Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
Elfquest, ik kan niet namens alle mannen spreken, maar ik zou het wel op prijs stellen. Al hoop ik natuurlijk dat het bij mij daar niet aan kan liggen lol.



Mn tinderdate van afgelopen zaterdag/zondag heeft het afgekapt. Na twee dagen mij genegeerd te hebben. Onder het mom van geen klik. Helaas.

Maar morgen met huidige sexvriendin naar een parenclub en maandag mn minnares hier thuis. Dus niet veel te klagen nog.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:mats schreef op 20 april 2017 @ 22:38:

[...]

Ben er mee gestopt een aantal jaar geleden vond het nogal inhoudsloos namelijk.



Een vast iemand een idee?

Ik hou zelf ook niet (meer) van steeds weer een ander, voel ik mij niet prettig bij. Ikzelf heb een hoge standaard wat seks betreft, moet echt goed zijn. Met een friend with benefits kan je dat opbouwen. En dan kan ik ook echt (na)genieten. Omdat er wederzijds respect is, vertrouwen en ook een vorm van "liefde".

Is het ook niet inhoudsloos. Ik ga met mijn fwb vaak ook andere dingen doen, zoals met koningsnacht eerst naar een feestje.
Alle reacties Link kopieren
quote:dr0pje schreef op 20 april 2017 @ 23:14:

Dankje Mats. We zullen zien, ik ben wel wat behoudend met dit soort dingen. Die laatste date zoende voor geen meter en was me te klein en fragiel.. en toen we nog een stap verder gingen trof ik nogal een klein pikkie. Kon de beste jongen ook niks aan doen, maar toen ie 'het vervolg' ook nog es niet zo netjes afhandelde en ik onder de viezigheid kwam te liggen, vond ik het wel mooi geweest. Tja.. toen volgde dus nog de rest vd nacht en ging ik fijn naar huis na een goed ontbijt. Pffff. Zooo'n verschil met als je gewoon heel vertrouwd met je vaste partner bent.. het kan vast beter, leuker! :-)



Goedemorgen!

Ik stel mijzelf ook niet als doel om seks te hebben, mocht er spanning en een klik zijn dan ga ik het niet uit de weg.

Afhankelijk van het type vrouw hou ik mij in of juist niet..

Dat is een tegenvaller inderdaad maar zijn lengte en postuur was je van tevoren al bekend.

Vooral het vertrouwde met een vaste partner is het referentiekader waar je bekend mee bent, pas op dat je niet dates niet vergelijkt met ex partner want dan heeft iemand bij voorbaat al geen eerlijke kans.

Als het een volgende keer weer zo verloopt ( wat ik overigens mis hoop te hebben ) dan ben je altijd vrij om midden in de nacht naar huis te gaan.
Zo, ik heb hier wel een reputatie opgebouwd!



Het valt allemaal wel mee met mij hoor Dr0pje
Alle reacties Link kopieren
Van seks op eerste dates, op onsen ben ik zelf ook niet (meer) zo. De eerste keer met iemand vind ik vaak wat minder.

En ik vind het ook vaak lastig, om als je al met iemand bezig bent het dan af te moeten kappen. Dat soort situaties ontloop ik graag.



Ik was altijd ook meer van de fwb en vaste scharrels. Jongens/mannen waar ik een band mee kan opbouwen, Waarmee ik en fijne gesprekken kan hebben, en fijne seks. Ik ben wel benieuwd of er nog wat leuke mannen in mijn webje ga weten te vangen, deze vrijgezelle periode.



Zit een beetje te twijfelen, of ik dit weekend nog een date ga plannen. Zit nog steeds met mijn arm, en moet ook echt mijn huis een beetje voorjaarsschoonmaken en ontspullen.
En ik weet inderdaad wie het zegt Mats!



En wat t sloeren betreft. Ja ik ben heel open in wat ik zoek naar mijn tinder matches toe. Of t dan alleen bij chatten blijft of ook daadwerkelijk afspreken...dat is altijd wel afwachten.



Ik heb hier weleens geplaatst dat ik nog geeneens met zoveel mannen heb afgesproken. En mocht ik afspreken, dan is sex alleen maar aan de orde als IK dat wil en ik een klik voel. Anders kap ik ik ook gewoon zo af.



Een FWB zou ik ook fijn vinden. Ook langere tijd gehad maar die man heeft inmiddels een relatie. De enige die tot nu toe potentie had, was mijn griek in Rotterdam die ik 3x heb gezien. Maar daar hoor ik niks meer van en heb ook geen behoefte om iets van mij te laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Nou Cherokee, je bent nu naar voren geschoven als m'n lichtend voorbeeld... dus vertel! In dit soort dingen blijf ik toch echt wel bij mezelf.. voorzichtig! Een FWB zou wat dat betreft waarschijnlijk ook beter bij me passen, als je dat zo tegenkomt. Ontstond na m'n relatie ook al 'bijna', maar dat bleek een rebound.. tja. Kortom, de seksuele ervaringen zijn spaarzaam. Moet er ook erg aan wennen hoor, wat ik hier allemaal hoor/lees. En middenin de nacht naar huis.. tja, dan moeten er wel treinen rijden. Leerzame ervaringen dus.. ik geloof nog steeds dat het beter bij mij past om iemand in het echt te ontmoeten, maar dan is initiatief soms wel lastiger natuurlijk.



Zonachterdewolk is je ervaring nu dat je een eerste keer met iemand eigenlijk altijd minder vindt? Dus 'doorpakken'?

En Mats postuur vond ik te flauw om bij voorbaat op af te ketsen bij een serieuze date, maar nu weet ik wat het met me doet.. dan moet iemand verder wel heeeel erg leuk en interessant zijn! :-) Fijn weekend alvast! Ik start toch maar gewoon met een brave lunch met een bekende. Niks geen seks, gebakken eieren en kroketten. Ofzo.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Goeie griebels, jullie gaan echt snel!! Ik ga mijn best maar weer even doen over alles mijn mening te spuien....



Max, wat een sukkel die RP ex-match van je.



Badmeester, welkom. Ook aan het daten geslagen?



Sun, welkom. Wat raar zeg. Ik zou dat ook niet snappen, eerst zo enthousiast en dan ineens is dat weg, maar toch door modderen? En dat hij dan ook nog liegt over zijn leeftijd zou voor mij toch echt een afknapper van jewelste zijn, dan krijg ik het gevoel dat hij vooral zo jong mogelijk zoekt en niet specifiek in mij om mij is geïnteresseerd.



Jempo, stoer hoor, dat je er voor kiest om even niet te daten. En het zou je wel eens kunnen verrassen, hoe snel je tot de conclusie kunt komen dat je geen partner meer nodig hebt. En nu ik lees van je eerste vriend, vind ik dat hij het ook niet helemaal netjes heeft gedaan. Je afdanken zodra het weer beter gaat, zo komt het op me over.



Lovestar, welkom bij de sloeries/sletten

Ik doe het net zoals jij en Robertooooh, lekker daten en ik zie wel wat er na de 1e date gebeurt. Heb er ook lang over getwijfeld hoor, of ik het wel zou kunnen en of ik het wel wilde.... en nog geen seconde spijt gehad dat ik toch de keuze heb gemaakt om lekker te gaan sloeren, als je dat met maar 2 lovers zo mag noemen

Wel hou ik een eerste date altijd netjes en publiek. Wil wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb en als het me niet bevalt ben ik net zo snel weer weg.

Hoewel ik vorige week wel na de eerste date met de man in kwestie mee naar huis ben gegaan.... kon geen nee zeggen tegen de 2 lieve blauwe oogjes van zijn dochtertje die mee was (en hem kende ik al langer)



Waar val ik op bij mannen? Tja, heb nu 2 minnaars en die zijn compleet verschillend.... 2 meter vs 1m70 (ongeveer, ik heb er geen meetlint bij gehouden), de ene kaal en de ander een fatsoenlijke bos met haar op zijn hoofd, maar één rijdt motor. Overeenkomst: ze willen allebei mij

En qua relatie's komt het daar ook wel op neer trouwens, 1 grote brede vent, 1 met een normaal postuur en van mijn lengte, 1 die daar tussenin zat. Wel allemaal blauwe of grijze ogen trouwens. Jaja, ik was tot 10 maanden terug echt een heel net meisje

Qua jeugdvriendjes zat er ook van alles tussen, ook eentje exotisch (woonde in een dorp dus weinig exotisch te vinden verder), dus uiterlijk heb ik niet echt een voorkeur, hoewel ik nu wel voor lekker ga! En goed in bed natuurlijk. Dankzij minnaar 1 ben ik nu echt een verwend en veeleisend kreng geworden, die weet zelfs knopjes te vinden waarvan ik het bestaan nooit had vermoed

Hoewel zo'n grote vriendelijke reus van Elfquest me heerlijk lijkt! Dus als dat niets wordt, schuif hem maar door hierheen



Noor, wat fijn



quote:Sun87 schreef op 19 april 2017 @ 22:59:

@lovestar



Thnx! Ja heel zuur maar als ik zo een beetje de verhalen van iedereen lees dan ben ik echt niet de enige....! Soms denk ik wel eens dat je dit soort vervelende dingen wel mee moet maken omdat je zelf nog ergens aan moet werken... Ik heb bij jullie soortgelijke conclusies ook wel eens gelezen...!

Maar bah! Waar zijn toch al die leuke, lieve, stoere en vooral normale mannen? Jullie lijken me stuk voor stuk ook echt leuke vrouwen dat moet gewoon wel aan die rare mannen van tegenwoordig liggen... (En voor die paar mannen hier, ok sommige vrouwen sporen idd ook niet ;) ) Wat is dit toch voor een gekke tijd!?

Niet hier in het noorden



quote:dr0pje schreef op 20 april 2017 @ 11:41:

Wow, er gaat een wereld voor me open hier. Als wat degelijk type, die na een heel lange relatie heel voorzichtig ook weer eens om zich heen kijkt... doelbewust lopen sloeren, welja.. dat kan natuurlijk ook. Ik heb me hier altijd over verbaasd bij een oud-huisgenootje, ze maakte hoorbaar de nodige spannende avonturen mee.. opwindend, maar niks voor mij. Alhoewel, misschien ook wel, maar durf ik gewoon niet. Hoe kom je aan zoiets? Tinder? :-)

Dropje, jij ook welkom.... ik ben er soort van ingerold.... aan het handje genomen door een goede vriend die in eerste instantie alleen mijn zelfvertrouwen wilde opkrikken.

Wat dus uitgroeide in een flinke eisenlijst voor een eventuele volgende partner.... en tot die tijd vermaak ik me ook wel, want te lang zonder sex gaat me nu echt niet meer gebeuren!



quote:Bimzarellio schreef op 20 april 2017 @ 16:14:

...ik zeg niks...



Waar zijn de leuke vrouwen ?

Als je dit topic leest.... Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Groningen, buitenland.... is wat me zo is bijgebleven. In ieder geval daar waar er een gebrek is aan echte leuke mannen....



quote:mats schreef op 21 april 2017 @ 07:27:

[...]



Goedemorgen!

Ik stel mijzelf ook niet als doel om seks te hebben, mocht er spanning en een klik zijn dan ga ik het niet uit de weg.

Afhankelijk van het type vrouw hou ik mij in of juist niet..

Dat is een tegenvaller inderdaad maar zijn lengte en postuur was je van tevoren al bekend.

Vooral het vertrouwde met een vaste partner is het referentiekader waar je bekend mee bent, pas op dat je niet dates niet vergelijkt met ex partner want dan heeft iemand bij voorbaat al geen eerlijke kans.

Als het een volgende keer weer zo verloopt ( wat ik overigens mis hoop te hebben ) dan ben je altijd vrij om midden in de nacht naar huis te gaan.

In vergelijking met mijn exen is het al snel beter wat, eerlijk is eerlijk, natuurlijk ook deels aan mijn gebrek aan ervaring en lef heeft gelegen.





Wie of wat heb ik nog gemist???
Goed nu 3 gesprekken met mannnen in Griekenland Ik ben ook wel gemeen, ik weet totaal niet waarom we zo'n lange afstandsmatch hebben...



Alsof ik niet bewust met mijn Tinder plus daar heb geswypt...
quote:mats schreef op 20 april 2017 @ 19:56:

[...]





Goed zo!

Jouw post maakt mij aan het lachen, brede grijns!

Wel eens zulke lijntjes gehad maar de schakeling tussen iemand kwetsen ( gevoelsmatig ) vanwege serieus of juist niet vind ik nog wel lastig.

Maar deze instelling is denk ik wel de juiste.





Ik snap je goed hoor.....Wat er afgelopen week is gebeurd, overviel/kwam mij ook soort van. Natuurlijk weet ik wel wat ik aan het doen ben, maar bewust op zoek naar: nee. Ik zei een paar keer dat ik mijzelf verbaas en dat is echt zo.



Je bent een fijne man tot zover ik je ken Ik lees vaak genoeg dat je netjes wilt zijn en meer dan voldoende rekening houdt met gevoelens van de vrouwen waarmee je bezig bent. Dat siert jou Maarrrrrr, een beetje living on the edge is ook goed voor je. Is niet eens echt de edge, maar doe, met beleid eens wat anders dan wat je gewend ben
quote:elfquest24 schreef op 20 april 2017 @ 23:20:

Voor de mensen die Tinder/Happn zat zijn. Hebben jullie Badoo al geprobeerd?



Noor226: Dit is de eerste keer dat ik je lees, maar wat fijn dat je de liefde hebt gevonden. Geniet ervan.



Lovestar:

Onder een smoes versta ik dat ik zeg dat ik geen klik voel. Dan vertel ik er dus niet bij dat het om de sex-klik gaat. Zoals jij het brengt vind ik een goeie. Die neem ik mee. Thanks.



Robertooh:

Mannen willen volgens jou tips krijgen, maar wat ik van jou begrijp is dat meer tijdens het daten. Zou je het ook willen horen als een vrouw met het contact stopt en daarbij vermeld dat het om de sex is?



Mats:

Als sloeren niet bij je past, moet je het ook niet doen. Mijn ervaring is dat je, als je dat forceert, jezelf een rotgevoel geeft.. Maar wie weet past het inmiddels wel bij je..



Of het me siert dat ik nog een keer op date ga met defensieman.. Ik weet het niet.. Vind ik wel fijn om te horen..



Ik ben er nog niet over uit of ik goed bezig ben door iemand niet meteen af te schrijven op een fysiek puntje, maar eerst nog eens beter te leren kennen of gewoon moeite heb met iemand laten gaan die ik niet leuk vind.. Lastig.. Only one way to find out.



Hij vroeg me net op de vrouw af via de app of ik zijn type ben. Ik heb geantwoord dat ik meer iemand ben van het totaalpakket en dat ik hem daarvoor toch beter wil leren kennen. We hebben alleen nog maar een drankje gedaan.. En oke.. Een film gezien, maar dan praat je niet met elkaar. Dan kun je nog erg weinig van iemand zeggen vind ik.



Hij loopt zelf best hard van stapel en blijft steeds zeggen dat hij me leuk en bijzonder vindt. Ik blijf herhalen dat ik de kat nog even uit de boom kijk, om hem een beetje af te remmen, maar het lijkt juist het tegenovergestelde effect te hebben. Hij had het net al over samen op vakantie te gaan.. Met een knipoog dat wel, maar toch..



Morgen zie ik hem weer. Ik ben benieuwd.



Dan is het toch geen smoes? Je vertelt niet de hele waarheid en dat zou voor mij ook niet hoeven. Het resultaat blijft immers hetzelfde. Zolang je maar geen onwaarheden vertelt, zo vaart mijn moreel kompas wel weer. Volgens mij staan wij er wel hetzelfde in.



Je moet doen waar je goed bij voelt wat betreft defensieman. Alleen......ga niet met hem op date om te bewijzen naar jezelf dat je niet oppervlakkig ben oid. Het is een legitieme reden om iemand 'af te wijzen' op basis van zijn uiterlijk. Dat maakt jou niet een minder persoon of minder leuk.

Dit gezegd hebbende, een 2e date is een manier om het uit te vinden Doe waar jij je goed bij voelt.
quote:Zonachterdewolk schreef op 20 april 2017 @ 23:22:

*zucht*



[...]





Ik ga slapen voordat er nog meer hersencellen afsterven. En ik mij opeens in die al eerder genoemde tmf-chat van vroeger bevind.



Alks ik die jongen gasten op mijn werk trouwens bezig zie met Tinder. Dan lijkt dat toch wel echt de hedendaagse tmf-chat te zijn. Wat ik daar allemaal op voorbij zie komen. Ik voel mij dan opeens oud, verstandig en volwassen.





Wat een gesprek!
@Dreamchild

Je hele post

Wat leuk om te lezen dat je moeite doet om te reageren op iedereen. Dat hoeft niet hoor! Maar wel leuk
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allemaal lekker bezig zie ik :-) goed zo!

Ik reageer later even op iedereen hoor maar ben op het moment een beetje druk..



Heb nog wel wat nieuwe matches en met een aantal wel leuke gesprekken maar verder nog niets gepland.



Wat wel raar is, zit ik op kantoor, belt er ineens een ex van way back naar kantoor voor mij! Ik dacht WTF! Hij moest aan mij denken maar had mijn nummer niet meer en had me zo slecht behandeld, terwijl ik altijd lief voor hem was geweest zei hij weet niet zo goed wat hij nou wil, geweten zuiveren of zo?

Totaal geen behoefte aan! Goed, hij nam wel de moeite om te bellen maar naar kantoor ook echt.. ajb zeg
.
Alle reacties Link kopieren
Cherokee, wil je ook echt met die mannen afspreken of dat niet? Of ga je op vakantie naar Griekenland deze zomer
.
quote:isa__88 schreef op 21 april 2017 @ 16:37:

Cherokee, wil je ook echt met die mannen afspreken of dat niet? Of ga je op vakantie naar Griekenland deze zomer Nou ik heb nog geen vakantie gepland... en ik praat met 1 die me ook al heeft gebeld, die graag wil dat ik m kom opzoeken dus wie weet
quote:isa__88 schreef op 21 april 2017 @ 16:36:

Jullie zijn allemaal lekker bezig zie ik :-) goed zo!

Ik reageer later even op iedereen hoor maar ben op het moment een beetje druk..



Heb nog wel wat nieuwe matches en met een aantal wel leuke gesprekken maar verder nog niets gepland.



Wat wel raar is, zit ik op kantoor, belt er ineens een ex van way back naar kantoor voor mij! Ik dacht WTF! Hij moest aan mij denken maar had mijn nummer niet meer en had me zo slecht behandeld, terwijl ik altijd lief voor hem was geweest zei hij weet niet zo goed wat hij nou wil, geweten zuiveren of zo?

Totaal geen behoefte aan! Goed, hij nam wel de moeite om te bellen maar naar kantoor ook echt.. ajb zegHij wil wippen.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 21 april 2017 @ 16:41:

[...]





Hij wil wippen.Dat vermoeden heb ik ook
Alle reacties Link kopieren
Haha, luxeprobleem? :-)



Sloerensloeren... dan heb je dus gewoon n hoop opties/minnaars tegelijk als ik het goed begrijp. Hm.. nou, doe mij maar een lekker avontuurtje tot er weer een blijvertje is om meer mee op te bouwen. Vanavond nog als je het mij vraagt. Oh nee, ziekjes... :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 21 april 2017 @ 16:41:

[...]





Hij wil wippen.Al was hij de laatste man op aarde, dan werd ik lesbisch.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 21 april 2017 @ 16:41:

[...]





Nou ik heb nog geen vakantie gepland... en ik praat met 1 die me ook al heeft gebeld, die graag wil dat ik m kom opzoeken dus wie weet Spannend, altijd handig een vakantie adresje
.
quote:Lovestar schreef op 21 april 2017 @ 16:03:

[...]







Ik snap je goed hoor.....Wat er afgelopen week is gebeurd, overviel/kwam mij ook soort van. Natuurlijk weet ik wel wat ik aan het doen ben, maar bewust op zoek naar: nee. Ik zei een paar keer dat ik mijzelf verbaas en dat is echt zo.



Je bent een fijne man tot zover ik je ken Ik lees vaak genoeg dat je netjes wilt zijn en meer dan voldoende rekening houdt met gevoelens van de vrouwen waarmee je bezig bent. Dat siert jou Maarrrrrr, een beetje living on the edge is ook goed voor je. Is niet eens echt de edge, maar doe, met beleid eens wat anders dan wat je gewend ben

Mee eens, ik heb soms het gevoel Mats een beetje door elkaar te willen rammelen haha. (positief hoor)

Zo netjes, beschaafd en vooral voorzichtig kom je over. Doe eens een keer lekker gek
quote:isa__88 schreef op 21 april 2017 @ 16:36:

Jullie zijn allemaal lekker bezig zie ik :-) goed zo!

Ik reageer later even op iedereen hoor maar ben op het moment een beetje druk..



Heb nog wel wat nieuwe matches en met een aantal wel leuke gesprekken maar verder nog niets gepland.



Wat wel raar is, zit ik op kantoor, belt er ineens een ex van way back naar kantoor voor mij! Ik dacht WTF! Hij moest aan mij denken maar had mijn nummer niet meer en had me zo slecht behandeld, terwijl ik altijd lief voor hem was geweest zei hij weet niet zo goed wat hij nou wil, geweten zuiveren of zo?

Totaal geen behoefte aan! Goed, hij nam wel de moeite om te bellen maar naar kantoor ook echt.. ajb zeg Hij dacht misschien dat ie met een mooie actie je interesse kon trekken......NOT Ik zou ook not amused zijn.
Alle reacties Link kopieren
@ dreamchild thnx! Ja ik vind het nog steeds super raar als ik eraan denk! Maar toch is het fijn om het ook even van anderen te horen. Even bevestiging dat ik niet helemaal gek ben zeg maar ????



Vraagje voor jullie... Ik zie veel van jullie het hebben over een fwb... Als ik met iemand seks heb dan krijg ik op een gegeven moment toch gevoelens voor diegene... Hoe doen jullie dat met gevoelens? Nooit verliefd geworden? Of bang dat je verliefd zou worden? Of ben ik nu zo'n gevoelige doos dat ik dat moeilijk los van elkaar kan zien? Ik kan ook alleen maar seks hebben als ik me aangetrokken tot iemand voel want anders wordt het gewoon niets... ga ik tussendoor nadenken over wat voor een dingen ik de volgende dag allemaal nog moet doen ofzo... nee als ik het niet voel bij iemand dan wordt dat hem echt niet dan hoor hahaha
Smile, you're designed to!
quote:dr0pje schreef op 21 april 2017 @ 16:46:

Haha, luxeprobleem? :-)



Sloerensloeren... dan heb je dus gewoon n hoop opties/minnaars tegelijk als ik het goed begrijp. Hm.. nou, doe mij maar een lekker avontuurtje tot er weer een blijvertje is om meer mee op te bouwen. Vanavond nog als je het mij vraagt. Oh nee, ziekjes... :-)



Ja idd meerdere opties tegelijk maar uiteindelijk zou ik ook graag weer een vaste FWB willen.



Maar voor nu vind ik t prima



Ik ben denk ook wel een beetje een laatbloeier. Bijna 40, lange relaties gehad hiervoor.... Ik voel me veel zekerder, ook seksueel gezien en ik geniet er nu gewoon echt van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven