Relatie dilema

21-04-2017 17:22 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 19:15
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Dizzy schreef op 21 april 2017 @ 18:30:

[...]



Er gaat nog 9 maanden zwangerschap aan vooraf he? Het kan wel zijn dat hij van haar bed rechtstreeks in TO's bed is gestapt.Dan nog klopt het allemaal niet. TO weet dat kind een paar maanden is, laten we zeggen vier maanden. Vier maanden + 9 maanden zwangerschap is een jaar en een maand. TO is ook al langer dan een jaar samen met vriend. Dat vat ik dan op als minimaal een jaar en twee maanden anders zeg je vaak een jaar nog. Duuuus, exvriendin raakte zwanger terwijl to al met vriend samen was volgens deze berekening.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:29:

[...]





Je weet hoelang een zwangerschap duurt he?tuurlijk weet ik dat maar jullie doen alsof ze aan het eind van hun relatie pas zwanger was. En gelijk overstapte naar mij. Hij belande niet gelijk in een relatie met mij. Hij had daarvoor nog paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:31:

[...]

ze was al een tijdje zwanger. T is dat zij het pas vertelde toen ze het niet meer weg kon halen.



Dan nog blijven het 9 maanden. Kind is een paar maanden dus 2a 3 maanden is een jaar. Jullie hebben meer dan een jaar.

Wat klopt er niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gewooneennaam schreef op 21 april 2017 @ 17:27:

Arm kind...Bedoel je TO of de baby ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 21 april 2017 @ 18:33:

[...]



Dan nog klopt het allemaal niet. TO weet dat kind een paar maanden is, laten we zeggen vier maanden. Vier maanden + 9 maanden zwangerschap is een jaar en een maand. TO is ook al langer dan een jaar samen met vriend. Dat vat ik dan op als minimaal een jaar en twee maanden anders zeg je vaak een jaar nog. Duuuus, exvriendin raakte zwanger terwijl to al met vriend samen was volgens deze berekening. dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 21 april 2017 @ 18:33:

[...]



Dan nog klopt het allemaal niet. TO weet dat kind een paar maanden is, laten we zeggen vier maanden. Vier maanden + 9 maanden zwangerschap is een jaar en een maand. TO is ook al langer dan een jaar samen met vriend. Dat vat ik dan op als minimaal een jaar en twee maanden anders zeg je vaak een jaar nog. Duuuus, exvriendin raakte zwanger terwijl to al met vriend samen was volgens deze berekening.Nee totaal niet. En het is ongveer een jaar niet preciws.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:33:

[...]



tuurlijk weet ik dat maar jullie doen alsof ze aan het eind van hun relatie pas zwanger was. En gelijk overstapte naar mij. Hij belande niet gelijk in een relatie met mij. Hij had daarvoor nog paar maanden.

Kijk naar mijn berekening.



Die dus nog meer niet klopt aangezien hij het past wist nadat ze het niet meer weg kon halen. Dat is met 22 weken. Dat is 4 a 5 maanden zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:35:

[...]

Nee totaal niet. En het is ongveer een jaar niet preciws.In je OP zeg je dat je langer dan een jaar met je vriend samen bent.
Word zwanger. Dan kan je dat kind met de jouwe verstoten.
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:35:

Nee totaal niet. En het is ongveer een jaar niet preciws.Langer dan een jaar, volgens de OP.
[quote]Bloody_Mary schreef op 21 april 2017 @ 18:31:

[...]





Hij verzwijgt wel meer voor je, dus het is ook een optie. Als je 19 bent hoor je in een geweldige relatie te zitten en over te lopen van verliefdheid.[/quote]



Dit ja. Dit zou een leuke zorgenloze tijd moeten zijn en niet doordrenkt van dit soort drama door een onbetrouwbare eikel.

Je verdient toch wel beter dan dat?

Geloof me uitmaken voelt misschien als het eind van de wereld en dat je nooooooit meer van iemand zal houden, maar over een tijd kijk

je terug en vraag je je af hoe je ooit zo hebt kunnen denken.

Echt gun jezelf een betrouwbaardere vriend.
En als t goed is hadden vriend en die meid een jaar verkering dus



20 april 2017: to heeft een jaar verkering met vriend. En 2 jaar ruzie met vriendin.



20 april 2015: to krijgt ruzie met vriendin



Vriendin en vriend krijgen maanden na aanvang ruzie pas een relatie. Dus zeg 4 maanden later. dus krijgen ze op in augustus 2015 een relatie. Deze zou dan duren tot aug 2016. Maar als to april 2017 al een jaaar verkering heeft dan had ze dus in april 2016 al iets met hem. Maanden voordat het uitging met die andere chick
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 21 april 2017 @ 18:40:

En als t goed is hadden vriend en die meid een jaar verkering dus



20 april 2017: to heeft een jaar verkering met vriend. En 2 jaar ruzie met vriendin.



20 april 2015: to krijgt ruzie met vriendin



Vriendin en vriend krijgen maanden na aanvang ruzie pas een relatie. Dus zeg 4 maanden later. dus krijgen ze op in augustus 2015 een relatie. Deze zou dan duren tot aug 2016. Maar als to april 2017 al een jaaar verkering heeft dan had ze dus in april 2016 al iets met hem. Maanden voordat het uitging met die andere chick







Ben jij in te huren?
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:42:

[...]









Ben jij in te huren?Zeker zeker. Hier geef ik graag een kosteloze sneak preview. Goede marketingstrategie
Nou hier zegt ze dat ze zelfs 2 jaar hadden. Er klopt geen zak meer van de tijdlijn.quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:45:

[...]

2 jaar geleden was ik elkedag met oude vriendin. We waren elke dag samen. Iedereen kende ons als zusjes en zo voelde het ook. Daarna kregen wij een grote ruzie waardoor we geen contact meer hadden. Verder ging zij 2 jaar met hem. Het ging uit omdat zij dus express zwanger is geworden en hij het niet wou. Toen zijn wij in contact geraakt en hebben wij inmiddels al een jaar een relatie. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 21 april 2017 @ 18:44:

[...]



Zeker zeker. Hier geef ik graag een kosteloze sneak preview. Goede marketingstrategie
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Dizzy schreef op 21 april 2017 @ 18:45:

Nou hier zegt ze dat ze zelfs 2 jaar hadden. Er klopt geen zak meer van de tijdlijn.





[...]





Goed gezien!



Dus TO, hoe ga je nog proberen de tijdlijn kloppend te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 21 april 2017 @ 18:49:

[...]





Goed gezien!



Dus TO, hoe ga je nog proberen de tijdlijn kloppend te krijgen?Ze is er druk mee bezig, gezien de ( ontbrekende) reactie.
quote:Miss_Dizzy schreef op 21 april 2017 @ 18:45:

Nou hier zegt ze dat ze zelfs 2 jaar hadden. Er klopt geen zak meer van de tijdlijn.





[...]



Ow ik had het verkeerd gelezen. Helaas, daar gaat mijn service



Maar dan klopt er dus echt niks meer van TO
Misschien hoort TO de waarheid liever niet omdat die haar te hard raakt?
Ik maak een nieuwe tijdlijn:



To heeft nu 2 jaar ruzie met vriendin (meid X):

Ruzie ontstaat op 20 april 2015



To heeft jaar verkering:

Verkering ontstaat op 20 april 2016



Vriend en meid X krijgen maanden (we nemen er 4) na aanvang ruzie een relatie:

Verkering gaat aan op 20 augustus 2015



Vriend en meid X hebben 2 jaar een relatie:

Relatie gaat uit op 20 augustus 2017. DAT IS HET NOG NIET EENS TO.



hoe zit dit?!
Alle reacties Link kopieren
Ach.. ze heeft de OP weggehaald
Ik snap het niet meer, TO kom asjeblieft terug en geef ons de echte tijdlijn



Alle reacties Link kopieren
Zonde... het had echt potentie dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven