Vriend gezoend met ander

21-04-2017 15:01 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2,5 jaar een relatie met mijn vriend. Pas ben ik er achter gekomen dat hij een tijd geleden een ander heeft gezoend. Hij was met vrienden op vakantie in lloret de mar. Hij zegt dat het eenmalig is en tijdens de zoen besefte dat hij fout bezig was en is er toen mee gestopt. Hij zegt dat hij zo dronken was dat hij niet meer aan me heeft gedacht en dat het toen mis is gegaan. We hadden op zijn vakantie ook erg veel ruzie. Hij heeft er heel erg veel spijt van.

Kan het zijn dat hij me even totaal vergeten was en door dat hij zo dronken was ( eigen schuld) met een ander heeft gezoend? Zouden jullie het hem vergeten en hebben jullie ervaringen hiermee?
Ja dat kan, alles kan. Ik geloof er alleen niet in.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan zo zijn ja. Zelf vind ik dronken zijn altijd een vrij slap 'excuus'.



Je moet helemaal niets natuurlijk. Het gaat erom of jij hem wil / kunt vergeven!
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Dronken zijn is geen excuus, maar goed dat is mijn mening.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja hoor, doe maar.



En geef je direct even op voor het volgende seizoen van temptation Island.
Ach, een keertje zoenen in een dronken bui.

Zou je zelf ook kunnen overkomen.



Get over it.
Zo dronken dat hij niet meer aan je dacht.Tjee.Had mijn spullen gepakt en weg gegaan.
Tuurlijk, dronken is toch een goed excuus?
Ik zou het hem wel vergeven. In feite is er niks gebeurd, hij had het gezellig, was super ontspannen, met vrienden op een feestje, lekker beneveld door sfeer en drank. Hij heeft zich keurig gedragen verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erger dat hij naar Lloret op vakantie gaat.....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ben je er achter gekomen? Heeft hij het je zelf verteld??

En hoe vergeet je je vriendin, ook al ben je dronken
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet een kwestie van 'vergeten' maar gewoon dronkenschap, wrok wegens ruzie, gewoon een slippertje of een combinatie van. Vergeten vind ik een lulsmoes.



Hoe onschuldig je het vind, moet je zelf bepalen. Ik vind het meevallen, maar dat doet er niet toe!
Leef en laat leven
Zo zuipen dat hij 'niet meer weet wat hij doet'... zou mijn vriend niet zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 21 april 2017 @ 15:09:

Ik vind het erger dat hij naar Lloret op vakantie gaat.....
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Overigens zou ik het zelf wel vinden meevallen, maar het ligt er voor mij wel beetje aan hoe je er achter gekomen bent? Heeft hij het zelf verteld, of ben je er 'per toeval' achter gekomen?
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Jou vergeten lijkt me niet, maar ik denk zomaar dat hij even zat was van jou, met die ruzies tijdens zijn vakantie, en pas tijdens die zoen zich bedacht dat dit toch ook niet was wat hij wilde.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij het je zelf verteld? Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vond het ook verschrikkelijk dat hij daar naar op vakantie ging, daar hadden we dus ook ruzie over. Ik ben er meer per toeval achter gekomen, toen geconfronteerd en heeft hij het verteld. De reden die hij daar voor gaf was dat hij het verschrikkelijk vond wat hij had gedaan en totaal zonder gevoel. Hij was bang dat hij er alles mee kapot zou maken om 1 domme fout en dat wou hij niet. Kan dat ergens nog begrijpen. Voel me gewoon erg boos en verdrietig dat hij het heeft gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 21 april 2017 @ 15:09:

Ik vind het erger dat hij naar Lloret op vakantie gaat.....Ik ook. Pfff
Dat hij er heel erg veel spijt van heeft, vind ik dan weer wel overdreven, van zoiets onschuldigs als zoenen? Dan is het maar goed dat er niet meer is gebeurd.
Heeft hij het zelf opgebiecht?
Ik ging er trouwens vanuit dan hij het zelf op heeft gebiecht. Anders had je wel geschreven dat je via via erachter gekomen bent, zo'n belangrijk detail. En als je dat niet belangrijk vindt dan moet je het hem sowieso vergeven.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je eigenlijk erger? Jullie ruzies? Of het zoenen met een ander op Lloret?
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:i12b3 schreef op 21 april 2017 @ 15:26:

Wat vind je eigenlijk erger? Jullie ruzies? Of het zoenen met een ander op Lloret?Het zoenen, de ruzies vallen verder mee, behalve dan op de vakantie zelf
Alle reacties Link kopieren
ik heb maar 1 vraag, kun je hem nog vertrouwen? Of blijf je achterdochtig? Want achterdocht is funest en killing. Doe dat jezelf niet aan. Wordt je namelijk geen leuker mens van. En je relatie wordt er zeker ook niet leuker van.



Heb je dat totaal niet? Dan is er geen probleem. En heb je dat wel? Dan zou ik er mee kappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven