Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
quote:DubbeleRegenboog schreef op 21 april 2017 @ 17:09:

Pff... was dit echt niet scripted?



Nee.

Het is me een raadsel waarom mensen dat denken.

Programma's als 'beschuldigd' waarin zo hemeltergend slecht geacteerd wordt, dat is scripted.

Als Barbie, in 'Barbie doet weer eens wat' spontaan roept dat ze naar de Paravisie beurs gaat, ' ga je mee Mike?!' Dat is in opdracht van de regie. Verder worden dat soort types alleen in bepaalde situaties geplaatst en dan wordt er gefilmd wat er gebeurt.



Dit, deze mensen die zich opgeven omdat ze een nieuwe keuken/woonkamer/slaap/- of badkamer willen krijgen hooguit te horen waar ze moeten staan als ze met elkaar of John praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:takeesja schreef op 21 april 2017 @ 17:18:

Ik probeer het, maar snap werkelijk niet dat je verliefd op zo'n man kan worden en daar ook nog 3! kinderen mee wil. On-be-grijp-elijk



Wat is in hemelsnaam aantrekkelijk aan zo'n man? Een relatie die nooit gelijkwaardig zal zijn, waar je nooit woordgrapjes of sarcastische grapjes kan maken, waar je nooit eens lekker spontaan iets kan doen

Het lijkt mij heeel erg eenzaamDie man is natuurlijk wel op het slechtste moment in zijn leven gefilmd. Zijn collega's waren vol lof over hem, dus hij heeft ook zeker een heel andere kant.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk heeft die beste man ook een heel andere kant, en ik begrijp dat dit de meest slechte kant in hem naar boven haalt, maar dan nog... het zal toch als partner altijd aanpassen blijven, op eieren lopen en veel afgewogen moeten formuleren.
quote:floddertjezoveel schreef op 21 april 2017 @ 17:06:

Ik word gek van die man met zijn het is niet af en het moet allemaal naar mijn smaak. Haar smaak doet er dus niet toe. Dat zij gewoon al tevreden is als het er een beetje netjes uitziet en werkt, daar houdt hij geen rekening mee.

Het is ook wel erg zwaar natuurlijk. Zo'n niet al te slim stel zal ook wel geen baan kunnen krijgen waarmee ze voldoende kunnen verdienen om klussen uit te besteden.Tja....Wat zal ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:takeesja schreef op 21 april 2017 @ 17:28:

Tuurlijk heeft die beste man ook een heel andere kant, en ik begrijp dat dit de meest slechte kant in hem naar boven haalt, maar dan nog... het zal toch als partner altijd aanpassen blijven, op eieren lopen en veel afgewogen moeten formuleren.Blijkbaar kan zijn vrouw dat.
Alle reacties Link kopieren
Met andere woorden ze kreeg een opvoedcursus voor de kinderen, hij gaat overal dwars tegen in .. Missen we nog wat diagnoses behalve autisme?
quote:dianavankrimpen schreef op 21 april 2017 @ 17:28:

[...]





Tja....Wat zal ik zeggenNou?
Alle reacties Link kopieren
En hoeveel mensen vinden het oprecht prettig dat ze de regie over wat er in hun huis gebeurd volledig kwijt raken voor een paar dagen?

Dat je de weg volledig kwijt geraakt bent in de bende van je huis en niet meer weet waar te beginnen, betekent nog niet dat je je wens en smaak kwijt bent.



Ik denk ook dat je mensen enthousiaster kan maken met de hulp als je ze meer betrekt bij de uitvoering en wat opties geeft.

Ik snap dat ze werken met sponsors, maar is het voor een sponsor ook niet positiever wanneer hun spullen met meer plezier ontvangen worden .



Anyway, ik zou het roer omgooien als ik de programmamaker was, maar waarschijnlijk zal dat dan lagere kijkcijfers opleveren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het teruggekeken en John heeft inderdaad een nieuwe keuken beloofd.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou John en zijn jammende Klusseniers ook mijn huis uit pleuren. Wat een zuigend stelletje betweters, zeg.
quote:Fria schreef op 21 april 2017 @ 17:42:

Ik heb het teruggekeken en John heeft inderdaad een nieuwe keuken beloofd.Wat een lul dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 16:32:

[...]





Eens.

Kinderen naar opa & oma en samen handen uit de mouwen.

Vrouwen die jaren in die shizzle blijven zitten en er zelfs kinderen middenin krijgen, terwijl zo'n huis soms gewoon gevaarlijk is, zijn net zo schuldig aan de situatie als de man.



Doet hij het niet, of zelfs niet samen, begin dan zelf.

Ik klus ook van alles zelf hier in huis en als ik niet weet hoe het moet vraag ik om hulp.





Ik vind het idd ook de verantwoordelijkheid van beiden.

Wij klussen hier ook samen, of ik doe dingen zelf.

Weet ik het niet, dan weet Google het wel en anders leer je wel met vallen en opstaan.

Je ziet vaak ook dat niet enkel het klussen achterstallig is, ook het dagelijkse huishouden is een ontploffing.

Ik denk dat het meestal mensen zijn die beiden niet weten te plannen en te organiseren.

En als geen van beiden de kar weet te trekken, dan hou je het dus ook samen in stand.
quote:consuelabananahammok schreef op 21 april 2017 @ 17:40:

En hoeveel mensen vinden het oprecht prettig dat ze de regie over wat er in hun huis gebeurd volledig kwijt raken voor een paar dagen?

Dat je de weg volledig kwijt geraakt bent in de bende van je huis en niet meer weet waar te beginnen, betekent nog niet dat je je wens en smaak kwijt bent.



Ik denk ook dat je mensen enthousiaster kan maken met de hulp als je ze meer betrekt bij de uitvoering en wat opties geeft.

Ik snap dat ze werken met sponsors, maar is het voor een sponsor ook niet positiever wanneer hun spullen met meer plezier ontvangen worden .



Anyway, ik zou het roer omgooien als ik de programmamaker was, maar waarschijnlijk zal dat dan lagere kijkcijfers opleveren Eens. Maar de regie over wat er in huis gebeurt volledig kwijt zijn gold voor Mees nu voor een paar dagen, voor zijn vrouw gold dat al twaalf jaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:floddertjezoveel schreef op 21 april 2017 @ 17:45:

[...]



Wat een lul dan.

Daarom sloeg mees ineens om. Hij sloeg om op het moment dat de klussers zeiden dat de keuken niet gedaan ging worden. Voor dat moment hielp hij gewoon normaal mee.

Nu begrijp ik het ineens. John had een keuken beloofd dus mees had daar rekening meegehouden. Dan blijkt de keuken niet door te gaan en dat kan hij niet aan.



John is net zo schuldig aan de ruzie als mees.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
Nu ik heb voor de tweede keer kijk, vindt ik John echt een lul. Mees is niet aardig, maar John is ook helemaal niet aardig.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
quote:7102 schreef op 21 april 2017 @ 17:34:

Met andere woorden ze kreeg een opvoedcursus voor de kinderen, hij gaat overal dwars tegen in .. Missen we nog wat diagnoses behalve autisme?



Als hij denkt dat hij het goed doet/goed begrepen heeft, heb je kans dat hij daar consequent aan vast blijft houden, wat een ander ook zegt.

Tenminste, zo werkte het bij mijn ex wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fria schreef op 21 april 2017 @ 17:48:

[...]



Daarom sloeg mees ineens om. Hij sloeg om op het moment dat de klussers zeiden dat de keuken niet gedaan ging worden. Voor dat moment hielp hij gewoon normaal mee.

Nu begrijp ik het ineens. John had een keuken beloofd dus mees had daar rekening meegehouden. Dan blijkt de keuken niet door te gaan en dat kan hij niet aan.



John is net zo schuldig aan de ruzie als mees.Daar zou iedereen van gaan steigeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:05:

[...]





Daar zou iedereen van gaan steigeren.Ja. Ik begrijp die uitbarsting nu ineens een stuk beter. John had van alles beloofd en uiteindelijk komt de badkamer half af. Met een simpel zeiltje als vloer en de muur half betegeld. Volgens mij zat er ook geen wc in de badkamer.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fria schreef op 21 april 2017 @ 18:07:

[...]



Ja. Ik begrijp die uitbarsting nu ineens een stuk beter. John had van alles beloofd en uiteindelijk komt de badkamer half af. Met een simpel zeiltje als vloer en de muur half betegeld. Volgens mij zat er ook geen wc in de badkamer.Als ik zo keek naar hoe oud het pand wasdie tweede toilet ook misschien niet mogelijk .
Ze hadden deze mensen tegen zichzelf moeten beschermen en niet uit moeten zenden.

Zeker met het oog op de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 21 april 2017 @ 18:10:

Ze hadden deze mensen tegen zichzelf moeten beschermde ne niet uit moeten zenden.

Zeker met het oog op de kinderen.Eens.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fria schreef op 21 april 2017 @ 18:07:

[...]



Ja. Ik begrijp die uitbarsting nu ineens een stuk beter. John had van alles beloofd en uiteindelijk komt de badkamer half af. Met een simpel zeiltje als vloer en de muur half betegeld. Volgens mij zat er ook geen wc in de badkamer.Wel bijzonder eigenlijk.. met dank aan social media kom je aan de echte ins and outs. Vroegah pre internet tijd had je dit programma gekeken en was die man finaal afgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:floddertjezoveel schreef op 21 april 2017 @ 17:17:

Maar mijn vraag blijft wel staan hoe zulke mensen het vroeger dan deden, toen er nog geen diagnoses en psychologen voor waren.Toen was het gewoon een schoft en de buurt hield een oogje in het zeil.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 21 april 2017 @ 18:10:

Ze hadden deze mensen tegen zichzelf moeten beschermde en niet uit moeten zenden.

Zeker met het oog op de kinderen.Ach ja...die kindjes in de keuken.. hoe ze verdwaasd het gesprek gade slagen tussen pa en JW
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:13:

[...]





Wel bijzonder eigenlijk.. met dank aan social media kom je aan de echte ins and outs. Vroegah pre internet tijd had je dit programma gekeken en was die man finaal afgemaakt.Ja. Nu is het wel beter. Je ziet wat de redactie wil dat we zien. Door social media komen we achter de andere gebeurtenissen dan uitgezonden wordt.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven