Mode & Beauty alle pijlers

Spijkerbroek bij kruis gaan lubberen.

21-04-2017 12:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje, ik heb vorig jaar Februari een spijkerbroek bij de Bershka gekocht, ja best een tijd geleden haha. Het is een hele fijne broek, na het dragen werd die wel wijder maar als ik hem gewassen had was die weer lekker strak. In December trok ik hem na het wassen weer schoon aan en opeens zat er een bolling/lubbering bij het kruis, alsof het elastiek op die plek verdwenen was. En ja hoor, elastiek is weg op die plek waardoor het nu lijkt alsof ik een grote boodschap heb gedaan in mijn broek terwijl de broek voor de rest nog helemaal perfect in orde is. Ik vraag me af hoe het kan komen, en of ik nog rechten heb na zo'n lange tijd.



Groetjes!



Update:

Ik vraag me meer af hoe het kan en alleen op 1 plek, zodat ik er de volgende keer rekening mee kan houden. Of ik er mee terug kan maakt me eigenlijk niet uit. Het gaat me er meer om, dat ik een duurdere broek wil aanschaffen en waar ik dan op moet letten qua wassen.
Alle reacties Link kopieren
Eh, dat kan je zelf wel bedenken. Tuurlijk heb je geen 'rechten' meer op een broek die meer dan een jaar oud is en uit een budget winkel als Bershka komt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Je zou er een mailtje aan kunnen wagen natuurlijk. Maar na ruim een jaar geef ik je weinig kans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 21 april 2017 @ 12:47:

Eh, dat kan je zelf wel bedenken. Tuurlijk heb je geen 'rechten' meer op een broek die meer dan een jaar oud is en uit een budget winkel als Bershka komt.Bij de H&M heb je nog 2 jaar garantie als het om een ondeugelijk product gaat, daarom vroeg ik het me af.
Alle reacties Link kopieren
Maar je product heeft zijn werk meer dan gedaan. Kleding is ook gewoon een keertje 'op'. Een ondeugdelijk product is dat meestal al vanaf het begin.
Heb je hem in de droger gehad? Stretch mag daar niet in is mij verteld.



En daar zijn de spijkerbroeken zo goedkoop dat het me niet heel realistisch lijkt om een lange levensduur te verwachten. Maar hè je kan het proberen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat duurdere broeken kopen hé
Dat heb ik ook wel eens gehad met een spijkerbroek met wat stretch erin. Gewoon versleten dus.
Idem! Was ook een broek van Bershka. Zalig exemplaar en maar € 12..... tja, dan gaat het natuurlijk niet jarenlang mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 21 april 2017 @ 14:04:

Idem! Was ook een broek van Bershka. Zalig exemplaar en maar € 12..... tja, dan gaat het natuurlijk niet jarenlang mee.Ik heb ze ook inderdaad van €12,- gehad en toen maakte me het niet uit. Maar deze was €30,- en niet heel vaak gedragen, dus vind het dan best zonde van me geld haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven