Vriend gezoend met ander

21-04-2017 15:01 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2,5 jaar een relatie met mijn vriend. Pas ben ik er achter gekomen dat hij een tijd geleden een ander heeft gezoend. Hij was met vrienden op vakantie in lloret de mar. Hij zegt dat het eenmalig is en tijdens de zoen besefte dat hij fout bezig was en is er toen mee gestopt. Hij zegt dat hij zo dronken was dat hij niet meer aan me heeft gedacht en dat het toen mis is gegaan. We hadden op zijn vakantie ook erg veel ruzie. Hij heeft er heel erg veel spijt van.

Kan het zijn dat hij me even totaal vergeten was en door dat hij zo dronken was ( eigen schuld) met een ander heeft gezoend? Zouden jullie het hem vergeten en hebben jullie ervaringen hiermee?
Wil je dat wij vertellen of je hem moet vergeven? Dat is jouw beslissing.



Ik heb met zoenen nooit echt een probleem gehad. Ik zou het wel 'vergeven'. Maar goed, ik ben jou niet.



Drank is geen excuus maar maakt soms wel dat je verkeerde besluiten neemt. Waarvoor je echter wel zelf verantwoordelijk blijft. Dus geen excuus, wel een verklaring. Het is uiteindelijk aan jou of je dat acceptabel vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Marana_ schreef op 21 april 2017 @ 15:18:

Jou vergeten lijkt me niet, maar ik denk zomaar dat hij even zat was van jou, met die ruzies tijdens zijn vakantie, en pas tijdens die zoen zich bedacht dat dit toch ook niet was wat hij wilde.Dus toch dat hij bewust met een ander heeft gezoend? Hij is hoe dan ook een idioot voor wat hij heeft gedaan... maar voor mn gevoel is het toch anders als hij zoent omdat hij niet aan me denkt, dan als hij desondanks hij aan me denkt met een ander zoent...
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in de ander vergeten door dronkenschap, ik geloof wel in schijt hebben aan de ander en dat dat gevoel versterkt wordt door dronkenschap. Ik geloof ook niet dat vreemdgaan een mens overkomt, het was een bewuste keuze van hem om vreemd te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak vergeet jij dat je een vriend hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Helenaanoniem schreef op 21 april 2017 @ 15:43:

[...]





Dus toch dat hij bewust met een ander heeft gezoend? Hij is hoe dan ook een idioot voor wat hij heeft gedaan... maar voor mn gevoel is het toch anders als hij zoent omdat hij niet aan me denkt, dan als hij desondanks hij aan me denkt met een ander zoent...

Ik denk zomaar dat die ruzies en de alcohol nogal drempelverlagend hebben gewerkt.

Persoonlijk zou ik het hem vergeven.

Nee, persoonlijk zou ik geen ruzie hebben gemaakt over zijn vakantie in Lloret, zeker niet tijdens die vakantie.
quote:Helenaanoniem schreef op 21 april 2017 @ 15:43:

[...]





Dus toch dat hij bewust met een ander heeft gezoend? Hij is hoe dan ook een idioot voor wat hij heeft gedaan... maar voor mn gevoel is het toch anders als hij zoent omdat hij niet aan me denkt, dan als hij desondanks hij aan me denkt met een ander zoent...

Gelukkig dat hij aan jou dacht terwijl hij een ander zoende. Verder niks gebeurd nou geweldig toch? Ik hoop dat ze veilig gezoend hebben, mss moet je je toch even laten testen op SOA's voor de zekerheid: wie weet wat hij vergeten is met zijn dronken kop!

En die ruzies: je moet hem gewoon niet zo boos maken, dan krijg je geen ruzie ook. Koop wat leuks voor hem en biedt je excuus aan wie weet komt het dan weer helemaal goed.

Succes!!
Alle reacties Link kopieren
als je vriend nu weer op vakantie gaat, vertrouw je hem dan? Vertrouw je hem als hij uitgaat met vrienden? Vertrouw je hem als hij een weekendje weg gaat?



Het antwoord daarop is vast nee. Dan heb je wat mij betreft ook meteen antwoord op de vraag of je hem moet vergeven.



''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 21 april 2017 @ 15:09:

Ik vind het erger dat hij naar Lloret op vakantie gaat.....Ik denk ook niet dat dit over dertigers gaat, maar over tieners of net-twintigers
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Hij koos ervoor om jou tijdelijk even te vergeten. Dus ja, het kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 21 april 2017 @ 16:01:

[...]





Ik denk ook niet dat dit over dertigers gaat, maar over tieners of net-twintigers Mag het hopen!
My life, my way
Die bittere reacties zijn hopelijk grappig bedoeld.
Klinkt flauw, maar het maakt eigenlijk niet uit wat anderen in deze situatie zouden. Het gaat erom wat jij ervan vindt. Geloof je hem dat het een eenmalige zoen was? Kan je het vergeten? Blijft je gevoel voor hem hetzelfde?



Als een zoen met een andere meid de reden is dat je niet meer verder met hem wil, moet je daarvoor kiezen.



Als jij een zoen kan vergeven, moet je voor je relatie gaan. Dan maakt het niet uit wat anderen daarvan vinden.



Mensen kunnen vaak heel hard roepen dat ze gelijk zouden kappen met de rekatue of juist dat ze het wel zouden vergeven, je weet pas hoe je reageert, als je het zelf meemaakt.
Blijkbaar is de mening van internettend Nederland wel heel belangrijk voor TO en kan ze zelf niet zulke keuzes maken. Maar TO heeft topic aangepast en vraagt niet meer of ze hem moet vergeven. Hahaha. vivaforum.
Alle reacties Link kopieren
Lloret de mar
En, ze is erachter gekomen, dus zal hij het haar niet zelf verteld hebben. Mooi herschreven hoor.
Natuurlijk was hij jou niet vergeten wat een BS. Hij was waarschijnlijk boos op je vanwege die ruzies en was stomdronken. Of jij dat wilt vergeven, dat moet je zelf bepalen.
Als je zo dronken bent dat je iemand kan vergeten kan je volgens mij niet eens meer zoenen...

Ik denk niet dat hij je vergeten was maar dom heeft gedaan oiv drank en ruzie.

Ik zou en kan zoiets vergeven maar dat kan een ander niet voor jou beslissen.
Alle reacties Link kopieren
Ja,dat kan.

Gezelligheid en op vakantie alleen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Na het zoenen dacht hij weer aan je.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Voor mij is dit een reden om met de relatie te stoppen. Je kunt zo iemand nooit meer vertrouwen....
Alle reacties Link kopieren
quote:EvaW schreef op 21 april 2017 @ 16:18:

Lloret de mar Ja precies.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Als ik bij elke ruzie mijn ex even vergat dan had ik hem bedrogen met 200 mannen. Leuk geprobeerd, maar je vriendje is een sukkel.
Hoe kan je zeker zijn dat het alleen bij zoenen is gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Tja moeilijk.... een eenmalige fout of het begin van het einde? Geloof je zelf dat je ooit zo dronken zou zijn dat je hem zou vergeten?

het was een keuze niet iets dat hem overkomen is....
Alle reacties Link kopieren
Wat een k*t smoes, zo dronken dat je even vergeet dat je een vriendin hebt.



Lastige situatie. Als ik het zo lees denk ik maak het uit, maar als je van iemand houd is dat makkelijker gezegd dan gedaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven