Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Nee BE, is een vrijblijvend iets. Netwerk klinkt misleidend. Is voor en door mensen met ASS (of ouders met kinderen met ASS) Dus krijg geen problemen als ik niet ga.



Ik ga straks naar mijn ouders. Even met puppy knuffelen en met nichtje want die zie ik ook te weinig.

Vanavond maak ik een simpele pasta met champignons en courgette.
Dan is het goed Dare!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier bij nichtje Dare!



Blue,goed idee om alles eens op te schrijven.Dan ga je gewapend met brief naar de prutser en kun je rustig alles wat je dwars zit zeggen tegen hem.



Mijn ontbijt waren 2 gekookte eitjes en een plakje kaas.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier bij je ouders, nichtje en puppy.



Wat coetje zegt BL is het idd een goed idee om alles op te schrijven, zodat je zeker weet dat je alles wat je wilde zeggen ook echt gezegd hebt.



Net een breakfast burrito met tomaat, kaas en komkommer.

Nu een bosvruchten thee.
Vanavond wordt het hier 'creatief met restjes en een zoete aardappel'



En grmbl grr grr grmbl grr grr wat een stel sufkoppen zitten er weer bij het UWV hoor. Ik heb keurig op tijd doorgegeven dat ik geen werk meer had en dat ik mijn wajong weer volledig wilde hebben. En ik heb ook keurig op tijd telefonisch (moest volgens de brief van het UWV) doorgegeven dat ik geen WW wilde. Echt, het was begin maart allemaal ruimschoots bekend bij het UWV. Wat zie ik vandaag op m'n rekening: minder dan de helft van mijn normale wajong. Ik bellen, want dat is niet de bedoeling, ik moet m'n volledige wajong weer hebben. Wat blijkt: de manier waarop zij het in de brief aangeven is dus niet de goede manier. Want als ik het nou zo en zo had gedaan dan was het wel goed gekomen. Ja, tuurlijk. Je doet het op tijd en zoals zij het zeggen en dan ligt het aan mij dat het alsnog mis gaat? Stelletje randdebielen!



Volgens mij hebben mijn Pokemon een nieuwe klus: val UWV aan!
Ik moet nog bijlezen, dat doe ik later. Maar bij deze vast allen een



Alle reacties Link kopieren
Het UWV heeft inderdaad behoorlijk wat incapabele idioten in dienst BE, mijn vriend kan erover meepraten.



TV jij ook een fijn weekend toegewenst.



Wij hebben lekker een pizza gegeten, vriend met shoarma en knoflooksaus en ik met pepperoni en rucola. Nu om het weekend in te luiden een mixje Bacardi Mango met Cola. Om mezelf te hydrateren een glas water anders loop ik over een half uur al op m'n wenkbrauwen.
Alle reacties Link kopieren
O nee wat naar en wat balen BE!! Die stomme bureaucratie ook altijd. Kan het snel opgelost worden? Ik hoop het!! En stuur inderdaad je Pokemon maar op ze af!!



Ik heb net mijn lieve ouders gesproken. Ze belden me. Ze zijn samen een weekend weg en klonken heel gelukkig Ze hadden het goed naar hun zin



Binnenkort mijlpaal-verjaardag van mijn vader. Heb -weliswaar met korting- weer een mooi fotoboekje besteld. Met ook foto's van een neef, zijn petekind die ook heel belangrijk voor hem is. Mijn vader is net als ik dol op familiefoto's en dit gaat hij zeker waarderen. Was nog wel een uitdaging want had boekje al gemaakt maar stond op zo ongeveer overleden oude laptop. Gelukkig nog aan de praat gekregen en met een paar keer uitvallen toch succesvol boekje kunnen bestellen.
Diamond, ik zie nu letterlijk iemand op z'n wenkbrauwen lopen! Bedankt! Ik kan weer lachen.



Als het goed is kunnen ze het snel bijstellen en het resterende geld naar me overmaken. Maar het blijft een debiele actie. Ik doe alles goed en dan krijg ik dit! Heb meteen ook m'n arbeidsdeskundige en de recruiter van m'n werk gemaild (die recruiter zou wat formulieren inleveren). Recruiter met of ik zelf nog iets moet inleveren/doen, arbeidsdeskundige met of alles nu klopt en waar ik mijn gegevens kan checken (want uiteraard is die functie spontaan verdwenen van de site, en moet je twee keer met je digid inloggen voor je überhaupt bij een formulier oid komt...)



Nu een kop rooibos mango peach en een lavakoek van de AH. En een detective op de Belg. Met knappe man...
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik ook Bacardi Mango, haha! Klinkt ook lekker met cola.



Goed dat je overal zelf achteraan bent gegaan BE, instanties kunnen zo onhandig zijn. Geniet van je detective!!



Hier net een energy sf op, stap zo over op water en misschien thee. Heb ook al dagen schrale keel.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je ouders het naar hun zin hebben BL. En leuk dat je weer een fotoboek project hebt kunnen afronden.



Haha BE ben blij dat ik je kan laten lachen, ik zie het ook zo voor me.

Je moet idd altijd achter het UWV aanlopen en je moet ze vertellen hoe ze hun werk moeten doen anders gebeurd er niks helaas.



Voor vriend een Puschkin red met Redbull gemixt.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind fotoboekprojecten leuk. Deze is dan weliswaar niet voor mezelf maar het maken ervan was evengoed leuk.



Puschkin Red met Red Bull Ik geef de voorkeur aan Puschkin Black maar Red is ook zo heerlijk.



Ik voel me helemaal niet goed. Dus weer lekker saai op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Snap dat je zoiets leuk vind om te doen. Je vader is zeker weten heel erg dankbaar om mooie foto herinneringen in een boek gebundeld te krijgen en dat je er tijd, energie en liefde in hebt gestoken. Rot BL dat je je niet goed voelt. Hopelijk kan je in bed een beetje tot rust komen en goed slapen.



Mocht mijn zinsopbouw niet zo goed zijn....dan weet je waar het van komt.



Denk dat ik zo de oven aanzet om snacks erin te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha!! En lekker snacks alhoewel ik nu niet aan eten moet denken. Heb ook heel erg veel pijn. Ben goed ziek van die o zo fijne kuur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het echt met je te doen BL . En dan ook nog eens die rot bijwerkingen van je medicijnen (vergif). Je heb idd helaas de full package gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ja de pijn is een bijwerking. Alles wat ik doe put me uit. Lig de halve dag in bed anders houd ik het gewoon niet vol.
Alle reacties Link kopieren
ringlingchips

Alle reacties Link kopieren
Net de snackjes uit de oven gehaald: mini kaassouflé's, mini frikadelletjes en vlammetjes.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Blue,hopelijk heb je wat kunnen slapen.Zullen we een aftelkalender maken voor dat rottige vergif.Iig weer een dag minder tot 6 mei.



Blueeyes,stomme Uwv.Dat het maar snel geregeld is voor je.



Ik word om 10u opgehaald door 2 lieve forumsters,dan rijden we door naar een andere lieve forumster en komen we vast weer tijd tekort vandaag Ik heb er enorm veel zin in!

Fijne dag vandaag!
Goedemorgen.



veel plezier vandaag coetje.



Ik heb een was erin zitten, en bed afgehaald, ga ik zo weer opmaken.

Al lekker gelezen in mijn boek.

We doen weekend thuis, dus heerlijk relaxed.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig coetje heel veel plezier vandaag.



Heb een laat ontbijtje gehad hier, we wilde lekker in bedje blijven liggen knuffelen.

Heb een wit puntje met een zacht gekookt eitjes gehad, een broodje met krabsalade, groene thee appel en toe wat aardbeien.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag! Klinkt als een lekker ontbijt diamond.



Donderdag maar weer eens contact opgenomen met Interne Geneeskunde waar m'n oproep blijft die ik snel na 6 april zou krijgen. Wederom was er van alles misgegaan met m'n dossier en had ik allang uitgenodigd moeten worden en excuses en dat ik gelijk vrijdagochtend langs kon komen.



Donderdagavond at ik (2/3) pizza Ristorante met salami//pepperoni. Zelf toegevoegd champignons, ui en bacon. Kan meestal maar halve op dus 2/3 was netjes. Nog een stukje in de vriezer voor x lunch of late night snack.

Gisterochtend dus naar internist. Ik was nog geen 2 minuten binnen en al aan de beurt, was er echt tussengepropt maar ben operatie proof. Die info gaat terug naar anesthisist, die stuurt het naar chirurgie en dan belt chirurgie voor operatiedatum. Hoop dat ik niet lang hoef te wachten. Wel schofterige prijzen in de ziekenhuis horeca, thee 2 euro en 'n bounty 1 euro.



Gisteren at ik stukje koolvis in coburger, gebakken diepvriesaardappelschijfjes en koolraap. Later op de avond nog een schaaltje pindaflips.



Paar kledingstukken verkocht via FB, 11 euro. En er ligt weer een partijtje klaar voor de mevrouw die van de week al wat kocht!



Ik heb net karbonades opgezet in bouillon, dan heb ik weet wat gekookt vlees voor stamppotten. Ook boerenkool uit de vriezer gehaald dus dat maak ik vanavond incl. 2 of 3 diepvriesporties.

Gistermiddag ook een pan chili con carne gemaakt, 6 porties in de vriezer.



Had net een bordje gemaakt met kiwi, banaan, appel en sinaasappel. Die laatste was zo droog als sinterklaas z'n kont.

Vanmiddag muffins in de bonus gekocht. Yak wat zijn die vies. De cake is zo compact, lijkt wel een stuk beton.

Heeft iemand van jullie weleens de 'bounty' van Lidl gegeten?



Nu een glas earl grey, dan even tafel leegmaken om ruimte te maken om een patroon uit te raderen.
Alle reacties Link kopieren
Wel geslapen maar heel onrustig. En wat een goed idee, de aftel-kalender. Hoop dat je vandaag een hele fijne dag hebt Coetje.



Wat slordig van het ziekenhuis Thee, hoop dat je inderdaad snel wordt opgeroepen en er heel snel vanaf bent. Klinkt lekker allemaal en wat goed van je verkoop-deals.



Ik had twee mooie zwartwit-foto's mat af laten drukken van overleden opa en oma in de jaren '50. Die heeft vriend voor me opgehaald en nu zitten opa en oma samen in een mooie lijst. Herenigd



Nu is hij even boodschappen doen en als hij terug is gaan we samen huishouden doen. Stofzuigen, bed verschonen en wasmachine aan.



Pijn is nu niet alleen meer in kuit, hele been doet gewoon pijn. Het is een ware verschrikking. Kan nu echt amper nog staan en lopen.
BL: nog maar 14 dagen!!



Kom pasta pesto en een grote bak salalalade.
Alle reacties Link kopieren
Lekker BE salalade



Mijn aardappels zijn bijna gaar, fijn dan kan ik gaan stampen want heb trek. Vlees is klaar en rookworst warm en een koud blikje energy sf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven