Heeft mijn vriend mij geblokkeerd op Happn ?

21-04-2017 10:23 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva dames,



Mijn vriend en ik hebben tijdelijk een relatie pauze gehad. Nu hebben we toch besloten er voor te gaan. We hebben elkaar vorig jaar via Happn ontmoet.



In de tijd dat we uit elkaar waren gebruikte ik de app wel eens om te checken of hij daar op actief was (ik kon dat zien omdat we een crush hadden en ik dan zijn profiel bekeek en laatst actief en afstand kon zien). We hebben afgesproken dat we alleen nog voor elkaar gaan, dus geen actief gebruik van dating apps. Omdat ik zeker wil weten dat hij zich daaraan houdt heb ik hem de afgelopen dagen gecheckt op Happn. Nu kan ik wel zijn profiel zien en onze oude chat maar er staat alleen 'active a few hours ago' en geen locatie meer terwijl dat voorheen wel was. Betekent dit dat hij mij geblokkeerd heeft zodat ik zijn activiteiten niet meer kan zien ? Ter extra info: ik heb hem geblokkeerd en deblokkeer hem om hem op te zoeken. In het verleden kreeg ik dan alles te zien. Ik heb hem geconfronteerd en hij heeft net ingelogd om mij op te zoeken maar zegt dat hij me niet kan vinden. Ik krijg dus geen update dat hij 'active today ' was.



Heel ingewikkeld verhaal maar voor de ervaren gebruikers : liegt hij en heeft hij me wel geblokkeerd ??



Bedankt alvast !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 13:01:

Dank je.

Zou fijn zijn als de moraalridders hun postings even zouden weghalen.

Just saying.Zo goed?? Zie 11.52u
anoniem_157374 wijzigde dit bericht op 21-04-2017 15:55
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees altijd dat je iemand 'moet' vertrouwen in een relatie.

Anders ga je geen relatie aan.

Dat vertrouwen is een must dan.

Je weet het nooit zeker.

Wat een flauwekul.

En daar ga je dan niet vanuit.

Vertrouw dan maar.

Vandaar al die problemen in relaties.

Te goed van vertrouwen?

Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat als er in een relatie (vooral in het begin) geen basisvertrouwen is, de relatie gedoemd is te mislukken.



En natuurlijk is dat niet de enige reden dat een relatie kan mislukken, ik begrijp die interpretatie/conclusie niet zo goed, Eslarealidad.
Alle reacties Link kopieren
Quote ipv wijziging
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 21 april 2017 @ 13:39:

Ik denk inderdaad dat als er in een relatie (vooral in het begin) geen basisvertrouwen is, de relatie gedoemd is te mislukken.



En natuurlijk is dat niet de enige reden dat een relatie kan mislukken, ik begrijp die interpretatie/conclusie niet zo goed, Eslarealidad.

Basisvertrouwen snap ik niet.

Je gaat een relatie aan met de hoop dat het gaat lukken.

De basis moet goed zijn, dat klopt.

Maar dat wil niet zeggen dat ik gelijk iemand 100% vertrouw.

Kijk om je heen.

Levenservaring.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Eslarealidad schreef op 21 april 2017 @ 13:48:

[...]



Basisvertrouwen snap ik niet.

Je gaat een relatie aan met de hoop dat het gaat lukken.

De basis moet goed zijn, dat klopt.

Maar dat wil niet zeggen dat ik gelijk iemand 100% vertrouw.

Kijk om je heen.

Levenservaring. Tuurlijk hou je je ogen open. Maar volgens mij is vertrouwen toch echt de basis. Wat heeft het voor zin om de dingen die TO noemt te gaan controleren? Als haar wederhelft buiten de deur wil neuken zijn daar opties genoeg voor. En nee, je weet het nooit 100% zeker. Je hebt namelijk niet de controle over een ander. De enige zekerheid die je in dit leven hebt is dat je uiteindelijk dood zult gaan. Wantrouwend gedrag maakt je eigen leven toch echt minder leuk en verziekt je relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 21 april 2017 @ 15:34:

[...]



Tuurlijk hou je je ogen open. Maar volgens mij is vertrouwen toch echt de basis. Wat heeft het voor zin om de dingen die TO noemt te gaan controleren? Als haar wederhelft buiten de deur wil neuken zijn daar opties genoeg voor. En nee, je weet het nooit 100% zeker. Je hebt namelijk niet de controle over een ander. De enige zekerheid die je in dit leven hebt is dat je uiteindelijk dood zult gaan. Wantrouwend gedrag maakt je eigen leven toch echt minder leuk en verziekt je relatie.



Nee dat klopt, wantrouwen is ook niet goed. Maar om dan iemand maar wel te vertrouwen in het begin? Dat vind ik ook vreemd. Dat bouw je op en kan ook zo afbrokkelen. De realiteit van het leven gewoon. Mooi die stellen die wat langer bij elkaar zijn en elkaar vertrouwen.

Gewoon neutraal erin staan en naar je alarmbellen luisteren, mochten die er zijn.

Vertrouw jezelf meer misschien?

Geen controle over een ander.

Nee, zeker niet.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 21 april 2017 @ 15:55:

[...]





Nee dat klopt, wantrouwen is ook niet goed. Maar om dan iemand maar wel te vertrouwen in het begin? Dat vind ik ook vreemd. Dat bouw je op en kan ook zo afbrokkelen. De realiteit van het leven gewoon. Mooi die stellen die wat langer bij elkaar zijn en elkaar vertrouwen.

Gewoon neutraal erin staan en naar je alarmbellen luisteren, mochten die er zijn.

Vertrouw jezelf meer misschien?

Geen controle over een ander.

Nee, zeker niet.Maar daar gaat het in dit topic wel over, na een paar maanden vindt TO dat ze haar vriend moet controleren of hij zich wel aan de afspraken houdt. Dat is toch wantrouwen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 21 april 2017 @ 16:04:

[...]





Maar daar gaat het in dit topic wel over, na een paar maanden vindt TO dat ze haar vriend moet controleren of hij zich wel aan de afspraken houdt. Dat is toch wantrouwen?



Ik geef een voorbeeld van hoe het leven in elkaar kan steken.

Daar heeft ze misschien iets aan, soort spiegel. En laat ze de controle los en vraagt ze het aan hem. En dan naar haar intuitie luisteren. Wat zijn je grenzen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Verhaal opzetten en sorry



Nepprofiel aanmaken van een type waar die zeker op valt en met hem lekker kletsen op Happn... ?



En wat als die hapt?
Alle reacties Link kopieren
Lientjelief, als ik jou was zou ik alvast (via Happn of een andere app) een reserve-vriend zoeken. Voor als het mis loopt met deze.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven