gelezen maar ik lees niet zozeer "moraalridderen" als wel een flinke verbazing over je controle gedrag en de manier waarop je "controle" blijkt nodig te hebben. Ik denk dat dat verbazing oproept. In ieder geval wel bij mij.

Als het gaat om vertrouwen hebben dan verwacht ik een korte (vernieuwde) relatie.

Ik wens je wijsheid.
anoniem_157374 wijzigde dit bericht op 21-04-2017 13:16
Reden: Wegens goede tip van Elenora
% gewijzigd
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Wat ik zeker weet is dat die whereabouts in die app vaak niet kloppen. Die blijft 'hangen'. Soms was ik op een bepaalde dag in een stad en kreeg dan dagen erna de melding dat ik er zopas iemand gekruisd had. Terwijl ik er helemaal niet was op dat ogenblik.



Maar praat met je vriend als je redenen hebt om hem niet te vertrouwen en verwijder die app, je maakt jezelf (waarschijnlijk nodeloos) gek.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit hij ook wel op Tinder. Zou het even checken als ik jou was!
Alle reacties Link kopieren
Verwijder gewoon allebei die app. Die hebben jullie toch niet meer nodig?

Waarom heb jij eigenlijk die app nog? Om te spioneren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 21 april 2017 @ 11:44:

[...]





Was hoe ook? Hoe is de vriend van TO dan, of ken jij de man?Als jij in een relatie zit en je hebt niet de behoefte om account te verwijderen dan zit er iets niet goed. Mijn ex ging vrolijk verder en heeft zelfs een kennis van mij benaderd via die app. Ik werd er op geattendeerd door vrienden dat hij nog actief was. Waarom zou je dat willen als je in een relatie zit? Dan neemt ie t niet serieus lijkt mij.
quote:jomata schreef op 21 april 2017 @ 12:32:

Als jij in een relatie zit en je hebt niet de behoefte om account te verwijderen dan zit er iets niet goed. [...] Waarom zou je dat willen als je in een relatie zit? Dan neemt ie t niet serieus lijkt mij.Je hebt het nu over TO, neem ik aan? Zij is immers degene die die app nog regelmatig gebruikt.
Mensen, hou maar op, TO heeft geen zin in moraalridders, zegt de duidelijk.

Ze wil horen dat ze haar vriend gewoon lekker mag controleren en dat hij een lul is dat hij haar misschien wel geblokkeerd heeft.

Zolang je dat niet zegt heb je hier niks te zoeken. Gewoon doorlopen, niets aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet helemaal alles terug gelezen en het is misschien mosterd dan maar ik denk dat de locatie uit staat.

Jij kan hem daar geen berichtje sturen?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 12:39:

Mensen, hou maar op, TO heeft geen zin in moraalridders, zegt de duidelijk.

Ze wil horen dat ze haar vriend gewoon lekker mag controleren en dat hij een lul is dat hij haar misschien wel geblokkeerd heeft.

Zolang je dat niet zegt heb je hier niks te zoeken. Gewoon doorlopen, niets aan de hand.



Shit, dat had ik niet begrepen.



TO je vriend is een lul dat ie je blokkeert. Goed dat je hem checkt. Dat zal 'm leren.
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Dank je.

Zou fijn zijn als de moraalridders hun postings even zouden weghalen.

Just saying.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven