Lijf & Lijn alle pijlers

Is het beter om een appel te eten dan een maria koekje?

21-02-2017 20:24 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dieet en ik vroeg me af of het beter is om een appel te eten dan een Maria koekje. Want in een Maria koekje zitten 25 calorieën en in een appel 60.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 22 februari 2017 @ 12:00:

[...]



Of de hele rol Maria verkruimelen en gebruiken als bodem voor een Monchoutaart, met eventueel bovenop een schijfje appel Neee joh, bastognekoeken. Een voor in de bodem, een voor in de mond, een voor in de bodem..
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 22 februari 2017 @ 12:09:

Neee joh, bastognekoeken. Een voor in de bodem, een voor in de mond, een voor in de bodem..En die appel maar gewoon wegdonderen dan?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_308475 wijzigde dit bericht op 22-02-2017 12:17
Reden: Foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 22 februari 2017 @ 12:12:

[...]



En die appel maar gewoon wegdonderen dan?Ja, of appelflappen van maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 22 februari 2017 @ 12:09:

[...]





Neee joh, bastognekoeken. Een voor in de bodem, een voor in de mond, een voor in de bodem..

Dat past niet in het mariakoekjes dieet. Jij mag het boek niet schrijven.

Hier to, hier heb je tenminste wat aan: klik
Alle reacties Link kopieren
In knappertjes zitten trouwens nog minder calorieën, namelijk 20.



Maar met roomboter en suiker zijn ze prima te doen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 22 februari 2017 @ 12:22:

In knappertjes zitten trouwens nog minder calorieën, namelijk 20.



Maar met roomboter en suiker zijn ze prima te doen.Die zijn lekkerder ook, dan die dreuge mariakaakjes *kots*
Alle reacties Link kopieren
Van twee koekjes zit je niet zo vol als van die appel. Nog beter is een bakje kwark met rood fruit. Dat doet niet zoveel met je bloedsuikerspiegel en er zitten wat eiwitten in (spieren)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 22 februari 2017 @ 12:12:

[...]



En die appel maar gewoon wegdonderen dan?Voor de appeltaart on the side?
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 22 februari 2017 @ 12:34:

Voor de appeltaart on the side?Doen!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Elke calorie is niet hetzelfde...



De stelling dat als je minder calorieën eet je vanzelf afvalt, is onjuist

De waarheid is dat alleen het tellen van calorieën veel onvolkomenheden heeft, het voornaamste gebrek is dat het geen rekening houdt met hormonale effecten die bepaalde soorten voedsel op je lichaam hebben. Diep in je hart weet je dat het eten van een goed gevulde salade beter voor je is dan het eten van een cupcake. Je voelt je anders en je lichaam reageert anders op deze twee verschillende soorten voedsel. Hoewel zij dus hetzelfde aantal calorieën hebben, moet je ook rekening houden met de hormonale, mentale en emotionele effecten die de calorieën op je hebben.



(Ik snap overigens niet dat je hiervoor een topic plaatst, er staan zoveel nuttige informatie op internet hierover)
quote:Wanderlust1991 schreef op 22 februari 2017 @ 12:54:

Elke calorie is niet hetzelfde...



De stelling dat als je minder calorieën eet je vanzelf afvalt, is onjuist

De waarheid is dat alleen het tellen van calorieën veel onvolkomenheden heeft, het voornaamste gebrek is dat het geen rekening houdt met hormonale effecten die bepaalde soorten voedsel op je lichaam hebben. Diep in je hart weet je dat het eten van een goed gevulde salade beter voor je is dan het eten van een cupcake. Je voelt je anders en je lichaam reageert anders op deze twee verschillende soorten voedsel. Hoewel zij dus hetzelfde aantal calorieën hebben, moet je ook rekening houden met de hormonale, mentale en emotionele effecten die de calorieën op je hebben.



(Ik snap overigens niet dat je hiervoor een topic plaatst, er staan zoveel nuttige informatie op internet hierover)Voor de emotionele en mentale effecten eet ik toch echt liever die cupcake
Alle reacties Link kopieren
GEEN BASTOGNE KOEKEN ETEN, ZIJN COLARIEBOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Als je kilo's bent aangekomen door die Bastogne koekjes is het niet zo grappig meer....
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
Ja je komt enorm aan van die colarieën
Alle reacties Link kopieren
Dat smaakt toch heel anders. Ik zeg: alles op z'n tijd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
1 appel (60) versus 2 koekjes (2 x 25) ... Ik zou 't wel weten en gaan voor de koekjes .
Alle reacties Link kopieren
Jongens, mijn dieet is alweer afgelopen, helaas zonder het gewenste resultaat. Dus ik hoef niet meer te kiezen tussen een appel of een mariakoekje.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een verrassing
Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ummmmmm het lijkt me inmiddels duidelijk welke je moet kiezen.
Snel dieet!

Hoeveel kilo is eraf?
Wauw misschien kun je andere helpen met dat wonderdieet van je.
quote:Uncharted schreef op 25 april 2017 @ 17:05:

Wauw misschien kun je andere helpen met dat wonderdieet van je. Amazing: Ik Verloor 10 Kg In 2 Dagen Met Het Mariakoekjes Dieet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven