Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Mijn fwb heb ik vriendschappelijke gevoelens voor en lust! Voel me aangetrokken tot hem, maar niet op een liefdes manier. Hier is bij mij toch wel een duidelijk onderscheid in.

Waar hem dat precies in zit weet ik niet, maar ik zie hem niet als relatiemateriaal.

Na de seks is wel altijd even kort een moment van, oh ja... Nu mis ik wel dat liefdevolle gevoel. Maar knuffel met hem net zo omdat ik hem enorm waardeer voor wie hij is en ik hem echt als goede vriend beschouw. Hij maakt me ook altijd aan het lachen, omdat hij weet dat ik ff dat korte dipje ervaar en haalt mij daardoor weer uit mijn hoofd.

En dat moment is ook zo weg en dan geniet ik alleen maar van de heerlijke vrijpartij daarvoor. We hebben echt een goede klik! En omdat ik hem al zolang ken is hij zo vertrouwd dat werkelijk alles bespreekbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Tja.. een FWB of toch 'gewoon' een relatie. Dat laatste blijft toch echt mijn uitgangspunt, al heb je die niet zomaar.. hoezo een laatbloeier! Gewoon een nieuwe fase toch? Best heerlijk, meerdere opties tegelijk, ik zou willen dat ik er vanavond eentje kon kiezen.. maar heb nog wat op te bouwen geloof ik. :-) En eigenlijk.. wil ik dat dus liever niet via de digitale weg, het zegt zóveel wanneer je iemand in het echie ontmoet, ziet en hoort.. naar de kroeg dus maar..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Oh Eva, dat had ik mooi wel met m'n rebound dus. Stond helaas niet open voor zoiets verder en hield vervolgens alle contact af. Daar krijg je dan toch een kater van.. profiteur! Hoe netjes hij er ook mee probeerde te zijn, vrouwen zijn alleen voor een pretje..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Ik ben btw niet bang om verliefd te worden. Heb eerder fwb relaties gehad. Is mij nog nooit gebeurd.

Deze is wel specialer, omdat we elkaar al kennen sinds 2004. Maar pas sinds afgelopen nov fwb's. Dat liep zo na een goed feestje. Tof!

Dus doe ook veel meer leuke dingen met hem dan alleen het bed delen.
quote:dr0pje schreef op 21 april 2017 @ 18:28:

Oh Eva, dat had ik mooi wel met m'n rebound dus. Stond helaas niet open voor zoiets verder en hield vervolgens alle contact af. Daar krijg je dan toch een kater van.. profiteur! Hoe netjes hij er ook mee probeerde te zijn, vrouwen zijn alleen voor een pretje..Hoe bedoel je dit? Hij stond niet open voor fwb? Alleen bootycalls ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 21 april 2017 @ 18:03:

[...]





Hij dacht misschien dat ie met een mooie actie je interesse kon trekken......NOT Ik zou ook not amused zijn.

Het sloeg werkelijk nergens op! Hij heeft ook een vrouw en kindje nu. Hij weet misschien niet dat ik dat weet of zo. Man man man, hij heeft zoveel dingen geflikt dat ik überhaupt niet zit te wachten op contact. Misschien zoekt hij een scharrel of is hij z'n vrouw zat, moet ie zelf weten maar lekker bij mij uit de buurt blijven.

Ik respecteer sowieso de relatie van een andere vrouw, dus date sowieso niet met een bezette man en al helemaal niet met iemand die mij zo gekwetst heeft.



Over dat FWB, als ik vrijgezel was had ik altijd wel een fwb maar ik krijg dus op een gegeven moment echt gevoelens voor iemand dus ik wil alleen een fwb waar de kans erin zit dat het ooit een relatie kan worden. Niet met iemand die mij sowieso geen relatie materiaal zou vinden.

Vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen, ik ben echt veels te gevoelig voor dat. Haha dus doe dat niet snel.
.
Isa wat een apart verhaal van je ex! Op je werk ook echt, idioot.
Alle reacties Link kopieren
Ik duik sowieso niet snel het bed in met iemand. Moet iemand echt wel leuk vinden wil ik er van genieten.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 21 april 2017 @ 18:35:

Isa wat een apart verhaal van je ex! Op je werk ook echt, idioot.Ja mafkees
.
Alle reacties Link kopieren
@Eva; hij wilde er voor me zijn op het diepst van m'n verdriet na lange relatie, door me plezier, afleiding en troost te bieden al dan niet in bed. Ik heb ervan genoten, wist dat hij geen relatie wil(de), maar zo'n contact aanhouden incl seks hield hij ook al gauw af.. toen voelde ik me toch wat gebruikt, vooral na de ontdekking dat er nog 2 andere dames in zon situatie in zijn armen waren gevallen. Tja... ik concentreer me maar op het tijdelijke plezier dat we hadden. Zo lekker wassie nou ook weer niet.. :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Dropje dat gevoel van gebruikt zijn ligt bij jou toch? Hij is eerlijk en het is een fwb. Als je daarin geen exclusiviteit in hebt afgesproken mag hij doen wat hij wil toch.

Soms houdt een fwb helaas ineens op. Kan van mijn kant soms ook zomaar gebeuren. Dat communiceer ik dan wel, maar er zit bij mij meestal wel een bepaalde grens tot waar mijn lust rijkt voor een fwb. Heb er soms zomaar genoeg van.

Eerlijke en goede communicatie is nodig. Mijn fwb en ik zijn niet exclusief, dus wat hij naast mij nog doet maakt mij echt niet uit.

We doen het veilig en ik wil zelf ook gewoon vrij zijn hij is niet een potentieel dus.
@Dr0pje, een nieuwe fase inderdaad! Dat klinkt veel beter
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 21 april 2017 @ 18:26:

Mijn fwb heb ik vriendschappelijke gevoelens voor en lust! Voel me aangetrokken tot hem, maar niet op een liefdes manier. Hier is bij mij toch wel een duidelijk onderscheid in.

Waar hem dat precies in zit weet ik niet, maar ik zie hem niet als relatiemateriaal.

Na de seks is wel altijd even kort een moment van, oh ja... Nu mis ik wel dat liefdevolle gevoel. Maar knuffel met hem net zo omdat ik hem enorm waardeer voor wie hij is en ik hem echt als goede vriend beschouw. Hij maakt me ook altijd aan het lachen, omdat hij weet dat ik ff dat korte dipje ervaar en haalt mij daardoor weer uit mijn hoofd.

En dat moment is ook zo weg en dan geniet ik alleen maar van de heerlijke vrijpartij daarvoor. We hebben echt een goede klik! En omdat ik hem al zolang ken is hij zo vertrouwd dat werkelijk alles bespreekbaar is.

Dit scheelt mij weer typen....

Hier hetzelfde dus met huidige nr. 1. Ik moet wel zeggen dat er tussen ons een soort dierlijke aantrekkingskracht is.... zeer primair.... maar relatiemateriaal is hij gewoon niet voor mij....

Nr. 2 is pas sinds kort dus hoe dat verder gaat lopen.... we zien wel....
Alle reacties Link kopieren
Klopt hoor Eva, maar dit was tijdelijker dan ik gehoopt had.. Naja, niet ernstig. Alleen.. zoiets mag wel weer een keer ontstaan nu. Vaak denk ik.. opschieten maar, want we worden er niet aantrekkelijker op.. :-)



Mooi Cherokee! Geniet ervan.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Dreamchild; seks is sowieso iets dierlijks he.. puur biologisch eigenlijk, gericht op voortplanting!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
@dr0pje Niet doorpakken als het echt niets is. Denk ik althans. Niet zo heel vaak geprobeerd ook.

Maar de eerste keer met iemand is vaak vooral leuk door de seksuele spanning. Maar de keren daarop wordt het leuker omdat je elkaar lichaam en verlangens beter leert kennen. Dan moet er wel iets zijn om op te bouwen.



@Sun. Lastige inderdaad. Ik kan zelf prima crushes of een verliefdheid hebben zonder dat ik daar per se iets mee moet doen. Of zonder dat ik er een relatie mee wil hebben. En dan helpt het ook zeker om meerdere lijntjes te hebben.
Alle reacties Link kopieren
CR, dan ben ik helemaal een laatbloeier met mijn 42



Isa, echt een rare actie van je ex ja, ik ben het eens met de anderen hier dat hij dacht misschien nog een kansje te maken om in je bed te belanden.... maar dan nog, mafketel



Dropje, zie het niet als dat hij jou gebruikte maar jij hem voor wat hij jou op dat moment te bieden had.... En dat hij er nog wat uithaalde was gewoon zijn mazzel....
Alle reacties Link kopieren
@zonachterdewolk; er valt allang niks meer door te pakken. Het komt nu ter sprake, omdat het m'n enige ervaring met zoiets is. Hoewel, we hadden dus ook nog die viezige date van februari.. :-) Én.. ik weet dat er een andere date helemaal weg van me was, geen contact meer, maar daar staat hij wschl nog steeds voor open.. vermoed dat hij me echt leuk vindt/vond, dan is het ook zo lullig (goed woord!) om m te 'gebruiken' om te verkennen of d'r iets seksueels in zit.. :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Dreamchild, mooi omgedacht! Dankjewel! :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
@Dreamchild, nee we zijn geen laatbloeiers, we zijn levensgenieters!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 21 april 2017 @ 17:04:

[...]



Mee eens, ik heb soms het gevoel Mats een beetje door elkaar te willen rammelen haha. (positief hoor)

Zo netjes, beschaafd en vooral voorzichtig kom je over. Doe eens een keer lekker gek Het is gvd ook nooit goed bij die vrouwen he..
quote:mats schreef op 21 april 2017 @ 19:25:

[...]





Het is gvd ook nooit goed bij die vrouwen he..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 21 april 2017 @ 16:03:

[...]







Ik snap je goed hoor.....Wat er afgelopen week is gebeurd, overviel/kwam mij ook soort van. Natuurlijk weet ik wel wat ik aan het doen ben, maar bewust op zoek naar: nee. Ik zei een paar keer dat ik mijzelf verbaas en dat is echt zo.



Je bent een fijne man tot zover ik je ken Ik lees vaak genoeg dat je netjes wilt zijn en meer dan voldoende rekening houdt met gevoelens van de vrouwen waarmee je bezig bent. Dat siert jou Maarrrrrr, een beetje living on the edge is ook goed voor je. Is niet eens echt de edge, maar doe, met beleid eens wat anders dan wat je gewend ben



Geloof mij, ik vermeld niet alles wat ik mee maak hoor

Ik ben héél erg geweest na mijn relatie en dat inhoudsloze: als ik iemand voor de sex heb, dan is dat leuk en gezellig maar ergens kreeg ik de knop niet om om meer leuke dingen met de dame in kwestie te doen en dat zou juist wel leuk zijn!



Op dit moment date ik met iemand en haar pak ik wel aan, helaas is de afstand te groot.

Ik heb een 'vaste' sex partner voor als ik zin zou hebben, ik hoef maar te bellen maar ook voor haar voel ik niet meer... vind het eerder vervelend om te lang over dingen te kletsen dan dat ik het leuk vind.

Voel ik mij gevoelsmatig niet goed bij.

Dan is er nog iemand waar het zo mee zou kunnen... dat zijn er al drie dus maar de rode draad is dat het voor dat moment dan leuk is maar ik voel er verder niets bij.

En ja, ik vind wel dat dat nodig is, zowel voor mijzelf als naar de dames.

Je mag stuk voor stuk aan hun vragen hoe ze aangepakt worden, inclusief tandafdrukken



Morgen een date waar ik wel benieuwd naar ben maar er gewoon relaxed in ga.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een verliefdheidje hebben trouwens wel echt heerlijk. Fijn gevoel om je in rond te wentelen. Iets om lekker van te genieten in het moment zelf. Uiteindelijk zijn verliefdheden zijn toch nooit blijvend.
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 21 april 2017 @ 19:25:

[...]





Het is gvd ook nooit goed bij die vrouwen he..



Aah nee hoor! Ik vind het juist super

Hoe jij er in staat.

Nou ben ik zelf dan ook het type van eerst "verliefd" en dan seks. Ben vast ouderwets zeker als ik alle reacties hier zo lees haha. Wel erg vermakelijk om te lezen trouwens ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven