Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 21 april 2017 @ 17:03:

Die TO schrijft wel heel prettig, van dat mijn vrouw is boos-topic.

Mijn dochter wil ook graag thuisblijven tijdens de carnavalsvrijdag. Ik snap het ook wel. Dit jaar heeft ze de juf gevraagd of ze in een hoek van de school gewoon een boek mocht lezen, terwijl de andere kinderen (en ik citeer mijn mopperkind): "domme dansjes op stomme muziek die nergens over gaat" deden.







Zo waren mijn 12, 10 en 6 jarige woest om het " okido-dansje" dat ze vandaag ter ere van Wim Lex moesten doen op het schoolplein. Mijn arme man is na zijn nachtdienst speciaal gaan kijken... " Er bewoog er geen een Ana!"
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 17:03:

Het " magische " denken is wel een term wat bij hem past. Hij kan zich sowieso soms verliezen in zijn fantasie. Hij is ook erg gevoelig. Tot zijn 5e geloofde hij zelfs dat mijn fiets pijn had als hij omviel. Dan gaf hij het een kus , herinner ik mij nu.



Wederom weer iets wat wij niet mogen oprakelen

Maar hij is zo lief.. Ja, hij klinkt zeker lief.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 21 april 2017 @ 16:50:

[...]





Ja bij het lezen van de titel denk je al meteen dit is niet echt. En dan gaan sommige forummers nog serieus reageren ook Dan denk ik ben jij irl ook zo onnozel.Dat denk ik ook steeds. Krijg steeds een beter beeld vaan de gemiddelde forumpopulatie van tegenwoordig.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 17:05:

[...]





Stoer van je dochter. En mocht het?Ja. Ik ben vol lof over de juffen en meesters van deze school. Ik kreeg vroeger te horen dat ik "gewoon gezellig mee moest doen" en ik haatte het zo, het lawaai, de onnozelheid, die stomme raad van elf die langskwam om mee te doen in de polonaise.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 21 april 2017 @ 17:09:

[...]





Ja. Ik ben vol lof over de juffen en meesters van deze school. Ik kreeg vroeger te horen dat ik "gewoon gezellig mee moest doen" en ik haatte het zo, het lawaai, de onnozelheid, die stomme raad van elf die langskwam om mee te doen in de polonaise.



Klinkt zeker goed.

Bij mijn eerste dacht ik ook dat mijn kind verkleed moest, om er maar bij te horen. Tegenwoordig mogen ze zelf kiezen van mij. Ik helemaal in de stress, kind in houdgreep in zebrapak steken, terwijl kind helemaal niet verkleed wil. Ik heb ervan geleerd.
quote:vrouwjagersma schreef op 21 april 2017 @ 17:09:

[...]





Ja. Ik ben vol lof over de juffen en meesters van deze school. Ik kreeg vroeger te horen dat ik "gewoon gezellig mee moest doen" en ik haatte het zo, het lawaai, de onnozelheid, die stomme raad van elf die langskwam om mee te doen in de polonaise.Ah, dat is mooi van die school. Ik hou er altijd wel van als de eigenheid van kinderen gewoon gerespecteerd wordt. Zo heb ik nog steeds hele goeie herinneringen aan mijn lerares Nederlands in gym-3. Ze stelde voor Galgje te spelen, in de laatste les voor de vakantie, en ik had daar heel geen zin in want ik zat toch verdomme niet op school om suffe spelletjes te doen. Dus toen gaf ze mij een boek (Echte Literatuur) en dat mocht ik dan gaan lezen terwijl de rest van de klas zich onmeunig vermaakte met Galgje. Ik voelde me echt gehoord, heerlijk was dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 17:14:

[...]





Ah, dat is mooi van die school. Ik hou er altijd wel van als de eigenheid van kinderen gewoon gerespecteerd wordt. Zo heb ik nog steeds hele goeie herinneringen aan mijn lerares Nederlands in gym-3. Ze stelde voor Galgje te spelen, in de laatste les voor de vakantie, en ik had daar heel geen zin in want ik zat toch verdomme niet op school om suffe spelletjes te doen. Dus toen gaf ze mij een boek (Echte Literatuur) en dat mocht ik dan gaan lezen terwijl de rest van de klas zich onmeunig vermaakte met Galgje. Ik voelde me echt gehoord, heerlijk was dat.Wat leuk! Zoiets blijft je altijd bij. Die vrouw verstind gewoon haar vak en was duidelijk niet bang om soms een uitzondering te maken waar nodig.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 17:17:

[...]





Wat leuk! Zoiets blijft je altijd bij. Die vrouw verstind gewoon haar vak en was duidelijk niet bang om soms een uitzondering te maken waar nodig.Ze was net afgestudeerd toen, en tegenweurdig is ze conrector. Dus inderdaad, ze verstaat haar vak en gelukkig heeft die school dat ook gezien
quote:MoirenPhae schreef op 21 april 2017 @ 12:33:

[...]



Wordt het modereren tegenwoordig uitbesteed aan de sociale werkplaats?
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 17:06:

[...]









Zo waren mijn 12, 10 en 6 jarige woest om het " okido-dansje" dat ze vandaag ter ere van Wim Lex moesten doen op het schoolplein. Mijn arme man is na zijn nachtdienst speciaal gaan kijken... " Er bewoog er geen een Ana!"Nou, het was ook wel een draak van een dansje hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 21 april 2017 @ 18:42:

[...]





Nou, het was ook wel een draak van een dansje hoor.Gelukkig hebben we de beelden nog
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:44:

[...]





Gelukkig hebben we de beelden nog



Ik begreep dat het ook een lastige was om aan te leren.

Zal die Kraijceck wel weer verzonnen hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 17:14:

[...]





Ah, dat is mooi van die school. Ik hou er altijd wel van als de eigenheid van kinderen gewoon gerespecteerd wordt. Zo heb ik nog steeds hele goeie herinneringen aan mijn lerares Nederlands in gym-3. Ze stelde voor Galgje te spelen, in de laatste les voor de vakantie, en ik had daar heel geen zin in want ik zat toch verdomme niet op school om suffe spelletjes te doen. Dus toen gaf ze mij een boek (Echte Literatuur) en dat mocht ik dan gaan lezen terwijl de rest van de klas zich onmeunig vermaakte met Galgje. Ik voelde me echt gehoord, heerlijk was dat.Wat leuk, dat zijn toch wel mooie herinneringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 21 april 2017 @ 18:46:

[...]





Ik begreep dat het ook een lastige was om aan te leren.

Zal die Kraijceck wel weer verzonnen hebben



Bij " stap naar links, stap naar rechts" ging het al mis...

80 kleuters die zich massaal proberen te herinneren wat danwel links of rechts was..

En dan al die andere klassen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:49:

[...]





Bij " stap naar links, stap naar rechts" ging het al mis...

80 kleuters die zich massaal proberen te herinneren wat danwel links of rechts was..

En dan al die andere klassen natuurlijk.Ow geweldig, zie het al helemaal voor me
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:49:

[...]





Bij " stap naar links, stap naar rechts" ging het al mis...

80 kleuters die zich massaal proberen te herinneren wat danwel links of rechts was..

En dan al die andere klassen natuurlijk.



Oh heerlijk .



Ik denk trouwens niet dat WA er erg van wakker ligt hoor, dat zijn dansje is mislukt .
quote:Knuffelheks schreef op 21 april 2017 @ 18:42:

[...]





Nou, het was ook wel een draak van een dansje hoor.



Mijn dochter was 1 van de 3 die wel danste.

Maar die danst altijd.
Het is vrijdag, precies een jaar na de dood van Prince. Dus ik mag ff :



Deliverance



Goede tekst als je kijkt naar de tijd waar we in leven, al had Prince wel vaker goeie teksten. Visionair.
Alle reacties Link kopieren
1jaar alweer?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
http://vocaroo.com/i/s11PGYTrHvJw



Dat is je link ? ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 21 april 2017 @ 23:31:

http://vocaroo.com/i/s11PGYTrHvJw



Dat is je link ? ?Ja, niet goed?
En ja 1 jaar alweer. Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 21 april 2017 @ 23:34:

[...]





Ja, niet goed?Ik krijg geen muziek, geen tekst.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Vreemd, ik hoor de muziek wel. Ik had eerder een muzieklink, maar die is weer offline gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat Iris The Voice Kids heeft gewonnen. Hoewel ze goed zingt, vind ik het toch jammer. Ze is 14 ( of net 15) en vooral meisjes zijn dan niet echt kids meer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven