Relatie dilema

21-04-2017 17:22 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 19:15
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:45:

Toen zijn wij in contact geraakt en hebben wij inmiddels al een jaar een relatie. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.Dus je hebt expres aangepapt met de ex van je (voormalige?) vriendin?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 21 april 2017 @ 17:48:

[...]



Dus je hebt expres aangepapt met de ex van je (voormalige?) vriendin?Nee ???????
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:45:

[...]

2 jaar geleden was ik elkedag met oude vriendin. We waren elke dag samen. Iedereen kende ons als zusjes en zo voelde het ook. Daarna kregen wij een grote ruzie waardoor we geen contact meer hadden. Verder ging zij 2 jaar met hem. Het ging uit omdat zij dus express zwanger is geworden en hij het niet wou. Toen zijn wij in contact geraakt en hebben wij inmiddels al een jaar een relatie. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Oh, ik begrijp het zij was zwanger hij wilde niet en jullie vonden elkaar daarna wel leuk.

Er zijn meerdere leuke jongens in jullie woonplaats dan alleen die jongen die 16 jarige zwanger maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:50:

[...]

Nee ???????wel.. keuzes zat.
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:50:

Nee ???????Je wist toch dat zij een relatie hadden gehad? Of niet?
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:47:

[...]

Het is niet dat ik het niet wilt. Het ligt gewoon nogal gevoelig voor mij om er de heletijd over te praten.



Het is ook niet niks.. Kan me voorstellen dat je hier totaal geen trek in hebt, maar het probleem is dat het wel jullie werkelijkheid is en dat dit niet weggaat dus je moet er iets mee,

Negeren werkt nu al niet omdat hij niet bij je terecht kan en nu al stiekem naar zijn kind gaat, wil je er voor hem zijn en hem steunen dan moet je je open stellen, mokken en negeren levert verwijdering op tussen jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 21 april 2017 @ 17:50:

[...]



Oh, ik begrijp het zij was zwanger hij wilde niet en jullie vonden elkaar daarna wel leuk.

Er zijn meerdere leuke jongens in jullie woonplaats dan alleen die jongen die 16 jarige zwanger maken.Die zijn er zeker maar de vraag is of ik ooit even veel van een wnder zou houden
Alle reacties Link kopieren
TO ik denk dat hij er twee vriendinnen heeft eentje van 16/17 en eentje van 19.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:53:

[...]

Die zijn er zeker maar de vraag is of ik ooit even veel van een wnder zou houdenVast wel, gaat allemaal goed komen, ook zonder hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 21 april 2017 @ 17:51:

[...]



Je wist toch dat zij een relatie hadden gehad? Of niet?Ja dat wist ik maar ik raakte toevallig met hem in contact. Hij zat op de basisschool ook in mijn klas. Waardoor ik wf en toe contact had met hem. En daardoor werd het meer dan vrienden tussen ons.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 21 april 2017 @ 17:54:

TO ik denk dat hij er twee vriendinnen heeft eentje van 16/17 en eentje van 19.Nee hij heeft geen contact met zijn ex.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 21 april 2017 @ 17:55:

[...]



Vast wel, gaat allemaal goed komen, ook zonder hem.Yes vast wel !
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:55:

[...]

Ja dat wist ik maar ik raakte toevallig met hem in contact. Hij zat op de basisschool ook in mijn klas. Waardoor ik wf en toe contact had met hem. En daardoor werd het meer dan vrienden tussen ons.Maar als je wist dat zij een relatie hadden, dan wist je toch ook dat ze zwanger was van hem en dus een kind met hem had?
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:58:

[...]

Nee hij heeft geen contact met zijn ex.Het is toch de moeder van zijn kind? Het kind wat hij elke zondag ziet? Die twee hebben echt wel contact hoor.
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:58:

Nee hij heeft geen contact met zijn ex.Maar wel met hun kind?
Alle reacties Link kopieren
quote:maylo schreef op 21 april 2017 @ 17:45:

Ik denk eigenlijk dat je het zelf al weet?



Boos omdat hij zijn kind ziet, kan je niet zijn. Dat moet je hem ook niet voor de voeten gooien.Daar zou je zelfs blij om moeten zijn al zal het zeer zeker pijnlijk zijn. Blijkbaar voelt hij zich toch verantwoordelijk? Boos omdat hij dit soort belangrijke zaken verzwijgt, ja! Dat zou ik wel zijn geweest.



Hoe zie jij het straks voor je? Komt de kleine over een paar maanden ook om het weekend bij jullie? Of sta je daar heel negatief in? Het lijkt erop dat zij hem terug wil?



Je schrijft dat er meerdere dingen zijn. Wil jij op deze leeftijd en met deze korte relatie (9 maanden?) de komende 18 jaar voor zijn kind er zijn en vast ook nog eens ten pas en te onpas? Op die leeftijd die jij nu hebt zou ik er echt niet aan moeten denken! Persoonlijk zou ik echt heel diep van binnen kijken naar wat jezelf zou willen. Zit de liefde zo diep, of kan je beter nu voor jezelf kiezen en de handdoek nu in de ring gooien en niet verder gaan met de relatie.Nogmaals het is niet dat ik boos ben of iets anders. Het heeft het er mee te maken of ik het kan accepteren en hoe t verder moet. Dat is het probleem ik weet niet wat ik zelf wil. Ik wil bij hem blijven maar eigenlijk ook niet. En ja allebei ons liefde zit zo diep. We hebben alles voor elkaar over. En ik weet niet of het beter is om nu afstand te nemen inpv. Over een jaar of paar jaar. Hoe langer ik bij hem blijf hoe groter de klap kan worden. Het is dat ik heel graag verder wil met hem maar ik weet niet hoe het er later uit gaat zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 21 april 2017 @ 18:03:

[...]



Maar wel met hun kind?Zijn moeder heeft contact met de moeder van zijn ex. De moeder wilt graag contact met haar klein kind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:02:

[...]



Het is toch de moeder van zijn kind? Het kind wat hij elke zondag ziet? Die twee hebben echt wel contact hoor.Zijn moeder heeft contact met haar moeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 21 april 2017 @ 18:01:

[...]



Maar als je wist dat zij een relatie hadden, dan wist je toch ook dat ze zwanger was van hem en dus een kind met hem had?Nee dat wist ik niet. Daar kwam ik later achter. Omdat mijn vriendin weet dat ik met hem ga. Als ik het wist had ik contact met hem verbroken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met 'ik kan niet met en niet zonder hem' is dat je uiteindelijk meestal wel zonder hem kan. Je bent 19. Je hebt vast wel meer mensen in je omgeving gezien, die meerdere relaties na elkaar gehad hebben en altijd weer een nieuwe partner tegen kwamen. Het is echt niet ye verwachten dat jij hierop een grote uitzondering zal zijn.



En dan nog, wat moet je met een vent, waar je nu al zoveel drama beleeft?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:08:

[...]

Zijn moeder heeft contact met haar moeder.



Hoe weet jij dat?

Als je vriend de bron is,zou ik ook dat met een flinke eetlepel zout nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:06:

[...]

Nogmaals het is niet dat ik boos ben of iets anders. Het heeft het er mee te maken of ik het kan accepteren en hoe t verder moet. Dat is het probleem ik weet niet wat ik zelf wil. Ik wil bij hem blijven maar eigenlijk ook niet. En ja allebei ons liefde zit zo diep. We hebben alles voor elkaar over. En ik weet niet of het beter is om nu afstand te nemen inpv. Over een jaar of paar jaar. Hoe langer ik bij hem blijf hoe groter de klap kan worden. Het is dat ik heel graag verder wil met hem maar ik weet niet hoe het er later uit gaat zien.





Dus voor de rest is hij perfect, alleen dat kind zit in de weg?



Dan zou ik het uitmaken en op zoek gaan naar een jongen zonder kind. Want hoe het er uit gaat zien is als volgt: kind zal niet minder, maar alleen meer tijd met je vriend gaan doorbrengen in de toekomst. Waarom? Omdat het zijn freaking kind is. En als je vriend zijn kind in de steek laat, weet je ook al genoeg over hem en zou ik ook bij hem weg gaan. Dus als jullie al bij elkaar blijven en op een gegeven moment gaan samenwonen, reken er dan op dat minimaal 1 dag in de week kind bij jullie thuis zit. En dat betekent dus ook dat je tijd gaat doorbrengen met dat kind.



Je bent pas 19, dus snap dat je hier niet echt op zit te wachten, maar wees dan gewoon eerlijk. Als je hier niet mee om kan gaan, maak er dan een einde aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:09:

[...]

Nee dat wist ik niet. Daar kwam ik later achter. Omdat mijn vriendin weet dat ik met hem ga. Als ik het wist had ik contact met hem verbroken.Hoe weet je dan dat ze expres zwanger van hem is geworden en hij het daarom heeft uitgemaakt?
Dus je gaat al een jaar met hem maar het is je nooit opgevallen dat hij nooit op zondag kan afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Daar moet je niet tussen willen komen...tussen de ouder en het kind.

Accepteren is je enige optie....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven