Haags zwembad geterroriseerd door Nieuwe Nederlanders

20-04-2017 15:07 313 berichten
Met stijgende verbazing, maar is het daar echt zo'n bende? Ik herken het niet van de zwembaden bij ons in de buurt. Daar is ook weleens overlast van nieuwe Nederlandse jongens, maar niet zo erg als daar,

---

M.b.t. het Zuiderparkbad is gebleken dat al sinds de opening (in 2000) er heel veel problemen zijn met vooral allochtonen met een islamitische achtergrond. Zij domineren (en bezitten) het zwembad dusdanig dat veel medebezoekers én personeel daar ernstig onder lijden.



Ook blijven veel autochtone bezoekers weg uit angst voor al datgeen wat er heeft plaatsgevonden en nog steeds plaatsvindt!Wij als personeel zijnde geven in deze e-mail een paar concrete voorbeelden (let wel dat is bij lange na niet alles).



http://www.telegraaf.nl/b ... mbadtuig_vogelvrij__.html
Alle reacties Link kopieren
quote:deepspace schreef op 21 april 2017 @ 13:12:

Laten we elkaar nou geen mietje noemen dames, er is hier maar één oorzaak en dat is de Islam.Met deze opmerking sla je de plank volledig mis. Niet alleen Marokkaanse jongens geloven in de Islam. Valt me op dat wanneer er over moslims wordt gesproken dit vaak gaat over Marokkaanse/ Turkse mensen. Net alsof dit geloof alleen door deze twee afkomsten wordt belijd. In Nederland zijn er een hoop moslims die afkomstig zijn uit andere culturen wat dus zou betekenen dat deze culturen dezelfde richtlijnen hebben omdat ze hetzelfde geloof aanhangen. Wel raar dat je dan juist over deze jongens in al die verschillende culturen die ook islamitisch zijn, niks hoort. En dat is juist de fout die veel mensen maken: cultuur en geloof staan namelijk los van elkaar.
quote:Spawater82 schreef op 21 april 2017 @ 14:23:

[...]





Met deze opmerking sla je de plank volledig mis. Niet alleen Marokkaanse jongens geloven in de Islam. Valt me op dat wanneer er over moslims wordt gesproken dit vaak gaat over Marokkaanse/ Turkse mensen. Net alsof dit geloof alleen door deze twee afkomsten wordt belijd. In Nederland zijn er een hoop moslims die afkomstig zijn uit andere culturen wat dus zou betekenen dat deze culturen dezelfde richtlijnen hebben omdat ze hetzelfde geloof aanhangen. Wel raar dat je dan juist over deze jongens in al die verschillende culturen die ook islamitisch zijn, niks hoort. En dat is juist de fout die veel mensen maken: cultuur en geloof staan namelijk los van elkaar.Het gaat in alle moslimlanden verkeerd door geloofsfanatici binnen de 'islamitische wereldgemeenschap', Ook in het grootste moslimland ter wereld. Op een of andere duistere manier weten die paar gekkies grote invloed uit te oefenen, heel bijzonder.
quote:bossanova schreef op 21 april 2017 @ 14:16:

Heb net wat gesurft in de geschiedenis van Google, 1988-2008 en vond het echt schokkend om te moeten constateren dat dit probleem inderdaad al zeker een kwart eeuw(!) speelt en bekend is, zelfs het probleem is gewoon benoemd en erkend! Overheid weet gewoon hoe de vork in de steel zit? Lijkt wel op manipulatie. Niks doen en zodoende groepen tegen elkaar uitspelen. Willens en wetens de boel laten escaleren.Toen ik in een zwembad in een grote stad werkte, een aantal jaar rond 2000, werd het probleem gewoon naar het personeel geschoven. 'We instrueren het personeel dat ze iedereen om legitimatie vragen, en dan gebeurt er niks meer binnen'. Heb nog nooit zoveel mensen door het lint zien gaan nog voordat ze binnen waren. (En degenen die dit bedacht hadden waren natuurlijk niet aanwezig om het de heethoofden uit te leggen.)
quote:2koffie schreef op 21 april 2017 @ 14:30:

[...]





Toen ik in een zwembad in een grote stad werkte, een aantal jaar rond 2000, werd het probleem gewoon naar het personeel geschoven. 'We instrueren het personeel dat ze iedereen om legitimatie vragen, en dan gebeurt er niks meer binnen'. Heb nog nooit zoveel mensen door het lint zien gaan nog voordat ze binnen waren. (En degenen die dit bedacht hadden waren natuurlijk niet aanwezig om het de heethoofden uit te leggen.)Als dit een topic op het vivaforum in de relatiepijler was geweest, had iedereen tegen de topicstarter gezegd dat hij/zij beter voor zichzelf moet opkomen en zich niet als voetveeg moet laten gebruiken.
quote:Spawater82 schreef op 21 april 2017 @ 14:23:

[...]





Met deze opmerking sla je de plank volledig mis. Niet alleen Marokkaanse jongens geloven in de Islam. Valt me op dat wanneer er over moslims wordt gesproken dit vaak gaat over Marokkaanse/ Turkse mensen. Net alsof dit geloof alleen door deze twee afkomsten wordt belijd. In Nederland zijn er een hoop moslims die afkomstig zijn uit andere culturen wat dus zou betekenen dat deze culturen dezelfde richtlijnen hebben omdat ze hetzelfde geloof aanhangen. Wel raar dat je dan juist over deze jongens in al die verschillende culturen die ook islamitisch zijn, niks hoort. En dat is juist de fout die veel mensen maken: cultuur en geloof staan namelijk los van elkaar.Ik weet niet of al die zwembad-treiteraars marokkaans of turks zijn, maar de kans lijkt me groot dat ze wél allemaal een islamitische achtergrond hebben.
quote:Spawater82 schreef op 21 april 2017 @ 14:23:

[...]





Met deze opmerking sla je de plank volledig mis. Niet alleen Marokkaanse jongens geloven in de Islam. Valt me op dat wanneer er over moslims wordt gesproken dit vaak gaat over Marokkaanse/ Turkse mensen. Net alsof dit geloof alleen door deze twee afkomsten wordt belijd. In Nederland zijn er een hoop moslims die afkomstig zijn uit andere culturen wat dus zou betekenen dat deze culturen dezelfde richtlijnen hebben omdat ze hetzelfde geloof aanhangen. Wel raar dat je dan juist over deze jongens in al die verschillende culturen die ook islamitisch zijn, niks hoort. En dat is juist de fout die veel mensen maken: cultuur en geloof staan namelijk los van elkaar.Verreweg de meeste islamieten in Nederland zijn nou eenmaal Marokkaans of Turks. Logisch dus dat je daar het meest van hoort.
Blijkbaar was het 20 (!!!) jaar geleden, TWINTIG JAAR, ook al aan de gang. Marokkanen en Turken die zwembaden terroriseren, minderjarige meisjes aanranden, vernielingen, agressie en noem maar op.



Is dit nou gewoon toeval óf heeft het toch gewoon te maken met de islamitische cultuur? Het disrespect voor blanke vrouwen. Bij islamitische vrouwen schijnen ze het (aanranden, betasten etc) niet te doen.



https://www.trouw.nl/home ... -is-de-lol-eraf~a0642c3b/
Misschien is de oplossing van het probleem wel heel simpel: meer belasting betalen zodat de overheid wel haar burgers in bescherming neemt. Kost natuurlijk geld. Tot die tijd is de straatcultuur de baas.
quote:aidem schreef op 21 april 2017 @ 15:08:

Blijkbaar was het 20 (!!!) jaar geleden, TWINTIG JAAR, ook al aan de gang. Marokkanen en Turken die zwembaden terroriseren, minderjarige meisjes aanranden, vernielingen, agressie en noem maar op.



Is dit nou gewoon toeval óf heeft het toch gewoon te maken met de islamitische cultuur? Het disrespect voor blanke vrouwen. Bij islamitische vrouwen schijnen ze het (aanranden, betasten etc) niet te doen.



https://www.trouw.nl/home ... -is-de-lol-eraf~a0642c3b/Natuurlijk heeft het met de islam te maken. Voor iemand die geen moslim is hoeft een moslim immers geen enkel respect te hebben, sterker nog, die mag je gewoon als oud vuil behandelen. Zolang er mensen zijn die deze achterlijke godsdienst aanhangen zal dit probleem niet worden opgelost.
quote:hollandstheemutsje schreef op 21 april 2017 @ 13:52:

[...]



Was niet specifiek tegen jou, kijk maar naar de tijd, toevallig gelijktijdig geschreven.Zo'n beetje tekst typ je in 10 sec, je gebruikte ook -toevallig- dezelfde woorden als ik 'systematische terreur', dus vandaar dat ik mij aangesproken voelde. ;) Wist niet dat ik op de tijd moest letten om te bepalen of het al dan niet om een algemene opmerking gaat.
quote:deepspace schreef op 21 april 2017 @ 15:25:

[...]



Natuurlijk heeft het met de islam te maken. Voor iemand die geen moslim is hoeft een moslim immers geen enkel respect te hebben, sterker nog, die mag je gewoon als oud vuil behandelen. Zolang er mensen zijn die deze achterlijke godsdienst aanhangen zal dit probleem niet worden opgelost.





Hoe zit het dan met Ratelband? Geen respect voor vrouwen maar geen islamitische achtergrond.





Ik ben het ermee eens dat er een generatie van afkomst allochtone jongeren de boel naar de klote helpen maar het is toch echt meer een gebrek aan opvoeding en fatsoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:aidem schreef op 21 april 2017 @ 15:08:

Blijkbaar was het 20 (!!!) jaar geleden, TWINTIG JAAR, ook al aan de gang. Marokkanen en Turken die zwembaden terroriseren, minderjarige meisjes aanranden, vernielingen, agressie en noem maar op.



Is dit nou gewoon toeval óf heeft het toch gewoon te maken met de islamitische cultuur? Het disrespect voor blanke vrouwen. Bij islamitische vrouwen schijnen ze het (aanranden, betasten etc) niet te doen.



https://www.trouw.nl/home ... -is-de-lol-eraf~a0642c3b/In Marokko worden dan ook geen vrouwen verkracht
quote:Arizona15 schreef op 21 april 2017 @ 15:48:

[...]





In Marokko worden dan ook geen vrouwen verkracht Als dat waar zou zijn dan is het een primeur he.
quote:dianavankrimpen schreef op 21 april 2017 @ 15:40:

[...]





Hoe zit het dan met Ratelband? Geen respect voor vrouwen maar geen islamitische achtergrond.

Er zijn er wel meer die geen respect voor vrouwen hebben natuurlijk. Mijn punt is dat het bij moslims vanuit de religie te verklaren is.



Ik ben het ermee eens dat er een generatie van afkomst allochtone jongeren de boel naar de klote helpen maar het is toch echt meer een gebrek aan opvoeding en fatsoen.Die islamitische opvoeding stimuleert het gebrek aan respect voor niet-gelovigen. Het is niet zozeer een gebrek aan opvoeding en fatsoen, alswel een heel andere manier van opvoeden, een manier waarin mensen wordt geleerd dat je geen respect behoeft te hebben voor de ongelovige honden...
anoniem_29087 wijzigde dit bericht op 21-04-2017 16:26
Reden: Vergeten tekst vetgedrukt te maken.
% gewijzigd
quote:dianavankrimpen schreef op 21 april 2017 @ 15:40:

[...]





Hoe zit het dan met Ratelband? Geen respect voor vrouwen maar geen islamitische achtergrond.





Ik ben het ermee eens dat er een generatie van afkomst allochtone jongeren de boel naar de klote helpen maar het is toch echt meer een gebrek aan opvoeding en fatsoen.Het is niet een gebrek aan opvoeding, maar een gebrek IN de opvoeding en dat heeft alles met een culturele en religieuze (islamitische) achtergrond te maken. Vanuit hun opvoeding krijgen deze jongens mee dat westerse vrouwen hoeren zijn en geen enkel respect verdienen. Het probleem ligt wel degelijk bij de ouders en de moskee. In Duitsland zie je overigens dezelfde problemen bij zwembaden met bijvoorbeeld Syrische jongens.
@Deepspace, je was mij net voor zie ik. Ik ben het dus helemaal met je eens!
quote:Arizona15 schreef op 21 april 2017 @ 15:48:

[...]





In Marokko worden dan ook geen vrouwen verkracht Waarschijnlijk bij gebrek aan westerse vrouwen.
quote:aidem schreef op 21 april 2017 @ 15:08:

Blijkbaar was het 20 (!!!) jaar geleden, TWINTIG JAAR, ook al aan de gang. Marokkanen en Turken die zwembaden terroriseren, minderjarige meisjes aanranden, vernielingen, agressie en noem maar op.



Is dit nou gewoon toeval óf heeft het toch gewoon te maken met de islamitische cultuur? Het disrespect voor blanke vrouwen. Bij islamitische vrouwen schijnen ze het (aanranden, betasten etc) niet te doen.



https://www.trouw.nl/home ... -is-de-lol-eraf~a0642c3b/

Inderdaad dit is geen nieuw fenomeen:



Maar de wet dream werd een nachtmerrie. Het begon met het kraken van bagagekluisjes, fietsendiefstal en vandalisme. Na een jaar werd het nog vervelender, toen een dertienjarig meisje aangifte deed van aanranding. Twee jongens hadden haar in haar borsten en billen geknepen en tussen haar benen gegrepen. Het zou het begin worden van een eindeloze reeks incidenten. Vorig jaar zomer was de zwarte lijst van De Meerkamp aangegroeid tot 77 namen van jongens die het zwembad niet meer in mochten, omdat ze meisjes hadden betast in hun kruis of op hun borsten of agressief waren geweest. De meesten van hen kwamen uit Amsterdam en waren van Marokkaanse komaf.



Ook in andere zwembaden hebben Marokkaanse jongens intussen een bedenkelijke reputatie opgebouwd. “Over het algemeen zijn het Marokkaanse jongens die de meeste overlast veroorzaken”, zegt adjunct-directeur André Timmerman van Sportfondsen Nederland, de instelling die een honderdtal zwembaden exploiteert



In dit was dus inderdaad al in 1998..
Dit helpt toch ook niet?



http://www.omroepwest.nl/ ... gifte-tegen-discriminatie



Dan heb je er als Islam-Democraat toch helemaal niets van begrepen?! Ik heb al lang niet meer de illusie dat het nog goed gaat komen in Nederland met onze "nieuwe Nederlanders".
quote:deepspace schreef op 21 april 2017 @ 16:25:

[...]

Die islamitische opvoeding stimuleert het gebrek aan respect voor niet-gelovigen. Het is niet zozeer een gebrek aan opvoeding en fatsoen, alswel een heel andere manier van opvoeden, een manier waarin mensen wordt geleerd dat je geen respect behoeft te hebben voor de ongelovige honden...





Ik weet niet hoor. Aan die hele islam wordt door veel moslims een eigen draai gegeven. In hun voordeel.

Aboutaleb is echt een aardige vent, ook Ali B heeft een keer gezegd dat elke cent dat naar criminaliteit en terrorismebestrijding gaat, ten koste gaat van andere zaken (ouderen). In mijn kennissenkring ook een paar moslims die niet zo zijn en wel respect hebben. En ook hun kinderen goed opvoeden en leren respect te hebben. Die hebben hier ook last van.



Het is een generatie die het niet geleerd heeft hoe het hoort. Ze worden niet gestraft. En dat zou een keer moeten gebeuren.Ze komen overal mee weg. Ik ben uit een van de grote steden vertrokken omdat ik de samenleving en de mentaliteit niet meer trok. De wijk ging hard achteruit. Mijn kinderen werden op een zwarte school gepest, naar blanke school gedaan met een paar kinderen van allochtone afkomst en toen ging het goed. Dat waren ook islamitische kinderen maar wel geïntegreerd en gewoon normaal deden.
quote:Pientjexxxx schreef op 21 april 2017 @ 16:41:

Dit helpt toch ook niet?



http://www.omroepwest.nl/ ... gifte-tegen-discriminatie



Dan heb je er als Islam-Democraat toch helemaal niets van begrepen?! Ik heb al lang niet meer de illusie dat het nog goed gaat komen in Nederland met onze "nieuwe Nederlanders".





Dat weet ik wel zeker van niet. Er was eens 1 rotte appel maar die werd niet weggehaald. Met dit als gevolg.

Het kan alleen maar erger worden.



En nog nooit gehoord van Islam Democraten. Met Sylvana, Denk en nu ook deze partij zie ik het helemaal nooit meer goedkomen. Wat een waanzin.
quote:Arizona15 schreef op 21 april 2017 @ 15:48:

[...]





In Marokko worden dan ook geen vrouwen verkracht Je weet toch hoe het gaat in islamitische landen? Als daar een vrouw wordt verkracht heeft ze overspel gepleegd en moet ze gestraft worden...

http://www.nu.nl/buitenla ... i-omdat-ze-verkracht.html
Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar in de jaren 80 is dit al voorspeld door mensen in mijn omgeving die zich zorgen maakten. En het is uitgekomen. De overheid dacht toen dat de 2 en 3e generatie het beter zouden doen dan hun ouders maar veel mensen die er mee te maken hadden in de wijken zagen het niet zo. Die zagen toen al in dat er veel rotte appels bij zaten waar niets mee werd gedaan behalve subsidie voor de sportschool.
quote:dianavankrimpen schreef op 21 april 2017 @ 16:54:

Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar in de jaren 80 is dit al voorspeld door mensen in mijn omgeving die zich zorgen maakten. En het is uitgekomen. De overheid dacht toen dat de 2 en 3e generatie het beter zouden doen dan hun ouders maar veel mensen die er mee te maken hadden in de wijken zagen het niet zo. Die zagen toen al in dat er veel rotte appels bij zaten waar niets mee werd gedaan behalve subsidie voor de sportschool.Och anno 2017 zijn er nog steeds mensen die denken dat het met wat knuffelen,theedrinken en veel subsidie voor allerhande allochtonenclubjes allemaal vanzelf wel goed komt..
quote:dianavankrimpen schreef op 21 april 2017 @ 16:54:

Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar in de jaren 80 is dit al voorspeld door mensen in mijn omgeving die zich zorgen maakten. En het is uitgekomen. De overheid dacht toen dat de 2 en 3e generatie het beter zouden doen dan hun ouders maar veel mensen die er mee te maken hadden in de wijken zagen het niet zo. Die zagen toen al in dat er veel rotte appels bij zaten waar niets mee werd gedaan behalve subsidie voor de sportschool.Volgens mijn buurvrouw die twee keer mijn leeftijd heeft valt het allemaal wel mee en is het probleem alleen op internet zo groot. Heerlijk vind ik dat, mensen die niet verder dan hun eigen omgeving kijken, zo word je het gelukkigst. En misschien zit er ook wel iets in, want ik word ook steeds 'wijzer' dankzij vivaforum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven