Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:dolfje schreef op 21 april 2017 @ 08:03:

Goedemorgen, ik ging om 22.00 uur naar bed en sliep zowat meteen. Man heeft nog naast mij op zijn telefoon voetbal liggen kijken, niks van gemerkt..
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb verstopt hoor, lekker rustig

hoop dat t lukt om iets te regelen kittens, beterschap voor kind!



GG



ik ga vandaag nog werken en straks drie dagen vrij, want mn hoofd loopt om en mijn huis zie er niet uit
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen helaas ook nog werken, dat is nieuw dat ik dat een keer per maand vast heb op zaterdag. Eerder was het onregelmatig en een stuk korter.
GG, heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik moet vandaag en morgen ook werken.

Even over blaasgruiskat...hij vindt zijn dieetvoeding helemaal niet lekker

Brokjes eet hij met lange tanden en natvoer lust hij echt niet en heb nog 24 zakjes gekocht

Poes vindt het wel lekker maar dat is niet de bedoeling, grrrrrrrrr....



Puberzoon is naar Walibi en dan 2 weken vakantie, daarna gelijk examens...spannend!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 21 april 2017 @ 07:31:

Goedemorgen.

Ik heb afspraken 'ver' weg vandaag, maar kind is ziek. Beetje sneu om hem dan een hele dag alleen te laten, dus ik ga maar eens even kijken hoe ik dat aan ga pakken.Beterschap voor kind
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 20 april 2017 @ 22:40:

Djeez, jenever dat dronk ik met m'n opa!



Maar het is inderdaad best te doen. Af en toe.

(sinds zijn overlijden -in '96 of zo- niet meer)Nou ja, dat dus. Mijn vader is onlangs geëmigreerd en wilde zijn drankvoorraad aan mij kwijt. Daar zat heel veel meuk van de Lidl tussen (van die zogenaamd luxe sterke drank in mooie flessen die je eigenlijk alleen maar voor het schoonmaken van je toilet kunt gebruiken) en ook twee flessen jenever, een bokma en een berenburg. Die heb ik in de vriezer gelegd en eigenlijk nooit meer aan gedacht. En het is dan typisch voor mijn vriendin om, als ze dat toevallig ziet, er een glaasje van in te schenken. Ik ben meer van de vaste gewoonten en vooraf geplande dingen, zij meer van het 'we proberen eens wat geks'.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Da's hier ook zo'n beetje de taakverdeling, GG. Ik trek De Vader uit de sleur met m'n impulsieve plannen en hij trapt voor me op de rem als ik doorschiet.
quote:yette schreef op 20 april 2017 @ 22:40:

Djeez, jenever dat dronk ik met m'n opa!



Maar het is inderdaad best te doen. Af en toe.

(sinds zijn overlijden -in '96 of zo- niet meer)

Mijn opa deed er bruine suiker in.



Sterkte GG
quote:-Kittens- schreef op 21 april 2017 @ 07:31:

Goedemorgen.

Ik heb afspraken 'ver' weg vandaag, maar kind is ziek. Beetje sneu om hem dan een hele dag alleen te laten, dus ik ga maar eens even kijken hoe ik dat aan ga pakken.Ja dat is wel een beetje sneu ook al kan hij zichzelf redden.
quote:Jane-Ice schreef op 21 april 2017 @ 08:43:

Goedemorgen, ik moet vandaag en morgen ook werken.

Even over blaasgruiskat...hij vindt zijn dieetvoeding helemaal niet lekker

Brokjes eet hij met lange tanden en natvoer lust hij echt niet en heb nog 24 zakjes gekocht

Poes vindt het wel lekker maar dat is niet de bedoeling, grrrrrrrrr....



Puberzoon is naar Walibi en dan 2 weken vakantie, daarna gelijk examens...spannend!!heb je het van de dierenarts? Ik kon het daar terugbrengen en ruilen voor een ander merk. Die van mij aten ook maar heel zelden wat natvoer en ze aten alleen Hills of RoyalCanin dieetbrokjes.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat poes het eten niet lekker vindt Jane!



GG.



Ik drink even snel koffie en dan spring ik op de fiets, eerst fysio en dan werken. Ademhalen gaat nog niet heel fijn.Ben benieuwd wat hij zo zegt.
Alle reacties Link kopieren
Maman doet een dutje en vanmiddag gaan we koffie drinken en daarna wat dingen afhandelen bij de notaris. Dat vindt ze spannend, maar het zal heus wel meevallen straks als ze alle kinderen bij elkaar heeft.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Jane als het voer van de dierenarts komt, inderdaad even gaan ruilen. Dat doen ze meestal wel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 20 april 2017 @ 21:57:

[...]



Ik begrijp dit, maar ik heb wel moeite met de tekening en idee van een ander. Neem je je tijd om ontwerp te laten bezinken? Kan je het laten teken zodat je er zelf een tijdje op je huid naar kan kijken?



Ik heb heel duidelijk mijn stijl aangegeven, vertelt wat de aspecten zijn die erin verwerkt moeten worden. Ik wil het simpel en basic. Niet te groot, niet teveel detail. Daarna de kleuren aangegeven die ik wil hebben.

Dat alles is ingepast. tot het mooie ontwerp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 21 april 2017 @ 12:46:

[...]





Ik heb heel duidelijk mijn stijl aangegeven, vertelt wat de aspecten zijn die erin verwerkt moeten worden. Ik wil het simpel en basic. Niet te groot, niet teveel detail. Daarna de kleuren aangegeven die ik wil hebben.

Dat alles is ingepast. tot het mooie ontwerp.Klinkt goed Perzikje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sorry, ik ga nu even bijlezen.

Net een afspraak van 3 uur gehad.

Ben nog even wauwzig.
Alle reacties Link kopieren
Inke en oudblond, eerste pak natvoer vissmaak van Hills kwam wel van de DA, kat vond het niet

zo lekker en at het net als brokjes kip ook met lange tanden...dus ik dacht laat ik dan kipsmaak

bestellen (Zooplus) maar helaas vindt hij deze nog erger dan die met vissmaak



Ik ga toch blijven proberen desnoods met een andere beetje natvoer mengen en dan afbouwen.

Denken jullie dat dit een goed idee is?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorig week de DA al gevraagd of kat zo nu en dan wat snacks mocht antwoord was nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
Het is het proberen waard ijsje. Ik hoop voor kat en jou dat jullie iets vinden wat hem wel smaakt.

Onze kat had ook dat speciaalvoer, maar alleen droge brokken. Héél af en toe een zakje natvoer van de supermarkt. Omdat ie daar zo gelukkig van werd (nu kreeg hij voor zijn dieet ook al bijna nooit natvoer). De da zei liever niet, maar als uitzondering mocht het wel.



Het zieke (hoofd- en keelpijn) kind wil pannenkoeken. (ik had dat woord per ongeluk uitgesproken, kan ik nu naar de winkel fietsen om melk)
quote:Jane-Ice schreef op 21 april 2017 @ 16:56:

Ik had vorig week de DA al gevraagd of kat zo nu en dan wat snacks mocht antwoord was nee. Is ook beter van niet. Eerst was da tegen mij ook zo streng. Later iets minder.
Jenever, brrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de hele dag brak geweest omdat ik maar 2,5 uur heb geslapen zojuist mezelf naar de winkel gesleept en nu dus koken ...



Moet vanavond van mezelf opblijven tot minstens 23.00 anders red ik het morgen en overmorgen niet. Ik heb een heftig weekeinde. Morgenavond 220km rijden, De Zoon en ik gaan zondag voor de tweede keer afscheid nemen van mijn tante. De eerste keer, een aantal weken geleden, belandde hij er met spoed in het ziekenhuis. We zouden in één dag op een neer, maar De Vader moest dus zonder ons naar huis. Toen zat mijn verzwakte tante de volgende dag mijn zoon op te vangen zodat hij niet omkukelde tijdens zijn aanvallen.



Gisteren zei hij dat het daardoor voor hem niet af voelde. We waren er voor haar, maar het werd andersom. En daar heeft hij gelijk in. Inmiddels drinkt ze niet meer

Kutkanker.
Yet en Yetzoon en Yetfamilie
Mijn wekker ging in staking vannacht.

Dacht ik om 6.40u bij de bushalte te staan, maar het was té licht en er waren téveel scholieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven