Mode & Beauty alle pijlers

Corset kopen

20-04-2017 22:12 30 berichten
Hallo,

Ik wil graag een corset kopen maar heb het niet al te breed.

Nu zag ik op internet deze: https://www.marktplaats.n ... reviousPage=mijnberichten



Maar wat kan ik hiervan verwachten?

Kun je dit strak aansnoeren en wat voor taille omtrek moet je hebben voor deze maat. En past dat met een taille van 85 cm?



Alvast bedankt voor de antwoorden.
quote:lollypopje schreef op 21 april 2017 @ 13:16:

[...]





Waarom zou iemand dat niet willen?omdat het totaal noet plezant is?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 21 april 2017 @ 13:34:

[...]



omdat het totaal noet plezant is?



Tja en de mensen die ze wel willen dragen vinden het wel plezant.



Een complete onzinnige opmerking dus
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Een rits in een stoffen corset zorgt ervoor dat je idd niet goed kunt snoeren. Bij een lederen corset zijn de ritsen een stuk steviger en kun je wel snoeren. Dan is de rits er juist voor om makkelijk uit je corset te komen. Nooit eerste snoeren en dan de rits proberen dicht te maken, dat is funest!

Ga naar een goede zaak en laat je voorlichten. Wellicht vind je een torselet (is meer rekbaar) fijner.
quote:lollypopje schreef op 21 april 2017 @ 13:35:

[...]





Tja en de mensen die ze wel willen dragen vinden het wel plezant.



Een complete onzinnige opmerking dusdan moet je ook niet van die onzinnige vragen stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 21 april 2017 @ 13:45:

[...]



dan moet je ook niet van die onzinnige vragen stellen.Ik draai slechts de vraag van een ander om alleen wat netter geformuleerd, om aan te geven dat die vraag onzinnig is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven