Corfu in mei

21-04-2017 20:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik wil met mijn broer in mei naar Corfu gaan, we vragen ons alleen af hoe het uitgaansleven in deze periode is? We zijn namelijk bang dat het erg rustig zal zijn en dus een beetje saai.. Is er iemand die ervaring heeft met Corfu in mei?

Het gaat om de periode half/eind mei.



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Uitgaan op corfu is niet heel spannend. Ook niet in het hoogseizoen.
Het is mooi en best rustig en mooi en zat te doen. Maar om flink te stappen moet je ergens anders heen.
Genoeg mogelijkheden om lekker te eten/drankje te doen, maar uitgaan (in de ware zin van het woord) is daar niet echt een optie.

Het weer kan overigens nog alle kanten uit in mei en het is nog vroeg in het seizoen, dus het kan ook nog zijn dat nog niet alles open is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen tips voor je. Corfu is wel ontzettend mooi, vooral het hele eiland gaan bekijken, niet op één plek blijven.

Wij gaan in augustus, heb er zo ontzettend veel zin in!

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je echt geweldig kunt uitgaan in de periode. Restaurants etc zijn wel gewoon open. Wat je zou kunnen doen is een bestemming kiezen waar al die eindexamenkandidaten heen gaan, dan is er nog wat leven. Wat ik heb begrepen van mijn kinderen zijn dat Chersonisos en Albufeira. Dat is wel iets later, meer eerste week van juni (laatste examens zijn 25 mei).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven